abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110835614
@gerberaatje...zit ik hier toch heeeerlijk te genieten van een ijs en ijs koud rosebiertje zonder alcohol...jammie jammie. En een diepvries vol ijs.
Maar geen kind in mijn buik, dat dan weer niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110835658
Ik zit nog aan de thee te wachten tot mn vent thuis komt }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110835664
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
+4,2 inmiddels ;(

*krast*
*geeft mesje weer terug aan Gerberaatje*

Verder kan ik melden dat mijn meneer niet is flauwgevallen tijdens de partneravond *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110835896
Gloeiende, gloeiende...... wat zijn die vlammetjes hot! (lekker! :9)

Phaidra *O* :D
pi_110835917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en Gerberaatje, ik heb ingredienten voor houmous in huis.
Ik heb houmous in huis, wel in een bakje, en harissa. Maar totaal geen trek in. Zal ik het naar je teleporteren gerb?
pi_110835986
Beem me up scotty *O*
  donderdag 26 april 2012 @ 21:39:19 #57
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110836240
*O* voor de goede echo van LeNeHe

*O* voor de niet flauwgevallen man van phaidra

sam veel sterkte en succes

vandaag BHV herhaling gehad en de geur van de blusbaan maakte me voor het eerst misselijk :)
want verder even afkloppen heb ik nergens last van.
maar daar ga ik vast nog wel voor gestraft worden dat ik dat heb gezegd :P

en nou heb ik ook honger :(
W
Z
E
pi_110836315
pff moet nu echt niet aan eten denken... :r
Ga wel een bavje proberen zo.

Ben bang dat deze zwangerschap toch anders gaat verlopen als de eerste... hoe zit het ook al weer, wordt die misselijkheid met de dag erger tot 12 weken toch?

Oh en mvm, vk en ziekenhuis zijn gebeld en afspraken gemaakt *O* *O* 9 mei kindje koekeloeren. O+
pi_110836428
Sterremunt, bij mij was de misselijkheid 15 weken behoorlijk constant (continu KUT) maar nu begint het écht beter te worden. BEn al drie dagen niet echt misselijk geweest
pi_110836577
Het lijkt me ook dat het kindje rustig word van de med, Sam
Kan me voorstellen dat het niet prettig voelt maar stressen werkt ook weer tegen.

Xanteh
Een datum.. Mm spannend ;)
Hoop dat de bevalling spontaan begint! :*

Mn zus is nog steeds niet aan het bevallen -O-
Heb zelf nogsteeds buikpijn (en m'n huid.. :X auw)
pi_110836735
Nou als ze er nog lang over doet mag jij wel voor hoor Zoë :D Had ze maar op moeten schieten :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110836817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef sterrenmunt het volgende:
pff moet nu echt niet aan eten denken... :r
Ga wel een bavje proberen zo.

Ben bang dat deze zwangerschap toch anders gaat verlopen als de eerste... hoe zit het ook al weer, wordt die misselijkheid met de dag erger tot 12 weken toch?

Oh en mvm, vk en ziekenhuis zijn gebeld en afspraken gemaakt *O* *O* 9 mei kindje koekeloeren. O+
Ik heb gekotst van 6 tot 25 weken en met 30 weken begon het weer tot het eind. Maar ik wil je niet ontmoedigen ;) Ik hoop ook dat het nu anders gaat.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110836941
Maar het kan ook sneller al beter gaan toch? *positive thinking* maar niet leuk SM! :*

Zoë, auw :X ik kan het voelen (vorige zwangerschap ook zo erg gehad... :X) en inderdaad, beval jij dan maar eerst ;)
pi_110837110
Yo, thanx allemaal! }:|

Ach als het kotsen komt, komt het, kan er niet meer van maken he. Maar respect hoor, ik voel me nu alleen niet zo lekker, beetje weeiig, kan me niet voorstellen hoe het is om continu misselijk te zijn of te kotsen van die misselijkheid.
pi_110837152
Zoë, doe gewoon maar snel bevallen dan hoor!
pi_110837398
Hé, ik was lief :{w
pi_110837482
:D haha we zullen zien.
Ik zeg elke keer 'ik wacht op jou'

Ook toen we beide zwanger wilde worden, ik gunde het haar zo, dat ik liever had dat ze eerder zwanger was dan ik
niet dat je dat in de hand hebt maar ik gunde het haar heel erg en een dag nadat ze het had verteld teste ik positief :9
Misschien gaat dat ook wel zo met de bevalling haha.

Gerberaatje
:X M'n huid scheurt.. Echt raar om te zien.
De striae die ik had scheurt verder, dat doet geen pijn. Maar midden op m'n buik.. Auw
pi_110837720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Hé, ik was lief :{w
*;
pi_110837836
Hier is er weer iemand met een uitbouw bezig :') (ruimte aan het maken voor de nieuwe lading vlammetjes? :9)
pi_110837850
Leuk hoor Zoe, dat je samen met je zus zwanger bent. De kans dat ik met schoonzus zwanger zal zijn is ook groot. Zij is megavruchtbaar, was in 1 keer zwanger en heeft begin deze maand helaas een miskraam gehad.
pi_110837865
Oh en ik las dat je bijna 24u PCM vrij bent gerb *O*
das fijn :) ligt ze nu anders?
pi_110838039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef sterrenmunt het volgende:
Leuk hoor Zoe, dat je samen met je zus zwanger bent. De kans dat ik met schoonzus zwanger zal zijn is ook groot. Zij is megavruchtbaar, was in 1 keer zwanger en heeft begin deze maand helaas een miskraam gehad.
Hoop dat ze snel weer zwanger mag zijn :)

Is idd leuk!

Vond/vind het iig erg fijn om te zien dat het ook heel anders kan (zus was veel fitter enzo)
pi_110838118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Zoë23 het volgende:
Oh en ik las dat je bijna 24u PCM vrij bent gerb *O*
das fijn :) ligt ze nu anders?
:Y de benen proberen mijn borstbeen aan de kant te duwen, en links bij mijn liezen probeert ze haar vingers naar buiten te steken :P ik vind het allemaal prima, zolang ze maar niet naar rechts draait :') O+
pi_110838468
Aww ze moet mooi zo blijven liggen dus!
pi_110838917
Yup :P maar dat gaat niet gebeuren hoor :D ik draag stuiterkinderen :') maar tja... hoort erbij :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')