Ik ben in beide regio's geweest... en ik moet zeggen dat er heel wat Friese dames rondlopen die er uitermate goed uit zien....quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:31 schreef freshy98 het volgende:
Hmm, moet zeggen dat sommige vrouwen die ik ken uit het noorden idd best heel aantrekkelijk zijn.
Soms zelf meer dan westerse vrouwen.
Meer natuurlijk imo.
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:01 schreef BeamofLight het volgende:
Haartjes in de plooi, lekker ruikje op, flitsmeister aan, rosé in dashboardkastje, Duran Duran op 12 and off....
So long gay-boys
Arrogant als ik ben, ga ik er vanuit dat je het over mij hebt.... ;-)quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:41 schreef eefje801 het volgende:
Noordelijke mannen, not so much.. vooral een stuk horkeriger. je hebt natuurlijk wel uitzonderingen
Het was toch een vriend van je die met eefje heeft liggen stuiteren, en nu wil jij ook?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Arrogant als ik ben, ga ik er vanuit dat je het over mij hebt.... ;-)
Klopt haha.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het was toch een vriend van je die met eefje heeft liggen stuiteren, en nu wil jij ook?
Ik?Maar goedzo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klopt haha.....
Nee ik niet..... I don't swing that way...........
Dat ga ik morgen opzoeken. Ben nu onderweg naar Amsterdam. Feest in Paradiso.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarvan? En zuid-oost, dus een halve Drent, praten daar Stellingwarfs
Hm, maar ik ben/was een slechte verwijderaar dus ik bleef maar stapelen met die dingen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef freshy98 het volgende:
Pfft. Jij wel. Al sinds een week geen nieuwe matches.
Misschien mijn criteria eens nakijken...
Ik zit ook op OkCupid.quote:Zit je ook nog ergens anders naast Paiq?
Ik zit op Okcupid vooral voor de testjes niet voor het dating gebeuren. Ik krijg toch nooit een reactie als ik wat stuur of ooit een reactie van iemandquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:56 schreef Dizorn het volgende:
Heb een hele tijd op OkCupid gezeten zelf, maar ik vond het behoorlijk tegenvallen hoeveel mensen er uberhaubt al opzaten.. en dan vond je eens een keer iemand die je leuk leekt en dan kreeg je gewoon standaard geen reactie
Oh, misschien kan ik dat eens proberen in de toekomstquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik zit ook op OkCupid.
Vind toch de profielen wel een voordeel.
Krijgt dan toch een beter beeld van iemand.
Zit in de trein en mobiel browsen gaat niet super. Heb dus de naam ook uit de quote gehaald :S
Ik vind het andere wat vandaag daar ook stond veel interessanterquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef freshy98 het volgende:
Enjoy we willga samen met een neef. Equally minded house freaks.
Ok kan je natuurlijk ook meteen mijn profiel naam geven
Lekkende gasfles. Sorry.quote:
Om Theo Maassen te quoten:quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
de geest is gewillig maar het vlees zwak - Mattheüs 26:40-41
tot zover mijn bijbelkennis![]()
Ok, maar bedoelde meer van wat was er eerder vandaag in Paradiso dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lekkende gasfles. Sorry.
Ga maar weer verder mensen.
Anathemaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:53 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ok, maar bedoelde meer van wat was er eerder vandaag in Paradiso dan.
zeker triest ja. Gelukkig was het na mijn werk in dezelfde stad. Niet helemaal voor niets daarheen gekomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:40 schreef -Splash- het volgende:
Dat is echt triest... iets afspreken en dan niet op komen dagen.
ga je nog een keer? of weerquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef BeamofLight het volgende:
Haartjes in de plooi, lekker ruikje op, flitsmeister aan, rosé in dashboardkastje, Duran Duran op 12 and off....
So long gay-boys
Herkenbaar. En dan maar hopen dat ''zij'' ook echt een ''zij'' is. Anyway, in the worst case scenario, goodluck with the asspounding.quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef BeamofLight het volgende:
So long gay-boys
Of een soort time-loop. Zag ik eens een film over.quote:Op zondag 29 april 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:
Of hij wilde wat meer response op de eerste keer dat hij het schreef..het mysterie duurt voort..
Welke? Groundhog day? Of Mr. Nobody?quote:Op zondag 29 april 2012 00:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of een soort time-loop. Zag ik eens eens film over.
Ik heb geen datequote:Op zondag 29 april 2012 00:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Welke? Groundhog day? Of Mr. Nobody?
Wat is het hier rustig trouwens, heeft iedereen een date? Edit: Paiq ligt er steeds uit
ha ha!quote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Groundhog Day volgens mij. Arme BeamofLight. Voor eeuwig Duran Duran op twaalf en een rammelende fles rosé in zijn dashboardkastje...
quote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Groundhog Day volgens mij. Arme BeamofLight. Voor eeuwig Duran Duran op twaalf en een rammelende fles rosé in zijn dashboardkastje...
Ik wil ook datequote:Op zondag 29 april 2012 01:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kut hé... en op Paiq alleen sekszoekers en ik heb geen sms en ik wil ook een date
Paiq is ook heel dood vanavond. Al is oude dates laten schrikken wel lachenquote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook datePaiq ben ik niet, geen zin in... smsen doe ik ook al niet... ik wil date
![]()
Nog steeds geen sms terug trouwens? Stom
Whatsapp is best handig jaquote:Op zondag 29 april 2012 01:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Paiq is ook heel dood vanavond. Al is oude dates laten schrikken wel lachenHad ik maar Whatsapp.. ik ga een andere telefoon halen volgende maand. Ja arme jij, jij moet ook nog even wachten
![]()
Nog steeds niet nee..ontzettend stom. Take it or leave it
ja ik stel me aan hoor. idd stappen en lakse smser. Whatsapp is kennelijk het nieuwe smsen. Ik loop achterquote:Op zondag 29 april 2012 01:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whatsapp is best handig ja![]()
Maar goed, enig idee waarom jouw date niet terug smst? Issie stappen?
Ongeduldig is niet altijd verkeerd toch?quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja ik stel me aan hoor. idd stappen en lakse smser. Whatsapp is kennelijk het nieuwe smsen. Ik loop achterIk ben gewoon een ongeduldig standje.
Das waarquote:Op zondag 29 april 2012 01:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ongeduldig is niet altijd verkeerd toch?
Je hoort vast nog wel van 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |