Lijkt me duidelijk, taboes doorbreken. Overtuigingen van grote groepen bekritiseren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er zo slecht was aan Pim.
Z'n verhaal kwam niet eens in de buurt van wat er tegenwoordig de norm is in een politiek debat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Z'n verhaal ging nergens over en missen doe ik hem ook niet maar abknallen gaat altijd te ver.
Moeten hoeven we niet, maar hoe er gesproken wordt over Pim door de rooie rakkers hier is ronduit onjuist.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef waht het volgende:
Waarom moeten wij trouwens telkens Pim verdedigen? Ik heb amper wat met die kerel maar het zijn elke keer weer van die voorspelbare bekrompen reacties. Een beetje meer tolerantie mag ook wel.
En dat moet ik zeggen.
Ieder z'n mening natuurlijk maar dit is kinderachtig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeten hoeven we niet, maar hoe er gesproken wordt over Pim door de rooie rakkers hier is ronduit onjuist.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Er was voor Pim geen enkel debat mogelijk over een aantal problemen in Nederland, juist dat heeft er toe geleid dat we met iemand als Wilders zitten.
PvdA pur sang.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ieder z'n mening natuurlijk maar dit is kinderachtig.
Mwah, zo erg is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
De PvdA kandidatenlijst bestaat bijna alleen uit debielen, met uitzondering van Plasterk dan.
Slechte troll, mariette hamer is tenslotte geen debiel, maar een lot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
De PvdA kandidatenlijst bestaat bijna alleen uit debielen, met uitzondering van Plasterk dan.
Ik weet niet wat je nu allemaal wilt maken aan punten maar ik hoop niet al te tekenend is voor je bijdragen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
Hij slaapt met een animekussen. Je kunt het hem niet kwalijk nemen, hij weet niet beter.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu allemaal wilt maken aan punten maar ik hoop niet al te tekenend is voor je bijdragen...
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij slaapt met een animekussen. Je kunt het hem niet kwalijk nemen, hij weet niet beter.
Maar sommigen zijn minder debiel dan anderen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
Iedereen is debiel, laten we dat voorop stellen.
Ah de ervaringsdeskundige aan het woord. Hoe vond jij het in de jaren negentig vergeleken met nu?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Door de oude garde in de politiek die bepaalde taboes niet doorbreekt krijgen figuren als Wilders de ruimte.
Dit. En 'm heilig verklaren gaat ook veel te ver.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Z'n verhaal ging nergens over en missen doe ik hem ook niet maar abknallen gaat altijd te ver.
Politieke standpunten waarover de PvdA ook sinds Spekman/Samsom over schijnt te beschikken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah de ervaringsdeskundige aan het woord. Hoe vond jij het in de jaren negentig vergeleken met nu?
Oh wacht, toen kon je nog niet eens praten
Maar hey Robin, ik heb geen hekel aan je hoor, zoals sommigen hier willen doen geloven. Ik vind je in het echt een sympathiek knulletje. Dit hier gaat puur over politieke standpunten.
Met recht, Pim zou niet eens genomineerd mogen worden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit. En 'm heilig verklaren gaat ook veel te ver.
Nu zou trouwens gewoon weer Willem van Oranje als belangrijkste Nederlander ooit worden gekozen trouwens.
Precies. En dat laatste heeft tot de huidige crisis geleid, kapitalisme in overdrive op een onverharde weg zonder airbag.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond de wereld tot 9/11 leuker.
Alles was koek en ei, behalve wat lastige Balkan idioten en de geldbomen groeiden tot de wolken.
Ach dat was al aan de gang sinds de 60's en 70's.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. En dat laatste heeft tot de huidige crisis geleid, kapitalisme in overdrive op een onverharde weg zonder airbag.
Dan zijn we het daar ook over eens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met recht, Pim zou niet eens genomineerd mogen worden.
Maar goed, technisch gezien is Willem van Oranje geen Nederlander.quote:
Nee, er werd pas in de hoogste versnelling geschakeld onder Reagan en Thatcher in de jaren 80. Daarvoor was men veel voorzichtiger.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat was al aan de gang sinds de 60's en 70's.
Toen werd de consumentenstaat gesticht
De hoogste versnelling heeft niks te maken met dat ik zei dat 't in de jaren '60 en '70 in gang is gezet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, er werd pas in de hoogste versnelling geschakeld onder Reagan en Thatcher in de jaren 80. Daarvoor was men veel voorzichtiger.
Dat is ook weer waar. Maar goed, we zijn bijna allemaal een beetje van Duitschen bloed in dit land.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed, technisch gezien is Willem van Oranje geen Nederlander.
Die SMS verkiezingen hebben toch alleen maar te maken met korte termijn geheugen, als bws huntelaar de winnende goal maakt in de EK finale is hij de komende twee jaar belangrijkste nederlander.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit. En 'm heilig verklaren gaat ook veel te ver.
Nu zou trouwens gewoon weer Willem van Oranje als belangrijkste Nederlander ooit worden gekozen trouwens.
Ik zou gewoon Willem inderdaad op 1 zetten, en daarna onze admiraals op de eerstvolgende plaatsen, gevolgd door Thorbecke ofzo. Iemand uit de 21'ste eeuw als grootste Nederlander nomineren is idioot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar goed, we zijn bijna allemaal een beetje van Duitschen bloed in dit land.
Hoe meer bloedgroepen hoe beter
Hmmmm, de huidige crisis vind z'n oorsprong in de Euro en de Europese Unie, beetje simpel om daar "het kapitalisme" voor verantwoordelijk te stellen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. En dat laatste heeft tot de huidige crisis geleid, kapitalisme in overdrive op een onverharde weg zonder airbag.
Daarom voegde ik ook toe dat er toen nog wel voorzichtigheid werd betracht. Dat werd definitief losgelaten in de jaren 80 en met de val van de muur gingen alle remmen los.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De hoogste versnelling heeft niks te maken met dat ik zei dat 't in de jaren '60 en '70 in gang is gezet.
Ik zou Thorbecke heel hoog zetten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Willem inderdaad op 1 zetten, en daarna onze admiraals op de eerstvolgende plaatsen, gevolgd door Thorbecke ofzo. Iemand uit de 21'ste eeuw als grootste Nederlander nomineren is idioot.
Ja ach mij maakt het niet uit, alleen vrees ik dat mijn generatie een van de laatste zal zijn die nog enigszins dat bewust heeft meegekregen. Maar goed, die tijden van weelde komen ook wel weer, ooit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom voegde ik ook toe dat er toen nog wel voorzichtigheid werd betracht. Dat werd definitief losgelaten in de jaren 80 en met de val van de muur gingen alle remmen los.
Omdat de Euro en de EU misschien ook wel te snel zijn gegaan, meeliftend op die 'capitalist wave'.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, de huidige crisis vind z'n oorsprong in de Euro en de Europese Unie, beetje simpel om daar "het kapitalisme" voor verantwoordelijk te stellen.
Na Willem en onze admiraals acht ik aardig hoog voor een politicus.quote:
Feit blijft dat je puzzelstukjes, die niet bij elkaar hebben gepast, met geweld in elkaar hebt gedrukt. Dat zorgt voor de huidige spanningen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Euro en de EU misschien ook wel te snel zijn gegaan, meeliftend op die 'capitalist wave'.
En ja, dat zeg ik.
Het zegt mij niets. Maar ik heb dan ook niet de hele jaren '90 in Nederland doorgebracht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef Ziba het volgende:
Hallooo misschien dat iemand van jullie hier iets over weet. Paar van jullie moeten dit hebben meegekregen (gezien de leeftijden).
Ik ben op zoek naar een zaak die zich in de jaren negentig heeft afgespeeld. Het waren in ieder geval Nederlandse jongens (leeftijd 17,18,19?) die een oude man langdurig hebben mishandeld, tot rare dingen hebben gedwongen en zijn huis als onderkomen hebben gebruikt voor langere tijd om te 'chillen' en vervolgens het hele huis ook hebben vernield. Iemand enig idee?
Ik zoek al een poos op internet maar kan de zaak niet terugvinden. Het is wel heel belangrijk voor mij dus misschien is er iemand die zich die periode nog kan herinneren want ik neem aan dat het wel bekend moet zijn geweest in de media toen? Alvast bedankt.
De Euro was in 92 al besloten, en dat was nog onder Lubbers III, als PvdAer kan je het daar makkelijk niet mee eens zijn(aangezien men onder Lubbers toch niks te zeggen had).quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Euro en de EU misschien ook wel te snel zijn gegaan, meeliftend op die 'capitalist wave'.
En ja, dat zeg ik.
Ja, nadat de kapitalistische remmen los gingen na de ineenstorting van het Warschau Pact dus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Euro was in 92 al besloten, en dat was nog onder Lubbers III, als PvdAer kan je het daar makkelijk niet mee eens zijn.
Ach ja, het is pas helemaal ingestort na 2008.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, nadat de kapitalistische remmen los gingen na de ineenstorting van het Warschau Pact dus.
O, zo jammer!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zegt mij niets. Maar ik heb dan ook niet de hele jaren '90 in Nederland doorgebracht.
Dit komt mij niet bekend voor. Weet je in welke stad dit gebeurd is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:35 schreef Ziba het volgende:
Hallooo misschien dat iemand van jullie hier iets over weet. Paar van jullie moeten dit hebben meegekregen (gezien de leeftijden).
Ik ben op zoek naar een zaak die zich in de jaren negentig heeft afgespeeld. Het waren in ieder geval Nederlandse jongens (leeftijd 17,18,19?) die een oude man langdurig hebben mishandeld, tot rare dingen hebben gedwongen en zijn huis als onderkomen hebben gebruikt voor langere tijd om te 'chillen' en vervolgens het hele huis ook hebben vernield. Iemand enig idee?
Ik zoek al een poos op internet maar kan de zaak niet terugvinden. Het is wel heel belangrijk voor mij dus misschien is er iemand die zich die periode nog kan herinneren want ik neem aan dat het wel bekend moet zijn geweest in de media toen? Alvast bedankt.
Nee, dat maakt het nog moeilijker zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit komt mij niet bekend voor. Weet je in welke stad dit gebeurd is?
Als jij nou op het graf van Pim gaat zeiken, dan zeik ik wel over je hoofd heen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef remlof het volgende:
Nu geen grappen maken over haar op mijn hoofd
Ik had een geweldige dag vandaag, had afgesproken met een FOK!ker (Paul) om naar die ledenraad van de PvdA te gaan, maar daar kwam ik ook nog een oude schoolkameraad tegen die ik al bijna tien jaar niet meer heb gezien en ik achteraf nog even een biertje mee heb gedronken en bijgeluld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
O, zo jammer!Het lijkt wel alsof het nooit heeft plaatsgevonden, nergens iets over te vinden! Terwijl het wel degelijk is gebeurd. Hoe was vandaag?
Misschien moet je het aan Peter R. de Vries vragen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het nog moeilijker zoeken.Maar zo'n voorval moet toch best een hype zijn geweest in Nederland lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |