Of gewoon in de trein stappen en onverwacht heel boos gillend bij 'm voor de deur gaan staanquote:Op zondag 29 april 2012 11:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zou ik niet meer dan terecht vinden. En zijn facebook volplempen met berichten en elke vrouw in zijn vriendenlijst taggen in dat bericht. Hij gaat vast vreemd met hun.
Gaan jullie nog een 2e keer afspreken denk je?quote:Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef _VoiD_ het volgende:
Het was de eerste date. En ze vertelde dat een andere date die ze via dezelfde site had geregeld zwaar tegenviel... en dan nu een gebroken arm, hoe zwaar kan het tegenvallenmaar gelukkig vonden we elkaar wel leuk, dus dat maakt veel goed. En ze heeft in ieder geval iets om me aan te herinneren he
was alleen open gips nu dat een weekje om moest en dan vast gips. Anders had ik natuurlijk wel wat erop gestift
quote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef -Splash- het volgende:
Geeft wel weer een opening voor de volgende date. Je wilt natuurlijk stiften. En ook op het gips.
Ah, je flitsmeister heeft dus gewerkt?quote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef BeamofLight het volgende:
En weer thuis. En oh wat blijft ze leuk en wow.
En niet geneukt?quote:Op zondag 29 april 2012 13:10 schreef BeamofLight het volgende:
En weer thuis. En oh wat blijft ze leuk en wow.
Helemaal geen rare vraag. Jij zat gisteren te verkondigen dat je niet ging neuken. Ik wilde dat even checken.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vraag. Jij zat gisteren te verkondigen dat je niet ging neuken. Ik wilde dat even checken.
Komt goed, leuk hoorquote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Goed, ik ga naar mn date
Vaag is dat:
afgelopen donderdag belangrijk sollicitatiegesprek, zenuwen niveau: 2/10
vandaag date, zenuwen niveau: 6/10
is ook van iets groter belang hequote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Goed, ik ga naar mn date
Vaag is dat:
afgelopen donderdag belangrijk sollicitatiegesprek, zenuwen niveau: 2/10
vandaag date, zenuwen niveau: 6/10
Verschrikkelijk, of het "avondje op de bank is ook wel een keer lekker"quote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef marcokloon het volgende:
[..]
is ook van iets groter belang he
Ik blijf toch wel lachen dat 99 van de 100 profielen deze 2 elementen erin hebben staan: houd van reizen en ben af toe ook een beetje gek
Rare redenatie... Waarom zou iemand die op een datingsite komt automatisch absoluut niet spontaan mogen zijn?quote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, of het "avondje op de bank is ook wel een keer lekker"
Net als "ik ben een spontane..." als iemand spontaan is zit die niet op een datingsite want die begint tegen iedereen te kleppen die hij/zij tegen komt lijkt mij.
lirlquote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb tegenwoordig in me profiel staan:
Ben jij die lieve dame van 22-26 jaar, woon je op jezelf en heb je geen adhd, pdd nos, borderline, of add en ook niet in het bezit van kinderen? Dan spreek ik je graag.
Gegarandeerd 0 reacties..... want die vrouwen zijn er (speciaal voor pien: OVER HET ALGEMEEN EN UITZONDERINGEN DAARGELATEN) niet.:P:P:P
quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben jij die lieve dame van 22-26 jaar, woon je op jezelf en heb je geen adhd, pdd nos, borderline, of add en ook niet in het bezit van kinderen? Dan spreek ik je graag.
Gegarandeerd 0 reacties..... want die vrouwen zijn er (speciaal voor pien: OVER HET ALGEMEEN EN UITZONDERINGEN DAARGELATEN) niet.:P:P:P
Eh, ja. Dacht al dat er hier een bullshitmeter in het rood stond ergens. Ooit eens een rp-profiel gehad met woorden van dezelfde strekking, al drukte ik me iets plastischer uit meen ik. Totaal geen problemen gehad met een gebrek aan reacties.quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |