O kutquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef Marie30 het volgende:
Je zit in ONZ ;')
Wel terechte klacht though
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O kutKan een mod dit een schopje klb geven?
Die ouders moeten het er dan wel vaak over hebben gehad, en tot in detail hebben besproken, want zo gekleurd was dat kind niet eens. Of misschien vragen ze het gewoon aan iedereenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt idioot ja.. Ouders na-papegaaien.
Bange ouders vooral ...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat voor ouders ze hebben ...
Kinderen discrimineren alleen als hun ouders geen haar beter zijn. Zonder die indoctrinatie oordeelt een kind niet op basis van geloof.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:01 schreef Lithia het volgende:
Kinderen discrimineren erg vaak. Zeker als hun ouders geen haar beter zijn.
Nee, kan ook door omgeving. Wat je van andere vriendjes hebt geleerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kinderen discrimineren alleen als hun ouders geen haar beter zijn. Zonder die indoctrinatie oordeelt een kind niet op basis van geloof.
Niet alleen hun ouders hoor, media (internet, TV, krant) hebben hier natuurlijk ook invloed op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kinderen discrimineren alleen als hun ouders geen haar beter zijn. Zonder die indoctrinatie oordeelt een kind niet op basis van geloof.
Henk en Ingrid als ouders ja toch.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ouders moeten het er dan wel vaak over hebben gehad, en tot in detail hebben besproken, want zo gekleurd was dat kind niet eens. Of misschien vragen ze het gewoon aan iedereen
Als hun ouders open-minded zijn, dan zijn de kinderen dat ook veel meer. Komt er regelmatig een negert over de vloer, die aardig is, dan gaan ze natuurlijk minder snel discrimineren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef dustbrain het volgende:
Jullie zijn best naïef. Zat kinderen zijn instaat uiterlijke verschillen op te pikken en daarnaar te pesten.
Ook geloof?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef dustbrain het volgende:
Jullie zijn best naïef. Zat kinderen zijn instaat uiterlijke verschillen op te pikken en daarnaar te pesten.
Dan is het niet zo naïef hè.quote:
Whut? Hoe oud is je zoon?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier bij de plaatselijke lagere school zijn ze dan weer heel erg goed in linkse indoctrinatie. Eerst mochten de kinderen geen drinken meer mee naar school nemen. Alleen een lege beker, en die moeten ze met kraanwater vullen. "want de arme kindjes in Afrika hebben ook alleen maar water".
En vorige week, bij het vak "nieuwsbegrip", ging het over de regering. Komt mijn zoontje thuis: "de juffrouw heeft gezegd dat Geert Wilders een enge man is die een hekel aan buitenlanders heeft"
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Hij is negen en zit groep vijf.
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat fiets jij langzaam dat je die hele conversatie hoorde
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier bij de plaatselijke lagere school zijn ze dan weer heel erg goed in linkse indoctrinatie. Eerst mochten de kinderen geen drinken meer mee naar school nemen. Alleen een lege beker, en die moeten ze met kraanwater vullen. "want de arme kindjes in Afrika hebben ook alleen maar water".
En vorige week, bij het vak "nieuwsbegrip", ging het over de regering. Komt mijn zoontje thuis: "de juffrouw heeft gezegd dat Geert Wilders een enge man is die een hekel aan buitenlanders heeft"
Ik moest voorzichtig door een bocht met een koffertje achteropquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus blanke meisjes met haarkleur blond.quote:
En jij vindt dat ze op een latere leeftijd wel mensen mogen discrimineren.quote:Wftzo klein en dan al discrimineren.
Nee natuurlijk niet, maar op latere leeftijd vorm je in ieder geval zelf een mening. Deze lijkt verdacht veel opgedrongen door ouders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:00 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dus blanke meisjes met haarkleur blond.
Das is erg racistisch.
[..]
En jij vindt dat ze op een latere leeftijd wel mensen mogen discrimineren.
Waar gaat het met de wereld heen. Ik heb mijn kinderen geleerd dat ze goed rond moeten kijken of er getuigen zijn en zo niet dat ze die moslim dan moeten aftuigen als een kerstboom na de kerst. Dat zal ze leren! Terug naar de gebieden ten zuiden van de Middellandse zee. Als de paus geen kruistocht verkondigt doen we het maar mooi zelf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik fiets dus daarstraks zo lekker in de zon op m'n roze fietsje naar het station... en onderweg kom ik een paar spelende meisjes van max. 5 jaar tegen. Niks aan de hand zou je zeggen.
Maar ondertussen komt er een gekleurd meisje naar dit groepje arische meisjes en vraagt: "mag ik meespelen?". Zegt een van die melkflesjes: "ben je moslim"? (ik dacht:huh.. nou ja zou natuurlijk gewoon interesse kunnen zijn).
Gekleurde meisje zegt: "ja..". Melkflesje zegt: "o dan mag je niet meespelen".
Wftzo klein en dan al discrimineren. Dat dit kan in Nederland!
Dan is zeggen dat kinderen niet discrimineren best wel naïef.quote:
Ah zo. Daar ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dan is zeggen dat kinderen niet discrimineren best wel naïef.
Jeetje. Heb je de juffrouw hierop aangesproken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ja, misschien wel ja..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef Twiitch het volgende:
Misschien is het hele gezin van dat kind wel afgeslacht door moslimterroristen, weet jij veel.
Of dat kind is het dochtertje van Geertje Wilders en die Poolse importbruid van hem. Kan allemaal.quote:
Nee, dat kan niet, z'n importbruid is hongaars.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of dat kind is het dochtertje van Geertje Wilders en die Poolse importbruid van hem. Kan allemaal.
Inderdaad, dat hoor je wel te weten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, z'n importbruid is hongaars.
Ik vraag me af wat zij vond van die NSB-site.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, z'n importbruid is hongaars.
Algemene kennis inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor je wel te weten.
My bad. Hongaarse importbruid dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of dat kind is het dochtertje van Geertje Wilders en die Poolse importbruid van hem. Kan allemaal.
niveautje weer hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:19 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zou ook niet vrolijk worden als mijn dochter met moslimkinderen speelt. Het begint met spelen, voor je het weet hangt zij een valse profeet aan.
Maar dan kweek je psychopaten. Sociale ongelijkheid zorgt voor geweld, misdaad en choas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:24 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat kinderen gewoon zelf moeten weten met wie ze spelen. Als ze alleen willen spelen met kinderen die er uitzien als zichzelf, met dezelfde welvaart, vergelijkbare gezinnen, dan is daar niks mis mee.
Kinderen dwingen met 'anderen' te spelen, daar is wel wat mis mee.
De maatschappij regelt zichzelf wel. Laat die kinderen, toch!
Ik ben een keer door een hakbar bedreigd omdat ik zijn zus thuis had gebracht toen de bussen staakten. Een vrouw mag niet alleen bij een man in de auto zitten, ies koeltoer.quote:
Marxistische onzin is achterhaald.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Maar dan kweek je psychopaten. Sociale ongelijkheid zorgt voor geweld, misdaad en choas.
gr.
[ afbeelding ]
Het was ook ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Marxistische onzin is achterhaald.
Ah, dat had ik niet door. Autisten hebben moeite om tussen de regels door te lezen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het was ook ironisch bedoeld.
En dan maar klagen dat allochtonen niet integreren...quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:24 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat kinderen gewoon zelf moeten weten met wie ze spelen. Als ze alleen willen spelen met kinderen die er uitzien als zichzelf, met dezelfde welvaart, vergelijkbare gezinnen, dan is daar niks mis mee.
Kinderen dwingen met 'anderen' te spelen, daar is wel wat mis mee.
De maatschappij regelt zichzelf wel. Laat die kinderen, toch!
Mooie van internet is dat je nooit weet wanneer iemand serieus, sarcastisch, ironisch, cynisch of wat anders is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet door. Autisten hebben moeite om tussen de regels door te lezen.
Eigen meningen zijn een mythe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar op latere leeftijd vorm je in ieder geval zelf een mening. Deze lijkt verdacht veel opgedrongen door ouders.
Er zijn altijd wel 'blanke' kindjes die wel met ze willen spelen. Dit groepje toevallig niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En dan maar klagen dat allochtonen niet integreren...
Ja daarom vroegen ze eerst of ze moslim was en zeiden ze niet gewoon gelijk nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel 'blanke' kindjes die wel met ze willen spelen. Dit groepje toevallig niet.
Hier in de buurt speelt alles met elkaar. De blanke buurkindertjes, met de marokkaantjes drie deuren verder.
Je kunt als kind niet verlangen mee te mogen doen met, bijvoorbeeld, het populaire meidenclubje. Want anders is het discriminatie!
Als ze geen moslim was geweest, hadden ze heus wel een ander argument gehad om het kind uit te sluiten van hun spel.
Dat kwetst lekker johquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja daarom vroegen ze eerst of ze moslim was en zeiden ze niet gewoon gelijk nee.
Zoeken een 'goede' reden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja daarom vroegen ze eerst of ze moslim was en zeiden ze niet gewoon gelijk nee.
Ja of ze willen gewoon niet met haar spelen omdat ze moslim is. Ik snap dat niet eerst verkondig je dat kinderen best mogen bepalen als ze niet met een moslim willen spelen, maar toch kan je niet toegeven dat het er heel erg op lijkt dat dat inderdaad de reden was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Zoeken een 'goede' reden.
Als ze 'nee' had gezegd, had ze nog niet mee mogen doen.
Ik denk dat het zoeken naar een reden is. Je ZIET dat het een moslim is, dus kun je dat als reden aangrijpen. 'Jij past niet bij ons'quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja of ze willen gewoon niet met haar spelen omdat ze moslim is. Ik snap dat niet eerst verkondig je dat kinderen best mogen bepalen als ze niet met een moslim willen spelen, maar toch kan je niet toegeven dat het er heel erg op lijkt dat dat inderdaad de reden was.
Ik zeg nergens dat dat minder erg is. Ik spreek slechts m'n verwondering uit over het feit dat je niet kan toegeven dat ze zeer waarschijnlijk niet met haar wilden spelen omdat ze moslim was terwijl je het tegelijkertijd verdedigt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoeken naar een reden is. Je ZIET dat het een moslim is, dus kun je dat als reden aangrijpen. 'Jij past niet bij ons'
Waarom is het minder erg als het om een 'rooie' gaat.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:42 schreef Gia het volgende:
Als ze geen moslim was geweest, hadden ze heus wel een ander argument gehad om het kind uit te sluiten van hun spel.
Sarcasmequote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij discrimineert ook met termen als Arisch en melkmeisje. Je bent dus geen haar beter ts. Gevalletje van de pot verwijt de ketel.
Je zag helemaal niet dat ze moslim is.. Daarom vond ik het ook zo'n vreemde vraag. Ze had alleen een wat getinte huid, maar dat zegt totaal niks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoeken naar een reden is. Je ZIET dat het een moslim is, dus kun je dat als reden aangrijpen. 'Jij past niet bij ons'
Waarom is het minder erg als het om een 'rooie' gaat.
Er zijn hele volksstammen in Nederland die ervan overtuigd zijn dat alles wat getint is moslim is. Eerlijk is eerlijk, ze hadden het wel goed in deze.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sarcasme
[..]
Je zag helemaal niet dat ze moslim is.. Daarom vond ik het ook zo'n vreemde vraag. Ze had alleen een wat getinte huid, maar dat zegt totaal niks.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef Marie30 het volgende:
Via wat? Dora the explorer?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
Komt door die vieze pvv pauper ouders van die kinderen. Of zouden ze zelf die mening hebben gevormd via tv oid?
Je weet dat het om kinderen gaat die 5 jaar of jonger zijn?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
Of zouden ze zelf die mening hebben gevormd via tv oid?
Ja inderdaad die "rooien" mogen ook nooit meespelen met kinderen met andere haarkleuren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:25 schreef Gia het volgende:
Kinderen zoeken gelijken op om mee te spelen, is al altijd zo geweest.
En ze zijn keihard. Geitenwollensokkenkindjes zijn zeer zeldzaam.
Ja dat hebben wij wel doormaakt hequote:Op zaterdag 28 april 2012 13:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mooie van internet is dat je nooit weet wanneer iemand serieus, sarcastisch, ironisch, cynisch of wat anders is.
je weet niet wat ze meekrijgen via tv... er is een hoop negatief geluid over moslims dus zodoende.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je weet dat het om kinderen gaat die 5 jaar of jonger zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |