Ja precies, en goede stof tot schreeuwen. Nu nog een locatie met gigantische televee zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is nog wel een beter idee vind ik.Geeft ook leuke spanning.
Is Capricia moslim?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef capricia het volgende:
Los vraagje tussendoor: denk je dat Samson joods is?
Ik denk dat ze dan gewoon Mandarijn en Chinese cultuur leren om binding te houden met China, aannemende dat hun ouders uit China komen. Is wel de beste leeftijd om het te leren trouwens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal kleine kinderen dus zal wel een soort zaterdagschool zijn voor Chinezen.
Beamer met NL1 stream er op?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:04 schreef waht het volgende:
Ja precies, en goede stof tot schreeuwen. Nu nog een locatie met gigantische televee zoeken.
Zelfs bier erbij helpt niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef Tem het volgende:
Wat een club oninteressante figuren bij Nieuwsuur.
Zo lang de stream betrouwbaar is.quote:
Behalve de bochten die mogelijk de rechterkant op gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Samsom wringt zich in alle bochten.
Een rotonde dus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve de bochten die mogelijk de rechterkant op gaan.
Wie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef capricia het volgende:
Los vraagje tussendoor: denk je dat Samson joods is?
Diederik Samsom bedoel ik.quote:
Ze lijken te tongen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, eentje met
Maar ik schrik nu steeds als ik een post lanceer
Ohquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hadexpres om die reden wat omhoog verplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |