Jij ook slaap lekker zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Slaap lekker Pi
Waar ga je over dromen?![]()
Dat staat toch leuk, Bos?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
O shit, ik zal waarschijnlijk nu ook een Oranje kleurtje krijgen maandag..
6 jaar geleden werd ik begin mei crew, maar had toen al wel rechten, vond het niet erg dat ik niet zichtbaar oranje was...
Thnxquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook slaap lekker zo
Geen idee, doe maar wat leuksEn eerste nachtje in bed, moahhhhhh Gertje!!!!!
Dat wel, maar ik ben wat dat betreft een gematigd republikein..quote:
Moggeh! Vroege vogelquote:Op zondag 29 april 2012 08:56 schreef Miniem het volgende:
Mogge
Was om 5 uur al een keer wakker
Nog ff liggen en dan mijn bed uit.
Oh verhipt, die hangt hier al, misschien nog ff een vlag scoren danquote:Op zondag 29 april 2012 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, maar es de vlaggenstokhouderunit op de muur schroeven
Ja ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ben wat dat betreft een gematigd republikein..
Moshpitjequote:
dat ook, maar ben niet door auditie heen, emotie komt niet over, ja gek he als je ziek bentquote:Op zondag 29 april 2012 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Loop je ook nog te soppen op je nieuwe telefoon? Natte bedoeling dan
oef zondequote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ook, maar ben niet door auditie heen, emotie komt niet over, ja gek he als je ziek bent
naast een iets te dikke vrouw van 45 die naar sigaretten en vis stonk?quote:Op zondag 29 april 2012 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
Naar een concert gaan in Amsterdam, wakker worden in een rommelhok onder de cv-ketel in Stadskanaal
Nee, naast een rode kater die zich spinnend onder mijn hoofd probeert te begravenquote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
naast een iets te dikke vrouw van 45 die naar sigaretten en vis stonk?
zeker zonde, maarja tis niet andersquote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oef zondeen das zeker niet gek nee
quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaar is iedereen?????
Joe! Ik rol net uit de douche, wasmaschine aan en lekker met een bakkie leut vd Vorst ziet sterren terugkijkenquote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is geweldig gelukt.quote:
Stadskanaal! Zo naar Groningen toequote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ff een biertje doen!quote:
wat tissur?quote:
Tot morgen Bos, rustig aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |