Save our singlesquote:
Herkenbaar...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
-.. .- - / --.. --- ..- / ...- . .-. -.. --- -- -- . / .-- . .-.. . . -. ... / - .. .--- -.. / .-- --- .-. -.. . -. / .. -. -.. . .-. -.. .- .- -.. .-.-.-!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef GForceT1 het volgende:
- .. .--- -.. / ...- --- --- .-. / . . -. / -.. .- - . / ...- --- --- .-. / - .. .--- -. -... .-. . .. -. !
Welke sitequote:Op vrijdag 27 april 2012 07:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Oh één van mijn contacten heeft ingestemd met een date
2 op 1 dag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:07 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zaterdag 2 dates zal doen. Ik denk dat het wel haalbaar is.
Je doet er toch geen 2 op een dag joh, straks loopt die 1e uitquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:36 schreef -Splash- het volgende:
Ja daar twijfel ik nog een beetje aan. Maar de een is smiddags en de ander savonds.
Of kan ik het beter spreiden met meerdere dagen? Het is allebei een eerste date.
Short term dating en long term dating zou eigenlijk zijn dat je op zoek bent naar een kort durende romance of dat je wilt settlen met iemand. Maar niemand geeft om deze dingen. Activity partner zal wel zoiets zijn als 'ja... ik zie je meer als een broer/activity partner'.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:30 schreef freshy98 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat "Short-term dating" en "Activity partners" inhoud op OkCupid?
Ik weet toevallig dat ze daarna iets anders heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Je doet er toch geen 2 op een dag joh, straks loopt die 1e uit.
Ik zou er niet blij van worden als ik een date met je zou hebben en er achter zou komen dat je op diezelfde dag nog een date hebt of hebt gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat ze daarna iets anders heeft.Maar misschien dat ik die andere wel naar volgende week schuif.
Snap ik. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat deed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou er niet blij van worden als ik een date met je zou hebben en er achter zou komen dat je op diezelfde dag nog een date hebt of hebt gehad.
Maar als je het zelf ook niet leuk vind.. wil je dan wel dat gedrag vertonen bij anderen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat deed.
Het is allebei wel een eerste date, wat voor mij meestal een kennismaking/klikt het is.
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden enzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat deed.
Het is allebei wel een eerste date, wat voor mij meestal een kennismaking/klikt het is.
Jah maar als je dan wel de 2e date had door laten gaan was die date misschien "te leuk" geleken omdat de 1e date geen zak aan was. Krijg je ook een beetje een scheve vergelijking. Beter om ze op verschillende dagen te doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Blijkt straks die eerste niets aan te zijn en verveel je je te pletter savonds en hoopte je dat je alsnog had afgesproken met date2
Zo'n idee had ik al. Thnx.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Short term dating en long term dating zou eigenlijk zijn dat je op zoek bent naar een kort durende romance of dat je wilt settlen met iemand. Maar niemand geeft om deze dingen. Activity partner zal wel zoiets zijn als 'ja... ik zie je meer als een broer/activity partner'.
Reden om iemand te friendzonen dus.
Ben ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Godshand het volgende:
Wees blij met zo'n luxe, dat je 2 dates op 1 dag KAN plannen
Eten, koffie drinken... zoietsquote:
vrouw hequote:
Nerveus? onzeker bedoel jequote:
Dat valt wel mee geloof ikquote:
Jepquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:27 schreef freshy98 het volgende:
Jullie hadden toch al samen gebadderd? Dan zal het wel goed zitten.
Klapperende eierstokken,quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepDaar maak ik me dan ook niet druk om
Tis ook niet zo dat ik zit te bibberen van de zenuwen ofzo
Gewoon gezonde spanning
Dank U wel dokter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klapperende eierstokken,
opvliegers,
onrustig,
zenuwen,
angst,
spanning,
dat moest het zo'n beetje wel zijn dan.
Daarom is het zo'n goede sitequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:54 schreef freshy98 het volgende:
Dat van die vragen valt bij OkCupid volgens mij wel mee.
Als je van een profiel de vragen bekijkt, en gaat aanvullen wat jij nog niet hebt ingevuld, dan zie je pas het antwoord van diegene nadat jij antwoord hebt gegeven.
Je kan dus niet een antwoord geven dat gelijk aan diegene is. Behalve als je het 24 uur later als nog gaat aanpassen natuurlijk.
Goede site voor fantasie dates misschien, want zeer beperkt aantal mensen in de buurt.quote:
Algemene vraag of...?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
En is er al geneukt of zijn het sexloze dates?
Heb je een date op bezoek die niet kan koken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg. Als je de brandweer mailt ivm keukenbrand, hoe lang duurt het dan voor ze reageren?
Er is zeg maar redelijk wat haast bij.
Sterker nog, die ga ik zo halen maar ik kook. Of kookte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb je een date op bezoek die niet kan koken?
Jullie maakten een grap toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg. Als je de brandweer mailt ivm keukenbrand, hoe lang duurt het dan voor ze reageren?
Er is zeg maar redelijk wat haast bij.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jullie maakten een grap toch?
Je bent wel een grote nerd als je gaat mailen bij brand, bij een forse brand zou ik gewoon bellen
secondlove.nlquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:10 schreef S29 het volgende:
Waar moet ik eigenlijk zijn voor de wat gemakkelijke vrouwen ?
Haha ik dacht ook al dat ik blijkbaar iets had gemist ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jullie maakten een grap toch?
Je bent wel een grote nerd als je gaat mailen bij brand, bij een forse brand zou ik gewoon bellen
Maar dat moet je toch een relatie hebbenquote:
Ok, het valt dus meequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Pien85 het volgende:
Hehe sorry mensen, ik had het idee dat jullie mijn PI wel hadden gezien en begrepen enzo.
Oh en HJ is leuk![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Silenus het volgende:
Ja dat klopt. Als je geen kopie van het paspoort van je partner opstuurt naar die site krijg je daar geen profiel.
Van sommige krijg ik netjes "geen interesse", andere sturen een hartje terug, maar hoor je vervolgens niks meer van. Ik heb nu een paar contacten gehad, maar die vielen toch tegen omdat ze maar 1 niet-representatieve foto op RP hadden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:22 schreef freshy98 het volgende:
Misschien dat ik hier alleen in sta, gok van niet overigens, maar als je een bericht krijgt dan is het toch normaal om die te beantwoorden?
Waarom moeten vrouwen zo lang wachten, of helemaal niet antwoorden?
En ja, dit zal ongetwijfeld ieder deel voor bij komen.
Is gewoon even mijn vrijdagavond-ikbenveelstemoe-frustratie.
Omdat ze hun profieltje op de site plempen, en dan gaan koken, of naar hun moeder gaan. En 's avonds gaan ze weer soppend de kroeg in met vriendinnen om vervolgens tot 12 uur 's middags uit te slapen. Met een beetje geluk hebben ze een gare one night stand, die ze om 14:00 de deur uit jagen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:22 schreef freshy98 het volgende:
Misschien dat ik hier alleen in sta, gok van niet overigens, maar als je een bericht krijgt dan is het toch normaal om die te beantwoorden?
Waarom moeten vrouwen zo lang wachten, of helemaal niet antwoorden?
Thnx voor de info.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omdat ze hun profieltje op de site plempen, en dan gaan koken, of naar hun moeder gaan. En 's avonds gaan ze weer soppend de kroeg in met vriendinnen om vervolgens tot 12 uur 's middags uit te slapen. Met een beetje geluk hebben ze een gare one night stand, die ze om 14:00 de deur uit jagen.
Vervolgens moeten ze vlug naar een andere vriendin, want ze zouden de stad nog ingaan. Daarna naar haar zus, om gezellig te eten. Daarna naar huis om thuis 3 km hard te lopen, douchen (en nu denken ze eindelijk aan de datingsite en fantaseren ze al vingerend over al die Liefdesgoden die ze daar gaan ontmoeten). Vervolgens drogen ze zich af, bellen nog een vriendin af (en hangen een uur aan de telefoon) en kijken dan eindelijk ff hun mailbox door. Vlug naar de foto's kijken, de lelijkerds gooien ze dr uit (als je daar tussenzit krijg je geen antwoord), de knappe mannen lezen ze de mailtjes. Ze leest 2 mails. Antwoord er 1, haar kat valt op haar schoot in slaap.
Ze rekt zich uit, kijkt naar de kat en bedenkt dat ze ook wel weer wil slapen. Morgen immers naar haar ouders om samen met haar zus taart te gaan bakken.
Natuurlijk vergeet ze nu de rest van de mailtjes, en slaapt nu in, met het beeld van de foto van de man die ze beantwoord heeft
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Omdat ze hun profieltje op de site plempen, en dan gaan koken, of naar hun moeder gaan. En 's avonds gaan ze weer soppend de kroeg in met vriendinnen om vervolgens tot 12 uur 's middags uit te slapen. Met een beetje geluk hebben ze een gare one night stand, die ze om 14:00 de deur uit jagen.
Vervolgens moeten ze vlug naar een andere vriendin, want ze zouden de stad nog ingaan. Daarna naar haar zus, om gezellig te eten. Daarna naar huis om thuis 3 km hard te lopen, douchen (en nu denken ze eindelijk aan de datingsite en fantaseren ze al vingerend over al die Liefdesgoden die ze daar gaan ontmoeten). Vervolgens drogen ze zich af, bellen nog een vriendin af (en hangen een uur aan de telefoon) en kijken dan eindelijk ff hun mailbox door. Vlug naar de foto's kijken, de lelijkerds gooien ze dr uit (als je daar tussenzit krijg je geen antwoord), de knappe mannen lezen ze de mailtjes. Ze leest 2 mails. Antwoord er 1, haar kat valt op haar schoot in slaap.
Ze rekt zich uit, kijkt naar de kat en bedenkt dat ze ook wel weer wil slapen. Morgen immers naar haar ouders om samen met haar zus taart te gaan bakken.
Natuurlijk vergeet ze nu de rest van de mailtjes, en slaapt nu in, met het beeld van de foto van de man die ze beantwoord heeft
maar goed dat je mobiel op het nachtkastje lagquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ultrakorte update: Pien is fan-fuckin'-tastisch tof.
En nee, ze staat niet met een .44 magnum op mijn slaap naast me.
Goedzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef freshy98 het volgende:
OK, OK. 9 op de 10 vrouwen dan ;-)
Omdat jij het bent.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goedzo
Ik merk dat ook wel eens op chatboxen. Dan word ik door een aantal mannen aangesproken waar ik allemaal op reageer, en dan krijg ik soms verbaasde reacties dat ik überhaupt wat tegen ze terug zeg haha.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
En LOL @ Gods ''why so serious'' Hand trouwens... Kom je helpen blussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Hihiquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:13 schreef Dizorn het volgende:
Lááange dag gehad. Maar... date gehad! En ze is en blijft leukFOK!ster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Verbouw de slaapkamer nog eens, stelletje nerds. Jullie gaan toch niet posten?quote:
Again?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verbouw de slaapkamer nog eens, stelletje nerds. Jullie gaan toch niet posten?
Hup, neuken die hap!
en again en again. Tot alles schraal wordt en en HJ 'm niet meer omhoog kan krijgen wegens overmatig gebruik. Pas dan weet je of 't goed zitquote:
Nou niet overdrijven, eh?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
Laat het weten wanneer de kleine verwacht wordt
En dat type je niet omdat ze toch een .44 magnum op je slaap heeft, maar het probeert te ridiculiseren zodat wij dit niet gaan denken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tot de vellen er naast hangen en jullie naar de eerste hulp moeten of dat wel hoort te bloeden. Als het ziekenhuis WIFI heeft... DAN mag je pas posten.quote:
Leuk! Ik ga vanmiddag even buurten met een date.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Morgenmiddag even wat drinken met één van mijn contacten (ook nog de leukste)
Ben je een beetje laat mee, ik zit nu in de trein terug naar huisquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tot de vellen er naast hangen en jullie naar de eerste hulp moeten of dat wel hoort te bloeden. Als het ziekenhuis WIFI heeft... DAN mag je pas posten.
Niet dat ik nu een flauw vermoeden heb wie het isquote:
Just curiousquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Waarom ben je al thuis danquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Zo. Ik ben weer thuis. Date was leukEn kort
En ik vind het helemaal niet leuk om weer thuis te zijn eigenlijk
Omdat hij nog andere dingen te doen had.quote:
Op hem wachten..even z'n keuken poetsen, badkamertje doen en dan klaarstaan met de pantoffels en flesje bierquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat hij nog andere dingen te doen had.
Nee, dat zat er niet in en bovendien ben ik niet helemaal dat type vrouw hequote:Op zaterdag 28 april 2012 11:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Op hem wachten..even z'n keuken poetsen, badkamertje doen en dan klaarstaan met de pantoffels en flesje bier![]()
Neenee.. lekker uren in zijn bad soaken, hem laten koken en dan samen aan dat biertjequote:Op zaterdag 28 april 2012 11:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Op hem wachten..even z'n keuken poetsen, badkamertje doen en dan klaarstaan met de pantoffels en flesje bier![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Neenee.. lekker uren in zijn bad soaken, eventueel klaarstaan in een setje, hem laten koken en dan samen aan dat biertje
Das wel zo ongeveer wat we gisteren hebben gedaan, hoewel in een andere volgorde en sámen in bad, maar okquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Neenee.. lekker uren in zijn bad soaken, hem laten koken en dan samen aan dat biertje
Hoe is het met de radioman afgelopen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:
Keukenbrandje
Ik heb niet echt nieuwtjes, wil wel iets on topic schrijven natuurlijk. Maar niks..nou ja smsverkeer met date van vorig weekend en tweede date in de maak danMaar ja, eerst zien en dan geloven
Dat is afgelopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:45 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hoe is het met de radioman afgelopen?
Ik had het idee dat dat een eenmalig iets was?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:44 schreef eefje801 het volgende:
Keukenbrandje
Ik heb niet echt nieuwtjes, wil wel iets on topic schrijven natuurlijk. Maar niks..nou ja smsverkeer met date van vorig weekend en tweede date in de maak danMaar ja, eerst zien en dan geloven
Zondag al kenbaar gemaakt van twee kanten dat het voor herhaling vatbaar is. De insteek was serieus alleen een film en een goed gesprek, gezelschap. Dus dat kun je vrij lang volhouden nogquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:50 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat een eenmalig iets was?
Een film en een goed gesprek? Klinkt fucking boring imhoquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zondag al kenbaar gemaakt van twee kanten dat het voor herhaling vatbaar is. De insteek was serieus alleen een film en een goed gesprek, gezelschap. Dus dat kun je vrij lang volhouden nog
Hm jammer, toch goed dat het nu wel 'echt' afgesloten is misschienquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is afgelopenWel korte afspraak gehad woensdag maar lang genoeg om te zien dat het niet klikt. Ben achteraf blij dat het zo kort duurde. Maar moest wel een keer, na zo'n tijd he
Jammer, maar helaas.
Heb je al zin in jouw date?
Had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een film en een goed gesprek? Klinkt fucking boring imho
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm jammer, toch goed dat het nu wel 'echt' afgesloten is misschien
Mijn date was gezellig! Maar hebben het toch maar bij een zoen gelaten in the end haha
Hiquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bwah, net pas thuis, maar date is wederom érg goed bevallen.
(en spot ik daar nu eefje ineens op facebook?)
Hoe wil je het dan noemen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef freshy98 het volgende:
Kunnen jullie het nog daten noemen als je al zo met elkaar omgaat?
Scharrelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef freshy98 het volgende:
Relatie/verkering. Of ga ik nu te snel in denken dat zij het dating-stadium al voorbij zijn?
jep, that's mequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bwah, net pas thuis, maar date is wederom érg goed bevallen.
(en spot ik daar nu eefje ineens op facebook?)
Ze gaat voor me koken. Ik moest de wijn regelen. Meer dan 2 is niet meer rijden toch? Morgen allebei vrij...quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mag vanavond weer. Officieel date3. Zin in.
Mijn zusje was er zo eenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk?
Dat is zo 2011...
Ga de discussie niet weer voeren, maar noem me eigenwijs.quote:
Knap. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ga de discussie niet weer voeren, maar noem me eigenwijs.
Soort van eigen-principe kwestie.
Neuken kan ik genoeg. Alhoewel na het negeren en afwijzen van enkele FB's en dames....
En heb sowieso iets te bewijzen tegenover onze gezamelijke bekende. Ik kreeg het telefoonnummer echt niet als ik haar zou gebruiken o.i.d. En ja, het voorbeeld van als ze zichzelf aanbiedt heb ik wel gelezen. Toch zou ik het dan nu niet doen.
Na de sex...quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Herkenbaar...
De kunst is op het juiste moment afkappen. Maar wanneer is het juiste moment
de geest is gewillig maar het vlees zwak - Mattheüs 26:40-41quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:38 schreef freshy98 het volgende:
Ik ook niet. Iets met gebrek aan een ruggegraat, en waar het vlees zwak van is oid.
Same herequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:44 schreef freshy98 het volgende:
de jouwe of die van wiki?
dan nog, bij mij is de geest EN het vlees gewillig
Mijnequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:44 schreef freshy98 het volgende:
de jouwe of die van wiki?
dan nog, bij mij is de geest EN het vlees gewillig
Ik weet de eerste zin. In den beginnen was de aarde koud donker en leegquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
MijneDit weet ik toevallig uit m'n hoofd
Vraag me niet waarom.
In den beginnen was er toch helemaal geen aarde?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet de eerste zin. In den beginnen was de aarde koud donker en leeg
en daar waren de Drenthenaren ontstaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:49 schreef freshy98 het volgende:
en toen begon de incest. Adam, Eva. Twee zonen...
Mmm ja een van de vele punten waardoor de bijbel twijfelachtig wordtquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
In den beginnen was er toch helemaal geen aarde?
Helaas heb ik niets ontopics te melden. Geen dates, of andere contactenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:07 schreef freshy98 het volgende:
Ik voel een ernstige de-rail aan komen...
Daarom wil ik ook niet met gelovige vrouwen daten: dat gaat nooit werken bij mij...quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja een van de vele punten waardoor de bijbel twijfelachtig wordt
Inderdaad dat gaat nooit werken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook niet met gelovige vrouwen daten: dat gaat nooit werken bij mij...
En weer zijn weer ontopic, Arjen saves the day![]()
Haha likewise! Al heb ik er wel respect voor, als het mij maar niet opgedrongen gaat wordenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook niet met gelovige vrouwen daten: dat gaat nooit werken bij mij...
Dat opdringen gaat vaak heel subtiel, hey kom een keer mee naar de kerkquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha likewise! Al heb ik er wel respect voor, als het mij maar niet opgedrongen gaat worden
Denk dat het inderdaad nooit zou werken. Op 't eerst zal het meevallen, inderdaad, "dring het mij maar niet op". Maar over zoveel dingen zal je nooit kunnen discussiëren omdat bepaalde opvattingen gewoon vaststaan met geloof enzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Beetje naïeve van haar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
Toen ik in Italië woonde had ik daar een vriendin die katholiek was. En ik ben anti-geloof dus zolang we het daar niet over hadden ging het goed (). Op een gegeven moment zei mijn toenmalige vriendin dat als we kinderen zouden krijgen, dat zij ze dan katholiek wilde opvoeden en ze vroeg of ik haar daarin zou ondersteunen. Mijn antwoord was dat ik haar in ieder geval niet zou dwarsbomen. Toen vroeg ze wat ik zou doen als één van mijn kinderen dan aan mij zou vragen of God bestond. Ik zei dat ik daarop zou zeggen dat ikzelf dacht dat God niet bestaat. Dat vond mijn vriendin dus niet tof. Maar ja: ik ga niet liegen tegen mijn eigen kinderen, vooral niet over dat soort dingen. Dus we hebben het er daarna niet meer over gehad...
Dat akkefietje heeft me toch wel aan het denken gezet... Geen gelovigen meer voor mij dus
ha ha, Ellert en Brammert, blij dat ik eigenlijk Fries ben dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en daar waren de Drenthenaren ontstaan.
Jij Fries? Zonde...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha, Ellert en Brammert, blij dat ik eigenlijk Fries ben dan.
Jij bent gemeen zeg! Mensen met een spraakgebrek leuk noemen... foei!quote:
Woestaantrekkelijk, correctie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:27 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Jij bent gemeen zeg! Mensen met een spraakgebrek leuk noemen... foei!
Ik heb het over mensen uit het noorden van het land hahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:28 schreef freshy98 het volgende:
Wacht, hebben we het nou over jou of Eefje? Of allebei?
Ik ben in beide regio's geweest... en ik moet zeggen dat er heel wat Friese dames rondlopen die er uitermate goed uit zien....quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:31 schreef freshy98 het volgende:
Hmm, moet zeggen dat sommige vrouwen die ik ken uit het noorden idd best heel aantrekkelijk zijn.
Soms zelf meer dan westerse vrouwen.
Meer natuurlijk imo.
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:01 schreef BeamofLight het volgende:
Haartjes in de plooi, lekker ruikje op, flitsmeister aan, rosé in dashboardkastje, Duran Duran op 12 and off....
So long gay-boys
Arrogant als ik ben, ga ik er vanuit dat je het over mij hebt.... ;-)quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:41 schreef eefje801 het volgende:
Noordelijke mannen, not so much.. vooral een stuk horkeriger. je hebt natuurlijk wel uitzonderingen
Het was toch een vriend van je die met eefje heeft liggen stuiteren, en nu wil jij ook?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Arrogant als ik ben, ga ik er vanuit dat je het over mij hebt.... ;-)
Klopt haha.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het was toch een vriend van je die met eefje heeft liggen stuiteren, en nu wil jij ook?
Ik?Maar goedzo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klopt haha.....
Nee ik niet..... I don't swing that way...........
Dat ga ik morgen opzoeken. Ben nu onderweg naar Amsterdam. Feest in Paradiso.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarvan? En zuid-oost, dus een halve Drent, praten daar Stellingwarfs
Hm, maar ik ben/was een slechte verwijderaar dus ik bleef maar stapelen met die dingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef freshy98 het volgende:
Pfft. Jij wel. Al sinds een week geen nieuwe matches.
Misschien mijn criteria eens nakijken...
Ik zit ook op OkCupid.quote:Zit je ook nog ergens anders naast Paiq?
Ik zit op Okcupid vooral voor de testjes niet voor het dating gebeuren. Ik krijg toch nooit een reactie als ik wat stuur of ooit een reactie van iemandquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:56 schreef Dizorn het volgende:
Heb een hele tijd op OkCupid gezeten zelf, maar ik vond het behoorlijk tegenvallen hoeveel mensen er uberhaubt al opzaten.. en dan vond je eens een keer iemand die je leuk leekt en dan kreeg je gewoon standaard geen reactie
Oh, misschien kan ik dat eens proberen in de toekomstquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik zit ook op OkCupid.
Vind toch de profielen wel een voordeel.
Krijgt dan toch een beter beeld van iemand.
Zit in de trein en mobiel browsen gaat niet super. Heb dus de naam ook uit de quote gehaald :S
Ik vind het andere wat vandaag daar ook stond veel interessanterquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef freshy98 het volgende:
Enjoy we willga samen met een neef. Equally minded house freaks.
Ok kan je natuurlijk ook meteen mijn profiel naam geven
Lekkende gasfles. Sorry.quote:
Om Theo Maassen te quoten:quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
de geest is gewillig maar het vlees zwak - Mattheüs 26:40-41
tot zover mijn bijbelkennis![]()
Ok, maar bedoelde meer van wat was er eerder vandaag in Paradiso dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lekkende gasfles. Sorry.
Ga maar weer verder mensen.
Anathemaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:53 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ok, maar bedoelde meer van wat was er eerder vandaag in Paradiso dan.
zeker triest ja. Gelukkig was het na mijn werk in dezelfde stad. Niet helemaal voor niets daarheen gekomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:40 schreef -Splash- het volgende:
Dat is echt triest... iets afspreken en dan niet op komen dagen.
ga je nog een keer? of weerquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef BeamofLight het volgende:
Haartjes in de plooi, lekker ruikje op, flitsmeister aan, rosé in dashboardkastje, Duran Duran op 12 and off....
So long gay-boys
Herkenbaar. En dan maar hopen dat ''zij'' ook echt een ''zij'' is. Anyway, in the worst case scenario, goodluck with the asspounding.quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef BeamofLight het volgende:
So long gay-boys
Of een soort time-loop. Zag ik eens een film over.quote:Op zondag 29 april 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:
Of hij wilde wat meer response op de eerste keer dat hij het schreef..het mysterie duurt voort..
Welke? Groundhog day? Of Mr. Nobody?quote:Op zondag 29 april 2012 00:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of een soort time-loop. Zag ik eens eens film over.
Ik heb geen datequote:Op zondag 29 april 2012 00:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Welke? Groundhog day? Of Mr. Nobody?
Wat is het hier rustig trouwens, heeft iedereen een date? Edit: Paiq ligt er steeds uit
ha ha!quote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Groundhog Day volgens mij. Arme BeamofLight. Voor eeuwig Duran Duran op twaalf en een rammelende fles rosé in zijn dashboardkastje...
quote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Groundhog Day volgens mij. Arme BeamofLight. Voor eeuwig Duran Duran op twaalf en een rammelende fles rosé in zijn dashboardkastje...
Ik wil ook datequote:Op zondag 29 april 2012 01:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kut hé... en op Paiq alleen sekszoekers en ik heb geen sms en ik wil ook een date
Paiq is ook heel dood vanavond. Al is oude dates laten schrikken wel lachenquote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook datePaiq ben ik niet, geen zin in... smsen doe ik ook al niet... ik wil date
![]()
Nog steeds geen sms terug trouwens? Stom
Whatsapp is best handig jaquote:Op zondag 29 april 2012 01:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Paiq is ook heel dood vanavond. Al is oude dates laten schrikken wel lachenHad ik maar Whatsapp.. ik ga een andere telefoon halen volgende maand. Ja arme jij, jij moet ook nog even wachten
![]()
Nog steeds niet nee..ontzettend stom. Take it or leave it
ja ik stel me aan hoor. idd stappen en lakse smser. Whatsapp is kennelijk het nieuwe smsen. Ik loop achterquote:Op zondag 29 april 2012 01:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whatsapp is best handig ja![]()
Maar goed, enig idee waarom jouw date niet terug smst? Issie stappen?
Ongeduldig is niet altijd verkeerd toch?quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja ik stel me aan hoor. idd stappen en lakse smser. Whatsapp is kennelijk het nieuwe smsen. Ik loop achterIk ben gewoon een ongeduldig standje.
Das waarquote:Op zondag 29 april 2012 01:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ongeduldig is niet altijd verkeerd toch?
Je hoort vast nog wel van 'm
Definitief over met radioman? Wel zonde, ergens.. na 4 maanden contact.quote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Das waarEn geen radioman taferelen meer voor mij.
Had hem een berichtje gestuurd op Paiq. Met dat ik niet goed wist wat ik ervan moest maken en of hij dat ook had. En verder wat koetjes en kalfjes. Hij ging daar niet op in, alleen op koetjes en kalfjes en dat hij het zo heeeerlijk druk had.quote:Op zondag 29 april 2012 01:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Definitief over met radioman? Wel zonde, ergens.. na 4 maanden contact.
Oh, ik dacht dat je het had over die gast die niet kwam opdagen, sorry ik volg het topic half.quote:
ha ha logisch, het staat ook allemaal door elkaar zo. Is ook al een tijd geleden maar die kwam idd niet opdagen en niks meer gehoord toen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het had over die gast die niet kwam opdagen, sorry ik volg het topic half.
En hoevaak heb je die radioman gezien dan?quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha logisch, het staat ook allemaal door elkaar zo. Is ook al een tijd geleden maar die kwam idd niet opdagen en niks meer gehoord toen.
Heb je in ieder geval een bijzondere date gehad!quote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ok dit verhaal is echt te ongeloofwaardig voor woorden, wat ik nu weer meemaakte. Gisteren op date gewees met die belgische. Echt een supeleuke meidna het cocktails drinken zijn we een stukje langs de schelde gaan wandelen, zwoel
alleen toen zag ze een uitstekend iets op de grond over het hoofd... op d'r plaat, veel pijn aan haar elleboog.
Toen naar haar huis, maar het ging maar niet over. Ziekenhuisbezoekje verder, gips om haar gebroken arm, en toen weer naar haar langs en gebleven tot vanmorgen. Op dat na echt een top avond en nacht gehad. Alleen lastig met een gebroken armvolgende week gaat ze op vakantie... echt heel sneu!
His loss.quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha logisch, het staat ook allemaal door elkaar zo. Is ook al een tijd geleden maar die kwam idd niet opdagen en niks meer gehoord toen.
Bizar.... nou ja ... het gaf je wel een reden om te blijven.quote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ok dit verhaal is echt te ongeloofwaardig voor woorden, wat ik nu weer meemaakte. Gisteren op date gewees met die belgische. Echt een supeleuke meidna het cocktails drinken zijn we een stukje langs de schelde gaan wandelen, zwoel
alleen toen zag ze een uitstekend iets op de grond over het hoofd... op d'r plaat, veel pijn aan haar elleboog.
Toen naar haar huis, maar het ging maar niet over. Ziekenhuisbezoekje verder, gips om haar gebroken arm, en toen weer naar haar langs en gebleven tot vanmorgen. Op dat na echt een top avond en nacht gehad. Alleen lastig met een gebroken armvolgende week gaat ze op vakantie... echt heel sneu!
Das schrikkenquote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Klinkt raar; maar wellicht dat dat hele gebeuren een geluk bij een ongeluk is. Ik kan me voorstellen dat zoiets toch een bepaalde band scheptquote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ga dan daten. Kon HJ niet?quote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook datePaiq ben ik niet, geen zin in... smsen doe ik ook al niet... ik wil date
![]()
Nog steeds geen sms terug trouwens? Stom
Ik was vrijdag bij HJquote:
Tot nu toe is iedereen bij me op komen dagen. (3 dates)quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
zeker triest ja. Gelukkig was het na mijn werk in dezelfde stad. Niet helemaal voor niets daarheen gekomenLijkt me of een faker of een angsthaas. Hij heeft erg snel geannuleerd (speeddate)
Was die keuken nog niet geblust dan?quote:Op zondag 29 april 2012 10:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij HJGisteren weer thuis. HJ had andere dingen te doen, belangrijker dan Pien
Whehe die keuken was een geintjequote:Op zondag 29 april 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was die keuken nog niet geblust dan?
Je had toch al een date?
Nare ervaring gehad?quote:Op zondag 29 april 2012 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan maar hopen dat ''zij'' ook echt een ''zij'' is. Anyway, in the worst case scenario, goodluck with the asspounding.
Zover kwam ik nog.quote:Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe die keuken was een geintje
En die zin daaronder snap ik nietHoe bedoel je dat?
Ik ben aan het daten met iemand ja. En das dus precies waarom ik nóg een date wil. Date is leuk en dus wil ik 'm zienquote:Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zover kwam ik nog.
Ik dacht dat je al druk aan het daten was met iemand (gevorderd stadium).
Gewoon bellen, als hij niet op neemt emotioneel zijn voicemail inspreken waarom hij je haat. Daarna nog 10 keer zijn voicemail inspreken. Schijnt te werken.quote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben aan het daten met iemand ja. En das dus precies waarom ik nóg een date wil. Date is leuk en dus wil ik 'm zien
Ja, dat is inderdaad precies wat ik zou doen als ik even niks van 'm hoor jaquote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon bellen, als hij niet op neemt emotioneel zijn voicemail inspreken waarom hij je haat. Daarna nog 10 keer zijn voicemail inspreken. Schijnt te werken.
Zou ik niet meer dan terecht vinden. En zijn facebook volplempen met berichten en elke vrouw in zijn vriendenlijst taggen in dat bericht. Hij gaat vast vreemd met hun.quote:Op zondag 29 april 2012 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad precies wat ik zou doen als ik even niks van 'm hoor ja![]()
Vindt je het erg als ik eerst hysterisch gillend op de grond ga liggen voor ik dat ga doen?
Of gewoon in de trein stappen en onverwacht heel boos gillend bij 'm voor de deur gaan staanquote:Op zondag 29 april 2012 11:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zou ik niet meer dan terecht vinden. En zijn facebook volplempen met berichten en elke vrouw in zijn vriendenlijst taggen in dat bericht. Hij gaat vast vreemd met hun.
Gaan jullie nog een 2e keer afspreken denk je?quote:Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef _VoiD_ het volgende:
Het was de eerste date. En ze vertelde dat een andere date die ze via dezelfde site had geregeld zwaar tegenviel... en dan nu een gebroken arm, hoe zwaar kan het tegenvallenmaar gelukkig vonden we elkaar wel leuk, dus dat maakt veel goed. En ze heeft in ieder geval iets om me aan te herinneren he
was alleen open gips nu dat een weekje om moest en dan vast gips. Anders had ik natuurlijk wel wat erop gestift
quote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef -Splash- het volgende:
Geeft wel weer een opening voor de volgende date. Je wilt natuurlijk stiften. En ook op het gips.
Ah, je flitsmeister heeft dus gewerkt?quote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef BeamofLight het volgende:
En weer thuis. En oh wat blijft ze leuk en wow.
En niet geneukt?quote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef BeamofLight het volgende:
En weer thuis. En oh wat blijft ze leuk en wow.
Helemaal geen rare vraag. Jij zat gisteren te verkondigen dat je niet ging neuken. Ik wilde dat even checken.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vraag. Jij zat gisteren te verkondigen dat je niet ging neuken. Ik wilde dat even checken.
Komt goed, leuk hoorquote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Goed, ik ga naar mn date
Vaag is dat:
afgelopen donderdag belangrijk sollicitatiegesprek, zenuwen niveau: 2/10
vandaag date, zenuwen niveau: 6/10
is ook van iets groter belang hequote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Goed, ik ga naar mn date
Vaag is dat:
afgelopen donderdag belangrijk sollicitatiegesprek, zenuwen niveau: 2/10
vandaag date, zenuwen niveau: 6/10
Verschrikkelijk, of het "avondje op de bank is ook wel een keer lekker"quote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef marcokloon het volgende:
[..]
is ook van iets groter belang he
Ik blijf toch wel lachen dat 99 van de 100 profielen deze 2 elementen erin hebben staan: houd van reizen en ben af toe ook een beetje gek
Rare redenatie... Waarom zou iemand die op een datingsite komt automatisch absoluut niet spontaan mogen zijn?quote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, of het "avondje op de bank is ook wel een keer lekker"
Net als "ik ben een spontane..." als iemand spontaan is zit die niet op een datingsite want die begint tegen iedereen te kleppen die hij/zij tegen komt lijkt mij.
lirlquote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb tegenwoordig in me profiel staan:
Ben jij die lieve dame van 22-26 jaar, woon je op jezelf en heb je geen adhd, pdd nos, borderline, of add en ook niet in het bezit van kinderen? Dan spreek ik je graag.
Gegarandeerd 0 reacties..... want die vrouwen zijn er (speciaal voor pien: OVER HET ALGEMEEN EN UITZONDERINGEN DAARGELATEN) niet.:P:P:P
quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben jij die lieve dame van 22-26 jaar, woon je op jezelf en heb je geen adhd, pdd nos, borderline, of add en ook niet in het bezit van kinderen? Dan spreek ik je graag.
Gegarandeerd 0 reacties..... want die vrouwen zijn er (speciaal voor pien: OVER HET ALGEMEEN EN UITZONDERINGEN DAARGELATEN) niet.:P:P:P
Eh, ja. Dacht al dat er hier een bullshitmeter in het rood stond ergens. Ooit eens een rp-profiel gehad met woorden van dezelfde strekking, al drukte ik me iets plastischer uit meen ik. Totaal geen problemen gehad met een gebrek aan reacties.quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |