Doet ie volgend jaar ook in de CL finale, maar dan in de goal van Casillas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Black out van Schenkeveld. Stompt gewoon de bal weg
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet ie volgend jaar ook in de CL finale, maar dan in de goal van Casillas.
Mooi toch. Anti voetbal van De Graafschap.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef MouzurX het volgende:
Excelsior die wint betekend wel graafschap als hekkensluiter.
En De Graafschap gaat nog met zijn betonvoetbaltrein naar Den Haag. Daar kan je zomaar stuntenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi toch. Anti voetbal van De Graafschap.
Maar Excelsior moet nog naar de Vijverberg.
Dat was inderdaad best wel gepruts van Jansen, Schenkeveld is nou niet echt te missen met dat maskerquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Die Ed Jansen moest trouwens alle rugnummers van de Excelsior spelers afgaan om de juiste man (met een kenkergroot masker op) uiteindelijk geel te geven![]()
NAC is zo'n simpel saai ploegjequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
NAC weer achter![]()
![]()
Altijd leuk om Bredanaars uit te lachen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
NAC weer achter![]()
![]()
Altijd leuk om Bredanaars uit te lachen
quote:
Maar dat verdien je ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu wel, al was het een paar jaar terug met oa. Amoah wel leuk.
Maar vroegah werd ik altijd uitgelachen als Feyenoord-supporter
Zegt de halve Duitserquote:
VVV haalt toch geen 4 punten tegen Ajax en Twente dus die wedstrijd in Venlo zal ADO aan hun reet roesten.quote:
Die 0-1 bij VIT-EXC was nog mooierquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:10 schreef kilozout het volgende:
Ik heb sinds vandaag Eredivisie (gratis i.c.m werk) en dit is het eerste wat ik zie.
Een fucking EIGEN doelpunt.
vd Heijdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 0-1 bij VIT-EXC was nog mooier
..wat is het nu?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Bombvis het volgende:
Van Deelen rood? 2x geel na schwalbe? Commentator snapt er niks van
Van Deelen rood, maar Jansen was weer eens aan het falenquote:
Kut vd maarel. Die kan niet verdedigenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef Paul het volgende:
KUTHOEREKUTLULKUUUTUTUTUKTUKTUT NACCCCCCCC
nac is nog altijd beter dan die paupersquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef Paul het volgende:
KUTHOEREKUTLULKUUUTUTUTUKTUKTUT NACCCCCCCC
ZWIJG OVER SNEIJDER, SCHUIM OP MIJN LIPPEN VAN KWAADHEID HIERquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nac is nog altijd beter dan die paupers
Sneijder etc
Altijd al vreselijk slecht gevonden bij Spartaquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikking is die Oost toch. Heeft werkelijk nog 0 ballen goed geraakt .
Flikker eens op hier debieltje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ZWIJG OVER SNEIJDER, SCHUIM OP MIJN LIPPEN VAN KWAADHEID HIER
kom dan ukkie . en neem die dwerg ook gelijk meequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ZWIJG OVER SNEIJDER, SCHUIM OP MIJN LIPPEN VAN KWAADHEID HIER
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kom dan ukkie . en neem die dwerg ook gelijk mee
ook rood?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Zo veel is er eigenlijk niet aan de hand.
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Paul spoort niet helemaal. Pilletje al ingenomen?
Hij loopt van de goal af, dan moet je gewoon je handen thuis houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Zo veel is er eigenlijk niet aan de hand.
IS HET ROOD?????????????????????????????????????? gelukkig mn 3e xquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij loopt van de goal af, dan moet je gewoon je handen thuis houden.
Kijk dan voortaan gewoon.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:25 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
IS HET ROOD?????????????????????????????????????? gelukkig mn 3e x
Precies. Het is gewoon dom, je hebt er niets aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij loopt van de goal af, dan moet je gewoon je handen thuis houden.
Je kan toch teletekst kijken, of kan je dat niet intikken met je worstevingers?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Jatoch ik zit elke avond thuis wil je zeggen
Ja, wij zitten hier om voor jou de wedstrijd te becommentariëren wil je zeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Jatoch ik zit elke avond thuis wil je zeggen
Dat doen we hier altijd toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wij zitten hier om voor jou de wedstrijd te becommentariëren wil je zeggen.
ee vriend kom niet zo stom lullen man, je loopt via teletekst toch achter of niet wil je zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan toch teletekst kijken, of kan je dat niet intikken met je worstevingers?
Ligt aan de trainerquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
Dom puntverlied weer van Excelsior dit. Volledig aan zichzelf te danken.
Oh, dat dacht ik. Hm, dan moet ik mijn berichten heel anders gaan invullen in dit topicquote:
Doe leuk jij, je speelt Moderator, wilt dus zeggen dat je niks te doen hebt en elke avond achter je pc'tje op iedereen z'n reacties zit te reageren. Zoek een leven jij manquote:
ga lekker bier zuipen manquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Doe leuk jij, je speelt Moderator, wilt dus zeggen dat je niks te doen hebt en elke avond achter je pc'tje op iedereen z'n reacties zit te reageren. Zoek een leven jij man
Fuck, daar typeer je me ontzettend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Doe leuk jij, je speelt Moderator, wilt dus zeggen dat je niks te doen hebt en elke avond achter je pc'tje op iedereen z'n reacties zit te reageren. Zoek een leven jij man
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Barendrecht, eckte gangster daar. Klote dorp.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
En waar kom jij vandaan oeterquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barendrecht, eckte gangster daar. Klote dorp.
Ik mis eigenlijk dequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:31 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Snapje, deze man heeft niks te doen in z'n leven dan 24/7 iedereen ze kont in te gaan
Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:32 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
En waar kom jij vandaan oeter
Fuuuuuuuquote:
Wat heb j egewonen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:37 schreef Barendrecht0180 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-2!! Me toto nog binnen gek aaaahahaha
Volgend jaar worden ze kampioenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Vitesse speelt toch nergens meer voor. Doen net alsof ze de CL winnen![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles heeft ook verloren, ik ken t gevoel
Ik leef met je mee
Volgend jaar kampioen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Wat een overdreven blijdschap zeg.
Echt zonde. De pech van een degradant.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef Bombvis het volgende:
Excelsior FT.. Zonde dit, woensdag moet Excelsior dan winnen
Toch jammer hoe die is afgegleden. Hij werd echt gezien als een groot talent..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikking is die Oost toch. Heeft werkelijk nog 0 ballen goed geraakt .
Volgende keer beterquote:
Tis allemaal kut, opdoeken die handel..quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Qua spelers stelt het allemaal niet zoveel voor toch?
Meh, daar is Utrecht een te mooie club voor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tis allemaal kut, opdoeken die handel..degraderen.
Kunnen we ook over FC Toyboy en FC TVHN zeggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tis allemaal kut, opdoeken die handel..degraderen.
quote:Op zondag 29 april 2012 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch maar eens even een voorspelling doen voor vanmiddag:
Roda JC - PSV
FC Twente - Ajax
Feyenoord - AZ
NEC - RKC
Ik herinner het me nog als de dag van gisterenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Live Eredivisieverslagen #71: Tien!Tien!Tien!
Mooie dag.
Inderdaad. Had dan Roda JC - PSV omgedraaid met Twente - Ajax.quote:Op zondag 29 april 2012 09:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de mooiste wedstrijd op hetzelfde moment zijn...
Fixedquote:Op zondag 29 april 2012 09:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Had dan NEC - RKC Waalwijk omgedraaid met Twente - Ajax.
quote:Op zondag 29 april 2012 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die planner van de Eredivise snapt er geen reet van
FEY-AZA en TWE-AJA op hetzelfde tijdstip
Nee, want dat zou gewoon in het voordeel van Ajax uitpakken. Die zijn immers dan op de hoogte van de eerdere uitslagen. Andersom de andere clubs natuurlijk ook, maar die hebben minder te winnen denk ik dan.quote:
Wist de KNVB tijdens het maken van 't schema überhaupt dat Feyenoord - AZ een zo belangrijke wedstrijd zou worden?quote:Op zondag 29 april 2012 09:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, want dat zou gewoon in het voordeel van Ajax uitpakken. Die zijn immers dan op de hoogte van de eerdere uitslagen. Andersom de andere clubs natuurlijk ook, maar die hebben minder te winnen denk ik dan.
Wat mij betreft zijn alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip, maar als de KNVB toch spreidt, doe het dan goedquote:Op zondag 29 april 2012 09:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, want dat zou gewoon in het voordeel van Ajax uitpakken. Die zijn immers dan op de hoogte van de eerdere uitslagen. Andersom de andere clubs natuurlijk ook, maar die hebben minder te winnen denk ik dan.
Die tyfuscommercie héquote:Op zondag 29 april 2012 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip, maar als de KNVB toch spreidt, doe het dan goed
Deze manquote:Op zondag 29 april 2012 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip.
wie had verwacht dat fey-az zo belangrijk zou zijnquote:Op zondag 29 april 2012 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die planner van de Eredivise snapt er geen reet van
FEY-AZA en TWE-AJA op hetzelfde tijdstip
We mogen dromenquote:Op zondag 29 april 2012 10:58 schreef Montelly het volgende:
FEYEEEEEEENOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Kampioeneeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ach, sukkel, ga korfballen.quote:
Nee hoor. Goeie jaren en slechte jaren. Zo gaat dat. Weten ze bij Ajax toch ook alles van?quote:Op zondag 29 april 2012 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat de schaal niet naar 040 gaat?
Ja daar weten we alles van.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Goeie jaren en slechte jaren. Zo gaat dat. Weten ze bij Ajax toch ook alles van?
Nee hoor. Heerlijk ontbeten. Verse jus, eitje gekookt.quote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja daar weten we alles van.
Maar je komt zo gefrustreerd over... Smaakte je ontbijt verkeerd?
Omdat dat de enige manier is waarop Feyenoord nog kans maakt op het kampioenschapquote:
Dat snap ik ook niet helemaal, als je dan een die hard Feyenoorder bent wil je juist dat Ajax wintquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat dat de enige manier is waarop Feyenoord nog kans maakt op het kampioenschap
Maar gelijkspel mag ook natuurlijk
quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat dat de enige manier is waarop Feyenoord nog kans maakt op het kampioenschap
Oh zo.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:
en dan nog afvragen waarom ajacieden worden gezien als de meest arrogante supporters van Nederlandquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh zo.
Koos Alberts & Christa - Dromen kan altijd
Idd. Denken dat je nog kans maakt .. dat is geen arrogantie.quote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
en dan nog afvragen waarom ajacieden worden gezien als de meest arrogante supporters van Nederland
Keep on dreaming. Ajax wordt gewoon kampioen. Morgen of woensdagquote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
en dan nog afvragen waarom ajacieden worden gezien als de meest arrogante supporters van Nederland
PSV gaat heel sterk beginnen. Komen dan achter. In de 2de helft komen ze weer gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, Jij hebt een glazen bol. PSV onderuit, ja of nee?
Kom op, ik zou hetzelfde hopen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keep on dreaming. Ajax wordt gewoon kampioen. Morgen of woensdag
quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keep on dreaming. Ajax wordt gewoon kampioen. Morgen of woensdag
Ik denk een 3-1 voor Roda JC.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gaat heel sterk beginnen. Komen dan achter. In de 2de helft komen ze weer gelijk.
1-1
quote:
Niemand stopt de zegereeksquote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..], sterker nog... Dat hebben de ajacieden dit seizoen al meermalen moeten doen... Geheugens zijn kort, blijkbaar
quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Elk vaardig supporter van Feyenoord, of zelfs bijna heel feyenoord heeft zich er al bij neergelegd
Haha, good one. En correct ook nog. In de winterstop was er weinig meer over van die hoop bij mij iigquote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..], sterker nog... Dat hebben de ajacieden dit seizoen al meermalen moeten doen... Geheugens zijn kort, blijkbaar
quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk een 3-1 voor Roda JC.
1-0 Malki
2-0 Delorge
2-1 Mertens
3-1 Malki
quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
U sad?
U don't watching Real Madrid - Sevilla with SierdeVos?
Idd tof! Sfeer zit er wel lekker inquote:
Lelijk? vind het wel een leuk stadionquote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het Roda JC-Stadion maar lelijk.
Alles beter dan die ufo in A'damquote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooier dan de ufo toch?quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat nog altijd in het geheugen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag is sowieso ook nooit een dag om te vergeten jongens
quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
AZ gaat gelijkspelen hoor. SMELTENDE KAZEN!!!quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wat is het toch fijn! om een az'er te zijn!
Die krijgen zodadelijk een pak op hun broekquote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel jaar geleden was het ookalweer?quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
Geef ff door dat ze gelijk moeten spelen vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
5 jaar.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden was het ookalweer?
ajax kopierenquote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef Devv het volgende:
Gaan ze nu allemaal Ajax kopiëren met vuurwerk voor de wedstrijd.
Wss wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
ajax kopieren
Die lui van ajax denken volgens mij zelfs dat Queen "We Are The Champions" van ajax gekopieerd heeft.
Ook goed, als het licht maar uit gaatquote:Op zondag 29 april 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lampjes kunnen niet bloeden. Alleen barsten
Dat je het nog weet, toen was je net 7quote:
Op statistieken staat geen leeftijd, toch?quote:Op zondag 29 april 2012 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je het nog weet, toen was je net 7
in 2007?quote:Op zondag 29 april 2012 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je het nog weet, toen was je net 7
Ja heb je Google voor iddquote:Op zondag 29 april 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op statistieken staat geen leeftijd, toch?
Niet madquote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in 2007?![]()
U mad?
I was 9 years old when it happened
Ze willen gewoon allemaal zoals Ajax zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
ajax kopieren
Die lui van ajax denken volgens mij zelfs dat Queen "We Are The Champions" van ajax gekopieerd heeft.
Met welk geld?quote:Op zondag 29 april 2012 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechte verdediging? Dat is jammer, dat wordt weer een nieuwe halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |