quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)_sport?search_algo=1
twitter:paulvankemenade twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 19:32:02Gala FC Eindhoven. Top lokatie wel heeft een paparazzi weten binnen te dringen. @thijsslegers #Topsportklimaat http://t.co/FG6MEu6y reageer retweet
Dame aan de bar was leuker, maarja dat kan hij niet zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:paulvankemenade twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 19:32:02Gala FC Eindhoven. Top lokatie wel heeft een paparazzi weten binnen te dringen. @thijsslegers #Topsportklimaat http://t.co/FG6MEu6y reageer retweet
Toch straf van Johan met zn Oranje stropdasquote:
Hieruit kan ik opmaken dat ze de "Ik zeg doen" commercial om de een of andere reden niet aanstootgevend vonden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat net even mijn dagelijkse portie Shownieuws te kijken en zag tot mijn schrik dat een reclame van de Nederlandse Energie Maatschappij met HansieHansie en enkele schaarsgeklede dames voor een politieke rel dreigt te zorgen met Oekraïne.
Reclamespot valt verkeerd in de Oekraïne
Altijd, dat weet je toch!quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een VI bui. Was de aflevering van afgelopen maandag vet, of diegene van vorige week vrijdag. Ik lig twee afleveringen achter.
Beide waren wel lachen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een VI bui. Was de aflevering van afgelopen maandag vet, of diegene van vorige week vrijdag. Ik lig twee afleveringen achter.
Jaaahaaa, dat weeeeeet iiikkkkk. Maar ik wil even één afleverinkje meepakken, keuzes!quote:Op zondag 29 april 2012 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd, dat weet je toch!
Nog even over die clip, ik zie daarin allerlei aantrekkelijke dames verschijnen, kan iemand mij informeren of dat al dan niet latente VI Hooligans zijn? Misschien kunnen deze dames zich dan registreren en dan kunnen ze hier in dit topic wat diepgang brengen.
Die van maandag was mooi iig en die van vorige week vrijdag ook volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef Stofje het volgende:
Was al een paar dagen geleden bijgelegd, fijne relnicht dat je bentquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat net even mijn dagelijkse portie Shownieuws te kijken en zag tot mijn schrik dat een reclame van de Nederlandse Energie Maatschappij met HansieHansie en enkele schaarsgeklede dames voor een politieke rel dreigt te zorgen met Oekraïne.
Reclamespot valt verkeerd in de Oekraïne
http://www.rtl.nl/%28/act(...)gen-conflict-bij.xmlquote:Oekraïne niet langer boos om reclame
Oekraïne was ontstemd over een spotje van NLEnergie. Daarin besluit voetbaljournalist Henk Spaan niet naar het Europees kampioenschap voetbal te gaan, omdat hij een thuistap cadeau krijgt. Die thuistap krijgt hij omdat hij naar NLEnergie overstapt.
Vies gezicht
Oekraïne kon de reclame niet waarderen, omdat het spotje de mensen zou ontmoedigen naar het EK af te reizen. Ook zouden mensen volgens de ambassade een negatief beeld kunnen krijgen van de vrouwen in Oekraïne, omdat Spaan een vies gezicht trekt als vrouwen uit Oekraïne op het televisiescherm voorbijkomen.
Mooi is wat anders dan aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zo ontzettend mooi is ze nou ook weer niet hoor
Die mis ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 01:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mooi is wat anders dan aantrekkingskracht.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef Maryn. het volgende:
Wie heeft die koekoek van Sierd in de uitzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2012 11:05 schreef Oliver23 het volgende:
[..]EPISCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 100 voor reeks "Voetbal International" van 30-04-2011 t/m 29-04-2012
april tot april?quote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gefeliciteerd Ajacied422 als de kwantitatief grootste VI Hooligan van het jaar!Top 100 voor reeks "Voetbal International" van 30-04-2011 t/m 29-04-2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |