Ik ook nietquote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik sliep door de temazepam nog steeds niet. Wellicht ligt het aan de dosis die je krijgt.
speel je ook wordfeud?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:55 schreef Sam1993 het volgende:
de dienstdoende gyneceloog op de verloskamers.
Ik heb bier. Kom hier! Neem je dan wel de vlammetjes mee?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Meneer heeft net vlammetjes in de actifryer gemikten ik heb ook al een cornetto naar binnen gepropt én heb nog B&J in de vriezer.
Ik heb alleen nog maar 1 biertje
My life sucks.
Hou toch op, met je maar +3, je kunt niet alles hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Meneer heeft net vlammetjes in de actifryer gemikten ik heb ook al een cornetto naar binnen gepropt én heb nog B&J in de vriezer.
My life sucks.
Niet zo piepen joh, jij hebt straks dubbele lading bavaria!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
My life sucks.
Fijn dat je CTG goed was!!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Xanteh het volgende:
Ik had vanmorgen een CTG in het ziekenhuis, was allemaal goed. Had één keer een harde buik tijdens het meten. Bloeddruk was laag, dus mocht gewoon weer naar huis. Datum is geprikt om te bevallen mits de bevalling niet spontaan begint (ga lekker niet zeggen welke dag). Moet zaterdag weer voor een CTG. Maarrrr.. Heb wel sinds 2 dagen harde buiken (had ik daarvoor niet) en de laatste uren best wel vaak. Ik hoop echt dat de bevalling spontaan begint
Ja stráks. En das niet nu hè!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Niet zo piepen joh, jij hebt straks dubbele lading bavaria!
Alle -pammen zijn zeer verslavend! Eerste les verslavingszorg: alles wat op -pam eindigt werkt zeer verslavend.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Oxazepam werkt bij mij ook pas vanaf 20mg. Ook al slikte ik het niet voortdurend vanwege verslavingsgevaar. Lorazepam/diazepam/temazepam lig ik gelijk van in coma.
Vorig jaar werd nog tegen mij gezegd dat je het kindje minimaal 6x per dag moet voelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef Tinuviel het volgende:
Nog even eenvoor Lenehe's goede echo en haar meisje
Sam als je de medicatie vanavond niet neemt en echt een uur of anderhalf rust neemt op de bank of in bed liggend, dan voel je haar misschien weer beter. Wellicht zou dat je gerust kunnen stellen?
Ze zeggen idd, dat aan het einde van de zwangerschap weleens minder beweging gevoeld wordt, maar hoe vaak op een dag of zo daarvoor is er denk ik geen indicatie. Verder kan ik helaas niet veel zeggen omdat ik geen idee heb van die medicatie.
Dit is gewoon válsquote:Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en Gerberaatje, ik heb ingredienten voor houmous in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |