Dit ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout en die clip is echt goed fout.
Heb jij ook ooit gevoetbald dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:30 schreef TLC het volgende:
Het wel vaak hebben over de neptieten van een of andere Poolse dame en het nauwelijks tot niet hebben over de halve finales in de CL, ik snap het niet.
Dat maakt VI nou zo baasquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:30 schreef TLC het volgende:
Het wel vaak hebben over de neptieten van een of andere Poolse dame en het nauwelijks tot niet hebben over de halve finales in de CL, ik snap het niet.
Als puntje bij paaltje komt zou ik het wel weten als ik kon kiezen tussen een geile chick of een halve finale CL.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:30 schreef TLC het volgende:
Ik heb niks met plastic tieten, dus ik ergerde me er gewoon een beetje aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt zou ik het wel weten als ik kon kiezen tussen een geile chick of een halve finale CL.
Plastic? Knap dat jij dat kan zien door een paar seconde beeldmateriaal waarbij haar borsten tegen elkaar gedrukt zitten. Google eens naar foto's van haar, deze zijn echt niet fake hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb niks met plastic tieten, dus ik ergerde me er gewoon een beetje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |