abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2012 @ 22:17:05 #76
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110839297
Inmiddels 12 uren verder, de weeen worden zwaarder, mijn vriendin zit er even flink doorheen en slaapt zo nu en dan.
Kindje is nog niet ver genoeg ingedaald
dus daar moeten we nog even op wachten.
pi_110839384
Oei Speedy, dat klinkt zwaar -O-
  donderdag 26 april 2012 @ 22:19:45 #78
34663 SpeedyGJ
pi_110839526
Zwaar is het zeker, de weeen schieten regelmatig dik in de 100.
pi_110839884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

:Y de benen proberen mijn borstbeen aan de kant te duwen, en links bij mijn liezen probeert ze haar vingers naar buiten te steken :P ik vind het allemaal prima, zolang ze maar niet naar rechts draait :') O+
Ik las borsthaar :')
pi_110840281
Sterkte voor je vriendin Speedy!
Hoop dat je snel jullie kleintje in je armen kan nemen!
pi_110842596
Links blijven minimuppet!

Oh had ik trouwens al gezegd dat we zo'n leuk geboortekaartje hebben O+ ik had eens tijd.gemaakt om kaartjes te bekijken en te sturen naar lief wat ik leuk vond. En hij heeft eventjes zitten pielen en t kaartje was er O+
Nog even de teksten finetunen, maar dat heeft niet direct haast.
Ben al blij dat dit er is O+

Speedy, hopelijk gaat t snel doorzetten! Succes voor jullie!

Sterrenmunt, hopelijk is de misselijkheid tijdelijk en wordt t niet erger!
Hier deze keer echt stukken minder last gehad (alleen zo af en toe). Alleen in t begin maar.niet zo erg als vorige keer.
pi_110849440
Goedemorgen allemaal!

Zo lekker vroeg er uit op de eerste dag van mijn verlof *O* Joepie, ik heb het gehaald!
Aan het begin van de week stond ik nog huilend aan het bureau van mijn baas dat ik die laatste 4 dagen echt niet ging halen, hormonen :')

Dus... nu eindelijk tijd om van alles te doen, waaronder volgen waar jullie allemaal mee bezig zijn.

Ik las iets over een goede echo voor Lenehe, wat fijn voor jullie!
Ik las ook iets over PCM en veel pijn. Vervelend dat je daar zo ontzettend veel last van hebt Gerberaatje, maar fijn dat het nu eventjes wat beter gaan.
Speedy ik hoop dat alles aan het opschieten is en dat je misschien nu al je kleine hebt.

En verder weet ik het even niet meer. Dus nog maar even in de herhaling,

Verlof!!! *O* *O* *O* *O*
pi_110849496
Xanteh spannend!

En speedy + vrouw zet hem op!
pi_110849591
Verlof voor thistleweed! Lekker!

Nog 1 dag werken voor het weekend. Afgelopen week bespreking gehad en daar kwamen verschillende zaken aan bod die in dec/Jan moeten gebeuren. En ik maar ja knikken, ondertussen bij mezelf denken maar niet door mij nanananaaa. :P Hoop ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110849607
Haha, Estrys, leuke gedachtes zijn dat hé? Laat de wereld maar lekker doorgaan, jij bent tegen die tijd lekker met je baby bezig :D

en heb je reden om bang te zijn dat het niet zo gaat zijn? Omdat je hoop ik schrijft?
pi_110849658
Mogguh

Speedy hoop dat jullie de kleine al hebben!
Enne, verlof! Waarom dan zo vroeg wakker ;)

Baby en ik gaan weer een glucose testje doen, maar man, wat heb ik een honger! En kan pas na 10u wat eten :')
pi_110849730
Tja, ik werd om 5 uur wakker. Balen natuurlijk want ik kon echt niet meer slapen. Dus lag al redelijk chagrijnig te zijn tot ik me besefte dat het allemaal helemaal niets uit maakt. Gewoon lekker er uit gaan, leuke dingen gaan doen en als ik in de loop van de dag weer moe wordt, hoef ik geen 25 kleuters meer te entertainen maar kan ik gewoon een dutje gaan doen :D

Glucose test lijkt me echt verschrikkelijk, moet je ook zo'n vies drankje?
pi_110849992
Goedemorgen :)
Gerbera pcm vrij! Ik hoop dat je meisje even mee blijft werken en je iets minder pijn doet
Goede echo voor Lenehe, fijn!!
Thistleweed verlof!

Hier ook wakker, redelijk goed geslapen (voor mijn doen) maar emotioneel nog steeds een wrak. En nog steeds misselijk. Gisteren belde werk weer of ik vandaag kwam werken, nou nee dus. En of ik het wel ging redden tot 36 weken. Ik ben bang van niet.
Zo even proberen wat te eten en weer terug naar bed. En vanmiddag even de vlos bellen (telefonisch spreekuur) om te overleggen hoe en wat, want ik weet het nu even niet meer. Heb ook het idee dat mn meisje veel minder druk is. Voel haar regelmatig nog wel schuiven, maar echt het geschop niet meer. Bah.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110850012
Ja zit nu in de wachtkamer, vies drankje inderdaad. Vorige keer heb ik het in één keer op kunnen drinken, dus er niks van geproefd. Hoop dat zo weer te doen ;) lijkt alsof ik de volle wachtkamer moet wachten, zit ik daar nuchter te wezen, honger!
pi_110850029
Dat klinkt niet zo fijn Marjolijntje. Lekker rustig aan doen en misschien dat je kleintje dan vanzelf meer gaat schoppen :*

Enuh... laat je werk maar lekker zeuren :6 jij en je meisje zijn nu het belangrijkste.
pi_110850037
Honger is naar! Nog maar twee uurtjes en dan kun je weer lekker eten :*
pi_110850075
Poeh wat een ontwikkelingen weer allemaal...

Sam ook nog steeds in het ziekenhuis?
Een uitputtingsslag voor Speedy en vrouw... Zo heftig, maar gelukkig zal je vandaag je baby kunnen ontmoeten!

Allebei succes!

Gerb PCM-vrij :-D en nu hopen dat de kleine zo lekker blijft liggen, en je voorlopig ff geen pijn hebt!

Tinuviel LLM geworden! Spannend!

En natuurlijk Zoë deze dag vandaag veel sterkte met de krampjes en die laatste loodjes!

Hier vandaag mijlpalendag: 26 weken! *O*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_110850127
Dat schiet al lekker op, 26 weken!
pi_110850169
Speedy, hoe is de nacht gegaan? Heeft je vrouw wel pijnstilling gekregen?

Thistleweed, ga eerst even lekker een paar dagen genieten van he-le-maal niks ;) je hebt het verdiend!! *O*

Son, kaartje is O+ (de opzet dan!)

Supreme, aiaiai juist als je niet mag eten :P dan heb je de meeste honger... nog even volhouden!

Marjolijntje, wees maar een beetje wat feller tegen degene die je elke dag belt, en geef maar aan dat je zélf wel belt als je een idee hebt dat je weer kunt gaan werken. EN misschien is het niet heel onverstandig om eens te kijken of je misschien nu al 'met verlof' kunt gaan. Dus ziekgemeld blijven. (overigens, jouw verlof zal nu in moeten gaan bij 34 weken, omdat je nu ziekgemeld bent... dus je hebt wat dat betreft weinig keus meer...

quote:
Afspraken verlof vervallen
Als u langer dan 6 weken voor de datum waarop u bent uitgerekend ziek wordt, begint uw verlof 6 weken voor de bevalling. Afspraken met uw werkgever over de door u gewenste ingangsdatum van het verlof vervallen dan
bron

En die paar weekjes, ik denk dat je nu de knoop moet doorhakken.. Laat ze het maar uitzoeken daarzo... empathisch vermogen kennen ze niet bij jouw bedrijf zeg... dat gaat je echt heel veel rust geven vrouw! :*

Bunny, 26 weken!! *O*
  vrijdag 27 april 2012 @ 08:21:12 #95
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110850195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 07:11 schreef Estrys het volgende:
Verlof voor thistleweed! Lekker!

Nog 1 dag werken voor het weekend. Afgelopen week bespreking gehad en daar kwamen verschillende zaken aan bod die in dec/Jan moeten gebeuren. En ik maar ja knikken, ondertussen bij mezelf denken maar niet door mij nanananaaa. :P Hoop ik.
hahaha zo denk ik ook de hele tijd, heeeeeerlijk met de kerstperiode niet werken dat is de drukste tijd bij ons.
of als het weer zo zou gaan sneeuwen tja dan zit je lekker knus binnen met je baby O+
ik hoop alleen maar dat ons nieuwe huis op tijd klaar is.
W
Z
E
  vrijdag 27 april 2012 @ 08:23:03 #96
34663 SpeedyGJ
pi_110850221
Goeiemorgen allemaal.

Dag 2 in het ziekenhuis, vanaf nu precies 24 uur!

Mijn vriendin heeft gisteren een pilletje gekregen tegen de pijn, gelukkig heeft ze de nacht goed doorgbracht.
Ze hebben net even gevoeld en het kindje is inmiddels al wat verder gezakt, momenteel komen de weeen weer terug dus zal weer een zware dag worden.
Straks komt er nog iemand langs om te voelen naar de baarmoeder of die al wat week is, en we hopen nu toch wel dat dit het geval is, ze heeft hiervoor gisteren 2X gel gekregen.

Ik zelf ben ook goed uitgerust naar een slopende dag van gisteren, dus kan er weer goed tegenaan :)
Voor de rest ziet alles er goed :)

Kortom, weeen beginnen weer dus pilletje raakt uitgewerkt, dus weer een spannende dag voor de boeg :)

Gelukkig is het mooi weer en hopelijk merkt het kindje dit ook O+
pi_110850232
Pfoe, jammer dat jullie na 24 nog bezig zijn Speedy. Succes vandaag!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110850250
Verdorie! volgens mij was ik net aan de beurt toen ik ff naar de wc was, en lig ik weer onder aan de stapel. :(
  vrijdag 27 april 2012 @ 08:26:23 #99
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110850256
speedy veel succes vandaag en ook voor mevrouw speedy natuurlijk :)
hopelijk hebben julle snel je kindje in jullie armen
W
Z
E
pi_110850443
Ah, thanks Gerberaatje, dat wist ik niet. Nou dan met verlof met 34 weken. :) Ik kan me er momenteel ook echt niet druk meer om maken.

SE, succes met je glucosedrankje en het niet eten
Speedy, succes vandaag, ik hoop dat vanaf nu alles een beetje snel en spoedig verloopt!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')