quote:resultaten uit het verleden...Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind het ook wel weer zielig. Feyenoord is een club met een grote historie.
quote:Bij FCDB ook ooit zoiets gehad. Was toen Go Ahead tegen Cambuur, toen maakte Yildirim er 6 ofzo. Heel het stadion zit dan gewoon te juichen voor die 10e...Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
LoooolElke keer komt er zo'n 'TINGGGGGG' bij Twente en dan laten ze 5 seconde er na de uitslagen zien...
Die supporters: TIEN TIEN TIEN TIEN TIEN... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:De eredivisie is al jaren treurigOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Biogarde het volgende:
Dit zegt genoeg over het niveau van de eredivisie. Heel treurig dit.
quote:of het niveau van PSVOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Biogarde het volgende:
quote:Inderdaad. Als je dat uitzit moet je wel sadomasochistische trekjes hebben.
quote:want dit gebeurt inderdaad elke weer negen keerOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Biogarde het volgende:
quote:omdat ze dat helaas gaan wordenOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef marcodej het volgende:
Waarom doet PSV alsof het kampioen is geworden?
quote:Een topclub dat wordt afgeslacht met 10-0. Denk eens na man. Dit gaat de hele wereld over.Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef robr0 het volgende:
[..]
want dit gebeurt inderdaad elke weer negen keer
quote:Wat deed ie? Klappen voor het uitvak? Ik heb de wedstrijd maar uitgezet. ik werd er misselijk van
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef StephanL het volgende:
Tim de Cler: geen woorden voor, ook geen daden
quote:Feyenoord is al jaren geen topclub meerOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een topclub dat wordt afgeslacht met 10-0. Denk eens na man. Dit gaat de hele wereld over.
quote:Tim zal vast wel vinden dat het vanmiddag wel aardig ging allemaal.Op zondag 24 oktober 2010 16:23 schreef roelofjan het volgende:
Heeft De Cler dit eigenlijk al een keer eerder meegemaakt?
quote:hij zegt zelf van nietOp zondag 24 oktober 2010 16:23 schreef roelofjan het volgende:
Heeft De Cler dit eigenlijk al een keer eerder meegemaakt?
quote:jij leeft in 1908 zekerOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een topclub dat wordt afgeslacht met 10-0. Denk eens na man. Dit gaat de hele wereld over.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef marcodej het volgende:
Tim de Cler: "Ik vond het vandaag best wel aardig ging."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |