Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Ik denk dat Will ook wel kan gaan rentenieren als ie 'will'quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat Tom dik binnen is.
Bij Idols waren ze altijd zo lekker gemeen bij het jureren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind VOH erg leuk, de NL versie danIdols heeft weer al die onnozelheden op klompen, dat kunnen ze mooi kwijt in HGT.
Bij gewone zangers of juist voor die apen op klompen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Idols waren ze altijd zo lekker gemeen bij het jureren.
Ik vind Voice de minst leukequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind VOH erg leuk, de NL versie danIdols heeft weer al die onnozelheden op klompen, dat kunnen ze mooi kwijt in HGT.
Daarom vond ik Gordon altijd wel leuk bij X Factorquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Idols waren ze altijd zo lekker gemeen bij het jureren.
Ook wel bij de gewone, als ze slecht zongen. En dan de familieleden die naar binnen kwamen stormenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij gewone zangers of juist voor die apen op klompen?
dittoquote:
Hij zit echt helemaal om haar heen, strakker kan niet. Die hebben ze zo om haar heen vastgenaaid.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg een veel te kleine shape-dress.... daarmee lijk je 78 kilo zwaarder dan je bent, go kleedsters!
Ik vind het ook allemaal niet zo geweldig, de ene schreeuwerd na de ander.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De kwaliteit houdt niet over vanavond. Heb een beetje een Popstars gevoel.
oh ja die show vond ik ook niet leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De kwaliteit houdt niet over vanavond. Heb een beetje een Popstars gevoel.
Ingetogen vind ik het een mooi nummer. Maak je er iets van als Triggerfingers' I follow rivers, dan slaat het zeker aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De rest blijft demonstratief zitten. Ik vind haar ook best goed, maar rotlied...
Ze hebben verkeerd gemixt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind de teams van Danny en Jessie ook een stuk leuker en beter.
Die van Jaz niet, maar die was dan weer niet in mijn comfort zonequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef Redefine het volgende:
You took her out of her comfort zone. Dat doen ze allemaal, vind bijna elke keuze voor een liedje slecht passen bij de kandidaat
Hoop op iets van Saskia & Serge.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd naar dat oudere duo. Wat ze voor hen hebben gekozen.
Ja! En dan krijgen we over de hele wereld een S&S revival.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]en dan ook in het Nederlands, dat zou wat zijn.
Daarom ook bijna hequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Die van Jaz niet, maar die was dan weer niet in mijn comfort zone
Grappig, ik dacht daarstraks ook aan Musequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ook bijna heVooral All My Life was een bizar slechte keuze. Ik vind het nummer geweldig, hij kan zeker goed zingen, maar dit paste echt totaal niet. Hij zong heel erg vlak. Als Tom dan al wat meer rock wil proberen, doe dan iets van Muse. Denk dat die dat beter zou doen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht daarstraks ook aan Muse
Dat gunnen heeft ze hard nodig, want het is niet best.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:57 schreef happyme28 het volgende:
Oe, eindelijk een leuk nummer. En ik gun het sophie
Soms ben je net een vrouw, weet je dat?quote:
Kan natuurlijk niet dat de coach heeft nagedacht wat goed bij zijn pupil zou liggen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo moeilijk dit nummer. Te hoog gegrepen.
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ben je net een vrouw, weet je dat?
Have funquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vind het niet boeiend genoeg en ga de kroeg in. Fijne avond allemaal!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vind het niet boeiend genoeg en ga de kroeg in. Fijne avond allemaal!
Best wel jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo he, dit is gewoon gruwelijk zeg
Speciale happy pills van Sjon de Mol, moeten de coaches hier ook nemenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
Zitten de coaches allemaal aan de Positive Energy drank. Alles vinden ze geweldig, hoe weinig bijzonder het ook klinkt.
In Nederland ging het niet andersquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
Zitten de coaches allemaal aan de Positive Energy drank. Alles vinden ze geweldig, hoe weinig bijzonder het ook klinkt.
Die eer zal ze wel delen met Frances. Joelle en Tyler hoeven en hoefden niet eens hun best te doen om vandaag te overleven (al weet je niet wat de Britten gaan stemmen).quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ze haar met opzet dit nummer hebben gegeven omdat ze van haar af willen
Ik vind dat ze dat hier zeggen veel ergerquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Zeggen ze in Engeland ook kudo'sDat wist ik helemaal niet.
Dat ook ja, ik zeg het in ieder geval nooit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat hier zeggen veel erger
Weet ik ook wel, een van de vele redenen dat ik dat niet keek. Maar op de een of andere manier vind ik The Voice UK wel leuk. Al is het vandaag allemaal maar zo zo.quote:
Get a Wiet-passquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
I want to be a hippy and I want to get stoned
mag welquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Duo's mag hier in Nederland gewoon niet he?
Volgens mij wel, maar er zijn er geen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Duo's mag hier in Nederland gewoon niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |