quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat een fijne lijst met komers hebben we al
OMG... hoe kon ik het vergeten...quote:
En dat ik knallers zei!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mezelf ja, dat ik niet meteen je plingwoord bedacht!
Welnee, ik ben gewoon blij dat je oproepbaar bent op deze manier... ipv over een lamp wrijven moet je bij jou gewoon even knallers roepen!quote:
Zou een spandoek op de meet ook zo werken?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Trust Cat en alvast-trust Elies!
En Dirkh zegt graag 'prima knallers!!!!' ipv 'wat een welgevormde boezem!'.
Dat was het eigenlijk
Oh en 'knallers' werkt als plingwoord, daar roep je hem mee op
Mijn frietjes spelen nog een beetje op, dus ik wacht even tot ze besloten hebben de weg naar beneden te kiezen in plaats van de weg terug omhoogquote:
Ah! Tettenquote:En Dirkh zegt graag 'prima knallers!!!!' ipv 'wat een welgevormde boezem!'.
Dat was het eigenlijk
Oh en 'knallers' werkt als plingwoord, daar roep je hem mee op
Als ik een zus had, nam ik de mijne ook mee. Hoera voor zussenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Ohja, mijn zus komt ook, ook nog ff op de lijst![]()
Ja ja, ik ben een ster in het zieltjeswinnenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
De mijne heeft er - sinds ze met jou in de kroeg daar heeft gezeten - helemaal zin an, terwijl ze normaal niets met het Songfestival heeft![]()
Ze heeft donderdag en vrijdag al vrij genomen
ik moet ook een agenda hebben man, lijkt me handigquote:Op donderdag 26 april 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij dmde dat het in zijn agenda staat
ik heb geen idee wat het is maar ik gok zomaar dat ik er geen wereldkampioen in ga wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ben jij met Frizzle Sizzle dansjes, sp3c?
Heb jij ook een *pling*woord waarmee we je hier kunnen oproepen trouwens?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moet ook een agenda hebben man, lijkt me handig
Ik heb 'm in de autoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Tu t'en vassssssssssss
L'amour a pour toiiiiiiiiiiiiii
Le sourire d'une autre
Je voudrais
mais ne peux t'en vouloirrrrrrrrr![]()
Zo mooi he... ik wou dat ze nog eens meedeed voor Nederland met zo'n mooie eigentijdse ballad en niet met een huppelkut-Arabische riedelquote:
Nu MOETEN we wel de Macarena dansen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:53 schreef Greys het volgende:
Spaanse collega van JJdJ aan de lijst toegevoegd, die neemt ie mee!
Hoe mooi waren ze en hoe single en hoe erg houden ze van ietwat stevige (quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
Er waren laatst 2 Spaanse mannen in de kroeg van Henk, die schijnen daar vaker te komen. Stonden eerst een paar uur vrij stil in een hoekje, maar hebben later met o.a. ElisaB de sirtaki en vogeltjesdans lopen hupsen
Ik zet haar op de lijst!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Een vriendinnetje van me komt ook, 99% zeker
Leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
In Utrecht zendt mijn homokroeg ook het ESF uit, ook de finale op zaterdag.
Ik heb niet zo op de mooiigheid geletquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe mooi waren ze en hoe single en hoe erg houden ze van ietwat stevige (!!!) Nederlandse jongens
?
Surequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet haar op de lijst!
Vraag jij een week of anderhalf van te voren nog even of ze zeker komt?
Dan weten we ongeveer waar we aan toe zijn qua aantal.
Helaas zijn het er nu 9, we kunnen helaas onverwacht nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef Muis006 het volgende:
ACHTUNG
Er zijn nog maar 7 plaatsen vrij!
Ik herhaalt
Er zijn nog maar 7 plaatsen vrij!
I wanna... toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zitten gewoon liedjes tussen die ik niet ken! Zoals 2002, Marie N?!
Het liedje doet niet eens een belletje rinkelen!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef totebel het volgende:
[..]
Helaas zijn het er nu 9, we kunnen helaas onverwacht niet
Ik heb het wel gevraagd, maar ze hoorden me niet. Ze waren maar 1m25 groot en ik wilde niet bukken, want dan zouden mu tetten uit mu bh vallen en misschien wel op hun hoofd en dan zouwen ze dood bennequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb niet zo op de mooiigheid gelet
Dus het zal wel meevallen ben ik bangEn de rest heb ik niet gevraagd, want ze spraken volgens Henk alleen Spaans
Wat een briljant voorstelquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel op mijn knietjes zitten als je me mijn bier komt brengen
kan Voorschrift een foto maken
Wat had je verwachtquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:51 schreef sp3c het volgende:
lol, ik verwachtte een heel ander antwoord
dit topic is awesome
daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
't Is een apart volkje he sp3c, die Songfestival liefhebbertttts
Owja, dat had ook gekund. Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:05 schreef sp3c het volgende:
NEE SP3C, GET YOUR MIND OUT OF THE G*DD*MNED GUTTER YOU BASTARD!
En trust me, die van Elies kunnen je flink verwonden, zeg ik jequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:07 schreef sp3c het volgende:
geeft niet hoor, voor mensen die me met hun tetten dood proberen te slaan wil ik best op mijn knietjes gaan zitten
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En trust me, die van Elies kunnen je flink verwonden, zeg ik je![]()
True story!quote:
In eentje maar.quote:
Als we het samen doen, allebei van een kant, dan slaan we 'm een schedelbasisfractuurquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En trust me, die van Elies kunnen je flink verwonden, zeg ik je![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we het samen doen, allebei van een kant, dan slaan we 'm een schedelbasisfractuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik maar een EHBO kit meenemen?
Neem voor de zekerheid je EHBO-tent meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Arme hond met zijn 100 liter vat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef sp3c het volgende:
en zo'n hond met een tonnetje drank om zijn nek!
Gvd, ik ben zo melig dat ik hier hardop om zit te lachen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
True story!
Ze kunnen ook flink verwond ráken by the way, die van haar...
Mijn hond heeft ooit een keer - per ongeluk, want ze hield er een speelgoedje voor - in heur tet gebeten
Dan doe je wat op een vlaggetje en wappert ermee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef Peter het volgende:
, de alcohol in mijn EHBO-tas is alleen voor ontsmetting, niet consumptie
.
beetje wel toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef Peter het volgende:
, de alcohol in mijn EHBO-tas is alleen voor ontsmetting, niet consumptie
.
Maar als die jongen het nu zo graag wil proberen....quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat prikt al in een wond.. de slijmvliezen in je mond/keel lijken me erg gevoelig
Ik zou oorwarmers meenemen.quote:
Toewijding!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga overigens geen vlaggetje meenemen, ik ben een megawapper-wapper aan het maken
De veren nog overtrekken en dan is 'ie af
[ afbeelding ]
Dat is niet omdat je melig bent, maar omdat ik gewoon héél erg grappig ben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, ik ben zo melig dat ik hier hardop om zit te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Gelukkig dan val ik tenminste niet uit de toonquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toewijding!![]()
Het wordt echt een gestoorde bende daar.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet omdat je melig bent, maar omdat ik gewoon héél erg grappig ben.ik mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik ben benieuwd of je dat ná de 24e nog steeds vindt, of dat je me dan vervloekt dat ik je overhaalde om ook te komenquote:
Mijn schuld, met een studie gestart en een tentamen de volgende dagquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
I wanna... toch?
[..]Ahhhhhhhhhhhh!
En het staat al zo lang in jullie agenda? Wie of wat heeft er gewaagd ineens op die donderdagavond te moeten?
Owquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:13 schreef totebel het volgende:
[..]
Mijn schuld, met een studie gestart en een tentamen de volgende dag
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we morgen even vergelijken?
Als niemand kijkt![]()
Geloof mij nou maar gewoon als ik zeg dat jij je beter gaat voelen als wij gaan vergelijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Collega vroeg van de week al of ik aangekomen ben
Extreem dikke mensenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
Bestaan er uberhaupt mensen wiens buik strak blijft als ze gaan zitten dan?
Precies.quote:
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar gewoon als ik zeg dat jij je beter gaat voelen als wij gaan vergelijken
Je begint zondag maar met lijnen, morgen is dat NOT DONE!quote:
Als jij dit serieus meent, dan moet jij je laten behandelen of ik zelfmoord plegenquote:
Dat zijn geen keuzesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij dit serieus meent, dan moet jij je laten behandelen of ik zelfmoord plegen
Doe dat laatste nou sowieso maar niet, dan blijft Henk met de taart zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij dit serieus meent, dan moet jij je laten behandelen of ik zelfmoord plegen
Nee, dat zouden we ook niet willenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Doe dat laatste nou sowieso maar niet, dan blijft Henk met de taart zitten.
Tnx!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Owwwwwwwwwww, shame on me
Peter, ik heb je op FB al gefeliciteerd, maar hier moeten we ook nog even voor je wapperen![]()
![]()
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
Gefeliciteerd!quote:
Als je maar niet overdrijft danquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, ik weet best dat ik misschien niet heel dik ben, maar wel dikker dan eerst, en ik merk het zelf ook gewoon, en dat vind ik gewoon vervelend
Dus ik wil er weer wat van afEn ik begin dinsdag
En dan niet meteen niks meer eten maar gewoon gezonder
Wanneer staat het op het programma?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
Mocht je je voor de 24e een keer vervelen Peter, kom gerust een avondje met ElisaB en ondergetekende vast de taart van Henk proeven in Rotterdam, hoor
Elke dag ongeveerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |