Jij ook slaap lekker zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Slaap lekker Pi
Waar ga je over dromen?![]()
Dat staat toch leuk, Bos?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
O shit, ik zal waarschijnlijk nu ook een Oranje kleurtje krijgen maandag..
6 jaar geleden werd ik begin mei crew, maar had toen al wel rechten, vond het niet erg dat ik niet zichtbaar oranje was...
Thnxquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook slaap lekker zo
Geen idee, doe maar wat leuksEn eerste nachtje in bed, moahhhhhh Gertje!!!!!
Dat wel, maar ik ben wat dat betreft een gematigd republikein..quote:
Moggeh! Vroege vogelquote:Op zondag 29 april 2012 08:56 schreef Miniem het volgende:
Mogge
Was om 5 uur al een keer wakker
Nog ff liggen en dan mijn bed uit.
Oh verhipt, die hangt hier al, misschien nog ff een vlag scoren danquote:Op zondag 29 april 2012 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, maar es de vlaggenstokhouderunit op de muur schroeven
Ja ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ben wat dat betreft een gematigd republikein..
Moshpitjequote:
dat ook, maar ben niet door auditie heen, emotie komt niet over, ja gek he als je ziek bentquote:Op zondag 29 april 2012 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Loop je ook nog te soppen op je nieuwe telefoon? Natte bedoeling dan
oef zondequote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ook, maar ben niet door auditie heen, emotie komt niet over, ja gek he als je ziek bent
naast een iets te dikke vrouw van 45 die naar sigaretten en vis stonk?quote:Op zondag 29 april 2012 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
Naar een concert gaan in Amsterdam, wakker worden in een rommelhok onder de cv-ketel in Stadskanaal
Nee, naast een rode kater die zich spinnend onder mijn hoofd probeert te begravenquote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
naast een iets te dikke vrouw van 45 die naar sigaretten en vis stonk?
zeker zonde, maarja tis niet andersquote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oef zondeen das zeker niet gek nee
quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaar is iedereen?????
Joe! Ik rol net uit de douche, wasmaschine aan en lekker met een bakkie leut vd Vorst ziet sterren terugkijkenquote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is geweldig gelukt.quote:
Stadskanaal! Zo naar Groningen toequote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ff een biertje doen!quote:
wat tissur?quote:
Tot morgen Bos, rustig aanquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww, nu geen tijd, we gaan nu naar een concert toe en blijven dan slapen in Groningen
Ik juist het omgekeerdequote:Op zondag 29 april 2012 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga lekker op mijn kleedje zitten centen snaaien!
Somberheidsaanval..quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 10:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Somberheidsaanval..
En dan tot overmaat van ramp ging het buurthuis hierachter muziek draaien waar ik al helemaal niet tegen kan (rap).
Dus dan maar vroeg slapen.. Nu gaat het gelukkig weer wat beter..
Mwa, wel leuk, maar a dan moet ik eerst 3 fm zoeken op mijn radio en b ik kan ook gewoon een cd van ze aanzetten.quote:Op maandag 30 april 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos! Michiel Veenstra draait van 12.00 tot 14.00 uur alleen maar Queen!
quote:Op maandag 30 april 2012 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, wat een weertje en zon vandaagEn heerlijk 'gewinkeld' op de markt en lekker gegeten. Een hoop leuke dingen en mooi speelgoed gescoord. O.a een kickass antiek konijn-op-wielen
Ja!!! Leuk is ie héquote:Op maandag 30 april 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe Skechers reclame met een hondenrace en Frans Bulletje(?) die eerste wordt
Ja het was echt schandalig warm, heerlijkquote:
goed? Goed om binnen te zitten op kantoorquote:
Droog hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed? Goed om binnen te zitten op kantoorgrauw somber en nat
We schieten allemaal in depressie door de wolkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Het enige jammere van het weer vind ik dat gezeik van iedereen over het weer de godganse tijd
Nietes, does een leuke clip danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou never mind, gaan jullie maar allemaal lekker samen depridippen
Doe jij dan ook eens een leuke clip opperenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen die ene hierboven. Vreselijk.
Ik zeik nooit over je clippies verder, alleen even deze.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Die clip met dr kind is echt heel lief, maar goed, als jullie liever zuurpruimen er over komen jullie zelf maar es met iets leuks, ik ga werken, dag van de arbeid jonguh
Oh jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Bordeauxdoggen, daar ben ik vandaag alweer precies een half jaar helemaal fucking klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Echt?quote:
Je zou bijna op moeten hangen met 'is goeiiiii, doei hè?!'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ikidokie, ik het alles opgenoteerd en ik zal u snel weer een belletje geven.
Echt, zo bel je toch niet als middelbare vrouw voor t eerst naar een zakelijk ietsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou bijna op moeten hangen met 'is goeiiiii, doei hè?!'
Whehehe. Ja tokkies, daar komt wijsheid beschaafdheid niet met de jarenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, zo bel je toch niet als middelbare vrouw voor t eerst naar een zakelijk iets![]()
![]()
Nee nee, dit was echt zo een nette middelbare zakendame die popi probeerde te praten of zo, inclusief eerappel in dr keelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe. Ja tokkies, daar komt wijsheid beschaafdheid niet met de jaren
Misschien dacht ze dat jij een hipster was, en deed ze mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, dit was echt zo een nette middelbare zakendame die popi probeerde te praten of zo, inclusief eerappel in dr keel
Bedankt voor je lieve kaart!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:33 schreef indaha het volgende:
Ook geen bier gehad maar wel genoten van het weer,alleen jammer dat het niet zo blijft.
Jij ook nog heel erg bedankt voor de mooie en lieve kaart!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Die clip met dr kind is echt heel lief, maar goed, als jullie liever zuurpruimen er over komen jullie zelf maar es met iets leuks, ik ga werken, dag van de arbeid jonguh
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij ook nog heel erg bedankt voor de mooie en lieve kaart!
Hij blijft zo cute hé die Sjon!quote:
Ja, we hadden het er hier gisteren nog over. Al die overleden hondjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Tranendalletje hier, blegh blegh.
Tis nu echt precies een half jaar geleden van Karel.
Nee en dat laatste gaat denk ik wel lukken, (even afkloppen)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Maandag![]()
Zo stom ook, daarom denk ik er telkens aan, toen we boekten moesten we nog 9 maanden wachten, nooit had ik kunnen denken dat Karel er dan al 6 maanden niet meer zou zijn.
Maar ik moet ook toegeven dat ik zelf niet gedacht had dat de keizer Texel nog een keer zou redden
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:17 schreef oh-oh het volgende:
En ik weet heeeeeeeeel goed dat Chico echt een hondje van de dag is, maar hij gaat zo heerlijk lekker nu, goed eten, fijn stappen, druk en wild zijn op zijn momenten van de dag, lekker bazen over de rest en zoElke morgen check ik zodra ik wakker ben ff of ie nog ademt , en dan begint de verwennerij en het genieten gewoon weer van voor af aan
Ja ik wilde zuurkool maken, maar de keuken staat vol met verfmeuk en ik bedacht me in de winkel dat ik het tapijt in m'n werkkamertje af wilde maken. Ff doorknallen nog vandaag, verhuisdozen worden morgen al opgehaald. Ik heb ook een stijve wijsvinger van het leggen en snijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Hmmmmm blauwe kaaaaaaaas![]()
Ik dacht dat jij ging zuurkolen?
Ik doe altijd blauwe kaas in mn vegazuurkoolschotel
Graag gedaanquote:
Karelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Tranendalletje hier, blegh blegh.
Tis nu echt precies een half jaar geleden van Karel.
Nee ik koop nooit geen 4 cheesequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Dus normaal eet je t mss zelfs wel zonder morren?
![]()
![]()
Dat snap ik wel en je hebt ook gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me echt voorgenomen daar zo weinig mogelijk bij stil te staan Indaha, mn bloed gaat ervan koken en ik bereik er geen kut mee
Ik wil echt zoooo geen energie meer aan die aso's verspillenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh heb je nog turf nodig?
M'n oude plantenwinkel had het niet, ik wil hier even kijken of ze het hebben...
Ik mik eigenlijk altijd een bakplaat vol met deeg, saus en spulquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb eigenlijk best al lang geen pizza meer gehad volgens mij..![]()
Onthouden voor het weekend dus...
Ach ja, ik kan best kijken voor pizzabodems en daar morgen en donderdag wat van maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mik eigenlijk altijd een bakplaat vol met deeg, saus en spul
Dat kan ik inderdaad ook een keer proberen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja pizza zelf maken, dat is pas lekker, en dan gewoon een pak witbroodmix als bodem gebruiken![]()
Hmm, dat is mss een goeie om zondag te maken, en dan kunnen de leftovers koud mee voor onderweg naar Texel
Ik weet niet wat happertjes zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb nog steeds een zakje zaad, maar ik wil je ook dat zaad wel sturen ( voor happertjes ) als je turf kan vinden daaro
Oh jaaaa, dat is echt lekker om onderweg te knabbelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
en dan kunnen de leftovers koud mee voor onderweg naar Texel
O ja volgende week al naar Texel , ik duim voor goed weer zodat jullie fijn kunnen wandelen daarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja pizza zelf maken, dat is pas lekker, en dan gewoon een pak witbroodmix als bodem gebruiken![]()
Hmm, dat is mss een goeie om zondag te maken, en dan kunnen de leftovers koud mee voor onderweg naar Texel
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja volgende week al naar Texel , ik duim voor goed weer zodat jullie fijn kunnen wandelen daar
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik geloof gewoon in goed weer, komt helemaal vanzelf dan
Ik denk niet dat de reform witte salie heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf t ook al bijna niet te typen omdat ik niks wil jynxen, serieus
![]()
Oh Strega, weet jij waar ik salie kan kopen om te branden?
Winkel van Sandor ben ik niet meer heen geweest![]()
![]()
Ik trek dat dus echt niet he, heel slecht, ik weet het.
Heeft een gewone reformwinkel dat ook?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:17 schreef oh-oh het volgende:
En ik weet heeeeeeeeel goed dat Chico echt een hondje van de dag is, maar hij gaat zo heerlijk lekker nu, goed eten, fijn stappen, druk en wild zijn op zijn momenten van de dag, lekker bazen over de rest en zoElke morgen check ik zodra ik wakker ben ff of ie nog ademt , en dan begint de verwennerij en het genieten gewoon weer van voor af aan
awwquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier is Kundun al een paar dagen zo niet te pruimen,,,, hij mist Othello vreselijk en dan breekt m'n hart.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier is Kundun al een paar dagen zo niet te pruimen,,,, hij mist Othello vreselijk en dan breekt m'n hart.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, hij is echt dwarskontigquote:
Oh, dat vond ik het ergste toen Frits dood ging, dat Chico echt stond te schreeuwen buiten dat we niet naar binnen konden om dat Frits nog moest komen, en bij de lift , en 's nachts...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik het ergste toen Frits dood ging, dat Chico echt stond te schreeuwen buiten dat we niet naar binnen konden om dat Frits nog moest komen, en bij de lift , en 's nachts...
En met Karel was ie zo boos![]()
Echt woest, alle honden aanvallen en zo, pfffff.
Dat duurde wel even, zo confronterend de hele tijd he...
Ahh wat zieligquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook echt de baas, die ze mist dan he, van het clubje.quote:
Ja, de kaarten worden opnieuw geschud. Datura hier, lag altijd bij Othello. Die is echt ontheemd en loopt binnen al maar hard te mauwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, of het maakt ze echt niks uit. Kan ook he. Ze hebben ook bij beide honden afscheid kunnen nemen en mss denken ze dan wel gewoon ok, dood, dag dag, en klaar.
Heerlijk moet dat zijn![]()
Billy is bv sinds Karel er niet meer is ineens aan het bazen over Sjon, dat deed eerst alleen Karel, nu doet Billy dat precies zo als Karel dat deed, terwijl Billy altijd door Sjon over zich liet lopen.
Ik juich het toe![]()
En zo gek ook, dat Billy sinds Karel er niet meer is bang is voor knallen en vuurwerk en onweer en zo.
Dat was ie eerst NOOIT, alleen Karel, en nu doet Billy het
Maar aan Kees merkte in beide keren niks, bij Frits miste alleen Chico hem.
En nu bij Karel was het anders door hoe het gebeurde, de schrik zat er gewoon bij ons allemaal echt goed in, maar achteraf gezien is het ook wel weer verbazingwekkend hoe snel dat weer normaal gaat allemaal, gelukkig.
Wat raar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:39 schreef Miniem het volgende:
Had zaterdag een briefje in de bus om een pakketje af te halen bij het postkantoor.
Gisteren geweest, was het er niet. (ik dacht wss vanwege koninginnedag) maar vandaag was het er nog steeds niet![]()
Ik vind het een tof liedjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken em al een jaar.
Vakantieliedje in Deutschland.
Wat leuk dat het er nog stond Bosquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Tot mijn opluchting stond het gebouw er nog en zit er nu een basisschool in..
Het is wel met wat andere vulling dan een normaal kussentje..quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat het er nog stond BosToevallig wil ik binnenkort naar een oude school gaan kijken, als het goed is staat het er nog iets, maar hebben ze het vernieuwd of iets anders in gezet, maar ik wil zo graag terug naar de plek met fijne herinneringen
Ik heb er maar een jaar of 3 gezeten, maar toch...
En ik ben benieuwd naar je kussen! Is het een gewoon kussentje of nog iets met speciale vulling?
Ik word nooit gebeld. Zet je nummer dan ook niet overal te grabbelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik word ook ineens weer gebeld ondanks dat belmenietregister, zeker overgenomen door Postanaal?
Ja, die vrouw van me pakte de oude iPad waar ik nog op ingelogd wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:58 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno, ik zie dat je ook een borduurtje bent
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Sjon echt net bijna vermoord trouwens, die malloot beet naar de buuf bij kantoor![]()
Moet ie echt niet nog een keer doen...
Ik snap niet wat erquote:
Ja, het is voornamelijk om op te zitten tijdens de meditaties, maar ja kan hem ook als hoofdsteun inzetten natuurlijk.quote:
Allaiaiaaiaaiaiquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:06 schreef Ynske het volgende:
Jozef en Maria,
Jozef was timmerman, wat zou die gezegd hebben wanneer hij zich op zn vingers sloeg?
Die gever van Sjon is er eigenlijk wel goed vanaf gekomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap niet wat eraan is want als ie het nog 1 keer doet gaat ie echt meteen door naar de da voor een spuitje.
En dat is geen grapje. Als ie er ook nog vals bij is dan is het einde oefening hoor, daar trek ik echt de grens.
Nou ja, die roept al zolang als ik m heb dat ik m moet verpatsen op mpquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gever van Sjon is er eigenlijk wel goed vanaf gekomen
quote:
Doos-alertquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet net 3FM op, dit klinkt als de Engelse Guus Meeuwis, het is hem toch zeker niet stiekem?
Lolquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de hele tijd gehoopt dat mn kou niet door zou zetten maar ik kom al helemaal in de texelse sferen met mn zeehondjesimitatie nu
Mogges!quote:
quote:
Ik val meer op licht aziatisch met donker haar dus..quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar blond is ze wel, dus als dat je enige criterium is kun je het er lekker op doen denk ik
als t op vrienden staat is t toch logisch dat je vrienden t kunnen lezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe? heb overal al gekeken.
Incl. privacyinstellingen. Die staat op vrienden.
Waar kun je dat aanpassen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t op vrienden staat is t toch logisch dat je vrienden t kunnen lezen
wat snap je dan nu niet?quote:
Dit:quote:
Volgens mij is dat gwn niet mogelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Miniem het volgende:
Ik wil als ik ergens op reageer of iets like, niet dat mijn vrienden zien dat ik ergens op reageer of like.
Hoe zet je dat uit?
Ok, maar ik zie soms van een vriend een reactie of like verschijnen op een persoon die ik niet ken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Als jij iets bij iemand anders post hangt het van ZIJN privacy instellingen af wie dat ziet ook, niet van jouw privacy instellingen.
Openbaar/vrienden/aangepastquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Volgens mij is dat gwn niet mogelijk.
Ja dat hangt dan dus van de instellingen van die vriend af denk ik hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ok, maar ik zie soms van een vriend een reactie of like verschijnen op een persoon die ik niet ken.
Ik wil zeg maar niet dat andere hetzelfde hebben bij mij
Irritant is datquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat zeg ik toch al de hele tijd dat dat van hun instellingen afhangt
Dan rijst de vraag; met een puntje vlaai of toart?quote:
Postkantoor = supermarkt = mijn werkgever.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Als je track and trace zegt dat t op t postkantoor moet zijn dan zorgen zij maar dat ze je bellen als het er is en zoeken ze het maar uit, stomme apen
Dat was gisteren op het jeugdjournaalquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef Miniem het volgende:
Hadden jullie dit trouwens gelezen?![]()
http://www.nujij.nl/algem(...)ndjes.16802980.lynkx
Klacht indienen, echt doen!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef Miniem het volgende:
My god, postanaalfalers FTW![]()
Mijn ma zag de postbode een pakketje in de bus stouwen.
Is het mijn pakketje wat bij het postkantoor had moeten liggen![]()
Maarja ik heb hem![]()
Wat een prutsers! En wat oh-oh zegt, doen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef Miniem het volgende:
My god, postanaalfalers FTW![]()
Mijn ma zag de postbode een pakketje in de bus stouwen.
Is het mijn pakketje wat bij het postkantoor had moeten liggen![]()
Maarja ik heb hem![]()
Die van mij kwam met de auto gisterenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
OHHHH nu weet ik het weer, gister zag ik een postbode fietsen met een aanhanger, met totaal 4 dubbele(!) fietstassenIk weet niet of het eenmalig was, zo niet dan bezorgt hij wel lekker door met die hoeveelheid
Was het slecht weer?quote:
Viel mee. Maar ik zat te lunchen in de woonkamer en zag een auto voor de deur stoppen en de man in de achterbank wat pakken. Oh zal wel Selectvracht zijn dacht ik.. Maar hij liep al de andere kant op, naar huizen aan de overkant van het parkeerplein. Even later kwam ie terug en zag ik hem naar ons huis lopen en toen rinkelde de brievenbus..de gewone post dus..quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het slecht weer?MondayTuesdayblues
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik moest je van Herr Muis hartelijk bedanken voor de kaart
Mooi!quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel met wat andere vulling dan een normaal kussentje..
http://www.yogashop.nl/#
en dan 1 van de kussens die je meteen rechts ziet
Bedankt voor de lieve en mooie kaart!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het slecht weer?MondayTuesdayblues
Ywquote:
quote:
Er zijn heus wel andere leuke dingen in het leven dan vakantie heurquote:
Guus in concert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zijn heus wel andere leuke dingen in het leven dan vakantie heur
quote:
Lekker hossen en lallen, gotta love that!quote:
Nog niet, maar wel uitgenodigd voor tweede gesprek dat waarschijnlijk uitdraait op een arbeidsvoorwaardengesprek. Ze hebben wel interesse in me dus het zou zo maar kunnen dat ik maandag naar Texel afreis met een aanbieding op zakquote:
Oh niiiiiiiiiiiicequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel uitgenodigd voor tweede gesprek dat waarschijnlijk uitdraait op een arbeidsvoorwaardengesprek. Ze hebben wel interesse in me dus het zou zo maar kunnen dat ik maandag naar Texel afreis met een aanbieding op zak
Edit: er is toch wel internet op Texel? En GSM ontvangst. Och, anders rijd ik wel langs Q. om ff m'n mail te checken
Je modem is alleen een oude vent met signaalvlaggen, 2 bit per secondequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh niiiiiiiiiiiice!
Jawel, er is heus wel internet daar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |