hebben vorig jaar ofzo nog een plaat uitgebracht. EN SLECHT!quote:
Had al een tijdje niets van ze gehoord..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebben vorig jaar ofzo nog een plaat uitgebracht. EN SLECHT!
die plaat die Veenstra nu/net draaide, die Duitse, heb ik gisteren al gepost volgens mij(wel via Veenstra natuurlijk...)
De huizenmarkt is al niet geweldig, als het weer naar 6% gaat ligt het helemaal plat. En hou er rekening mee dat de bouw dat voelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
Baggeroverheid met zijn klote bezuinigingen
Onbelaste kilometervergoeding afgeschaft om de lagere overdrachtsbelasting op te vangen bijvoorbeeld.
Als dat bolle varken de Jager nou eens een buffet per dag minder zou eten hebben we in no time een tekort van 1%
yuch.
Oh sorry offtopic
Of een rock&rollocratie. Iedereen luchtgitaren!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Idd, tijd voor een technocratie.. misschien dat dat de crisis oplost!
Eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of een rock&rollocratie. Iedereen luchtgitaren!
Oerend hard?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef BB-Pieter het volgende:
Hoe ver komen jullie met de messup? Ik hoor Fatboy Slim met Right here, Right now. Maar die 'Oeh hoe, oeh hoe' komt ook zo bekend voor. De derde hoor ik uberhaupt niet..
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef BB-Pieter het volgende:
Hoe ver komen jullie met de messup? Ik hoor Fatboy Slim met Right here, Right now. Maar die 'Oeh hoe, oeh hoe' komt ook zo bekend voor. De derde hoor ik uberhaupt niet..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: mashup 18-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:Krystlmusic twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:40:54Wat een top dag!! Dat 1 theetje toch je hele laptop kan verwoesten..of eigenlijk 2 laptops.. #vanjevriendjemoetjehethebben :-) reageer retweet
Rabbering heeft dus nóg een grotere bril nodig?twitter:paul3fm twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:58:16Met 1 kop earl grey sloop ik er twee. #laptop Sorry schatje! reageer retweet
Of hij stootte dat glas om met zijn bril.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Krystlmusic twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:40:54Wat een top dag!! Dat 1 theetje toch je hele laptop kan verwoesten..of eigenlijk 2 laptops.. #vanjevriendjemoetjehethebben :-) reageer retweet
Rabbering heeft dus nóg een grotere bril nodig?twitter:paul3fm twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:58:16Met 1 kop earl grey sloop ik er twee. #laptop Sorry schatje! reageer retweet
Om dezelfde reden waarom Ekdom zich niet laat behandelen aan z'n poliep, dan moet 'ie het radiomaken missen... en dát willen ze écht niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is Paul niet gewoon in gaan vallen? Dit klinkt nergens naar en lijkt me ook niet gezond voor Roos.
Maarja, je zou maar je plek moeten af staan joh!
Egoistisch dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Ekdom zich niet laat behandelen aan z'n poliep, dan moet 'ie het radiomaken missen... en dát willen ze écht niet.
Roos is dus ook gewoon verslaafd aan radiomaken, met of zonder stem.
Onzin, als 't een DJ was die je goed vindt zou het een held zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Egoistisch dus.
"Als ik maar op de radio blijf!!1111!!1"
Goede DJ's hebben geen stemproblemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Onzin, als 't een DJ was die je goed vindt zou het een held zijn.
Goede voetballers hebben geen blessures?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede DJ's hebben geen stemproblemen.
Voetbalquote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Goede voetballers hebben geen blessures?
Hoihoiquote:
Ja hallo, ik ben vlugge Japie niet.quote:
Jammerrrr!!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben vlugge Japie niet.
Doe maar! Zolang ik maar niet meehoef, kots op druktequote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik naar Jack White in de HMH of niet?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammerrrr!!
[..]
Doe maar! Zolang ik maar niet meehoef, kots op drukte
True, ik ben de eerste in deze hele wereld die via "omgaan met" besmet is geraakt.quote:
Ander onderwerpquote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
True, ik ben de eerste in deze hele wereld die via "omgaan met" besmet is geraakt.![]()
Heeft als voordeel dat ik de jongens die ik begeleid goed begrijp, kan me goed inleven
Niet te snel op een ander onderwerp over, kan slecht schakelenquote:
Tijd voor extra rijlessen...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet te snel op een ander onderwerp over, kan slecht schakelen
Lekker gevat!!quote:
Op het moment wel, maar dat komt vast wel weer een keertje goedquote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij ben je Insane In The Brain...
ga ik niet meer op wachten...ik ga pittenquote:
doeidoeiquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik niet meer op wachten...ik ga pitten
welterusten!
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
Had je niet gedacht, hè???
Broodje rauw vlees! Filet American!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
Broodje warm vlees![]()
Ik weet maar zo een keertje de happy ending!!
Ja, jij zou slapen!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Broodje rauw vlees! Filet American!
Eens!quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
In de auto kwam er echt een guilty pleasure voorbij uit m'n iPod
Espen Lind - When Susannah Cries
en maar meebleren![]()
Wat een plaat
Wat zijn de mogelijkheden eigenlijk?twitter:3FMFan twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 08:58:35Er is dit jaar opvallend weinig aandacht voor... maar VANMIDDAG tussen 12 en 14u wordt bekend waar #3FM Serious Request 2013 komt te staan. reageer retweet
Volgens mij zijn Leeuwarden en Sittard de enige die zich openlijk kandidaat hebben gesteld. Anderen zijn anoniem gegaan omdat ze geen 'loser' willen zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:02 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden eigenlijk?twitter:3FMFan twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 08:58:35Er is dit jaar opvallend weinig aandacht voor... maar VANMIDDAG tussen 12 en 14u wordt bekend waar #3FM Serious Request 2013 komt te staan. reageer retweet
"Op vrijdag 27 april 2012 zal 3FM-dj Timur Perlin bekend maken waar Serious Request 2013 zal plaatsvinden."
Timuuuuuuur![]()
Waarom nu al?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:02 schreef Pino112 het volgende:
"Op vrijdag 27 april 2012 zal 3FM-dj Timur Perlin bekend maken waar Serious Request 2013 zal plaatsvinden."
Timuuuuuuur![]()
Waarom wordt dat nu al bekend??quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:02 schreef Pino112 het volgende:
Timuuuuuuur![]()
Idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:35 schreef Bronson het volgende:
Volgens mij zit daar echt niemand op dit moment op te wachten. Voorgaande jaren was dat toch veel meer een ding. Met overal webcams op de pleinen en dan maar gokken waar het zou komen.
Dat zou idd een goeie zijn. StuBru is wat dat betreft wel realistisch, stopt gewoon op het hoogtepunt, i.p.v. het uit te melken tot en met.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Overigens zou ik het niet erg vinden als ze es een jaartje zouden overslaan.
Waarom zouden ze dat doen ? Ze halen ieder jaar weer een geweldig bedrag op, als het dit jaar minder gaat zijn als het voorgaande jaar maakt het in principe niet zoveel uit. Je kunt het zelf toch ook gewoon een jaar niet kijken ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zou idd een goeie zijn. StuBru is wat dat betreft wel realistisch, stopt gewoon op het hoogtepunt, i.p.v. het uit te melken tot en met.
Afgelopen jaar heb ik ook amper gekeken, beviel primaquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen ? Ze halen ieder jaar weer een geweldig bedrag op, als het dit jaar minder gaat zijn als het voorgaande jaar maakt het in principe niet zoveel uit. Je kunt zelf ook toch ook gewoon een jaar niet kijken ?
Ik kijk het ieder jaar wel (niet heel veel) maar dit topic sla ik dan wel altijd over.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen
[..]
Afgelopen jaar heb ik ook amper gekeken, beviel prima
Dat is me dan weer niet zo goed gelukt, vooral de nachten heb ik hier aardig doorgehaaldquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk het ieder jaar wel (niet heel veel) maar dit topic sla ik dan wel altijd over.
Ja doe eens sturenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is me dan weer niet zo goed gelukt, vooral de nachten heb ik hier aardig doorgehaald![]()
Tijdens SR is het topic helemaal niet zoveel aan, werd half belaagd door van die opgeschoten jochies die pics wilden en wilden MSN'en...
Jij bent geen opgeschoten jochquote:
Mag ik ook die halve fotoquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent geen opgeschoten joch![]()
En vraag maar aan je broer, die heb ik een halve foto laten zien, niks meer van gehoord...
Idd, heel ONZ en KLB komt langs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is me dan weer niet zo goed gelukt, vooral de nachten heb ik hier aardig doorgehaald![]()
Tijdens SR is het topic helemaal niet zoveel aan, werd half belaagd door van die opgeschoten jochies die pics wilden en wilden MSN'en...
Stelt niks voor hoor, gewoon de foto van WF, maar dan heelquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik ook die halve fotoIk heb alleen die van je facebook, maar daar kan ik niks mee
Heb nog nooit zoveel PM's/DM's gehad als toen, zooitje...quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, heel ONZ en KLB komt langs.
Jammer.
WF?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Stelt niks voor hoor, gewoon de foto van WF, maar dan heel
Sorry, maar bij vlagen vind ik dat leukquote:
WORDquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar bij vlagen vind ik dat leuk![]()
En doe niet zo lelijk tegen me, gaat eindelijk weer wat beter hier
Precies!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
Dat zet ook geen dooien aan de zeik, Pino
En ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Verder vind ik je nog steeds lief, hoor!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef minthy het volgende:
Kan niet op de titel komen, zo irritant!!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef minthy het volgende:
Kan niet op de titel komen, zo irritant!!
Jij bent scherp vandaag, ik wilde "ja" antwoordenquote:
Ik zat in eerste instantie ook even van: maar dat weten we toch al? Tot het kwartje viel van 2013quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent scherp vandaag, ik wilde "ja" antwoorden
Helderheid is hier ver te zoeken, het is maar goed dat ik om 14u pas hoef te beginnen met werken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie ook even van: maar dat weten we toch al? Tot het kwartje viel van 2013
Niet. Minder dan een jaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
SR12 is in Enschede, dat weten we al jaren.
Ik dacht ook dat het in 2010 al bekend was gewordenquote:
Ach, ik bedoelde maar aan te geven dat we dat allang weten.quote:
Tja, als iedereen bijdehand gaat doen kan ik het ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik bedoelde maar aan te geven dat we dat allang weten.
Claudia is op reis voor Unicef zei ze vorige week in DWDD.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:07 schreef alors het volgende:
nou waar is Claudia? Maar gelukkig Timur en geen Brakkemieke.
Zou maar zo eens kunnen! Maakt me ook geen bal uit waar het komt te staan, ga er toch niet heenquote:
Iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef themauster het volgende:
Rockie heeft geluk 2x een glazen huis in een stad waar die woont, eerst Groningen nu Leeuwarden.
Hoe doen ze het dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:40 schreef Againzender het volgende:
Heel goed dat ze niet zo'n circus maken van die bekendmaking.
#SR13quote:
Ja het stadhuis op nr. 38quote:
Daar zullen ook veel studentenacties zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Pino112 het volgende:
Leeuwarden.
Nou, daar komen veel mensen. Poe.
Moast ris sjen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef themauster het volgende:
Al die friezen daar straks bij dat huis
Goedkoop wonen ook daarquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
Prachtige stad, ik ga mooi op kamers volgend jaar
Dat is al bijna klaar hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:51 schreef alors het volgende:
Op het nieuwe Zaailand dan? Hahah zit er wel tijdsdruk achter iig
Oh ik kom er niet zo vaak meer, laatst lag het iig nog helemaal open. Ik moet wel zeggen dat het ervan opknapt, die extra straat ertussen, het was eerst echt te groot en te kaal.quote:
Het ligt nog wel open, maar de bebouwing is klaar, en ze zijn druk aan het bestraten..quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:53 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik kom er niet zo vaak meer, laatst lag het iig nog helemaal open. Ik moet wel zeggen dat het ervan opknapt, die extra straat ertussen, het was eerst echt te groot en te kaal.
Lijkt me een goed teken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef borisz het volgende:
Nou dat wordt geen bezoekje brengen aan GR13. OOk niet aan GR12 trouwens.
Maarrre ik moet bekennen dat ik een heul klein beetje klaar ben met SR. Merkte het de laatste editie ook al. Ik volgde het wel, maar ik had er nog een leven naast zegmaar.
Glazen Request?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef borisz het volgende:
Maarrre ik moet bekennen dat ik een heul klein beetje klaar ben met SR. Merkte het de laatste editie ook al. Ik volgde het wel, maar ik had er nog een leven naast zegmaar.
Idem hierquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef borisz het volgende:
Ja, das nieuw. Komt door die actie van de Plus, Edgarrr komt ook langsquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das nieuw. Komt door die actie van de Plus, Edgarrr komt ook langs
ik wilde net zeggen, is dat nou alleen hier???quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
WTF, m'n internetstream stoort met sneeuw en shit..
Hier geen enkel probleem, maar ik vrees voor komend weekend. We gaan in m'n huis klussen, ik vrees voor piratenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef alors het volgende:
de shoutbox stroomt ook al vol, schijnt ook op gewone antenne te zijn...
Hier gewoon net zo helder als altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef alors het volgende:
de shoutbox stroomt ook al vol, schijnt ook op gewone antenne te zijn...
AWRRRRRRRRRRR!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier geen enkel probleem, maar ik vrees voor komend weekend. We gaan in m'n huis klussen, ik vrees voor piraten
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das nieuw. Komt door die actie van de Plus, Edgarrr komt ook langs
oh dan waren het vast niet zulke intelligente luisteraars. Het scheen ook alleen de webcam te zijn, internetradio deed het wel gewoon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier gewoon net zo helder als altijd.
Leuk juist manquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef Pino112 het volgende:
Leeuwarden.
Nou, daar komen veel mensen. Poe.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk juist man
Ik ga nu al dit pareltje uit Leeuwarden aanvragen
Genoooooohoooot
Ik ook, maar Stenders staat er toch bekend om vaak te laat te zijn?quote:
Maarja, wat doet Ekdom op vrijdag al zo vroeg in de studio?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook, maar Stenders staat er toch bekend om vaak te laat te zijn?
wrong. ten tijde van SR Grunn woonde ik nog in Usquert. ben pas in januari daarna in Grunn gaan wonen. ben toen niet naar t huis geweest omdat t kloteweer was, ik moest werken en m'n vriendin me dumptequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef themauster het volgende:
Rockie heeft geluk 2x een glazen huis in een stad waar die woont, eerst Groningen nu Leeuwarden.
mocht ik er nog wonen en hier nog komen kan dat jaquote:
Sorryquote:
ik voel me te beroerd om flink te spammen.quote:
Was niet persoonlijk aan iemand gericht, mopquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Geen 3FM hier dus heb weinig te melden dan
Verder was ik ff erg druk
Ai, beterschap!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel me te beroerd om flink te spammen.
Soepje, 3FM aan en snooker op TV.
Was ik ook niet bang voor hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk aan iemand gericht, mop
jij woont niet in Amsterdam zeker? Vliegende schurfterige rattenquote:
Nee, en daar ben ik blij mee! Ik woon in het oost'n, bijna naast Pinoquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij woont niet in Amsterdam zeker? Vliegende schurfterige ratten
Dat dus!quote:
als klein jochie liep ik eens in de duinen met mijn vader een broedende meeuwenkolonie in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook tof, vooral van die grote
ik ben gek op vogels, behalve dan duiven en meeuwen in de stad.quote:
Scheelt dat ik in een klein durp woon, alle vogeltjes zijn welkomquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
als klein jochie liep ik eens in de duinen met mijn vader een broedende meeuwenkolonie in.
Was een 'aparte' ervaring
Maar beesten die van mij dood moeten beperkt zich wel tot de stad.
Tot je door zo'n kreng wordt aangevallen omdat je iets te dicht langs z'n nest fietst. Er zijn plekken op het terrein van de Hoogovens waar je wel een helm op móét, want anders eindig je met een gat in je kop. Geen grap.quote:
Gewoon verwerken in de kroketten die krengen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij woont niet in Amsterdam zeker? Vliegende schurfterige ratten
Hm, lekker.....quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tot je door zo'n kreng wordt aangevallen omdat je iets te dicht langs z'n nest fietst. Er zijn plekken op het terrein van de Hoogovens waar je wel een helm op móét, want anders eindig je met een gat in je kop. Geen grap.
Vogels met territoriumdriftquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tot je door zo'n kreng wordt aangevallen omdat je iets te dicht langs z'n nest fietst. Er zijn plekken op het terrein van de Hoogovens waar je wel een helm op móét, want anders eindig je met een gat in je kop. Geen grap.
Neen, daar moeten de ogen en ander afval van koeien inquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon verwerken in de kroketten die krengen.
meeuwen? of kraai-achtigen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
als ze Pino nou zouden aanvallen zou ik dat nog begrijpen. dat is tenslotte een grote vogel. maar voor z'n grote brombeer als Sersjee hoeven ze toch niet bangte zijn?quote:
Echte, ouderwetse zeeduiven. Tuig is het.quote:
Pino vloog hier laatst nog door de straat!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze Pino nou zouden aanvallen zou ik dat nog begrijpen. dat is tenslotte een grote vogel. maar voor z'n grote brombeer als Sersjee hoeven ze toch niet bangte zijn?
dat had ik dus in die meeuwenkolonie. Gelukkig geen stenen daar, met zijn allen duikvluchten richting je hoofd is ook niet leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echte, ouderwetse zeeduiven. Tuig is het.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef Againzender het volgende:
Overigens heb ik de zang van een tjif-tjaf als tingtone.Niet zo handig in het voorjaar in het park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |