Ja dat bedoel ik eigenlijk je hoeft dus niet naar het gemeentehuis: Ik wil een wietpasquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Je kunt hem wel via internet aanvragen en betalen en dan heb je 'm binnen een paar dagen in huis.
Je moet je voor iedere shop inschrijven waar jij komt, waar vrienden van je naar toegaan en vrienden van vrienden, bij voorkeur in iedere stad waar je wel eens komt. Anders wordt het lastig spontaan even een coffeeshop te bezoeken als je bekenden in de stad tegenkomt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ben ik je gewoon misgelopen, Dawg!
Straks naar mijn moeder, kan ik me meteen ook inschrijven bij High Times. En later deze week nog bij twee anderen. Ik haat het om weinig keuze te hebben.
hier in helmond niet. hoefde geen reden op te geven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals even herhalen wat ik ook in elke coffeeshop verkondig aan bezoekers:
Vraagt je gemeente zoals ehv doet, bij de aanvraag om de reden (met expliciet wietpas als optie), vul dan iets van diploma oid in. Je hebt de meest basale vorm van GBA nodig.
quote:
quote:Strenge controle op illegale drugshandel
Maar hoe doen ze dat in 2013 als de rest van Nederland ook aan de nieuwe regels moet voldoen? Vanaf begin 2013 een max van 2000 klanten per shop handhaven? Dat is echt noooit genoeg lijkt me. Dan worden er gewoon Nederlandse burgers buitengesloten omdat de max aantal inschrijvingen bereikt is. Wat wordt er met hun gedaan dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
die 2000 regel: ze mogen nu zoveel mensen inschrijven als ze willen, en na 1 januari 2013 moeten ze het aantal terugbrengen naar 2000, mits dat overschreden is.
Die worden héél goed in de gaten gehouden om op die manier de straathandel te kunnen bestrijdenquote:
Ja echt wtfquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:32 schreef Life2.0 het volgende:
Dus duw je de recreatieve gebruiker in het illegale cicuit, was dat niet de doelstelling die het gedoogbeleid wilde voorkomen in de jaren 70?
Hoe dom kan de wetgever zijn?quote:Dus duw je de recreatieve gebruiker in het illegale cicuit, was dat niet de doelstelling die het gedoogbeleid wilde voorkomen in de jaren 70?
Amsterdam doet niet aan de wietpas begreep ik. Logisch, als ze alle toeristen mislopen gaat de stad failliet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:17 schreef .Masturbatron. het volgende:
crisis aan de gang en wat is de oplossing? lekker het toerisme terugbrengen met mwah, 90%?
Ja het lijkt mij ook logisch dat Amsterdam niet aan de wietpas doet, maar heb er eigenlijk nooit een officieel bericht over gelezen. Is er ooit een officiele statement hierover naar buiten gebracht door de gemeente?quote:Op zondag 29 april 2012 09:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amsterdam doet niet aan de wietpas begreep ik. Logisch, als ze alle toeristen mislopen gaat de stad failliet.
Geen toeval denk ik he?quote:Op zondag 29 april 2012 09:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland wordt op stelten gezet met deze debiele maatregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |