Deze bakken verkochten ze laatst bij de Action. Iets van 1,29 per stuk (etage dus). Je kan het zo gek maken als je zelf zou willen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef Stiemie het volgende:
Je hebt deze ook nog. Van Elho in heel veel verschillende kleuren en zo hoog te maken als je zelf wilt
[ afbeelding ]
Wat is het mooi geworden. Ik vind de planten vooral zo mooi verdeeld, zo voor je raamquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Verder een fotocollage van de tuin vandaag:
[ afbeelding ]
Alle groeit goed. Ik heb afgelopen week in de voortuin nog wat bloemen gezaaid in de ene border en wortels in de andere. Ben benieuwd of die wat gaan doen!
Ik heb een slakresistente soort, een blauwe Hosta. Dat gaat prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:03 schreef Bleie het volgende:
Jij had toch ook een hosta in j tuin? Hoe gaat dat met de slakken? Ik vind ze erg mooi, maar heb geen zin in n plant die meteen opgegeten wordt...
Geinig idee wel, maar ik wil het liefst allemaal losse potten. Vind ik zo knus staan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef Stiemie het volgende:
Dit is ook nog een leuke (en behoorlijk goedkope) oplossing Claudia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dan ga ik daar eens naar op zoek!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een slakresistente soort, een blauwe Hosta. Dat gaat prima.
Als er een stok door alle potten tot de bodem kan, vind ik ze geschikter dan de plantentoren, zowel technisch als om te zien.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:01 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Als er een stok door de potten tot op de bodem kan, vind ik ze geschikter dan de plantentoren, zowel technisch als om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |