hebben vorig jaar ofzo nog een plaat uitgebracht. EN SLECHT!quote:
Had al een tijdje niets van ze gehoord..quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebben vorig jaar ofzo nog een plaat uitgebracht. EN SLECHT!
die plaat die Veenstra nu/net draaide, die Duitse, heb ik gisteren al gepost volgens mij(wel via Veenstra natuurlijk...)
De huizenmarkt is al niet geweldig, als het weer naar 6% gaat ligt het helemaal plat. En hou er rekening mee dat de bouw dat voelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
Baggeroverheid met zijn klote bezuinigingen
Onbelaste kilometervergoeding afgeschaft om de lagere overdrachtsbelasting op te vangen bijvoorbeeld.
Als dat bolle varken de Jager nou eens een buffet per dag minder zou eten hebben we in no time een tekort van 1%
yuch.
Oh sorry offtopic
Of een rock&rollocratie. Iedereen luchtgitaren!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Idd, tijd voor een technocratie.. misschien dat dat de crisis oplost!
Eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of een rock&rollocratie. Iedereen luchtgitaren!
Oerend hard?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef BB-Pieter het volgende:
Hoe ver komen jullie met de messup? Ik hoor Fatboy Slim met Right here, Right now. Maar die 'Oeh hoe, oeh hoe' komt ook zo bekend voor. De derde hoor ik uberhaupt niet..
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef BB-Pieter het volgende:
Hoe ver komen jullie met de messup? Ik hoor Fatboy Slim met Right here, Right now. Maar die 'Oeh hoe, oeh hoe' komt ook zo bekend voor. De derde hoor ik uberhaupt niet..
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: mashup 18-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:Krystlmusic twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:40:54Wat een top dag!! Dat 1 theetje toch je hele laptop kan verwoesten..of eigenlijk 2 laptops.. #vanjevriendjemoetjehethebben :-) reageer retweet
Rabbering heeft dus nóg een grotere bril nodig?twitter:paul3fm twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:58:16Met 1 kop earl grey sloop ik er twee. #laptop Sorry schatje! reageer retweet
Of hij stootte dat glas om met zijn bril.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Krystlmusic twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:40:54Wat een top dag!! Dat 1 theetje toch je hele laptop kan verwoesten..of eigenlijk 2 laptops.. #vanjevriendjemoetjehethebben :-) reageer retweet
Rabbering heeft dus nóg een grotere bril nodig?twitter:paul3fm twitterde op donderdag 26-04-2012 om 20:58:16Met 1 kop earl grey sloop ik er twee. #laptop Sorry schatje! reageer retweet
Om dezelfde reden waarom Ekdom zich niet laat behandelen aan z'n poliep, dan moet 'ie het radiomaken missen... en dát willen ze écht niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is Paul niet gewoon in gaan vallen? Dit klinkt nergens naar en lijkt me ook niet gezond voor Roos.
Maarja, je zou maar je plek moeten af staan joh!
Egoistisch dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Ekdom zich niet laat behandelen aan z'n poliep, dan moet 'ie het radiomaken missen... en dát willen ze écht niet.
Roos is dus ook gewoon verslaafd aan radiomaken, met of zonder stem.
Onzin, als 't een DJ was die je goed vindt zou het een held zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Egoistisch dus.
"Als ik maar op de radio blijf!!1111!!1"
Goede DJ's hebben geen stemproblemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Onzin, als 't een DJ was die je goed vindt zou het een held zijn.
Goede voetballers hebben geen blessures?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede DJ's hebben geen stemproblemen.
Voetbalquote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Goede voetballers hebben geen blessures?
Hoihoiquote:
Ja hallo, ik ben vlugge Japie niet.quote:
Jammerrrr!!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben vlugge Japie niet.
Doe maar! Zolang ik maar niet meehoef, kots op druktequote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik naar Jack White in de HMH of niet?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammerrrr!!
[..]
Doe maar! Zolang ik maar niet meehoef, kots op drukte
True, ik ben de eerste in deze hele wereld die via "omgaan met" besmet is geraakt.quote:
Ander onderwerpquote:Op donderdag 26 april 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
True, ik ben de eerste in deze hele wereld die via "omgaan met" besmet is geraakt.![]()
Heeft als voordeel dat ik de jongens die ik begeleid goed begrijp, kan me goed inleven
Niet te snel op een ander onderwerp over, kan slecht schakelenquote:
Tijd voor extra rijlessen...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet te snel op een ander onderwerp over, kan slecht schakelen
Lekker gevat!!quote:
Op het moment wel, maar dat komt vast wel weer een keertje goedquote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij ben je Insane In The Brain...
ga ik niet meer op wachten...ik ga pittenquote:
doeidoeiquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik niet meer op wachten...ik ga pitten
welterusten!
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
Had je niet gedacht, hè???
Broodje rauw vlees! Filet American!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
Broodje warm vlees![]()
Ik weet maar zo een keertje de happy ending!!
Ja, jij zou slapen!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Broodje rauw vlees! Filet American!
Eens!quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
In de auto kwam er echt een guilty pleasure voorbij uit m'n iPod
Espen Lind - When Susannah Cries
en maar meebleren![]()
Wat een plaat
Wat zijn de mogelijkheden eigenlijk?twitter:3FMFan twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 08:58:35Er is dit jaar opvallend weinig aandacht voor... maar VANMIDDAG tussen 12 en 14u wordt bekend waar #3FM Serious Request 2013 komt te staan. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |