quote:SP.................. onwillekeurig denk ik dan aan Stalin, Lenin, bloed, dwang, Stasi, DDR, voormalig oostblok, armoede stilstand enz.
Dat is het idiote aan deze heisa inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Waarom niet een begrotingstekort van 0%?
Is 30 euro op je creditcard gooien minder erg dan 50 euro op je creditcard gooien?
Pffffquote:
Nee, dat is onmogelijk om te leren omdat het in feite oneindig groot kan zijn. Er zijn wel een aantal woordenboeken en daar staan dan iets van 35000 tot 50000 karakters in, maar zelfs hoogopgeleide Chinezen hebben maar een karakterschat van zo'n 8500 karakters.quote:
Ik dacht dat jij inmiddels een andere ondertitel hadquote:
Pff. Wat een moeite. In het Japans heb je ook 3 soorten alfabetten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk om te leren omdat het in feite oneindig groot kan zijn. Er zijn wel een aantal woordenboeken en daar staan dan iets van 35000 tot 50000 karakters in, maar zelfs hoogopgeleide Chinezen hebben maar een karakterschat van zo'n 8500 karakters.
Het is natuurlijk niet voor niets geweest dat Mao destijds geprobeerd heeft om de Chinezen aan een ander alfabet te krijgen met gewone normale letters in plaats van karakters.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:37 schreef robin007bond het volgende:
Pff. Wat een moeite. In het Japans heb je ook 3 soorten alfabetten.
Romanji, Kanji en Hirigana
Tja. Japans of Chinees typen is wel een stuk makkelijker geworden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet voor niets geweest dat Mao destijds geprobeerd heeft om de Chinezen aan een ander alfabet te krijgen met gewone normale letters in plaats van karakters.
Nee Robin. Gewoon nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja. Japans of Chinees typen is wel een stuk makkelijker geworden.
Althans, bij Japans typ je alles in Romanji waarna het vervolgens in karakters op het scherm wordt getoverd.
Boete + eisen financiële markten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Die 3% is heilig verklaard. Maar waarom geen 2,5% of 3,5%
Ooit eens bedacht op basis van de verwachte groei en inflatie meen ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Die 3% is heilig verklaard. Maar waarom geen 2,5% of 3,5%
Ik zou zelfs gaan voor een bescheiden +, aflossen die staatsschuldquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:59 schreef eriksd het volgende:
Doel is natuurlijk 0%. Zou daarvoor voornamelijk kijken bij lager-kader overheid en uitkeringen.
Nu je het zegt....quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ooit eens bedacht op basis van de verwachte groei en inflatie meen ik.
Beter lijkt me nog -1%.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:59 schreef eriksd het volgende:
Doel is natuurlijk 0%. Zou daarvoor voornamelijk kijken bij lager-kader overheid en uitkeringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |