abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110872056
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:49 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Zo zou het moeten zijn...

[..]

Ik stel voor om van onderwerp te switchen nu. Het is allemaal aan haar om te beslissen en als het budget ervoor is, dan lijkt het me op zich niet onverstandig.
Gezellig hier :{
Dat was samen met Djeez he. Ik was al bang voor de oude koeien.

Vicky ik ga nooit met de bus, ik heb werkelijk geen idee. Volgens mij is een strippenkaart idd niet meer geldig. Ik las laatst wel dat je nog een gewoon kaartje in de bus kunt kopen.

[ Bericht 14% gewijzigd door yvonne op 27-04-2012 20:49:52 ]
pi_110872152
Oke, ik gooi m.weg.
Misschien.heb ik.nog wat kleren voor Kim. Moet ff kijken wat Amber past. Heb wat gekregen van een collega en dat hoeft ze niet meer terug.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:19:50 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_110872828
Ingrid het was geenszins bedoeld als negatief iets , meer als dat je daardoor een hoop eleerd hebt en common sense qua inkomst versus uitgave.. :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:23:01 #103
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110872968
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ja, oude koeien, maar een vos verleert zn streken niet. Budgettering was dus wel een probleem en daarom hoop ik ook nu dat je verder gaat op een verstandige manier en dus voortaan eerst kijkt: kan het financieel, of moet ik toch keuzes maken en bijv. dingen afwegen middels kosten-baten analyse of gewoon laten. Je hebt een heel huis in te richten, krijgt weliswaar flink wat maar dr blijft nog een hoop over wat je nog wel moet kopen.

Maar pas wel op dat je alles ook kan betalen. Dat is eigenlijk wat ik bedoel; eerder gaf je ook al te veel uit en kon je de verleiding ook niet weerstaan om op afbetaling te kopen. Eenieder weet dat dat niet verstandig is.

Nieuw huisje, nieuwe start. Ik hoop dat dat allemaal goed op zn pootjes komt :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Inlognaam op 27-04-2012 19:39:55 ]
Ook hoi !
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:42:44 #104
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110873887
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Vicky ik ga nooit met de bus, ik heb werkelijk geen idee. Volgens mij is een strippenkaart idd niet meer geldig. Ik las laatst wel dat je nog een gewoon kaartje in de bus kunt kopen.
Wees niet bang voor oude koeien, misschien heb je fouten gemaakt maar dat is nu niet meer belangrijk. Ik heb je per pm gesproken en jij hebt zeker geen slechte indruk achtergeleten.

Maar goed ik heb een dvd speler geregeld schikt het om die van het weekend wordt langsgebracht?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_110873991
Paar vragen en of opmerkingen
Kom je ophalen of moeten mensen het komen brengen?
Je krijgt aangezien je kinderen hebt ook allimentatie + kinderbijslag dus niet alleen bijstand.
  Moderator vrijdag 27 april 2012 @ 19:45:23 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_110874015
Geef iets of geen niets maar geef geen oordeel. We waren er niet bij en het is privé. Dat je iets geeft geeft je nog niet het recht om nu te bemoeien met andermans zaken.
pi_110874053
Ik vraag of ze het op komt halen of niet en dat ik mijn bedenkingen hierbij heb mag ik gewoon zeggen. Ze neemt wel een dikke flatscreen mee, maar die verkoopt ze niet.
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:54:45 #108
154407 Rucky
pi_110874458
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef FokNederland het volgende:
Ik vraag of ze het op komt halen of niet en dat ik mijn bedenkingen hierbij heb mag ik gewoon zeggen. Ze neemt wel een dikke flatscreen mee, maar die verkoopt ze niet.
Ja maar je krijgt haast geen geld meer voor een tweedehands tv en een tv heb je nodig. En dat je je bedenkingen heb is alleen maar goed. :Y
En zo dik zijn die tft schermen niet. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Moderator vrijdag 27 april 2012 @ 19:55:05 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_110874474
quote:
Het was ook in het algemeen bedoeld.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 20:03:28 #110
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110874835
Ik zou zeker een rechtsbijstandsverzekering nemen! Kost 200 per jaar, maar heeft mij al veel meer opgeleverd dan het kost.
:P
pi_110874877
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou zeker een rechtsbijstandsverzekering nemen! Kost 200 per jaar, maar heeft mij al veel meer opgeleverd dan het kost.
dat zal best. vergeet alleen ff niet dat die niet aanspreekbaar is voor lopende dingen. dus in die zin zie ik er dan weer geen heil in
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:09:09 #112
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110875068
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omdat je waarschijnlijk wat meer te besteden hebt dan bijstandsniveau.

Dit is zo'n tricky verzekering die -naar mijn idee- overbodig is voor Ingrid. Ze zal een uitkering krijgen op bijstandsniveau. Indien ze naar de rechter moet ergens voor kan ze dus gebruik maken van gefinancierde rechtsbijstand met een eigen bijdrage die niet opweegt naar mijn idee tegen de jaarlijks kosten van een rechtsbijstandsverzekering.

Werk je, verdien je goed, heb je eigen vermogen? Ja, dan is het het overwegen waard want als er dan wat is en je hebt een advocaat nodig, dan wordt je gestraft tov de niet-sparende en niet veelverdienden medemens waar vadertje Staat weer subsidieert. Jij daarentegen mag in dat geval namelijk wel je eigen advocaat betalen.
Ook hoi !
pi_110875121
Ik kom er nog even op terug aangezien ik het onderwerp opengooide:
Een aansprakelijkheidsverzekering en inboedelverzekering kost je ongeveer ¤10,- samen.
Ik adviseer je wel een inboedelverzekering te nemen. Als je die niet neemt moet je je het volgende afvragen: als de woning volledig afbrandt (=ergste geval), heb je dan voldoende eigen geld om de hele inboedel (van laminaatvloer tot pyjama en van meubilair tot speelgoed) zelf opnieuw (dus niet nieuw) aan te schaffen.
Het antwoord is in 98% van de gevallen 'nee'.

Uiteindelijk is het je eigen beslissing, ik adviseer je alleen om het te doen.
Wat er eerder wordt gezegd, dat je maar een fractie uitgekeerd krijgt, is niet altijd waar. Ik werk met Interpolis en als je netjes de waarde van je inboedel vaststelt met de inboedelmeter, heb je garantie tegen onder verzekering, wat inhoudt dat als je inboedel meer waard is dan je verzekerde som, je toch de juiste waarde uitgekeerd krijgt.

Daarbij heb ik toevallig vorige maand zelf aanspraak er op moeten doen omdat er bij ons was ingebroken en ik heb de waarde van de gestolen spullen volledig vergoed gekregen. Dus het geld wat nodig is om een vergelijk product opnieuw aan te schaffen. Prima geregeld dus ^O^

Je kan op hun site of op de site van de Rabobank heel makkelijk berekenen wat het je per maand gaat kosten.

Wat simmu zegt is ook waar, als je een nieuwe rechtsbijstandsverzekering afsluit, heb je een wachttijd van 3 maanden en ook reeds lopende zaken kunnen niet in behandeling genomen worden.
pi_110875194
aansprakelijkheid lijkt me in jullie geval echt broodnodig. met kinderen moet je dat eigenlijk wel. die halen rare dingen uit die onverwacht soms heel veel geld kunnen kosten
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:19:29 #115
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110875495
quote:
Moet ze die dan verkopen?

Nah, schiet niet op. Ze moet ook weer een andere tv aanschaffen, daar moeite voor doen en uiteindelijk is ze er dan 100 euro mee opgeschoten. Goed, die kan ze dan wel weer goed besteden een bijv. een energiezuinige koelkast maar het staat niet echt in verhouding tot de moeite.
Ook hoi !
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:23:03 #116
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110875667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef simmu het volgende:
aansprakelijkheid lijkt me in jullie geval echt broodnodig. met kinderen moet je dat eigenlijk wel. die halen rare dingen uit die onverwacht soms heel veel geld kunnen kosten
Niet alleen kinderen... ook als ze zelf even niet oplet in het verkeer bijvoorbeeld. Of in een winkel per ongeluk iets duurs omstoot, of.. of..

Dat is een verzekering die ik zelf ook nog steeds een keertje moet afsluiten maar dat nog steeds niet gedaan heb. Is iets van 2 euro per persoon per maand ofzo. Meen iets van 3-4 voor een gezinnetje.
Ook hoi !
pi_110875741
juh, da's ook waar inlognaam. ik heb vanaf dat ik op mezelf woonde altijd een wa + inboedel verzekering gehad.
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:31:01 #118
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110876038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef simmu het volgende:
juh, da's ook waar inlognaam. ik heb vanaf dat ik op mezelf woonde altijd een wa + inboedel verzekering gehad.
Verstandig. Dat is wat ik ook van plan was, maar het is er nog niet van gekomen. Zal er van de week eens naar kijken want dat is een van de weinige verzekeringen die ik wil in verhouding zie tot de dekking. Foutje is zo gemaakt, flinke schade door een foutje ook.
Ook hoi !
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 20:39:30 #119
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110876459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:09 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Omdat je waarschijnlijk wat meer te besteden hebt dan bijstandsniveau.

Dit is zo'n tricky verzekering die -naar mijn idee- overbodig is voor Ingrid. Ze zal een uitkering krijgen op bijstandsniveau. Indien ze naar de rechter moet ergens voor kan ze dus gebruik maken van gefinancierde rechtsbijstand met een eigen bijdrage die niet opweegt naar mijn idee tegen de jaarlijks kosten van een rechtsbijstandsverzekering.

Werk je, verdien je goed, heb je eigen vermogen? Ja, dan is het het overwegen waard want als er dan wat is en je hebt een advocaat nodig, dan wordt je gestraft tov de niet-sparende en niet veelverdienden medemens waar vadertje Staat weer subsidieert. Jij daarentegen mag in dat geval namelijk wel je eigen advocaat betalen.
Ook handig ivm toekomstige problemen over problemen met officiele instanties enzovoort. Maar ook bijvoorbeeld bij garantie op een apparaat net buiten de officiele garantie. Met een verzekering kan je voor alles bellen voor advies. Naar de rechtbank gaan is weer een paar stappen verder. Ze schrijven ook bijvoorbeeld bezwaarschriften als je daar moeite mee hebt enzovoort!
pi_110876532
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik neem een oude breedbeeld tv mee. Zo´n bakbeest.
Ik kan niet komen halen, ik heb geen vervoer en geen rijbewijs. Of het moet dichtbij zijn en op de fiets mee kunnen.
Ik heb gekeken wat we nu hebben en dat is brand, aansprakelijkheid particulier, rechtsbijstand per kwartaal 71.- bij unive.
Ik heb van de rabo een folder mee van Interpolis. Dus ik ga gewoon eens prijzen vergelijken.
Aansprakelijkheid hebben we zelfs al 1x nodig gehad. Was wel een klein bedrag achteraf, maar toch.
Inboedel doe ik ook wel. Die 2 zijn denk ik dat het hoogst nodige. + uiteraard zorg en uitvaart.
pi_110876641
Behalve premies vergelijken, kijk ook even goed naar de voorwaarden.
- vragen ze bij elke schade een eigen risico, of wordt alles vergoedt?
- zit er een maximum aan wat er uitgekeerd wordt?
- wat is verzekerd en wat is uitgesloten?
pi_110876705
Dank je! Ga ik doen.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 20:44:58 #123
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110876734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Ik neem een oude breedbeeld tv mee. Zo´n bakbeest.
Ik kan niet komen halen, ik heb geen vervoer en geen rijbewijs. Of het moet dichtbij zijn en op de fiets mee kunnen.
Ik heb gekeken wat we nu hebben en dat is brand, aansprakelijkheid particulier, rechtsbijstand per kwartaal 71.- bij unive.
Ik heb van de rabo een folder mee van Interpolis. Dus ik ga gewoon eens prijzen vergelijken.
Aansprakelijkheid hebben we zelfs al 1x nodig gehad. Was wel een klein bedrag achteraf, maar toch.
Inboedel doe ik ook wel. Die 2 zijn denk ik dat het hoogst nodige. + uiteraard zorg en uitvaart.
Uitvaart is niet echt nodig. Wanneer je dat niet kan betalen dan draagt de gemeente de kosten. Heb je geen uitgebreide uitvaart maar wel gratis. Informeer ernaar bij de gemeente. Vraag dan meteen of ze een collectieve zorgverzekering aanbieden aan minima, die zijn net wat goedkoper en iets uitgebreider dan de standaard aanvullende zorgverzekering. :P
  Admin vrijdag 27 april 2012 @ 20:48:27 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110876890
Zullen we langzaam aan weer terugkeren naar het topic onderwerp?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:49:27 #125
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_110876940
Snelle-edit *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef yvonne het volgende:
O-)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_110876951
Ok. Waar we gaan duimen dat het nu is gelukt met huisje! :D
  Admin vrijdag 27 april 2012 @ 20:51:01 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110877028
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Snelle-edit *O*

[..]

O-)
Held ;)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 20:54:27 #128
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110877184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef yvonne het volgende:
Huh? Dat waren we toch al of zit ik nu serieuze antwoorden op een off topic gebeuren te geven?
  Admin vrijdag 27 april 2012 @ 21:08:03 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110877740
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Huh? Dat waren we toch al of zit ik nu serieuze antwoorden op een off topic gebeuren te geven?
Jij niet uiteraard O+

vrijdag 27 april 2012 @ 21:11:03 #130
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110877862
Volgens mij ben k jou nog een foto schuldig Ingrid.... Zal m morgen wel even maken ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 27 april 2012 @ 22:38:37 #131
154407 Rucky
pi_110881917
En een dvd speler is ook geregeld. :Y
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:00:42 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110883010
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Uitvaart is niet echt nodig. Wanneer je dat niet kan betalen dan draagt de gemeente de kosten. Heb je geen uitgebreide uitvaart maar wel gratis. Informeer ernaar bij de gemeente. Vraag dan meteen of ze een collectieve zorgverzekering aanbieden aan minima, die zijn net wat goedkoper en iets uitgebreider dan de standaard aanvullende zorgverzekering. :P
Hoho, kijk uit wat je zegt, de gemeente betaalt het alleen als je echt compleet afziet van elke nalatenschap, dan mag je dus nog niet een theelepeltje meenemen uit de inboedel als aandenken, plus dat je dan echt helemaal níéts te vertellen hebt over hoe het gaat. Ze stoppen je onder de grond en daar is het wel zo'n beetje mee gezegd. Avondje condoleance om afscheid te nemen (voor overige familie, vrienden en kennissen) kan je dan dus ook wel op je buik schrijven.
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:16:00 #133
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_110883728
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoho, kijk uit wat je zegt, de gemeente betaalt het alleen als je echt compleet afziet van elke nalatenschap, dan mag je dus nog niet een theelepeltje meenemen uit de inboedel als aandenken, plus dat je dan echt helemaal níéts te vertellen hebt over hoe het gaat. Ze stoppen je onder de grond en daar is het wel zo'n beetje mee gezegd. Avondje condoleance om afscheid te nemen (voor overige familie, vrienden en kennissen) kan je dan dus ook wel op je buik schrijven.
Precies, en volgens mij zijn je kinderen gratis meeverzekerd toch? Uitvaart, inboedel en wa, zijn los van je zorgverzekering imo de dingen die je echt goed geregeld moet hebben.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_110884289
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Offtopic denk ik, maar zelfs afzien van een nalatenschap kan onvoldoende zijn. De gemeente kan de kosten verhalen op verwanten (mits die het kunnen dragen), zelfs als die afstand doen van de erfenis.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 23:31:38 #135
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110884415
Is per gemeente verschillend. Vraag het na bij de gemeente.
Veel kost een basis uitvaartverzekering trouwens niet.
pi_110884935
Uitvaartverzekering is zeker belangrijk, maar ligt nu de nadruk niet meer op het vinden en inrichten van een huis?
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 23:42:41 #137
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110884996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef vannelle het volgende:
Uitvaartverzekering is zeker belangrijk, maar ligt nu de nadruk niet meer op het vinden en inrichten van een huis?
Dat is wel ook zo, maar ik vermoed dat het uiteindelijk ook is om een beeld te krijgen van alle vaste lasten. Ook die lasten waaraan je niet zo snel denkt.
  zaterdag 28 april 2012 @ 07:18:12 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110890826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef frederik het volgende:

[..]

Offtopic denk ik, maar zelfs afzien van een nalatenschap kan onvoldoende zijn. De gemeente kan de kosten verhalen op verwanten (mits die het kunnen dragen), zelfs als die afstand doen van de erfenis.
Klopt, maar dan nog heb je weinig te zeggen vaak.

Anyway... Idd ging hier het topic niet over. :@
pi_110891005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Precies, en volgens mij zijn je kinderen gratis meeverzekerd toch? Uitvaart, inboedel en wa, zijn los van je zorgverzekering imo de dingen die je echt goed geregeld moet hebben.
neen. je kinderen zijn niet gratis meeverzekerd. sorry voor de offtopic, maar deze wil ik graag even corrigeren, aangezien het gewoon niet correct is
  zaterdag 28 april 2012 @ 08:15:24 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110891076
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 08:00 schreef simmu het volgende:

[..]

neen. je kinderen zijn niet gratis meeverzekerd. sorry voor de offtopic, maar deze wil ik graag even corrigeren, aangezien het gewoon niet correct is
Dat hangt van je verzekeraar af.
pi_110891238
quote:

[..]

uh die van mij zijn tot hun 18e gratis meeverzekerd bij de Iza, Monuta en Laatste Eer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110891254
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 08:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

uh die van mij zijn tot hun 18e gratis meeverzekerd bij de Iza, Monuta en Laatste Eer
en de mijne waren/zijn dat niet bij een andere maatschappij vanaf dat ze 3 maanden oud zijn (ervoor wel) :)

je kan dus niet zonder meer stellen dat kinderen wel gratis meeverzekerd zijn. erg genoeg als er zoiets gebeurt, dan wil je geen nare verrassingen. en zoiets zelf betalen valt ook vies tegen.
  zaterdag 28 april 2012 @ 08:43:21 #143
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_110891256
quote:

[..]

Meestal wel hoor! Maar het is natuurlijk altijd verstandig om het even na te kijken :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_110892996
Er staat op www.gratisaftehalen.nl een wasmachine sinds gisteren.
Is dat wat voor je?
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2012 @ 11:14:42 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110893277
Dergelijke sites zijn wel een tip of gewoon elke dag zoeken op marktplaats op gratis en kijk in uw wijk.
  zaterdag 28 april 2012 @ 14:35:32 #146
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110898080
Bij marktplaats moet je er wel snel bij zijn. Echt, wat daar allemaal voor aasgieren voorbij komen als je iets gratis aanbiedt... mensen kunnen dan opeens alles heel goed gebruiken. Terwijl ze het links laten liggen op het moment dat je er iets voor vraagt.
Ook hoi !
  zaterdag 28 april 2012 @ 14:38:37 #147
176471 oh-oh
pi_110898141
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 08:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

:D Ik ben nog steeds bij mn ouders meeverzekerd, heel goedkoop :P
Was idd ook gratis tot mijn 18e, en daarna konden ze het heel goedkoop door laten lopen.
Het kan dus zeker wel.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Milf zaterdag 28 april 2012 @ 14:47:21 #148
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_110898347
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ik ben nog steeds bij mn ouders meeverzekerd, heel goedkoop :P
Was idd ook gratis tot mijn 18e, en daarna konden ze het heel goedkoop door laten lopen.
Het kan dus zeker wel.
Dat hadden mijn ouders ook.
Toen ik op mijzelf ben gaan wonen, hebben de we polis laten scheiden. Dat kon heel makkelijk.
Ik betaal voor mijn dochter (5) en mij 14 euro per kwartaal. (Dela)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:09:32 #149
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110900518
Ingrid, ik ben hard kleding voor Kim en Tyler aan het wegleggen en ik heb ook nog twee kinderslaapzakken die je ook mag krijgen als je dat wilt. Tezijnertijd wil ik best wel een keer met de zak met kleding richting Assen komen. Maak ik er een dagje uit van.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 29 april 2012 @ 19:54:03 #150
154407 Rucky
pi_110941043
Hoe is het Ingrid?
pi_110947138
Het gaat wel.
pi_110948796
Dat klinkt niet positief.
  zondag 29 april 2012 @ 22:41:26 #153
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110949015
het blijft een lastige situatie... nog in 1 huis enzo

Dus op zich logisch, het antwoord: "gaat wel"
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_110949231
Das waar. En hoe langer het duurt, hoe ongemakkelijker het wordt lijkt me.
  Moderator zondag 29 april 2012 @ 22:50:16 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_110949400
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:45 schreef danic het volgende:
Das waar. En hoe langer het duurt, hoe ongemakkelijker het wordt lijkt me.
Hopelijk wordt het dat huis waar we voor duimen ^O^
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:36:22 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110992104
Om toch nog even om het uitvaartverzekeringverhaal terug te komen; zeker met jonge kinderen kan het veel voordeliger zijn om een tijdelijke (20 jaar bijvoorbeeld) en/of overlijdensverzekering te nemen, dan neemt het kind een verzekering op jouw leven, en jij een verzekering op het leven van het kind, de kans is groot dat dat bedrag weinig verschilt met de prijs van een uitvaartverzekering, terwijl het uit te keren bedrag beduidend meer kan zijn voor diezelfde maandlast, zodat je kinderen ook nog iets achter de hand hebben als je overlijdt.
Maar waarschijnlijk is die oplossing met 1 kind wel voordeliger, terwijl het met 2 kinderen mogelijk niet voordeliger is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_111007478
Update: De zaken zijn veranderd. Ik mag het gasfornuis en de wasmachine mee.
Morgen of overmorgen hoop ik een brief van actium te ontvangen of telefoon te krijgen! Duim duim!
pi_111007643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Morgen of overmorgen hoop ik een brief van actium te ontvangen of telefoon te krijgen! Duim duim!
Dat is alvast positief nieuws...nu het huisje nog
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:40:01 #159
154407 Rucky
pi_111008113
quote:
Fijn om te horen Ingrid. ^O^
pi_111008534
Misschien is het je manier van schrijven, maar het viel me al vaker op dat je schijft alsof alles wat je meeneemt een gift is, en dat je daar dankbaar voor mag zijn.
Is er bij het einde van een huwelijk niet veel meer sprake van "we hebben een verdeling gemaakt waarbij ik dit en dat meeneem, en Djeez de andere dingen houdt", Gelijkwaardigheid dus, ook al verdelen jullie niet alles 50/50.
Wat huisje betreft, duim ik mee
pi_111011659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef frederik het volgende:
Misschien is het je manier van schrijven, maar het viel me al vaker op dat je schijft alsof alles wat je meeneemt een gift is, en dat je daar dankbaar voor mag zijn.
Is er bij het einde van een huwelijk niet veel meer sprake van "we hebben een verdeling gemaakt waarbij ik dit en dat meeneem, en Djeez de andere dingen houdt", Gelijkwaardigheid dus, ook al verdelen jullie niet alles 50/50.
Wat huisje betreft, duim ik mee
Zo is het ongeveer wel ja. Tis alleen maar omdat hij nu ineens een vriendin heeft waarmee hij gaat samenwonen dat ik het meekrijg zonder gezeur.
Ik zet dit nu zo neer, omdat hij er elders op fok ook over praat, datingtopic etc

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 01-05-2012 22:02:38 ]
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:06:17 #162
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_111013239
Kreeg hetzelfde idee als Frederik. Wat een ongelooflijk ge-etter om een paar dingetjes. Die ook nog eens niet de hoofdprijs kosten als je ze gebruikt van marktplaats plukt.

Geen idee of het al kan, maar heb je al contact met bijv. de uitkeringsinstanties voor een uitkering, of kan dat pas als je je nieuwe huisje hebt en de scheiding er helemaal doorheen is zodat je gelijk inkomen hebt als je het huisje hebt. Of kan dat pas als de scheiding er defenitief doorheen is?

Eigenlijk zou meneer moeten verkassen, als ie nu alweer een vriendin heeft en daar mee wilt/gaat samenwonen. Nog niet gescheiden en meneer gaat alweer samenwonen met een ander...

[ Bericht 17% gewijzigd door Inlognaam op 01-05-2012 21:48:06 (ik edit teveel soms...) ]
Ook hoi !
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:41:00 #163
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111015221
Over de situatie tussen beiden laat ik me verder niet uit..
Maar ingrid, spullen zijn vervangbaar, en je merkt zelf nu dat er hulp is!!!
Kies voor je eer en die van je kindjes!!!
pi_111015228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Inlognaam het volgende:
Kreeg hetzelfde idee als Frederik. Wat een ongelooflijk ge-etter om een paar dingetjes. Die ook nog eens niet de hoofdprijs kosten als je ze gebruikt van marktplaats plukt.

Geen idee of het al kan, maar heb je al contact met bijv. de uitkeringsinstanties voor een uitkering, of kan dat pas als je je nieuwe huisje hebt en de scheiding er helemaal doorheen is gelijk inkomen hebt, of kan dat pas als de scheiding er defenitief doorheen is.

Eigenlijk zou meneer moeten verkassen, als ie nu alweer een vriendin heeft en daar mee wilt/gaat samenwonen. Nog niet gescheiden en meneer gaat alweer samenwonen...
Dat zijn mijn gedachten dus ook goed verwoord Inlognaam ;)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:02:33 #165
37150 livelink
pi_111016465
Hopelijk krijg je morgen goed nieuws, Ingrid. Ik duim nog steeds. Het zou voor jullie allemaal zoveel beter zijn als er duidelijkheid is. En wees gewoon blij met je gasfornuis en wasmachine. Het komt hardstikke goed van pas, toch?
pi_111018629
Ohja Muks is nog langs geweest met spullen! Iig van lady tnx!!!
  woensdag 2 mei 2012 @ 00:09:38 #167
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111023274
quote:
He, he, die telefoon kreeg je al van mij! :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_111034814
foto album verplaatst en vorige topic was al gesloten, daarom foto ff in herhaling voor ingrid:

zoals gezegd, ik stuur m op of combineer iets met blablabla :)
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:24:38 #169
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_111058373
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef _Ingrid_ het volgende:

Ik heb zo´n ontzettend tof huis gezien, waar ik al blind op had gereageerd.
Eengezinswoning. Bij de buren binnen gekeken en is helemaal tof!
Als iedereen nou heel hard gaat duimen lukt het vast wel! Positief blijven!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet ik volgende week donderdag.
Veel succes Ingrid met de uitslag van de woning.
En stond er vandaag nog een leuk vier-kamerhuis op de site
of mag je nu niet meer reageren? En wanneer verloopt je urgentie?
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:03:51 #170
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_111061195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

Veel succes Ingrid met de uitslag van de woning.
En stond er vandaag nog een leuk vier-kamerhuis op de site
of mag je nu niet meer reageren? En wanneer verloopt je urgentie?
Ingrid heeft 3 maanden urgentie dacht ik... Volgens mij heeft ze dan nu nog 2 maanden en een week over!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_111061264
Helaas is het niet DE woning geworden.
Wel diegene waarvan je een slaapkamer moet maken van de eetkamer zeg maar.
Morgen nog een keer bezichtigen. En dan beslissen Als ik het niet neem, ben ik de urgentie kwijt.
Dan moet ik hier blijven en moet Djeez eruit en met zn vriendin een huisje huren via de particuliere sector.

[ Bericht 56% gewijzigd door _Ingrid_ op 02-05-2012 22:10:20 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:17:56 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111062167
Dus je hebt een huisje?
pi_111062185
Hè, wat jammer Ingrid, het was leuk geweest als het wel dé woning geworden was!
Waarom ben je dan je urgentie kwijt? Omdat je dan expliciet nee zegt?

Succes met de 2e bezichtiging, probeer door eventuele gebreken heen te kijken en zie je eigen stekkie voor je, het kan vást wel wat moois worden!

en omg Djeez-en-z'n-vriendin?! :o wtf. maar offtopic.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:19:27 #174
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111062258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:

Dan moet ik hier blijven en moet Djeez eruit en met zn vriendin een huisje huren via de particuliere sector.
vast al 1000x besproken, masar dat is toch normaal....?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_111062470
Heb je nog lampen nodig?

Ik heb hier een kleine plafonnière over, een rieten hanglamp (incluis twee lampen) en een sta-lamp (je weet wel, met zo'n leeslampje erbij).

En wij hebben nog een kapstok liggen hier, relatief modern ding :Y

Zelf heb ik heb het ook niet breed, maar als ik je hier een plezier mee kan doen, doe ik dat graag. Brengen kan eventueel, maak ik er wel een "dagje uit" van ofzo.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 22:32:34 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:24:17 #176
176471 oh-oh
pi_111062564
Volgens mij verspeel je altijd je urgentie als je reageert en dan toch afwijst, dat wist je toch wel toen je reageerde?
( Groucho Marx )
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:24:47 #177
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111062600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij verspeel je altijd je urgentie als je reageert en dan toch afwijst, dat wist je toch wel toen je reageerde?
als je iets kunt afwijzen was het kennelijk zo urgent niet, dat lijkt mij een vrij plausibele aanname.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Boks-Chick woensdag 2 mei 2012 @ 22:25:27 #178
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111062657
@ Ingrid, Ik ben inmiddels terug en heb ook inmiddels een goede doos gevonden, het fototoestel gaat zaterdag op de post. Zou je mij het adres waar het heen kan willen PM-en?
lolwut
  Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 22:27:39 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_111062793
quote:
Morgen nog een keer bezichtigen. En dan beslissen Als ik het niet neem, ben ik de urgentie kwijt.
Dat zou op zich toch de beste oplossing zijn?
pi_111062981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou op zich toch de beste oplossing zijn?
Welke van de 2?
laptop bijna leeg, dus met geen reactie ligt het daar aan.
  Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 22:31:30 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_111063005
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Welke van de 2?
Dat jij en de kinderen in het huis blijven?
pi_111063137
Ja, heeft voor en nadelen. Ik vind het lastig beslissen, juist ook gezien de situatie nog meer is verandert.
pi_111063343
Leg de twee opties naast elkaar en kies daar die uit die voor de kids het beste is... Aan de ene kant lijkt me het vertrouwde van het oude huis erg fijn voor ze... Aan de andere kan ik me heel goed voorstellen dat je ergens een nieuwe start wil maken...Ik weet niet of je eerder al ingeschreven stond? Die tijd verlies je waarschijnlijk dan ook als je nu voor "het andere huis" kiest....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111063348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, heeft voor en nadelen. Ik vind het lastig beslissen, juist ook gezien de situatie nog meer is verandert.
Ik zou in die beslissing ook meenemen wat te doen als jullie twee nu zouden besluiten dat jij toch blijft (en dus huis nummer 2 om die reden afwijst), en dat de plannen later toch weer gaan veranderen (als in jij toch weer het huis uit, omdat de situatie bijvoorbeeld weer veranderd is)
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:53:54 #185
37150 livelink
pi_111064393
Wat Frederik zegt; hou er rekening mee dat je nu een kans krijgt om voor je eigen onafhankelijkheid te kiezen. Stel dat Djeez en zijn vriendin problemen krijgen en het voor Djeez heel moeilijk wordt om een andere woning te vinden, dan blijven jullie noodgedwongen nog langer bij elkaar in één huis wonen. Niet de ideale situatie, lijkt me.
pi_111064654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef livelink het volgende:
Wat Frederik zegt; hou er rekening mee dat je nu een kans krijgt om voor je eigen onafhankelijkheid te kiezen. Stel dat Djeez en zijn vriendin problemen krijgen en het voor Djeez heel moeilijk wordt om een andere woning te vinden, dan blijven jullie noodgedwongen nog langer bij elkaar in één huis wonen. Niet de ideale situatie, lijkt me.
Als ik Djeez was had ik mijn kinderen in hun vertrouwde omgeving laten blijven met hun moeder en zelf een kamer gaan zoeken.
En nu is het mss makkelijk om die stap te zetten nl. bij zijn vriendin intrekken w/

/ongevraagd mn mening, openbaar forum e.d.
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:06:28 #187
37150 livelink
pi_111065163
Hoe dan ook, heel veel sterkte met het nemen van de beslissing, Ingrid.
Lijkt me zeker niet makkelijk.
pi_111065390
Is het niet makkelijker voor _Ingrid_ om voor een nieuw huisje te kiezen? Als ze zou blijven waar ze nu zit, heeft ze nog heel (slechte) herinneringen in dat huis. Een nieuw huis kan ook een nieuw begin zijn.
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:17:46 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111065858
Ingrid mijn advies kies voor dat nieuwe huisje.. je weet dat ik ook in een bizarre situatie zat.. ik kreeg dan wel geen urgentie.. maar de woning die im kreeg was ook echt een ramp.. maar na zwoegen en geduld en door zelf er iets van te maken.. was het voor Arwen en mij een veilig vertrouwd warm plekje.. O+
Geestelijk heeft mij dat zoveel kracht gegeven!! geen herinneringen aan het oude.. en alles met een beetje hulp ( maar die hulp zocht ik zelf en dat is al een hele stap hulp vragen! ) zelf gedaan , wat voelde ik me trots ( en nog!!!)
pi_111066295
Wat moeilijk, Ingrid. Veel succes met je keus, en met jullie nieuwe start.
Is dat andere huis in dezelfde wijk? Je woont nu toch ver bij Kims school vandaan, zouden zulke praktische dingen makkelijker zijn als je in dat andere huis woont, of maakt dat niet uit?

edit: ik heb je lijst gelezen, zal morgen kijken of ik nog eoa heb bijv broeken/rokken voor Kim, J is net uit 110 gegroeid. Welke schoenmaat hebben ze eigenlijk?

[ Bericht 24% gewijzigd door poemojn op 02-05-2012 23:38:47 ]
pi_111066340
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef livelink het volgende:
Hoe dan ook, heel veel sterkte met het nemen van de beslissing, Ingrid.
Lijkt me zeker niet makkelijk.
Sluit ik me bij aan.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef nathje80 het volgende:
Is het niet makkelijker voor _Ingrid_ om voor een nieuw huisje te kiezen? Als ze zou blijven waar ze nu zit, heeft ze nog heel (slechte) herinneringen in dat huis. Een nieuw huis kan ook een nieuw begin zijn.
Alles heeft zo zijn voor en nadelen.
Grootste voordelen aan huis nummer 2 zijn die herinneringen en de nieuwe start waar jij over spreekt, en de zekerheid (ja zeggen is hebben). Nee zeggen maakt alles onzeker (wordt het gezamenlijke huis wel voor Ingrid, Djeez is immers nog niet weg, en de scheidingsuitspraak is ook nog niet geweest, plannen kunnen weer veranderen) maar kunnen wel zorgen dat Ingrid in een huis blijft die misschien meer op keuze 1 dan op keuze 2 van deze week lijkt).

Financieel zou ook nog een afweging voor Ingrid kunnen zijn. Stel dat huis nummer 2 per maand 50 euro minder aan huur doet dan waar ze nu in wonen, misschien dat dat ook nog een punt is om in de afweging mee te nemen (krijg zelf geen huursubsidie, weet dus niet of er na huursubsidie nog wat overblijft van een huurverschil)
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2012 @ 23:48:01 #192
240917 Mula
pi_111067494
Ik zou echt dat huisje nemen. Deur of geen deur, bovenwoning of niet. Heel leuk gedacht dat Djeez wel even kan gaan/gaat samenwonen met zijn nieuwe vriendin, maar:
1. Die vriendin kent hij nog maar net. Wie zegt dat het over een week niet uit is. Wat dan?
2. Djeez is straks een deel van zijn inkomen kwijt aan alimentatie. Gaat huren in de vrije sector dan wel lukken? Wie zegt dat zijn vriendin uberhaupt inkomen heeft?

Zou echt de zekerheid van dit huisje kiezen. Dan ben je niet afhankelijk van Djeez en kan je heel snel met je verdere toekomst bezig.
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:25:27 #193
162917 tuinfluiter
pi_111069110
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef YskaFredriksson het volgende:

Ingrid heeft 3 maanden urgentie dacht ik... Volgens mij heeft ze dan nu nog 2 maanden en een week over!
Bedankt voor je reactie en lees net dat wanneer Ingrid deze woning niet accepteert
haar urgentie verloopt.
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:28:20 #194
162917 tuinfluiter
pi_111069220
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef _Ingrid_ het volgende:

De andere heel leuk, maar slaapkamer nr 3 moet je zelf een deur voor verzinnen. Is nu het eettafel gedeelte,
waar je ook langs moet om naar het balkon te gaan. Niet echt handig dus!
quote:
Ingrid veel sterkte en kracht om door te zetten.
Spannende tijd en het huishouden, opvoeding gaat ook allemaal door.

Zal zo nog even in dat datingstopic lezen.
pi_111069310
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

vast al 1000x besproken, masar dat is toch normaal....?
maar dat was toch te duur en de wijk was niet goed en daarom wilde ze naar een andere wijk?
pi_111069341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef oh-oh het volgende:
ik wist dat nooit, maar ben dat te weten gekomen in dit topic, dus neem aan dat ingrid dat ook wel weet
pi_111069361
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
hij heeft een vriendin, en ineens is t anders?
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:39:10 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111069569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef gomi het volgende:

[..]

hij heeft een vriendin, en ineens is t anders?
Als hij met die vriendin wil gaan samenwonen in een ander huis dan is de noodzaak voor een ander huis voor Ingrid en de kinderen natuurlijk wel weg, tenzij het een koopwoning zou zijn.
Maar goed, ik snap sowieso al niet waarom degene met de kinderen zou moeten verhuizen, maar dat is mijn mening.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')