80 kiloquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef wise het volgende:
hahah en al die anabolen patsers met hun 80 kg liften![]()
trieste lui
Zo is dat!quote:
Dat doe ik om de 6 weken tot max 2 maanden. Krijg je gelijk weer flinke spierpijn tenminste. Plus maakt het minder saaiquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef .Masturbatron. het volgende:
je moet sowieso om de 3 tot 6 maanden je schema en oefeningen veranderen
dat is nog iets wat zelfs een noob zich kan voorstellen
dit bedoel ik nou mensenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat doe ik om de 6 weken tot max 2 maanden. Krijg je gelijk weer flinke spierpijn tenminste. Plus maakt het minder saai
Klopt helemaal, Goed dat je dat nog even vermeld, zooo mee eens!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo is dat!
Een echte baas is Shredded.
Groetjes Aziz "Zyzz" Shavershian
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een kankeronderzoek.Je moet maximaal pompen met maximale gewichten anders bereik je geen reet.
Het 2de deel van je post klopt niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Supertoll heeft gewoon gelijk.... De ervaring leert ons gewoon dat dit waar is! Waarom denk je dat al die lange afstandlopers zulke enorme quads hebben?! Of maarten van der weijden met zijn epische biceps!
Wanneer je apparaten gebruikt bereik je sowieso al niks.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef DSS24 het volgende:
Ook al is het waar. Je gaat niet 600 herhalingen doen en met je schapenkop een uur 1 apparataat in gebruik nemen. Maximaal beulen in met een kleine rustpauze en dan next.
Als je dit artikel leest, zie je dat er staat 30% van hun max. 30% is relatief, dus naarmate je meer traint ga je over op zwaardere gewichten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nee, maar het is algemeen bekend dat mensen die net beginnen met gewichtsheffen veel sneller groeien omdat hun spieren nooit een vergelijkbare prikkel hebben gehad.
En die prikkel blijft belangrijk. Daarom moet je ook steeds zwaarder trainen om je spieren te motiveren voor groei.
Er worden procentuele waardes gebruikt, wat de neuk loop jij voor onzin te spauwen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nee, maar het is algemeen bekend dat mensen die net beginnen met gewichtsheffen veel sneller groeien omdat hun spieren nooit een vergelijkbare prikkel hebben gehad.
En die prikkel blijft belangrijk. Daarom moet je ook steeds zwaarder trainen om je spieren te motiveren voor groei.
Maximaal beulen moet je met langere rustpauzes doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef DSS24 het volgende:
Ook al is het waar. Je gaat niet 600 herhalingen doen en met je schapenkop een uur 1 apparataat in gebruik nemen. Maximaal beulen in met een kleine rustpauze en dan next.
Sommige apparaten zijn best o.k. om wat te bereiken. Eens dat dumbells gewoon veel beter is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wanneer je apparaten gebruikt bereik je sowieso al niks.
2-3minutenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maximaal beulen moet je met langere rustpauzes doen
Ik weet ook wel dat je sarcastisch was hoor, maar ik wil toch even melden dat biceps en zwemmen als een tang op een varken slaat aangezien een goeie 70 - 80% van je snelheid uit je benen/heupen komt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Supertoll heeft gewoon gelijk.... De ervaring leert ons gewoon dat dit waar is! Waarom denk je dat al die lange afstandlopers zulke enorme quads hebben?! Of maarten van der weijden met zijn epische biceps!
Ben jij ook zo'n sportschooltype eigenlijk, F_D?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik trek vrachtwagens voort om mijn stats op peil te houden.
quote:En nu kunnen ecto's dus ook gewoon billy boekenkasten worden.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zit hier zo vol ecto-plasma dat ik bijna de ghostbusters moet gaan bellen.
dus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
maar ik wil toch even melden dat biceps en zwemmen als een tang op een varken slaat aangezien een goeie 70 - 80% van je snelheid uit je benen/heupen komt.
Lekker met 5 kg. Lekker voor de kniegewrichtjes ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:10 schreef Jahr00n het volgende:
Zo maar ff m'n bovenbeentjes trainen. Rondje van minimaal 20000 herhalingen.
Ik ben een beest met zieke stats. Ik kom dagelijks in de sportschool.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n sportschooltype eigenlijk, F_D?
Dacht dat jij een ecto was met een Bergen Belsen postuur.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een beest met zieke stats. Ik kom dagelijks in de sportschool.
Ik was ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dacht dat jij een ecto was met een Bergen Belsen postuur.
Maar waarom post je zo druk in die sportschooltopics dan, als je er echt niets mee hebt?quote:
Omdat er hier velen opscheppen over hoe vaak ze wel niet naar de sportschool gaan. Daarbij ook over hun stats en zogenaamd goddelijke uiterlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar waarom post je zo druk in die sportschooltopics dan, als je er echt niets mee hebt?
Inderdaad. Gewoon trainen voor mooie lange spieren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:37 schreef Skillstorm het volgende:
Deels waar, als het goed is krijg met met lage gewichten en meer herhalingen meer 'lean muscle'.
Als je een kast wil zijn moet je nog steeds zwaardere gewichten gebruiken. (oftewel als je echt resultaat wil zien in spiergroei)
Ook goed brah, vervang dat dan voor enorme benen van Maarten van der Weijden want die heeft hij ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je sarcastisch was hoor, maar ik wil toch even melden dat biceps en zwemmen als een tang op een varken slaat aangezien een goeie 70 - 80% van je snelheid uit je benen/heupen komt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat er hier velen opscheppen over hoe vaak ze wel niet naar de sportschool gaan. Daarbij ook over hun stats en zogenaamd goddelijke uiterlijk.
Daar steek ik graag de draak mee.
Dat is een beetje treurig van jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat er hier velen opscheppen over hoe vaak ze wel niet naar de sportschool gaan. Daarbij ook over hun stats en zogenaamd goddelijke uiterlijk.
haha nee hoor je hebt gelijk ik zie dat vaak op fora dat opscheppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |