O kutquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef Marie30 het volgende:
Je zit in ONZ ;')
Wel terechte klacht though
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O kutKan een mod dit een schopje klb geven?
Die ouders moeten het er dan wel vaak over hebben gehad, en tot in detail hebben besproken, want zo gekleurd was dat kind niet eens. Of misschien vragen ze het gewoon aan iedereenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt idioot ja.. Ouders na-papegaaien.
Bange ouders vooral ...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me af wat voor ouders ze hebben ...
Kinderen discrimineren alleen als hun ouders geen haar beter zijn. Zonder die indoctrinatie oordeelt een kind niet op basis van geloof.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:01 schreef Lithia het volgende:
Kinderen discrimineren erg vaak. Zeker als hun ouders geen haar beter zijn.
Nee, kan ook door omgeving. Wat je van andere vriendjes hebt geleerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kinderen discrimineren alleen als hun ouders geen haar beter zijn. Zonder die indoctrinatie oordeelt een kind niet op basis van geloof.
Niet alleen hun ouders hoor, media (internet, TV, krant) hebben hier natuurlijk ook invloed op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kinderen discrimineren alleen als hun ouders geen haar beter zijn. Zonder die indoctrinatie oordeelt een kind niet op basis van geloof.
Henk en Ingrid als ouders ja toch.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ouders moeten het er dan wel vaak over hebben gehad, en tot in detail hebben besproken, want zo gekleurd was dat kind niet eens. Of misschien vragen ze het gewoon aan iedereen
Als hun ouders open-minded zijn, dan zijn de kinderen dat ook veel meer. Komt er regelmatig een negert over de vloer, die aardig is, dan gaan ze natuurlijk minder snel discrimineren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef dustbrain het volgende:
Jullie zijn best naïef. Zat kinderen zijn instaat uiterlijke verschillen op te pikken en daarnaar te pesten.
Ook geloof?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef dustbrain het volgende:
Jullie zijn best naïef. Zat kinderen zijn instaat uiterlijke verschillen op te pikken en daarnaar te pesten.
Dan is het niet zo naïef hè.quote:
Whut? Hoe oud is je zoon?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier bij de plaatselijke lagere school zijn ze dan weer heel erg goed in linkse indoctrinatie. Eerst mochten de kinderen geen drinken meer mee naar school nemen. Alleen een lege beker, en die moeten ze met kraanwater vullen. "want de arme kindjes in Afrika hebben ook alleen maar water".
En vorige week, bij het vak "nieuwsbegrip", ging het over de regering. Komt mijn zoontje thuis: "de juffrouw heeft gezegd dat Geert Wilders een enge man is die een hekel aan buitenlanders heeft"
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Hij is negen en zit groep vijf.
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat fiets jij langzaam dat je die hele conversatie hoorde
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier bij de plaatselijke lagere school zijn ze dan weer heel erg goed in linkse indoctrinatie. Eerst mochten de kinderen geen drinken meer mee naar school nemen. Alleen een lege beker, en die moeten ze met kraanwater vullen. "want de arme kindjes in Afrika hebben ook alleen maar water".
En vorige week, bij het vak "nieuwsbegrip", ging het over de regering. Komt mijn zoontje thuis: "de juffrouw heeft gezegd dat Geert Wilders een enge man is die een hekel aan buitenlanders heeft"
Ik moest voorzichtig door een bocht met een koffertje achteropquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus blanke meisjes met haarkleur blond.quote:
En jij vindt dat ze op een latere leeftijd wel mensen mogen discrimineren.quote:Wftzo klein en dan al discrimineren.
Nee natuurlijk niet, maar op latere leeftijd vorm je in ieder geval zelf een mening. Deze lijkt verdacht veel opgedrongen door ouders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:00 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dus blanke meisjes met haarkleur blond.
Das is erg racistisch.
[..]
En jij vindt dat ze op een latere leeftijd wel mensen mogen discrimineren.
Waar gaat het met de wereld heen. Ik heb mijn kinderen geleerd dat ze goed rond moeten kijken of er getuigen zijn en zo niet dat ze die moslim dan moeten aftuigen als een kerstboom na de kerst. Dat zal ze leren! Terug naar de gebieden ten zuiden van de Middellandse zee. Als de paus geen kruistocht verkondigt doen we het maar mooi zelf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik fiets dus daarstraks zo lekker in de zon op m'n roze fietsje naar het station... en onderweg kom ik een paar spelende meisjes van max. 5 jaar tegen. Niks aan de hand zou je zeggen.
Maar ondertussen komt er een gekleurd meisje naar dit groepje arische meisjes en vraagt: "mag ik meespelen?". Zegt een van die melkflesjes: "ben je moslim"? (ik dacht:huh.. nou ja zou natuurlijk gewoon interesse kunnen zijn).
Gekleurde meisje zegt: "ja..". Melkflesje zegt: "o dan mag je niet meespelen".
Wftzo klein en dan al discrimineren. Dat dit kan in Nederland!
Dan is zeggen dat kinderen niet discrimineren best wel naïef.quote:
Ah zo. Daar ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dan is zeggen dat kinderen niet discrimineren best wel naïef.
Jeetje. Heb je de juffrouw hierop aangesproken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ja, misschien wel ja..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef Twiitch het volgende:
Misschien is het hele gezin van dat kind wel afgeslacht door moslimterroristen, weet jij veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |