Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goedzo
Ik merk dat ook wel eens op chatboxen. Dan word ik door een aantal mannen aangesproken waar ik allemaal op reageer, en dan krijg ik soms verbaasde reacties dat ik überhaupt wat tegen ze terug zeg haha.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ultrakorte update: Pien is fan-fuckin'-tastisch tof.
En nee, ze staat niet met een .44 magnum op mijn slaap naast me.
En LOL @ Gods ''why so serious'' Hand trouwens... Kom je helpen blussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Hihiquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:13 schreef Dizorn het volgende:
Lááange dag gehad. Maar... date gehad! En ze is en blijft leukFOK!ster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Verbouw de slaapkamer nog eens, stelletje nerds. Jullie gaan toch niet posten?quote:
Again?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verbouw de slaapkamer nog eens, stelletje nerds. Jullie gaan toch niet posten?
Hup, neuken die hap!
en again en again. Tot alles schraal wordt en en HJ 'm niet meer omhoog kan krijgen wegens overmatig gebruik. Pas dan weet je of 't goed zitquote:
Nou niet overdrijven, eh?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
Laat het weten wanneer de kleine verwacht wordt
En dat type je niet omdat ze toch een .44 magnum op je slaap heeft, maar het probeert te ridiculiseren zodat wij dit niet gaan denken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tot de vellen er naast hangen en jullie naar de eerste hulp moeten of dat wel hoort te bloeden. Als het ziekenhuis WIFI heeft... DAN mag je pas posten.quote:
Leuk! Ik ga vanmiddag even buurten met een date.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Morgenmiddag even wat drinken met één van mijn contacten (ook nog de leukste)
Ben je een beetje laat mee, ik zit nu in de trein terug naar huisquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tot de vellen er naast hangen en jullie naar de eerste hulp moeten of dat wel hoort te bloeden. Als het ziekenhuis WIFI heeft... DAN mag je pas posten.
Niet dat ik nu een flauw vermoeden heb wie het isquote:
Just curiousquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Waarom ben je al thuis danquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Zo. Ik ben weer thuis. Date was leukEn kort
En ik vind het helemaal niet leuk om weer thuis te zijn eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |