Doet ie volgend jaar ook in de CL finale, maar dan in de goal van Casillas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
Black out van Schenkeveld. Stompt gewoon de bal weg
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet ie volgend jaar ook in de CL finale, maar dan in de goal van Casillas.
Mooi toch. Anti voetbal van De Graafschap.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef MouzurX het volgende:
Excelsior die wint betekend wel graafschap als hekkensluiter.
En De Graafschap gaat nog met zijn betonvoetbaltrein naar Den Haag. Daar kan je zomaar stuntenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi toch. Anti voetbal van De Graafschap.
Maar Excelsior moet nog naar de Vijverberg.
Dat was inderdaad best wel gepruts van Jansen, Schenkeveld is nou niet echt te missen met dat maskerquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Die Ed Jansen moest trouwens alle rugnummers van de Excelsior spelers afgaan om de juiste man (met een kenkergroot masker op) uiteindelijk geel te geven![]()
NAC is zo'n simpel saai ploegjequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
NAC weer achter![]()
![]()
Altijd leuk om Bredanaars uit te lachen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
NAC weer achter![]()
![]()
Altijd leuk om Bredanaars uit te lachen
quote:
Maar dat verdien je ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu wel, al was het een paar jaar terug met oa. Amoah wel leuk.
Maar vroegah werd ik altijd uitgelachen als Feyenoord-supporter
Zegt de halve Duitserquote:
VVV haalt toch geen 4 punten tegen Ajax en Twente dus die wedstrijd in Venlo zal ADO aan hun reet roesten.quote:
Die 0-1 bij VIT-EXC was nog mooierquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:10 schreef kilozout het volgende:
Ik heb sinds vandaag Eredivisie (gratis i.c.m werk) en dit is het eerste wat ik zie.
Een fucking EIGEN doelpunt.
vd Heijdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 0-1 bij VIT-EXC was nog mooier
..wat is het nu?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Bombvis het volgende:
Van Deelen rood? 2x geel na schwalbe? Commentator snapt er niks van
Van Deelen rood, maar Jansen was weer eens aan het falenquote:
Kut vd maarel. Die kan niet verdedigenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef Paul het volgende:
KUTHOEREKUTLULKUUUTUTUTUKTUKTUT NACCCCCCCC
nac is nog altijd beter dan die paupersquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef Paul het volgende:
KUTHOEREKUTLULKUUUTUTUTUKTUKTUT NACCCCCCCC
ZWIJG OVER SNEIJDER, SCHUIM OP MIJN LIPPEN VAN KWAADHEID HIERquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nac is nog altijd beter dan die paupers
Sneijder etc
Altijd al vreselijk slecht gevonden bij Spartaquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikking is die Oost toch. Heeft werkelijk nog 0 ballen goed geraakt .
Flikker eens op hier debieltje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ZWIJG OVER SNEIJDER, SCHUIM OP MIJN LIPPEN VAN KWAADHEID HIER
kom dan ukkie . en neem die dwerg ook gelijk meequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ZWIJG OVER SNEIJDER, SCHUIM OP MIJN LIPPEN VAN KWAADHEID HIER
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kom dan ukkie . en neem die dwerg ook gelijk mee
ook rood?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Zo veel is er eigenlijk niet aan de hand.
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Paul spoort niet helemaal. Pilletje al ingenomen?
Hij loopt van de goal af, dan moet je gewoon je handen thuis houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Zo veel is er eigenlijk niet aan de hand.
IS HET ROOD?????????????????????????????????????? gelukkig mn 3e xquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij loopt van de goal af, dan moet je gewoon je handen thuis houden.
Kijk dan voortaan gewoon.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:25 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
IS HET ROOD?????????????????????????????????????? gelukkig mn 3e x
Precies. Het is gewoon dom, je hebt er niets aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij loopt van de goal af, dan moet je gewoon je handen thuis houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |