Dan weet je ook wel dat VS Samsom niet daadwerkelijk een mongool vindt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie daarmee aan blijft komen en kennelijk nog steeds niet begrijp dat ik nooit op een graf zou urineren?
Alsof nuance altijd het antwoord is. Man, zelfs Samsom heeft nuance afgeschoten wat betreft Marokkaanse kutjeugd in bepaalde steden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hij heeft gedaan met de Nederlandse politiek. Hij heeft elke nuance afgeschoten (pun intended).
Ik nam Samsom dan ook niet in bescherming maar onze geestelijk gehandicapte medeburgers.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel dat VS Samsom niet daadwerkelijk een mongool vindt.
En zonder Pim was dat nooit gebeurd? Dat is wel erg naïef.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat hij heeft gedaan met de Nederlandse politiek. Hij heeft elke nuance afgeschoten (pun intended).
Ik heb Samsom nooit zo ongenuanceerd te keer horen gaan als de populisten Fortuin en Wilders.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof nuance altijd het antwoord is. Man, zelfs Samsom heeft nuance afgeschoten wat betreft Marokkaanse kutjeugd in bepaalde steden.
Je kunt beter Samsom in bescherming nemen, die heeft het eerder nodig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik nam Samsom dan ook niet in bescherming maar onze geestelijk gehandicapte medeburgers.
Hij brengt het anders aangezien hij anders z'n medestanders afschrikt. Het komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Samsom nooit zo ongenuanceerd te keer horen gaan als de populisten Fortuin en Wilders.
Pim was alleen uit op macht voor zichzelf en zag het openbreken van de politiek op die manier als het breekijzer ervoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En zonder Pim was dat nooit gebeurd? Dat is wel erg naïef.
Voor iemand die afgeeft op laagopgeleidenen kom je erg moeilijk uit je woorden en ben je niet echt in staat een argumentatie te onderbouwenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef niet af op laagopgeleiden ik gaf af op Robin die een opmerking van mij nog steeds niet weet te plaatsen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor iemand die afgeeft op laagopgeleidenen kom je erg moeilijk uit je woorden en ben je niet echt in staat een argumentatie te onderbouwen
Geen leuke pun.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Projectie, noemen ze dit in de psychologiequote:Op zaterdag 28 april 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
Zijn ego heeft het politieke debat verkracht.
En met begrijpend lezen heb je ook problemenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef niet af op laagopgeleiden ik gaf af op Robin die een opmerking van mij nog steeds niet weet te plaatsen.
Misschien moet je het dan eens anders formuleren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef niet af op laagopgeleiden ik gaf af op Robin die een opmerking van mij nog steeds niet weet te plaatsen.
Populisme speelt in alle landen. Ook in landen waar geen Fortuyn is geweest.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Pim was alleen uit op macht voor zichzelf en zag het openbreken van de politiek op die manier als het breekijzer ervoor.
remlof kan robin007bond maar niet accepteren. Erg jammer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef 99.999 het volgende:
Dames, doe eens een beetje normaal tegen elkaar aub.
Alhoewel ik wel een van de laatste zou zijn die sympathie voor Fortuyn op zou kunnen brengen, waren het juist de paarse partijen die Fortuyn in deze zetel hebben kunnen zetten en zijn deze er net zo goed schuldig aan dat dat debat in jouw ogen verkracht is en puur omdat Paars II(eerste paarse kabinet is in mijn ogen een van de beste kabinetten ooit, maar ze hadden moeten kappen nadat D66 halveerde).quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Pim was alleen uit op macht voor zichzelf en zag het openbreken van de politiek op die manier als het breekijzer ervoor.
Het gaat alle kanten op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
remlof kan robin007bond maar niet accepteren. Erg jammer.
Z'n verhaal ging nergens over en missen doe ik hem ook niet maar abknallen gaat altijd te ver.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er zo slecht was aan Pim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |