Datquote:
Ik kreeg dit terug.quote:Hey,
Kan ik vanavond met je praten?
A-
quote:Ja tuurlijk, 8 uur ben ik thuis, ik zie je vanavond xxx
*benieuwd is*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:36 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb dit gestuurd
[..]
Ik kreeg dit terug.
[..]
Dat klinkt direct al goed, dus alsnog een happy end. Nu niet weer van gedachte veranderen en er vol voor gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:36 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb dit gestuurd
[..]
Ik kreeg dit terug.
[..]
Spann0nd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef CoolGuy het volgende:
Duurt lang. TS ragt natuurlijk d'r binnenvoering hardstikke aan gort as we speak
Uiteraard voelt het niet direct hetzelfde, het is namelijke niet 'nieuw' meer. Gewoon even doorzetten en niet direct ermee stoppen omdat het anders voelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik kan alleen zeggen dat het even wennen is, het voelt niet hetzelfde. toch was het een gezellige avond.
Nee... Hij had ruim een jaar met haar...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Begrijp ik het goed dat jullie eind feb wat met elkaar' kregen'.. je halverwege maart met haar ging samenwonen en een week later ze het alweer uit wou maken?? En nu in maart weer bij elkaar bent?
pff gedoe zeg
Zo moet je niet gaan zitten he, dan gaat het zeker fout. Gewoon genieten en niet elke dag zitten van 'gaat nog goed'.quote:
Je hebt gelijk maar ik denk dat hij wel nog steeds vindt dat hij ons moet updaten, vandaarquote:Op maandag 7 mei 2012 15:35 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zo moet je niet gaan zitten he, dan gaat het zeker fout. Gewoon genieten en niet elke dag zitten van 'gaat nog goed'.
keting aanleggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef Godshand het volgende:
Wachten tot ze wegholt naar een foute man met een Harley
Nee, juist daarmee ga ik ff afwachten, als ze nog 1 keer een rare streek flik hoef ik d'r echt niet meer te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef Fokpop het volgende:
ik zou iig meteen weer gaan samenwonen want anders wordt dat weer een enorme issue voor haar in de toekomst.. geef haar niet de kans dat weer zo op te blazen.
Al ben ik ook wel benieuwd hoe het nu gaatquote:laatste bezoek: 143 dagen, 8 uur geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |