quote:het lijkt me dat die wel in eindhoven zit hoorOp zondag 24 oktober 2010 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook niet, er zit hier een die-hard feyenoord fan naast me,
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Reactie been, ja ik ben teleurgesteld in het resultaat natuurlijk, maar ik heb wel een aantal aanknopingspunten gezien waar we volgende week mee verder kunnen, een nuttige wedstrijd.
quote:Hij gaat misschien naar Feyenoord.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef MrMoon het volgende:
eigenlijk best slecht dat Koevermans nog niet gescoord heeft..
quote:Ik vind Smolov niet zo'n slechte speler. Wat te denken van El Ahmadi...gekocht voor 5 miljoen(?) en nu persona non grata. Alsof investeerders nu wel zin hebben om hier geld in te steken, als zo met de spelers wordt omgegaan.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef Halcon het volgende:
Ankoopbeleid bij Feyenoord is ook waardeloos. Zo'n Lumb en Smolov mogen dan zogenaamd niets kosten, maar spelen doen ze nauwelijks...
quote:
quote:juichen om mn club
quote:Vandaag speelt hij ook weer niet. Dan heb je weinig geld, maar spelers die worden gehaald en wel iets kunnen, breken dan telkens om allerlei redenen toch niet door. Dat zegt ook wel iets. El Ahmadi hetzelfde verhaal.Op zondag 24 oktober 2010 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Smolov niet zo'n slechte speler. Wat te denken van El Ahmadi...gekocht voor 5 miljoen(?) en nu persona non grata. Alsof investeerders nu wel zin hebben om hier geld in te steken, als zo met de spelers wordt omgegaan.
quote:Feyenoord speelt goed he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wat ie altijd zegt.Op zondag 24 oktober 2010 16:15 schreef LimboFan het volgende:
Wat denken jullie wat been gaat zeggen hierna...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:16 schreef VikingChild het volgende:
alleen willem gay heeft nu meer doelpunten tegen in de competitie.
quote:het ging gelijk op tot de 8-0Op zondag 24 oktober 2010 16:15 schreef LimboFan het volgende:
Wat denken jullie wat been gaat zeggen hierna...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
tis gewoon frustrerend dat die 10 niet valt, kom op PSV
quote:Als dit geen dode wordenOp zondag 24 oktober 2010 16:16 schreef Doublepain het volgende:
De ME is al onderweg naar De Kuip.. Vanavond een groot feest daaro..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |