Of dat kind is het dochtertje van Geertje Wilders en die Poolse importbruid van hem. Kan allemaal.quote:
Nee, dat kan niet, z'n importbruid is hongaars.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of dat kind is het dochtertje van Geertje Wilders en die Poolse importbruid van hem. Kan allemaal.
Inderdaad, dat hoor je wel te weten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, z'n importbruid is hongaars.
Ik vraag me af wat zij vond van die NSB-site.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, z'n importbruid is hongaars.
Algemene kennis inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor je wel te weten.
My bad. Hongaarse importbruid dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of dat kind is het dochtertje van Geertje Wilders en die Poolse importbruid van hem. Kan allemaal.
niveautje weer hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:19 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zou ook niet vrolijk worden als mijn dochter met moslimkinderen speelt. Het begint met spelen, voor je het weet hangt zij een valse profeet aan.
Maar dan kweek je psychopaten. Sociale ongelijkheid zorgt voor geweld, misdaad en choas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:24 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat kinderen gewoon zelf moeten weten met wie ze spelen. Als ze alleen willen spelen met kinderen die er uitzien als zichzelf, met dezelfde welvaart, vergelijkbare gezinnen, dan is daar niks mis mee.
Kinderen dwingen met 'anderen' te spelen, daar is wel wat mis mee.
De maatschappij regelt zichzelf wel. Laat die kinderen, toch!
Ik ben een keer door een hakbar bedreigd omdat ik zijn zus thuis had gebracht toen de bussen staakten. Een vrouw mag niet alleen bij een man in de auto zitten, ies koeltoer.quote:
Marxistische onzin is achterhaald.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Maar dan kweek je psychopaten. Sociale ongelijkheid zorgt voor geweld, misdaad en choas.
gr.
[ afbeelding ]
Het was ook ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Marxistische onzin is achterhaald.
Ah, dat had ik niet door. Autisten hebben moeite om tussen de regels door te lezen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het was ook ironisch bedoeld.
En dan maar klagen dat allochtonen niet integreren...quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:24 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat kinderen gewoon zelf moeten weten met wie ze spelen. Als ze alleen willen spelen met kinderen die er uitzien als zichzelf, met dezelfde welvaart, vergelijkbare gezinnen, dan is daar niks mis mee.
Kinderen dwingen met 'anderen' te spelen, daar is wel wat mis mee.
De maatschappij regelt zichzelf wel. Laat die kinderen, toch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |