De stoffen komen bij je kindje. Dus het is heel normaal dat ze minder beweegt. Je kindje wordt er ook zo duf als een konijn van.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:02 schreef Sam1993 het volgende:
Dankje! heb iniedergeval besloten vanavond niet de temazepam te pakken die voorgeschreven was want sinds ik die gepakt heb voel ik haar niet/zelden dan lig ik liever zelf wakker wetende dat met haar alles goed is!
en dan nog eens eind van de zwangerschap, dus weinig ruimte, klaar, niks loos dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De stoffen komen bij je kindje. Dus het is heel normaal dat ze minder beweegt. Je kindje wordt er ook zo duf als een konijn van.
*breektevenin* Ik heb temezepam gekregen van de huisarts omdat ik vaak wakker werd, En als ik die zooi inneem, dan ben ik echt totaal OUT! En als ik niet voldoende slaap dan heb ik er de rest van de dag ook last van. Ik vind het gewoon raar dat ze het aan zwangere vrouwen geven. *vertrektweer*quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
temazepam schrijven ze wel als sleepmedicatie voor aan zwangere. Het is een inslaapmiddel en geen doorslaapmiddel
Ook nog zo. Maar je moet wel een minimaal aantal bewegingen voelen. Bij jen had ik op het laatst ook zoiets. Dat ik ergens eind ochtend besefte dat ik haar nog niet gevoeld had. Ook gebeld en toen ik belde kreeg ze de hik. Maar dat was niet voldoende, ik moest wel even langskomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan nog eens eind van de zwangerschap, dus weinig ruimte, klaar, niks loos dus.
Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
*breektevenin* Ik heb temezepam gekregen van de huisarts omdat ik vaak wakker werd, En als ik die zooi inneem, dan ben ik echt totaal OUT! En als ik niet voldoende slaap dan heb ik er de rest van de dag ook last van. Ik vind het gewoon raar dat ze het aan zwangere vrouwen geven. *vertrektweer*
ik denk oxazepamquote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, Maar oxazepam, vind ik veel milder dan temezepam, Ik heb rijexamen gedaan terwijl ik oxazepam had geslikt, Terwijl ik met temezepam echt niet in de auto zou stappen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik sliep door de temazepam nog steeds niet. Wellicht ligt het aan de dosis die je krijgt.
speel je ook wordfeud?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:55 schreef Sam1993 het volgende:
de dienstdoende gyneceloog op de verloskamers.
Ik heb bier. Kom hier! Neem je dan wel de vlammetjes mee?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Meneer heeft net vlammetjes in de actifryer gemikten ik heb ook al een cornetto naar binnen gepropt én heb nog B&J in de vriezer.
Ik heb alleen nog maar 1 biertje
My life sucks.
Hou toch op, met je maar +3, je kunt niet alles hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Meneer heeft net vlammetjes in de actifryer gemikten ik heb ook al een cornetto naar binnen gepropt én heb nog B&J in de vriezer.
My life sucks.
Niet zo piepen joh, jij hebt straks dubbele lading bavaria!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
My life sucks.
Fijn dat je CTG goed was!!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Xanteh het volgende:
Ik had vanmorgen een CTG in het ziekenhuis, was allemaal goed. Had één keer een harde buik tijdens het meten. Bloeddruk was laag, dus mocht gewoon weer naar huis. Datum is geprikt om te bevallen mits de bevalling niet spontaan begint (ga lekker niet zeggen welke dag). Moet zaterdag weer voor een CTG. Maarrrr.. Heb wel sinds 2 dagen harde buiken (had ik daarvoor niet) en de laatste uren best wel vaak. Ik hoop echt dat de bevalling spontaan begint
Ja stráks. En das niet nu hè!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Niet zo piepen joh, jij hebt straks dubbele lading bavaria!
Alle -pammen zijn zeer verslavend! Eerste les verslavingszorg: alles wat op -pam eindigt werkt zeer verslavend.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Oxazepam werkt bij mij ook pas vanaf 20mg. Ook al slikte ik het niet voortdurend vanwege verslavingsgevaar. Lorazepam/diazepam/temazepam lig ik gelijk van in coma.
Vorig jaar werd nog tegen mij gezegd dat je het kindje minimaal 6x per dag moet voelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef Tinuviel het volgende:
Nog even eenvoor Lenehe's goede echo en haar meisje
Sam als je de medicatie vanavond niet neemt en echt een uur of anderhalf rust neemt op de bank of in bed liggend, dan voel je haar misschien weer beter. Wellicht zou dat je gerust kunnen stellen?
Ze zeggen idd, dat aan het einde van de zwangerschap weleens minder beweging gevoeld wordt, maar hoe vaak op een dag of zo daarvoor is er denk ik geen indicatie. Verder kan ik helaas niet veel zeggen omdat ik geen idee heb van die medicatie.
Dit is gewoon válsquote:Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en Gerberaatje, ik heb ingredienten voor houmous in huis.
*geeft mesje weer terug aan Gerberaatje*quote:
Ik heb houmous in huis, wel in een bakje, en harissa. Maar totaal geen trek in. Zal ik het naar je teleporteren gerb?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en Gerberaatje, ik heb ingredienten voor houmous in huis.
Ik heb gekotst van 6 tot 25 weken en met 30 weken begon het weer tot het eind. Maar ik wil je niet ontmoedigenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef sterrenmunt het volgende:
pff moet nu echt niet aan eten denken...![]()
Ga wel een bavje proberen zo.
Ben bang dat deze zwangerschap toch anders gaat verlopen als de eerste... hoe zit het ook al weer, wordt die misselijkheid met de dag erger tot 12 weken toch?
Oh en mvm, vk en ziekenhuis zijn gebeld en afspraken gemaakt![]()
9 mei kindje koekeloeren.
Hoop dat ze snel weer zwanger mag zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef sterrenmunt het volgende:
Leuk hoor Zoe, dat je samen met je zus zwanger bent. De kans dat ik met schoonzus zwanger zal zijn is ook groot. Zij is megavruchtbaar, was in 1 keer zwanger en heeft begin deze maand helaas een miskraam gehad.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Zoë23 het volgende:
Oh en ik las dat je bijna 24u PCM vrij bent gerb
das fijnligt ze nu anders?
Ik las borsthaarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]de benen proberen mijn borstbeen aan de kant te duwen, en links bij mijn liezen probeert ze haar vingers naar buiten te steken
ik vind het allemaal prima, zolang ze maar niet naar rechts draait
![]()
bronquote:Afspraken verlof vervallen
Als u langer dan 6 weken voor de datum waarop u bent uitgerekend ziek wordt, begint uw verlof 6 weken voor de bevalling. Afspraken met uw werkgever over de door u gewenste ingangsdatum van het verlof vervallen dan
hahaha zo denk ik ook de hele tijd, heeeeeerlijk met de kerstperiode niet werken dat is de drukste tijd bij ons.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:11 schreef Estrys het volgende:
Verlof voor thistleweed! Lekker!
Nog 1 dag werken voor het weekend. Afgelopen week bespreking gehad en daar kwamen verschillende zaken aan bod die in dec/Jan moeten gebeuren. En ik maar ja knikken, ondertussen bij mezelf denken maar niet door mij nanananaaa.Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |