Ik ga gewoon kapsalon bestellen nu. Waarom ook niet. Heb toch niks zinnigs te doen vanavond.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarmaschotel besteld. En een fles bier om over de 10 euro te komen
Geblondeerd haar en een tijger legging.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef Nautilus. het volgende:
Hero Brinkman, ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die hem aantrekkelijk vinden. Van die vrouwen die nepnagels dragen en lipstick achterlaten op de rand van hun filtersigaretten.
Ik heb vanavond Spare-Ribs besteld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Shoarmaschotel besteld. En een fles bier om over de 10 euro te komen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:49 schreef Ziba het volgende:
Ik kan niet lekker koken en ik heb geen zin om überhaupt op te staan. Dus ja.
Kapsalonquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kapsalon bestellen nu. Waarom ook niet. Heb toch niks zinnigs te doen vanavond.
Trouwens Bolkesteijn, ik zie hier iedere zaterdagmiddag een hele berg Chinezen die naar school gaan. Misschien kan je een paar keer meedraaienquote:
De voorkeur voor een uitslagenavond-meet is reeds geopperd. Fulmineren met eriksd, zal de avond heten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat dachten we trouwens van een POL-meet het weekend voor de verkiezingen? Om maar eens een balletje op te gooien.
Hoe was het avondje Braziliaans zuipen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kapsalon
jaloers nu. Al was het Braziliaans-Mexicaans-Venezolaans-Colombiaans-Azerbeidzjaans-Brits-Nederlandse feestje ook wel erg goed.
Ja, soms heb je van die momenten.quote:
Ja, maar ik heb geen zin om te bellen. Dus een dilemma. Opstaan om mijn telefoon te zoeken en te bestellen of blijven liggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kapsalon
jaloers nu. Al was het Braziliaans-Mexicaans-Venezolaans-Colombiaans-Azerbeidzjaans-Brits-Nederlandse feestje ook wel erg goed.
Lachen. Veel nieuwe mensen ontmoet, pijnlijke situaties toen de Azerische uitriep tegen een Venezolaanse "fan van Chavez te zijn", en uiteraard veel dansen en zuipen. Heerlijk sfeertje hier.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe was het avondje Braziliaans zuipen?
Er zijn nogal wat Chinezen die naast hun Kantonese moedertaal een cursus Mandarijn doen omdat beide taalvarianten sterk van elkaar afwijken qua uitspreek en qua schrijfwijze van de karakters. Misschien zijn ze daar wel mee bezig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef Tem het volgende:
Trouwens Bolkesteijn, ik zie hier iedere zaterdagmiddag een hele berg Chinezen die naar school gaan. Misschien kan je een paar keer meedraaien
Dat is nog wel een beter idee vind ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef waht het volgende:
[..]
De voorkeur voor een uitslagenavond-meet is reeds geopperd. Fulmineren met eriksd, zal de avond heten.
Zo lui?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, soms heb je van die momenten.
[..]
Ja, maar ik heb geen zin om te bellen. Dus een dilemma. Opstaan om mijn telefoon te zoeken en te bestellen of blijven liggen.
Oja, was het leuk?
Nee, het zijn allemaal kleine kinderen dus zal wel een soort zaterdagschool zijn voor Chinezen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat Chinezen die naast hun Kantonese moedertaal een cursus Mandarijn doen omdat beide taalvarianten sterk van elkaar afwijken qua uitspreek en qua schrijfwijze van de karakters. Misschien zijn ze daar wel mee bezig.
Geen idee. Samsom denk ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef capricia het volgende:
Los vraagje tussendoor: denk je dat Samson joods is?
Ja precies, en goede stof tot schreeuwen. Nu nog een locatie met gigantische televee zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is nog wel een beter idee vind ik.Geeft ook leuke spanning.
Is Capricia moslim?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef capricia het volgende:
Los vraagje tussendoor: denk je dat Samson joods is?
Ik denk dat ze dan gewoon Mandarijn en Chinese cultuur leren om binding te houden met China, aannemende dat hun ouders uit China komen. Is wel de beste leeftijd om het te leren trouwens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal kleine kinderen dus zal wel een soort zaterdagschool zijn voor Chinezen.
Beamer met NL1 stream er op?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:04 schreef waht het volgende:
Ja precies, en goede stof tot schreeuwen. Nu nog een locatie met gigantische televee zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |