quote:Arsenal - Roma 7-0Op zondag 24 oktober 2010 16:08 schreef Halcon het volgende:
OMG. Dit zegt wel iets over de Nederlandse competitie. Alsof Inter - Roma ooit zou eindigen op 9-0...
quote:Dat was Man Utd-Roma.
quote:Die snapt onze pijn.Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lens werd door 2 man vastgehouden en nog wou die niet vallen
quote:Tja Ola he
quote:Ik heb veel beroerde typjes meegemaakt, maar jij spant toch altijd weer de kroon.Op zondag 24 oktober 2010 16:08 schreef Halcon het volgende:
OMG. Dit zegt wel iets over de Nederlandse competitie. Alsof Inter - Roma ooit zou eindigen op 9-0...
quote:dat is idd het nadeel van deze wedstrijd zo ja, we kunnen alleen hopen dat het mee gaat vallenOp zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Hypo666crisy het volgende:
Dat wordt nog wat in Rotterdam vandaag.....
quote:geen een, maar wat doe je er aan?Op zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef LimboFan het volgende:
Kom op zeg, dit is toch werkelijk om te huilen, welke feyenoordfan kan hier nog mee omgaan....
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Smoofie het volgende:
10-0(wat het wel gaat worden), wel grappig, rotterdam is 010
quote:Word gekkenhuis ja, en als de 10 ook nog komt zekerOp zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Hypo666crisy het volgende:
quote:Reactie been, ja ik ben teleurgesteld in het resultaat natuurlijk, maar ik heb wel een aantal aanknopingspunten gezien waar we volgende week mee verder kunnen, een nuttige wedstrijd.Op zondag 24 oktober 2010 16:11 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk nu uit naar een paar dingen:
- Persconferentie
- Legioen
- Reactie spelers Feyenoord (die niet gaat komen)
- Reactie Been
quote:Echt! Echt!Op zondag 24 oktober 2010 16:11 schreef Halcon het volgende:
Je zou bijna vergeten dat FC Basel op 0-1 is gekomen bij St. Gallen.
quote:Inderdaad...ik zit hier met een gevoel in m'n buik alsof m'n vriendin het bij wijze van spreken heeft uitgemaakt en ik moet toekijken hoe ze met een ander voor m'n ogen ligt te rollebollen.Op zondag 24 oktober 2010 16:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Als echte Feyenoorder blijf je achter je club staan maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op..
quote:been zal wel opstappen, deze situatie is onhoudbaarOp zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Hypo666crisy het volgende:
quote:Hij heeft zelf gekozen voor een stap terug.Op zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Borizzz het volgende:
Dit gun je Been ook weer niet, bij NEC heeft hij het prima gedaan
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef MrJones het volgende:
Eigenlijk denk ik dat die 10e er niet komt.
quote:Ik denk het wel. Nog een minuut of.... tien. Moet lukken.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef MrJones het volgende:
Eigenlijk denk ik dat die 10e er niet komt.
quote:Gebeurt niet omdat, Ajax en Scheidsrechter..Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef Mr_Mojo het volgende:
Ik bedenk mij net dat studiosport vanavond wel een helel ange samenvatting van deze wedstrijd moet uitzenden als ze alle doelpunten willen laten zien
quote:EINDHOVEN - Feyenoord heeft vanmiddag helemaal níets in te brengen bij PSV. De Eindhovense koploper staat met maar liefst 8-0 voor. Jonathan Reis (3x), Ibrahim Afellay, Ola Toivonen, Jeremain Lens, Balázs Dzsudzsák en Orlando Engelaar scoorden. Feyenoord is daarmee op weg naar de grootste nederlaag ooit.
Het record staat nu nog op 8-2. Op 18 september 1983 verloren de Rotterdammers in het Olympisch Stadion met die cijfers van Ajax.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)slachtbank-7-0.dhtml
quote:ik ook niet, er zit hier een die-hard feyenoord fan naast me,Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
Ik kom werkelijkwaar neit meer bij van het lachen![]()
quote:Volendam-PSV dacht ik, jaar weet ik niet meerOp zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Borizzz het volgende:
Wanneer is er voor t laatst dubbele cijfers gehaald in de eredivisie?
quote:Er zitten er nu 2 in mijn oorOp zondag 24 oktober 2010 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook niet, er zit hier een die-hard feyenoord fan naast me,
quote:het lijkt me dat die wel in eindhoven zit hoorOp zondag 24 oktober 2010 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook niet, er zit hier een die-hard feyenoord fan naast me,
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Reactie been, ja ik ben teleurgesteld in het resultaat natuurlijk, maar ik heb wel een aantal aanknopingspunten gezien waar we volgende week mee verder kunnen, een nuttige wedstrijd.
quote:Hij gaat misschien naar Feyenoord.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef MrMoon het volgende:
eigenlijk best slecht dat Koevermans nog niet gescoord heeft..
quote:Ik vind Smolov niet zo'n slechte speler. Wat te denken van El Ahmadi...gekocht voor 5 miljoen(?) en nu persona non grata. Alsof investeerders nu wel zin hebben om hier geld in te steken, als zo met de spelers wordt omgegaan.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef Halcon het volgende:
Ankoopbeleid bij Feyenoord is ook waardeloos. Zo'n Lumb en Smolov mogen dan zogenaamd niets kosten, maar spelen doen ze nauwelijks...
quote:
quote:juichen om mn club
quote:Vandaag speelt hij ook weer niet. Dan heb je weinig geld, maar spelers die worden gehaald en wel iets kunnen, breken dan telkens om allerlei redenen toch niet door. Dat zegt ook wel iets. El Ahmadi hetzelfde verhaal.Op zondag 24 oktober 2010 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Smolov niet zo'n slechte speler. Wat te denken van El Ahmadi...gekocht voor 5 miljoen(?) en nu persona non grata. Alsof investeerders nu wel zin hebben om hier geld in te steken, als zo met de spelers wordt omgegaan.
quote:Feyenoord speelt goed he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wat ie altijd zegt.Op zondag 24 oktober 2010 16:15 schreef LimboFan het volgende:
Wat denken jullie wat been gaat zeggen hierna...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:16 schreef VikingChild het volgende:
alleen willem gay heeft nu meer doelpunten tegen in de competitie.
quote:het ging gelijk op tot de 8-0Op zondag 24 oktober 2010 16:15 schreef LimboFan het volgende:
Wat denken jullie wat been gaat zeggen hierna...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
tis gewoon frustrerend dat die 10 niet valt, kom op PSV
quote:Als dit geen dode wordenOp zondag 24 oktober 2010 16:16 schreef Doublepain het volgende:
De ME is al onderweg naar De Kuip.. Vanavond een groot feest daaro..
quote:Inderdaad....maar we kunnen toch ook niet zeggen dat het Feyenoord-publiek nu zo kritisch is he. We zijn al blij als er een keer een wedstrijdje gescoord wordt, dus het zou nú juist makkelijker moeten zijn om in de basis te staan.Op zondag 24 oktober 2010 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaag speelt hij ook weer niet. Dan heb je weinig geld, maar spelers die worden gehaald en wel iets kunnen, breken dan telkens om allerlei redenen toch niet door. Dat zegt ook wel iets. El Ahmadi hetzelfde verhaal.
quote:Fifa 98Op zondag 24 oktober 2010 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat nou als de spelers van Feyenoord rood pakken, dan wordt de wedstrijd gestaakt en wordt het 3-0 voor PSV?
quote:Vraag me toch af waarom ze niet spelen. Als zo'n Smolov dan echt minder is dan Castaignos, waarom haal je 'm dan?Op zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad....maar we kunnen toch ook niet zeggen dat het Feyenoord-publiek nu zo kritisch is he. We zijn al blij als er een keer een wedstrijdje gescoord wordt, dus het zou nú juist makkelijker moeten zijn om in de basis te staan.
quote:aan de inzet ligt het niet.....Op zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef LimboFan het volgende:
Ik wil op zijn minste de 10-1!!!! Of nog 4 rode kaarten!
quote:komt altijd pas na 1 minOp zondag 24 oktober 2010 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
Op de VI scorebord past het niet eens meerStaat 10-0, maar de doelpuntenmaker niet
quote:Dit lukt normaal gesproken ook niet tegen een ploeg als de Graafschap of Willem II.
quote:Daar mag je respect voor hebben.Op zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef MrJones het volgende:
Gaan die Feyenoorders nu bij de 10e weg uit het uitvak? Hadden ze nog hoop?
quote:Ik ben voor Feyenoord, maar ze spelen gewoon kutOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Momo... het volgende:
Ik wil de reacties van de feyenoorders zien.
quote:Blijf maar lachen.Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax supporter, serieus, ik moet eerst lachen maar ik moet nu wel huilen uit medelij
quote:resultaten uit het verleden...Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind het ook wel weer zielig. Feyenoord is een club met een grote historie.
quote:Bij FCDB ook ooit zoiets gehad. Was toen Go Ahead tegen Cambuur, toen maakte Yildirim er 6 ofzo. Heel het stadion zit dan gewoon te juichen voor die 10e...Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
LoooolElke keer komt er zo'n 'TINGGGGGG' bij Twente en dan laten ze 5 seconde er na de uitslagen zien...
Die supporters: TIEN TIEN TIEN TIEN TIEN... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:De eredivisie is al jaren treurigOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Biogarde het volgende:
Dit zegt genoeg over het niveau van de eredivisie. Heel treurig dit.
quote:of het niveau van PSVOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Biogarde het volgende:
quote:Inderdaad. Als je dat uitzit moet je wel sadomasochistische trekjes hebben.
quote:want dit gebeurt inderdaad elke weer negen keerOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Biogarde het volgende:
quote:omdat ze dat helaas gaan wordenOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef marcodej het volgende:
Waarom doet PSV alsof het kampioen is geworden?
quote:Een topclub dat wordt afgeslacht met 10-0. Denk eens na man. Dit gaat de hele wereld over.Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef robr0 het volgende:
[..]
want dit gebeurt inderdaad elke weer negen keer
quote:Wat deed ie? Klappen voor het uitvak? Ik heb de wedstrijd maar uitgezet. ik werd er misselijk van
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef StephanL het volgende:
Tim de Cler: geen woorden voor, ook geen daden
quote:Feyenoord is al jaren geen topclub meerOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een topclub dat wordt afgeslacht met 10-0. Denk eens na man. Dit gaat de hele wereld over.
quote:Tim zal vast wel vinden dat het vanmiddag wel aardig ging allemaal.Op zondag 24 oktober 2010 16:23 schreef roelofjan het volgende:
Heeft De Cler dit eigenlijk al een keer eerder meegemaakt?
quote:hij zegt zelf van nietOp zondag 24 oktober 2010 16:23 schreef roelofjan het volgende:
Heeft De Cler dit eigenlijk al een keer eerder meegemaakt?
quote:jij leeft in 1908 zekerOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een topclub dat wordt afgeslacht met 10-0. Denk eens na man. Dit gaat de hele wereld over.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef marcodej het volgende:
Tim de Cler: "Ik vond het vandaag best wel aardig ging."
quote:Ga nou niet mierenneuken. Je snapt waar ik heen wil. Qua historie is het een topclub, punt.Op zondag 24 oktober 2010 16:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Feyenoord is al jaren geen topclub meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |