Oowww mag ik weer een herkenningsmomentje posten? Heb je topics even teruggelezen

Na 3 jaar vrijgezel zijn is mijn vriend in december officieel bj me ingetrokken. Resultaat >> PANIEK!!!
Bedenk je wel dat zij heel lang alleen is geweest. Het is HAAR huis, met HAAR spullen en ineens zit jij daar in en moet ze zich bedenken dat het niet meer alleen van haar is, maar ook van jou en dat ze niet meer alles kan hebben zoals zij wil. Privacy?! WEG! Controle?! WEG! Routine? WEG!! In een relatie kun je al niet meer doen wat je wilt, en ongetwijfeld woonde je al praktisch samen voordat je echt bij haar introk, maar toch is het heel confronterend als er ineens overal dozen en spullen van iemand anders staan. En gezien ze 5 katten heeft en jij gek van de haren wordt, is ze ongetwijfeld bang dat ook daar iets moet veranderen

(ja, ook dat herken ik, ook al heb ik maar 1 kat

)
En das niet erg, maar dat moet wel wennen. Je moet eens weten dat ik mn vriend allemaal naar zn kop geslngerd heb de eerste 2 maanden

MAAR! Na 2 maanden weet je niet meer beter en na 3 maanden voelt het alsof het nooit anders geweest is.
Geef haar nog een kans, doe het rustig aan. Tuurlijk is het niet recht te praten dat ze het zomaar ineens uit heeft gemaakt en heeft ze jou hiermee gekwetst en is er een breuk in je vertrouwen, maar imho... dat was een paniekreactie. Ben blij te horen dat je haar weer ziet en het toch weer zo goed voelt
Sarcasme. Herken het.