quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat een fijne lijst met komers hebben we al
OMG... hoe kon ik het vergeten...quote:
En dat ik knallers zei!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mezelf ja, dat ik niet meteen je plingwoord bedacht!
Welnee, ik ben gewoon blij dat je oproepbaar bent op deze manier... ipv over een lamp wrijven moet je bij jou gewoon even knallers roepen!quote:
Zou een spandoek op de meet ook zo werken?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Trust Cat en alvast-trust Elies!
En Dirkh zegt graag 'prima knallers!!!!' ipv 'wat een welgevormde boezem!'.
Dat was het eigenlijk
Oh en 'knallers' werkt als plingwoord, daar roep je hem mee op
Mijn frietjes spelen nog een beetje op, dus ik wacht even tot ze besloten hebben de weg naar beneden te kiezen in plaats van de weg terug omhoogquote:
Ah! Tettenquote:En Dirkh zegt graag 'prima knallers!!!!' ipv 'wat een welgevormde boezem!'.
Dat was het eigenlijk
Oh en 'knallers' werkt als plingwoord, daar roep je hem mee op
Als ik een zus had, nam ik de mijne ook mee. Hoera voor zussenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Ohja, mijn zus komt ook, ook nog ff op de lijst![]()
Ja ja, ik ben een ster in het zieltjeswinnenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
De mijne heeft er - sinds ze met jou in de kroeg daar heeft gezeten - helemaal zin an, terwijl ze normaal niets met het Songfestival heeft![]()
Ze heeft donderdag en vrijdag al vrij genomen
ik moet ook een agenda hebben man, lijkt me handigquote:Op donderdag 26 april 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij dmde dat het in zijn agenda staat
ik heb geen idee wat het is maar ik gok zomaar dat ik er geen wereldkampioen in ga wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ben jij met Frizzle Sizzle dansjes, sp3c?
Heb jij ook een *pling*woord waarmee we je hier kunnen oproepen trouwens?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moet ook een agenda hebben man, lijkt me handig
Ik heb 'm in de autoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Tu t'en vassssssssssss
L'amour a pour toiiiiiiiiiiiiii
Le sourire d'une autre
Je voudrais
mais ne peux t'en vouloirrrrrrrrr![]()
Zo mooi he... ik wou dat ze nog eens meedeed voor Nederland met zo'n mooie eigentijdse ballad en niet met een huppelkut-Arabische riedelquote:
Nu MOETEN we wel de Macarena dansen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:53 schreef Greys het volgende:
Spaanse collega van JJdJ aan de lijst toegevoegd, die neemt ie mee!
Hoe mooi waren ze en hoe single en hoe erg houden ze van ietwat stevige (quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
Er waren laatst 2 Spaanse mannen in de kroeg van Henk, die schijnen daar vaker te komen. Stonden eerst een paar uur vrij stil in een hoekje, maar hebben later met o.a. ElisaB de sirtaki en vogeltjesdans lopen hupsen
Ik zet haar op de lijst!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Een vriendinnetje van me komt ook, 99% zeker
Leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
In Utrecht zendt mijn homokroeg ook het ESF uit, ook de finale op zaterdag.
Ik heb niet zo op de mooiigheid geletquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe mooi waren ze en hoe single en hoe erg houden ze van ietwat stevige (!!!) Nederlandse jongens
?
Surequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet haar op de lijst!
Vraag jij een week of anderhalf van te voren nog even of ze zeker komt?
Dan weten we ongeveer waar we aan toe zijn qua aantal.
Helaas zijn het er nu 9, we kunnen helaas onverwacht nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef Muis006 het volgende:
ACHTUNG
Er zijn nog maar 7 plaatsen vrij!
Ik herhaalt
Er zijn nog maar 7 plaatsen vrij!
I wanna... toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zitten gewoon liedjes tussen die ik niet ken! Zoals 2002, Marie N?!
Het liedje doet niet eens een belletje rinkelen!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef totebel het volgende:
[..]
Helaas zijn het er nu 9, we kunnen helaas onverwacht niet
Ik heb het wel gevraagd, maar ze hoorden me niet. Ze waren maar 1m25 groot en ik wilde niet bukken, want dan zouden mu tetten uit mu bh vallen en misschien wel op hun hoofd en dan zouwen ze dood bennequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb niet zo op de mooiigheid gelet
Dus het zal wel meevallen ben ik bangEn de rest heb ik niet gevraagd, want ze spraken volgens Henk alleen Spaans
Wat een briljant voorstelquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel op mijn knietjes zitten als je me mijn bier komt brengen
kan Voorschrift een foto maken
Wat had je verwachtquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:51 schreef sp3c het volgende:
lol, ik verwachtte een heel ander antwoord
dit topic is awesome
daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
't Is een apart volkje he sp3c, die Songfestival liefhebbertttts
Owja, dat had ook gekund. Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:05 schreef sp3c het volgende:
NEE SP3C, GET YOUR MIND OUT OF THE G*DD*MNED GUTTER YOU BASTARD!
En trust me, die van Elies kunnen je flink verwonden, zeg ik jequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:07 schreef sp3c het volgende:
geeft niet hoor, voor mensen die me met hun tetten dood proberen te slaan wil ik best op mijn knietjes gaan zitten
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En trust me, die van Elies kunnen je flink verwonden, zeg ik je![]()
True story!quote:
In eentje maar.quote:
Als we het samen doen, allebei van een kant, dan slaan we 'm een schedelbasisfractuurquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En trust me, die van Elies kunnen je flink verwonden, zeg ik je![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we het samen doen, allebei van een kant, dan slaan we 'm een schedelbasisfractuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik maar een EHBO kit meenemen?
Neem voor de zekerheid je EHBO-tent meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Arme hond met zijn 100 liter vat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef sp3c het volgende:
en zo'n hond met een tonnetje drank om zijn nek!
Gvd, ik ben zo melig dat ik hier hardop om zit te lachen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
True story!
Ze kunnen ook flink verwond ráken by the way, die van haar...
Mijn hond heeft ooit een keer - per ongeluk, want ze hield er een speelgoedje voor - in heur tet gebeten
Dan doe je wat op een vlaggetje en wappert ermee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef Peter het volgende:
, de alcohol in mijn EHBO-tas is alleen voor ontsmetting, niet consumptie
.
beetje wel toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef Peter het volgende:
, de alcohol in mijn EHBO-tas is alleen voor ontsmetting, niet consumptie
.
Maar als die jongen het nu zo graag wil proberen....quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat prikt al in een wond.. de slijmvliezen in je mond/keel lijken me erg gevoelig
Ik zou oorwarmers meenemen.quote:
Toewijding!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga overigens geen vlaggetje meenemen, ik ben een megawapper-wapper aan het maken
De veren nog overtrekken en dan is 'ie af
[ afbeelding ]
Dat is niet omdat je melig bent, maar omdat ik gewoon héél erg grappig ben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, ik ben zo melig dat ik hier hardop om zit te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Gelukkig dan val ik tenminste niet uit de toonquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toewijding!![]()
Het wordt echt een gestoorde bende daar.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet omdat je melig bent, maar omdat ik gewoon héél erg grappig ben.ik mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik ben benieuwd of je dat ná de 24e nog steeds vindt, of dat je me dan vervloekt dat ik je overhaalde om ook te komenquote:
Mijn schuld, met een studie gestart en een tentamen de volgende dagquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
I wanna... toch?
[..]Ahhhhhhhhhhhh!
En het staat al zo lang in jullie agenda? Wie of wat heeft er gewaagd ineens op die donderdagavond te moeten?
Owquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:13 schreef totebel het volgende:
[..]
Mijn schuld, met een studie gestart en een tentamen de volgende dag
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we morgen even vergelijken?
Als niemand kijkt![]()
Geloof mij nou maar gewoon als ik zeg dat jij je beter gaat voelen als wij gaan vergelijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Collega vroeg van de week al of ik aangekomen ben
Extreem dikke mensenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
Bestaan er uberhaupt mensen wiens buik strak blijft als ze gaan zitten dan?
Precies.quote:
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar gewoon als ik zeg dat jij je beter gaat voelen als wij gaan vergelijken
Je begint zondag maar met lijnen, morgen is dat NOT DONE!quote:
Als jij dit serieus meent, dan moet jij je laten behandelen of ik zelfmoord plegenquote:
Dat zijn geen keuzesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij dit serieus meent, dan moet jij je laten behandelen of ik zelfmoord plegen
Doe dat laatste nou sowieso maar niet, dan blijft Henk met de taart zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij dit serieus meent, dan moet jij je laten behandelen of ik zelfmoord plegen
Nee, dat zouden we ook niet willenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Doe dat laatste nou sowieso maar niet, dan blijft Henk met de taart zitten.
Tnx!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Owwwwwwwwwww, shame on me
Peter, ik heb je op FB al gefeliciteerd, maar hier moeten we ook nog even voor je wapperen![]()
![]()
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
Gefeliciteerd!quote:
Als je maar niet overdrijft danquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, ik weet best dat ik misschien niet heel dik ben, maar wel dikker dan eerst, en ik merk het zelf ook gewoon, en dat vind ik gewoon vervelend
Dus ik wil er weer wat van afEn ik begin dinsdag
En dan niet meteen niks meer eten maar gewoon gezonder
Wanneer staat het op het programma?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
Mocht je je voor de 24e een keer vervelen Peter, kom gerust een avondje met ElisaB en ondergetekende vast de taart van Henk proeven in Rotterdam, hoor
Elke dag ongeveerquote:
Elke dag taart is wel wat veelquote:
Welnee! Taartquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Peter het volgende:
En ineens staat [Gezond Slank] #1895 - Sjansies bovenaan de Active Topics... toeval?
Meld je die kerel van me aan omdat je hem hebt weten over te halen?quote:
Ohquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niet de +1 waar Greys op hoopt maar een vriendin die jaloers was omdat ik naar eurovision in concert was geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alDat Ing niet komt.... Ik kan er niet over uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Mijn vriendinnen zijn er alIk zie jou toch een weekje laterderder nog popje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze het nou op vrijdag hadden gedaan....en dan niet op 25 meiquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat Ing niet komt.... Ik kan er niet over uit
[ Bericht 0% gewijzigd door Ingetje79 op 28-04-2012 08:49:05 ]I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Gefeliciteerd Peterquote:
Eergh, als er een mogelijkheid was zou ik het echt doen, maar vier boeken in een week of vier tijd in mn kop stampen.. das best veulquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Maar het is heel dichtbij voor jullie toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als je nou heel goed leert van te voren en dan die avond van 7-11 komt ofzo? Om elf uur is het songfestival zelf al afgelopen volgens mij
Dat gevoel komt normaal toch pas in de laatste week?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er weer helemaal vertrouwen in dat we enorm gaan scoren
Dat zijn de fijnste.quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Door steeds meer mensen goedgekeurd![]()
Ik hou van goed gekeurde locaties die goedgekeurd zijn.
Ik wilde ook rond 7 uur vertrekken.quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Maes vierde er haar verjaardag gisteren idd en het was weer reuze leuk
ElisaB zou ook 'even' komen en ging uiteindelijk 8 uren later weer naar huis![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn de fijnste.![]()
Ik heb de OV verbinding ook getest: ideaal.![]()
Gisteren ging ik om kwart voor 9 de kroeg uit: 5 over 9 zat ik in de intercity, kon zo de metro in en op het station stond de trein al klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, dat liep weer helemaal misquote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Maes vierde er haar verjaardag gisteren idd en het was weer reuze leuk
ElisaB zou ook 'even' komen en ging uiteindelijk 8 uren later weer naar huis![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan van hotel naar feestlocatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ga je niet drinken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat liep vooraf al mis, naar ik begreep.quote:
Taxi, zo ver is het niet, dus kan nooit heel duur zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan van hotel naar feestlocatie?Of ga je niet drinken?
Nou, dat viel nog wel mee. Ik had het nog recht kunnen breien...quote:
Dat is een optie.quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Taxi, zo ver is het niet, dus kan nooit heel duur zijn.
En ik mag dan wel een krentje zijn, maar soms moet je het er een beetje van nemen.![]()
Oeh, dan zou ik incognito met de groep mee het OV kunnen gebruiken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is een optie.![]()
Maar ik begreep dat Takkedinges nog een anonieme chipkaart overhad die ze meenam.Dus als je de evil card wil gebruiken dan kan dat en niemand die weet dat jij dat bent.
Taxi terug zal in ieder geval wel een groepsuitje zijn, tenzij de metro's tot heel laat rijden.
Ow ja, ging ik nog nakijken!
Pesies! Ik verklap niks.quote:Op zondag 29 april 2012 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dan zou ik incognito met de groep mee het OV kunnen gebruiken.[ link | afbeelding ]
*Gaat direct een pet en een zonnebril zoeken*
Ik doe wel een lange regenjas aan, een pet en een zonnebril op en dan zal niemand mij, zittend achter een grote krant, ergens van verdenken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Al zal het oranje en de rwb jurkjes in het gezelschap ons misschien ietsjes minder opvallend maken.
Wij zitten in Bienvenuequote:Op zondag 29 april 2012 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet eens meer wie er ook weer in welk hotel zat
Daarom heb ik net een PM gestuurd naar mijn meerijders.quote:Op zondag 29 april 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, spreken de mensen die in dat ene hotel zitten nog met elkaar af van te voren, en hoe, wanneer, hoe laat, waar etc?
Dat moet ik Takkedinges dan ook nog even vragen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet eens meer wie er ook weer in welk hotel zat
quote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij zitten in BienvenueMet Takaiki, Cat22, Tha_Erik, indaha, TheaterMaMa, PatriQue89 en Roger_Epiales.
Ah, thanksquote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij zitten in BienvenueMet Takaiki, Cat22, Tha_Erik, indaha, TheaterMaMa, PatriQue89 en Roger_Epiales.
Dat heeft Takke nagevraagd bij het hotel. Die liggen daar voor ons klaar. Dus ter plekke zal het wel auto parkeren, snel naar binnen, kaart scoren en dan inchecken zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weet iemand trouwens nog hoe het zat met die parkeerkaarten?
Oooooh! Je vergeet Steve!quote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
26 mei, de finale van het songfestivalquote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Want je bent jarig op...?![]()
Is het heel erg dat ik dat niet weet?![]()
Ja maar Roffa is een stuk nuchterderquote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Ach, zo zijn we ook heel Dusseldorf door gekomen.
Terwijl men ons overal Shahalie toe zong![]()
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heeft Takke nagevraagd bij het hotel. Die liggen daar voor ons klaar. Dus ter plekke zal het wel auto parkeren, snel naar binnen, kaart scoren en dan inchecken zijn.
Ze kosten vijf euro per dag, of het dan een tientje wordt of dat het per 24 uur gaat weet ik niet.
Nou, daar gaan we de 24ste verandering in brengen hoor, dan is Roffa opeens een stuk minder nuchterquote:Op zondag 29 april 2012 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
26 mei, de finale van het songfestival
[..]
Ja maar Roffa is een stuk nuchterder
Roffa is dan toch juist meer nichterquote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we de 24ste verandering in brengen hoor, dan is Roffa opeens een stuk minder nuchter.
Ik typte eerst "nichter", wat ook wel klopt.
Ik wou het net vragenquote:Op zondag 29 april 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben verder zelf niet aangeschoten ofzo nu hoor.
Dus dit is je normale staat?quote:Op zondag 29 april 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wordt nog watquote:Op zondag 29 april 2012 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus dit is je normale staat?
Zorgwekkend.
Riight, ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dronken ik ook ben geweest, ik heb vrouwen tot nu altijd afgewezenquote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat
Vrouw: "Hey, ben jij beschikbaar?"
Erik: "Ja hoor"
quote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe dronken ik ook ben geweest, ik heb vrouwen tot nu altijd afgewezen. Maar wie weet hoe de 24ste gaat
.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe dronken ik ook ben geweest, ik heb vrouwen tot nu altijd afgewezen. Maar wie weet hoe de 24ste gaat
.
Gewoon niet drinkenquote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Jammer hequote:
Dat concept ken ik niet.quote:
Mooi, kan ook nooit gezond zijn.quote:
Top! Ik ben om 11.30 vrij van school, dus kan om dezelfde tijd bij het hotel zijn om in te checkenquote:Op zondag 29 april 2012 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Zelf hoop ik trouwens rond een uur of 4 bij Bienvenue te arriveren. Mits het mijn meerijders past. Ik op tijd wegkan van het werk. En het verkeer niet tegen zit.
Die tijd staat dus zo vast als een huis.![]()
Dan rustig inchecken, settelen en omkleden en rond etenstijd afreizen naar het café.
quote:ma 30 apr 2012, 05:00
Joan Franka in kopgroep Songfestival
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Nederland staat in de kopgroep van het Eurovisie Songfestival. Fans van het liedjesevenement waarderen de inzending van Joan Franka en hebben die momenteel op een tiende plek gezet, vlak achter de Russische omaatjes. De laatste keer dat Nederland de top-10 haalde, was in 1999.
Over heel Europa komen fans bij elkaar, bekijken de videoclips en luisteren de liedjes. Daarbij geven ze per land punten aan de inzendingen, precies zoals het ook tijdens het Eurovisie Songfestival gebeurt. Inmiddels hebben tien van de 41 landenclubs gestemd. Zweden is daarbij torenhoog favoriet, maar duidelijk is dat de kansen voor Nederland dit jaar keren.
De stem van de fans komt meestal behoorlijk overeen met die van de vakjury, die tegenwoordig 50% stemrecht hebben. Volgens kenners betekent deze tussenstand dat ons land een finaleplek bijna niet kan ontgaan dit jaar. Dat lukte acht jaar geleden voor het laatst.
Opmerkelijk aan de keuze van de fans is het ontbreken van Turkije en de Oekraïne in de huidige tussenstand. Ook voor Azerbeidzjan, waar het Songfestival dit jaar wordt, is de huidige tussenstand een blamage. Alledrie deze landen staan nog op nul punten.
Nee want het betekent ook dat de teleurstelling dan alleen maar nóg groter wordt, mocht het niet lukkenquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 09:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Top! Ik ben om 11.30 vrij van school, dus kan om dezelfde tijd bij het hotel zijn om in te checken
Plannen!quote:Op maandag 30 april 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo leuk dat jullie al hotel incheck plannen maken enzo![]()
Ja datquote:Op maandag 30 april 2012 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want het betekent ook dat de teleurstelling dan alleen maar nóg groter wordt, mocht het niet lukken
quote:
eten heeft bij mij een hogere prioriteit dan het ssssssssssssongfestivallllllllllllquote:Op maandag 30 april 2012 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Is naar keuze, of je mee wilt eten of niet.
En als je daar ook wilt eten (is tevens eetcafe) dan is het dus wenselijk als je er niet pas om negen uur komt, want dan begint het songgggggggggggfestivalllllllllllll
Geen idee, zal het even vragen van de week of hij al weet wat er die avond allemaal op het menu staat!quote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Wat heeft Henk allemaal in de aanbieding, behalve de Songfestibal?
Gaattattanesdoen!quote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
eten heeft bij mij een hogere prioriteit dan het ssssssssssssongfestivallllllllllll
moet trouwens nog steeds vrijvragen
morgen!quote:
Spareribs?quote:Op maandag 30 april 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, zal het even vragen van de week of hij al weet wat er die avond allemaal op het menu staat!
Die heeft ie volgens mij altijd wel idd.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was al gemeld dat de bitterballen weer uitstekend waren afgelopen zaterdag?
En OVt mee!quote:
En ik feest mee en ik slaap mee en ik doe met -bijna- alles meequote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En OVt mee!![]()
Het is gewoon belachelijk hoeveel voorpret ik heb over 10 minuutjes van hotel naar kroeg.Maar dat was in Düsseldorf zo leuk.
Nou zegquote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen als er mensen gaan strippen doe ik niet mee
*Suskes en Wiskes weer uit koffer haalt*quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen als er mensen gaan strippen doe ik niet mee
quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Suskes en Wiskes weer uit koffer haalt*
Waar woon je dan?quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik moet volgens mij werken tot 17.30 uurDus ik kan er niet voor 20:30 zijn
Dus mee-eten nee
Songfestivallen
Ik denk dat ik saté neem, die is heel lekker en zacht, saté van de haasquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoef ook geen spareribs
Maar ik eet wel mee.
Grees, denk vast eens na hoe laat ik die donderdag ongeveer in Rotjeknor moet zijn 's middags
Beestjes knuffelen?
Gezellieeeeeeeequote:
My eyezzzzzquote:
Afgelopen zaterdag heeft Henk in zijn uppie voor 15 man tegelijk ofzo staan kokkerellen.quote:
Wie is die dame?quote:
Jaaaaaaquote:Op maandag 30 april 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik saté neem, die is heel lekker en zacht, saté van de haas
En jaaaaaaaaaa, Boor en Biet moet je dan wel even ontmoeten jaEn wij gaan gewoon al vroeg daar zijn (ik heb van de week nog roodwitblauwe vlaggetjesslingers gekocht voor daar
![]()
dus die gaan we dan ophangen).
Niet?quote:
Hatsee!quote:Op maandag 30 april 2012 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ik zalt ook wel mee-eten.
Goed, dus 4 uur bij hotel zijn, inchecken, opfrissen, omkleden, naar cafe, allemaal eten en dan Feest.
Mooi, kan ik een hele strakke planning voor maken.
Heb je facebook?quote:Op maandag 30 april 2012 22:19 schreef Fascination het volgende:
Gaan jullie overigens een uitgebreid fotoverslag maken van de meet?![]()
Dat er een uitgebreide bilspleetfotocollectie komt, weet ik, Greys. [ afbeelding ]
Nee, helaas. Dat snap ik wel, ja.quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je facebook?
Er zal wel e.e.a. hier komen ook, maar weet niet of iedereen online durft zeg maar
En anders gooit iedereen zijn/haar foto's na afloop in een speciale photobucket account die niet openbaar is en daar mag jij dan vast het linkje wel van om te kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dat snap ik wel, ja.
Ik bewaar wat slagroom voor jullie.quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik blijf / kom niet eten. We zorgen wel dat we er op tijd zijn, zodat jullie nog niet allemaal helemaal afgelikt zijn als wij moeten zoenen
quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik blijf / kom niet eten. We zorgen wel dat we er op tijd zijn, zodat jullie nog niet allemaal helemaal afgelikt zijn als wij moeten zoenen
Puh-lease!quote:
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders gooit iedereen zijn/haar foto's na afloop in een speciale photobucket account die niet openbaar is en daar mag jij dan vast het linkje wel van om te kijken
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |