Ik vind haar smerigquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Poolse vrouw wordt irritant
Niet dat ze er slecht uit ziet, integendeel
Ja, ik ook, ongeacht of ze nou neptieten heeft of niet, in het dagelijks leven zie ik knappere vrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Poolse vrouw wordt irritant
Niet dat ze er slecht uit ziet, integendeel
Iedereen even reageren dat ze mooi zijn, zogenaamd voor de buitenwereld bevestigen dat je geen homo bent. Misschien kan er dan ook nog even gelachen worden, want het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga lekker na studio voetbalquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef Rickazio het volgende:
Kut Genee met zn carnaval lied, meer praten over voetbal svp
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef Rickazio het volgende:
Speciaal voor jou nog eentjequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Iedereen even reageren dat ze mooi zijn, zogenaamd voor de buitenwereld bevestigen dat je geen homo bent. Misschien kan er dan ook nog even gelachen worden, want het begint een beetje zielig te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThaTim, het was legendarisch.quote:
RTL XLquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef Maryn. het volgende:
Wie heeft die koekoek van Sierd in de uitzending?
Dit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef Rickazio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |