Vertelquote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef Tarado het volgende:
Moslima's vind ik toch wat prettiger om te hosselen
Oh toch wel, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
Hij is zelf ook moslim geworden geloof ik.
man-vrouw.quote:
Was leuker geweest als KJH een plukje gras in zijn mond hadquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
Heineken T-shirt voor EK, wel grappig
[ afbeelding ]
Deze jood buigt voor niemand en geeft geen neukquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op dat InZanity niet om de hoek staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze jood buigt voor niemand en geeft geen neuk
Hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar gehad om erover na te denken misschien?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben![]()
Hoe verzinnen ze het toch steeds weer
Is toch gewoon een ripoff van dat (overigens spuuglelijke) leeuwenbrulshirt van de Blokker 2 jaar geleden. En volgens mij had een team ook al zoiets met burgerking-reclame.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben![]()
Hoe verzinnen ze het toch steeds weer
Ik denk dat Heineken als sponsor wel de spelers mag gebruiken (portretrecht etc.)quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch gewoon een ripoff van dat (overigens spuuglelijke) leeuwenbrulshirt van de Blokker 2 jaar geleden. En volgens mij had een team ook al zoiets met burgerking-reclame.
Lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Chill. Doe je wel rustig? Je zal wel opgefokt zijn na die kampioenswedstrijd van zaterdagmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaah gappie van mij kan zondag niet naar Twente-Ajax dus ik mag zijn kaartje kopen![]()
Daar mag ik gek doen, zaterdag nietquote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Chill. Doe je wel rustig? Je zal wel opgefokt zijn na die kampioenswedstrijd van zaterdagmorgen.
Cool voor je man.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaah gappie van mij kan zondag niet naar Twente-Ajax dus ik mag zijn kaartje kopen![]()
Dat bedoel ik. Je moet je inhouden zaterdag. Die opgekropte woede en frustratie richting de tegenstander en de scheids komen er allemaal in één keer uit dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar mag ik gek doen, zaterdag niet
Heerlijk ja tussen al die haters waarvan een groot deel, een jaar of 3 geleden nog voor Ajax juichte of andere club dan Twentequote:Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb er ook zin in
Beetje die tukkers fokken
Ik denk eerder dat ik nu ook een outcast benquote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
DonRaja die mij verdedigt in het Feijenoord-topic trouwens. SC verbroedert.
Was je al, omdat je zwart bent. Maakt niet uit joh.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik nu ook een outcast ben
Oh ja ff vergeten, ik ben een neger.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Was je al, omdat je zwart bent. Maakt niet uit joh.
Ja jammer, maar zoals het er nu uitziet ga ik van zaterdag t/m dinsdag in Brussel zijn...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Was je al, omdat je zwart bent. Maakt niet uit joh.
One love broeder. Jammer dat je er zaterdag niet bij kan zijn.
Soms moet het hé. Wat voor soort project is het?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja jammer, maar zoals het er nu uitziet ga ik van zaterdag t/m dinsdag in Brussel zijn...
HR project bij de Belgische spoorwegenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Soms moet het hé. Wat voor soort project is het?
Human Resources is altijd wel lachen, toch? Ik begin de Duurzaamheidsprojecten wel een beetje zat te worden, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HR project bij de Belgische spoorwegen
Misschien omdat je daar enige autoriteit op basis van je ervaring en kennis hebt. Die blijkt hier totaal te ontbreken.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Wel grappig dat ik in UVT een zeer gerespecteerde user ben in de drugstopics, en hier echt wordt uitgekotst door enkele niet nader te noemen mensen.
Waarom happen mensen altijd zoveel?
[..]
Human Resources is altijd wel lachen, toch? Ik begin de Duurzaamheidsprojecten wel een beetje zat te worden, moet ik zeggen.
Mwa, ik weet aardig wat van het spelletje af, buitenspel enzo. Meer dan Jojoortje iig.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien omdat je daar enige autoriteit op basis van je ervaring en kennis hebt. Die blijkt hier totaal te ontbreken.
Is wel ok hoor, ze zijn alleen dol op meetings. Alleen deze week al zou ik de volgende vergaderingen moeten bijwonen:quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Wel grappig dat ik in UVT een zeer gerespecteerde user ben in de drugstopics, en hier echt wordt uitgekotst door enkele niet nader te noemen mensen.
Waarom happen mensen altijd zoveel?
[..]
Human Resources is altijd wel lachen, toch? Ik begin de Duurzaamheidsprojecten wel een beetje zat te worden, moet ik zeggen.
Valt wel mee, moet je maar eens kijkje nemen in het XTC-topic. Daar lopen echt een partij zieke junks rond, niet normaal... Ik ben een hele verstandige gebruikerquote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
De_kromme is gewoon het levend bewijs dat drugs nogal je compleet krankzinnig kunnen maken.
Hier is er ook wekelijks werkoverleg, precies op de dag dat ik werkquote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel ok hoor, ze zijn alleen dol op meetings. Alleen deze week al zou ik de volgende vergaderingen moeten bijwonen:
- Decision board
- Alignment meeting
- Release board
- Project status meeting
- HR Domain meeting
- Operational meeting
- Cross entity system landscape alignment group
En dat is nog los van alle aparte teammeetings, ik kies elke week 1 meeting uit en daar ga ik heen. Voor de rest kunnen ze het dak op, stelletje beroepsouwehoeren..
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
De_kromme is gewoon het levend bewijs dat drugs je compleet krankzinnig kunnen maken.
Alleen zodra ADO in het spel komt dan. Wellicht wel een causaal verband tussen XTC-gebruik en de wartaal die je vaak uitslaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef De_kromme het volgende:
Valt wel mee, moet je maar eens kijkje nemen in het XTC-topic. Daar lopen echt een partij zieke junks rond, niet normaal... Ik ben een hele verstandige gebruiker.
Jij moet mij niet in het echt tegenkomenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alleen zodra ADO in het spel komt dan. Wellicht wel een causaal verband tussen XTC-gebruik en de wartaal die je vaak uitslaat.
Zonder gein: goed van je.
Je bent echt triest als je je daarvoor aanmeldquote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
Is dat KPD trouwens nou echt zo spannend of valt het allemaal wel mee?
Aan de overdreven strenge toegangseisen zou je bijna denken dat er heel wat gebeurt daar..
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent echt triest als je je daarvoor aanmeld. Maar dat is mijn mening.
Zoek een vriendin ofzo, denk ik dan..
Sommige mensen kunne ze ook beter geheim houdenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Ik ben al jaren getrouwd man.Was gewoon nieuwsgierig wat er te zien is. Maar door de strenge toegangseisen zou je bijna denken dat er staatsgeheimen geopenbaard worden ofzo..
Is niks aan. Op mijn 15e kreeg ik al toegang, je hoeft alleen maar te zeggen dat je 18 bentquote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
Is dat KPD trouwens nou echt zo spannend of valt het allemaal wel mee?
Aan de overdreven strenge toegangseisen zou je bijna denken dat er heel wat gebeurt daar..
Nou ik geweigerd omdat ik een tijd geleden een (onterechte) ban heb gehad. Eerst maar eens een half jaar gedragen zonder notes dan mag ik het nog een keer proberen..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is niks aan. Op mijn 15e kreeg ik al toegang, je hoeft alleen maar te zeggen dat je 18 bent
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou ik geweigerd omdat ik een tijd geleden een (onterechte) ban heb gehad. Eerst maar eens een half jaar gedragen zonder notes dan mag ik het nog een keer proberen..![]()
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 26 april 2012 15:28 schreef inZanity het volgende:
KAn je dat eigenlijk ergens zien,of en hoeveel notes je hebt? Of kan dat alleen met abbo ofzo?
Al mijn bans waren onterecht. sjimz heeft mij zo gruwelijk hard genaaid hier. Langste ban 6 maanden ofzoquote:Op donderdag 26 april 2012 15:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]Mijn ban was daarentegen toch nog wel redelijk terecht
shop.fok.nl kan je zien hoeveel notes je hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:28 schreef inZanity het volgende:
KAn je dat eigenlijk ergens zien,of en hoeveel notes je hebt? Of kan dat alleen met abbo ofzo?
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef inZanity het volgende:
59 notes..
En die 4,50 stoppen ze maar lekker ergens waar de zon niet schijnt
quote:Je hebt 331 notes gekregen van onze moderators.
Kap eens met zo stoer te doen over je notes. Elk topic moet het weer voorbij komenquote:
Aah, kan je die ook gebruiken voor je CV ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijhouden hoe iemand is/zich gedraagt.
En dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
is dat een grap?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je een Feijenoorder?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:36 schreef honkeytonk het volgende:
GGMM kan in mijn notes zien van wie ik een kloon ben
Je weet dat het banbaar is om dingen die ik via DM gezegd heb openbaar te maken?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je een Feijenoorder?
GGMM heeft wel een gezegd dat hij elke avond even fapt op mijn notes. Heel naar.
ban!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat het banbaar is om dingen die ik via DM gezegd heb openbaar te maken?
Doen!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat het banbaar is om dingen die ik via DM gezegd heb openbaar te maken?
Ik zeg nergens dat het via DM is, ik kies mijn woorden zorgvuldigquote:Op donderdag 26 april 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, Ajacied. Maar ik besef mij net dat dat niet op dit account staatquote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je een Feijenoorder?
GGMM heeft wel een gezegd dat hij elke avond even fapt op mijn notes. Heel naar.
Wie bennie dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nope, Ajacied. Maar ik besef mij net dat dat niet op dit account staatHij kan op mijn andere account zien dat dat een kloon vna mij is, nie tandresom
Dat had ik ook gezien, deed je je niet voor als een vrouw toen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nope, Ajacied. Maar ik besef mij net dat dat niet op dit account staatHij kan op mijn andere account zien dat dat een kloon vna mij is, nie tandresom
Notes kunnen ook positief zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef inZanity het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat ik maar liefst 59 notes heb, ik gedraag me altijd voorbeeldig..
Hoeveel positieve heb ik er nou? APK heeft me sowieso ééntje gegevenquote:
Heb jij maar 8 notesquote:Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef Muto het volgende:
Dus ik heb 6 positieve en 2 negatieve notes?
Nopequote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezien, deed je je niet voor als een vrouw toen?
Klopt, we raken maar niet uitgesproken over het grote wonder dat inZanity heet.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop
Gewoon allemaal lofuitingen en complimenten
ik heb er 13 en ik post nooit, wtfquote:Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef De_kromme het volgende:
Heb jij maar 8 notes? De grootste troll van heel VBL.
Notes zijn compleet van de pot gerukt. Ik heb mijne ooit ingezien, en ze slaan echt nergens op. Meerdere notes voor hetzelfde topic. Notes voor reacties die nie terg waren enz.... Verschrikkelijk.quote:
Heb je er voor betaaldquote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Notes zijn compleet van de pot gerukt. Ik heb mijne ooit ingezien, en ze slaan echt nergens op. Meerdere notes voor hetzelfde topic. Notes voor reacties die nie terg waren enz.... Verschrikkelijk.
Denk je het zelf?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, we raken maar niet uitgesproken over het grote wonder dat inZanity heet.
Schitterend inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Happel het volgende:
Alweer dat gezeik over notes. Ze zijn altijd terecht.
Mooi die ontlading.
Dat durf ik te betwijfelen, maar maakt ook niet uit verder.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Happel het volgende:
Alweer dat gezeik over notes. Ze zijn altijd terecht.
Mooi die ontlading.
Geen wonder dat ik er zoveel heb. Wordt gewoon genaaid waar ge bij staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Notes zijn compleet van de pot gerukt. Ik heb mijne ooit ingezien, en ze slaan echt nergens op. Meerdere notes voor hetzelfde topic. Notes voor reacties die nie terg waren enz.... Verschrikkelijk.
Met als doel...?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wa kinderachtig..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb een keer een note gehad wegens het posten van
[..]
Dit is geen twitterquote:
nee slowchatquote:
ff poepenquote:
Hallo Jojooquote:
IEquote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
Er zat een foutje in de actie van justeat bij het krijgen van 10 euro om een gratis pizza te bestellen.
NAMELIJK je kon blijvend nieuwe vouchers aanvragen.
HMF na 50 pogingen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is niet echt marktconform.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
Er zat een foutje in de actie van justeat bij het krijgen van 10 euro om een gratis pizza te bestellen.
HMF na 50 pogingen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zal vast kloppen ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
HMF na 50 pogingen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen boelers meer...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
Oh sorry...ff vergeten. Alles goed schatjes?![]()
lol, ik heb ook een paar keer geklikt, maar puur omdat hij niet wou laden.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik Zweer het je. Check general chat. Er zijn er die meer dan 2000¤ hebben.![]()
Zal wel vrij snel gereset worden dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik Zweer het je. Check general chat. Er zijn er die meer dan 2000¤ hebben.![]()
Ik heb gewoon braaf 1 tientje.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
Dat gratis tientje zal je dan ook niet krijgen omdat je account verwijderd wordt.
Ik kon geen account aanmaken met mijn cc toen ik in NL was. Ze accepteren geen buitenlandse cc's...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
Dat gratis tientje zal je dan ook niet krijgen omdat je account verwijderd wordt.
Je kan een user negeren via dmquote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
InZanity, wil je a.u.b. stoppen met mij dm-en? Dank u.
Mag ik hier wel zeggen wat een achterlijke gladiool het is?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je kan een user negeren via dmNiet iets voor in dit topic
Moet je komen, kneusje.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Stop eens met bitchen op elkaar man
Doe maar niet, laten we het gezellig houden hierquote:Op donderdag 26 april 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag ik hier wel zeggen wat een achterlijke gladiool het is?
Volgens mij is het niet de bedoeling om dm-s te openbaren.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
InZanity, wil je a.u.b. stoppen met mij dm-en? Dank u.
quote:
Kom dan sukkeltjequote:
Dat doet 'ie toch niet man. Maar wel triest dat hij dat hier meldt ja, block iemand dan gewoon via DMquote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling om dm-s te openbaren.
Verder mij graag met rust laten.
Geld bewaren voor volgende week. Feyenoord - AZ, koninginnenacht/dag, Feyenoord - Heracles, bevrijdingsfestival Wageningen en daarna Heerenveen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef De_kromme het volgende:
[..].
Goedenavond, gaat er nog gestapt worden dan? Beurs nog onveilig maken ofzo, Caland? Of Skihit voor jou bedoel ik natuurlijk.
Wageningen? Ze bevrijden sodeju ook maar alles tegenwoordig...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld bewaren voor volgende week. Feyenoord - AZ, koninginnenacht/dag, Feyenoord - Heracles, bevrijdingsfestival Wageningen en daarna Heerenveen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, het is wat he, dat de btw omhoog gaat.
Wat zijn je plannen voor nach en dag? En waarom the fuck ga je het bevrijdingsfestival in Wageningen vieren? Ik hoor trouwens altijd dat Haarlem (quote:Op donderdag 26 april 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld bewaren voor volgende week. Feyenoord - AZ, koninginnenacht/dag, Feyenoord - Heracles, bevrijdingsfestival Wageningen en daarna Heerenveen.
Daar kan ik dus echt niet mee zitten hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, het is wat he, dat de btw omhoog gaat.
Kut studentenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet mee zitten hoor.
Bij een crisis moet de koopkracht toch juist vooruit?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet mee zitten hoor.
nacht in Nijmegen, dag in Arnhem. Wagenings bevrijdingsfestival is het grootste in Nederland. Stuk of 10 podia, inclusief techno/house stage. Altijd enorm gaaf.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen voor nach en dag? En waarom the fuck ga je het bevrijdingsfestival in Wageningen vieren? Ik hoor trouwens altijd dat Haarlem () wel een dope festival heeft.
En je hebt toch een seizoenskaart, dan hoef je die kaarten nu toch niet meer te betalen?
Dan drink je toch inquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
nacht in Nijmegen, dag in Arnhem. Wagenings bevrijdingsfestival is het grootste in Nederland. Stuk of 10 podia, inclusief techno/house stage. Altijd enorm gaaf.
En jij denkt zeker dat het zuipen op de wedstrijddag gratis is ofzo.
Klinkt logisch dit. Lenen op kosten van een ander! Ik ga gelijk ff m'n lening verhogen!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kut studenten. Lenen maar alles bij op kosten van de belastingbetaler, het boeit ze geen fuck.
Met hoeveel gaat de btw omhoog dan?
Jij doet zeker geen Economie? Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven GGMM, nu we het er toch over hebben?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij een crisis moet de koopkracht toch juist vooruit?
Wie heeft het over Amstel light.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan drink je toch in. Je bent echt een dief van je eigen portemonnee als je die Amstel Light teringzooi sponsort in de Kuip.
Wageningen is pokke ver weg.
Ze doen maar, ik zie het wel. Ik heb het idee dat niemand precies weet wat er moet gebeuren. Sowieso in een crisis je economische beslissingen laten afhangen van partijpolitiek ipv de beste economische keuzes.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij een crisis moet de koopkracht toch juist vooruit?
Stoere boi hoor. Het is toch juist relaxt om ef bij iemand chill een paar biertjes te doen voor de wedstrijd, en dan een a twee uur voor de wedstrijd de kroeg induiken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie heeft het over Amstel light.Gewoon kroeg in voor en na de wedstrijd.
Indrinken, ben geen 14 meer.
Bij jou niet nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoere boi hoor. Het is toch juist relaxt om ef bij iemand chill een paar biertjes te doen voor de wedstrijd, en dan een a twee uur voor de wedstrijd de kroeg induiken.
Het geld groeit me godverdomme niet op de rug, Caland.
Al mijn geld gaat naar hasj, ik hou niks meer over van mijn uitkering mang.quote:
Ik heb net al voor 52 euro vreten besteld.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
Je bent er weerquote:Op donderdag 26 april 2012 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb net al voor 52 euro vreten besteld.. 5 potten ben en jerry's .
Tot nu toe gaat het dus aardig.
De biertaxi zit toch ook bij just-eat? Ik had het wel geweten, met je ben en jerry's.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, mijn broer heeft net 700 euro bier besteldquote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De biertaxi zit toch ook bij just-eat? Ik had het wel geweten, met je ben en jerry's.
Wijfquote:Op donderdag 26 april 2012 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hey daar komt Gwiedetti toch ook vaak? de Wok to go?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
Wok to go is hier ook, alsmede twee zakken snoep van de avondwinkel.
.
Vapiano's.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hey daar komt Gwiedetti toch ook vaak? de Wok to go?
Dit dusquote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef inZanity het volgende:
Totdat je een rekening op de mat krijgt
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef inZanity het volgende:
Totdat je een rekening op de mat krijgt
Communicatie was maar één van de vele opleidingen schattebout. Kom jij maar eens lullen als je Economie (wat je nauwelijks een studie kan noemen) aan de EUR binnen hebt, tegen die tijd heb ik mijn 5e bachelor achter de kiezen waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef De_kromme het volgende:
Maar succes met terugbetalen HMF, dan kan je die masters ook wel vergeten. Communicatie trouwens![]()
![]()
.
waarom de haat tegen Haarlemquote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen voor nach en dag? En waarom the fuck ga je het bevrijdingsfestival in Wageningen vieren? Ik hoor trouwens altijd dat Haarlem () wel een dope festival heeft.
En je hebt toch een seizoenskaart, dan hoef je die kaarten nu toch niet meer te betalen?
Nogmaals, tot je een rekening op de mat krijgt. Kijken of je dan nog zo blij doet, sloeber.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Vorig jaar hadden ze ook al een actie voor 9-minuten gratis bestellen. Dat werd uiteindeijk anderhalf uur, kostte ze 2.5 miljoen. Hebben ze EXPRES laten gebeuren.
Nee, dan zullen ze de nu 25.000 vouchers x 10 euro érg missen. NOT.
De Kromme moet met z'n klauwe van Haarlem afblijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom de haat tegen Haarlem. Maar ligt eraan wie er komen bij dat feest, paar jaar geleden was er een te gekke dj. Vorig jaar viel het tegen.
Waarom stop je daar niet gewoon met typen...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals, tot je een rekening op de mat krijgt. Kijken of je dan nog zo blij doet, sloeber.
hij is gewoon jaloers met die grafstad van hem.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De Kromme moet met z'n klauwe van Haarlem afblijven.
Haarlem
Dat is stiekem ook een heel klein beetje mijn stadquote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij is gewoon jaloers met die grafstad van hem.
inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is stiekem ook een heel klein beetje mijn stad
Maar qua sfeer enzo is Haarlem zo zo zo veel beter
Ja fijn, zadel ons ermee opquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad. Maarjah ik ga nu weg voordat ie met een heel betoog komt waarom Den Haag zo geweldig is.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de 'KOEKOEK' van Sierd als smstone
Die wil ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
KOEKOEKquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu elke keer lachen als ik een sms/app krijg. KOEKOEK. [ afbeelding ]
Upload die hier even als dat kan...!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand anders heeft dat voor mij geregeld op mijn telefoon. Geen idee hoe dat moetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Upload die hier even als dat kan...!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou wel een Sierd de Vos Koekoeksklok willen hebben
Nee dank je de koekoekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.. Kijk de wedstrijd wel verder in bed.
Na die wedstrijd van gisteren is het voetbal van nu niks aan
Ik begin sowieso een beetje voetbalmoe te worden. Als je sport 1 hebt kan je echt 365 dagen per jaar zowat een wedstrijd zien.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.. Kijk de wedstrijd wel verder in bed.
Na die wedstrijd van gisteren is het voetbal van nu niks aan
Klopt, ik ben ook abonnee maar kijk eigenlijk alleen de topwedstrijden en alles met Sierdquote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin sowieso een beetje voetbalmoe te worden. Als je sport 1 hebt kan je echt 365 dagen per jaar zowat een wedstrijd zien.![]()
Ik begrijp je, al heb ik geen Sport1 laat staan EredivisieLive. Koop af en toe een wedstrijd en dat vind ik prima.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin sowieso een beetje voetbalmoe te worden. Als je sport 1 hebt kan je echt 365 dagen per jaar zowat een wedstrijd zien.![]()
Koekoekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
Echt...waarom vinden jullie Sierd zo geweldig?
Jij bent echt de laatste waar ik dat van verwacht.quote:
whehehe mn huisgenoot doet niets anders dan op m kankeren als ie commentaar levert, dubbel vermakelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt de laatste waar ik dat van verwacht.
Jullie vinden 'm ook alleen maar geniaal omdat het zo'n randdebiel is.
Het is ook niet om aan te horen. Ik heb echt een extreme schurfthekel aan die kerel zeg. Echt zo'n figuur dat denkt dat mensen hem oprecht een goede commentator vinden en niet doorheeft dat iedereen hem eigenlijk alleen maar aanmoedigt omdat zoveel mensen zich aan 'm ergeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef Cara het volgende:
[..]
whehehe mn huisgenoot doet niets anders dan op m kankeren als ie commentaar levert, dubbel vermakelijk
die blik van haat bij 'het is een doelpunt, ja, mooi doelpunt. góóóóóóóóól de bálensiaquote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet om aan te horen. Ik heb echt een extreme schurfthekel aan die kerel zeg.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL AAAAATLETIIIIquote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef Cara het volgende:
[..]
die blik van haat bij 'het is een doelpunt, ja, mooi doelpunt. góóóóóóóóól de bálensia
priceless
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL AAAAATLETIIII![]()
![]()
Irritant ja is NOS denk ik of niet? Eredivisielive zo te zien, wie is het?quote:
nos, Jan Roelfs.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Irritant ja is NOS denk ik of niet? Eredivisielive zo te zien, wie is het?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef Bonkers. het volgende:
Zijn intro Atletico Madrid - Real Madrid was dan weer wel echt baas.
Frank de Boer op ned 3.,quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
die is een harde les aant lerenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
Kan dat Sansa mens niet uitstaan uit GOT..
Net ff vol volume naast mn slapende huisgenoot gezet die heeft er de kanker in atmquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat even toevallig! Hij blijkt te bestaan!
ik zou mijn mening over haar nog ff on hold zettenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ben pas bij episode 10 dus.. maar kan der niet uit staan, die kop van der, wat ze zegt en doetaltijd die schrale zielig blik. bah.
Hoe zou je ooit voor zoiets een strafblad kunnen krijgen, dwaas.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:17 schreef De_kromme het volgende:
Ik hoop echt dat HMF keihard in zijn poepert wordt genomen door Just-Eat. Krijgt 'ie wellicht nog een strafblad ook, heeft 'ie niks meer aan die masters. Door profiteurs zoals dat ventje gaat het land naar de klote, ik zeg: stand up and fight
.
Onze opperjood Steven heeft een ban trouwens, dus die zien we voorlopig ook niet meer terug.
land naar de klote? Ik noem dit Hollandse ondernemingsschap.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:17 schreef De_kromme het volgende:
Ik hoop echt dat HMF keihard in zijn poepert wordt genomen door Just-Eat. Krijgt 'ie wellicht nog een strafblad ook, heeft 'ie niks meer aan die masters. Door profiteurs zoals dat ventje gaat het land naar de klote, ik zeg: stand up and fight
.
Onze opperjood Steven heeft een ban trouwens, dus die zien we voorlopig ook niet meer terug.
Goh, niet de bedoeling? Zou je niet zeggenquote:Zoals beloofd zetten we onze "fout" recht. Vandaag ontvangt iedereen die zich ingeschreven had op de Pizzastunt én en die nog geen code geactiveerd heeft op justeat.nl een mail met een unieke code die je kan opladen voor 30 april... We houden jullie op de hoogte. Let op: mensen die zich niet aan de algemene voorwaarden hebben gehouden en die meer dan 1 code hebben geactiveerd, zullen zien dat hun account terug op 0 euro is gezet aangezien dit dus niet de bedoeling was. Dank voor begrip en alsnog smakelijk!
Dit dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef inZanity het volgende:
Todat jullie allemaal de rekening op de mat krijgen
Jij doet HBO, mondje dicht dus: jij snapt dat soort volwassen-dingen nog niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe zou je ooit voor zoiets een strafblad kunnen krijgen, dwaas.
Heb jij echt een vrouw trouwens? Ik geloof er geen fuck vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef inZanity het volgende:
Gierige sloebers die niet eens hun eigen eten kunnen betalen
Het was toch ook een op=op actie? Ze kunnen evt. wel er achteraan gaan, maar inderdaad...teveel moeite.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ze doen er toch niks aanIk heb via rekening niet eens op eigen naam of adres gedaan. Ik was niet eens thuis gisteren. Ze hebben volgens mij alleen mijn emailadres. En bewijs dan maar dat ik het was. Veels te veel moeite
Slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb jij echt een vrouw trouwens? Ik geloof er geen fuck van.
hij heeft veel vrouwen, hij is hippie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb jij echt een vrouw trouwens? Ik geloof er geen fuck van.
Pot...ketel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Omdat je overkomt als een vervelend pubertje van 14.
Just-eat gisteren aan de telefoon gehad. Ze feliciteerden me met het snel vergaren van zoveel budget, wensten me veel plezier met de totaal 90 euro aan voedsel en vroegen om een twitterberichtje de wereld in te sturen om Just-eat ten positieve uit te lichten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:17 schreef De_kromme het volgende:
.
Mensen die niet kunnen hebben dat ze er zelf niet op tijd bij warenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef inZanity het volgende:
Gierige sloebers die niet eens hun eigen eten kunnen betalen
En dan zelf zo ongeveer de meest nutteloze studie op de uni doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga nou maar hard studeren voor je HBO jij.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga nou maar hard studeren voor je HBO jij.
ja heel dom, super dom, te dom om te poepen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zit slechts op het VWO ben ik nu dom?
Dat is Bedrijfskunde al. Economie staat prima aangeschreven ouwe, maar ik snap dat jij moeite hebt met je HBO-instelling om te begrijpen hoe het ervoor staat in de echte wereld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zelf zo ongeveer de meest nutteloze studie op de uni doen.
Wat? Sommige mensen hebben gewoon wat moeite met het HBO, dat is toch geen schande? Zit je Caland nou uit te lachen?quote:
Trouwens, wie zegt dat ik niet allang een strafblad heb?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:17 schreef De_kromme het volgende:
.
WIJ WORDEN BELOOND!quote:UPDATE: we gaan vandaag een mail versturen naar de 25.000 mensen die gisteren een code t.w.v. 10 euro geclaimd hebben. Ook de mensen die gisteren reeds een code ontvangen hebben en reeds besteld hebben én ook de mensen die het systeem misbruikt hebben, ontvangen vandaag opnieuw 1 unieke code t.w.v. 10 euro. Op deze manier dragen we waardig ons verlies en houden we ons ook aan de gemaakte afspraak dat we 25.000 mensen gelukkig maken met 10 euro besteltegoed. Fijn weekend alvast en hou zeker je mailbox in de gaten...
Zegt De_krommequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Omdat je overkomt als een vervelend pubertje van 14.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
WIJ WORDEN BELOOND!
OOK DE MISBRUIKRES~!
Dat dit kan in Nederland. Het is toch godverdomme niet meer normaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
WIJ WORDEN BELOOND!
OOK DE MISBRUIKRES~!
Oja, jij was die flikker die Ben & Jerry's bestelde van al zijn geld toch? Het verhaal van de virtuele vriendin komt weer in beeldquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Hahahah mijn broer pist in zijn broek van de lach, die heeft 700 euro aan bier besteld
. Zie ook het GC-topic.
Inderdaad, economie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zelf zo ongeveer de meest nutteloze studie op de uni doen.
Ik heb gewoon geld om m'n eigen eten te betalen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen hebben dat ze er zelf niet op tijd bij waren.
Ik heb er wel moeite mee inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja heel dom, super dom, te dom om te poepen.
Te triest voor woordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
WIJ WORDEN BELOOND!
OOK DE MISBRUIKRES~!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geld om m'n eigen eten te betalen.
Broer van HMFquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Kijk hem dan pijn hebben dat de profiteurs in dit land weer heerlijk hun reet afgeveegd krijgen, ze hoeven het niet eens zelf te doen.
Honkeytonk
HMF
Ik had het zelf ook niet gedaan hoor. Alleen de kleine kans dat je de rekening op de mat zou krijgen is het al niet waard imo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:41 schreef Helpmefok het volgende:
Een collega'tje baalt als een stekker. Wilde voor 600 euro blikjes kopen via een avondwinkel a 1 euro en dan doorverkopen met koninginnedag. Hij was alleen te scheiterig.
Tja dat krijg je met 17-jarigen, die snappen het nog niet helemaal.
Dit dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook niet gedaan hoor. Alleen de kleine kans dat je de rekening op de mat zou krijgen is het al niet waard imo.
De vorige keer hadden ze een actie: 9 minuten lang gratis eten bestellen tot 20 euro max.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook niet gedaan hoor. Alleen de kleine kans dat je de rekening op de mat zou krijgen is het al niet waard imo.
9 x 500 ml New York Fudge en 9x 500ml Browniequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef honkeytonk het volgende:
Gister 8 halve liters cookie dough besteld. Ligt helaas nu nog bij een vriend.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
9 x 500 ml New York Fudge en 9x 500ml Brownie.
Ik heb die shit letterlijk nog nooit op. Hou sowieso niet zo van ijs.quote:
wat ijs is toch nice. Maar ik zou er geen 18 van bestellenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij vindt BJ's geven nou ook al lekker? Godverdomme, ik dacht dat ik hier in VBL zat.
Tja we hebben toch de ruimte in de vriezer. Gaat heus wel op met een barbecue ofzo, dan kommen er altijd een mannetje of 60quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat ijs is toch nice. Maar ik zou er geen 18 van bestellen
we we we, nu woon je samen met andere studenten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:46 schreef Helpmefok het volgende:
Met die actie van Albert Heijn hebben we heel rotterdam leeggeroofd met dat "Jillz" spul. Echt voor 600 euro ofzo.
Dat spul was me toch een portie GOOR.
Doorverkocht aan een horecaonderneming voor 400 euro.
We hebben NU NOG STEEDS wasmiddel uit die tijd![]()
. O en 300 euro aan cola.
!
Nee met m'n chickquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
we we we, nu woon je samen met andere studenten?
* Helpmefok in before inZanity "paupers, slampampers, armoedzaaiers, knurften et cetera".quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:49 schreef TakAFCA het volgende:
Godsamme had ik nou ook gewoon meegedaan aan die actie.
Ik bestel er in elk geval nooit meer iets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Ach joh, briljante reclame toch voor dat bedrijf.
Als ze nou heel verongelijkt hadden gereageerd hadden ze zichzelf alleen maar in de voet geschoten.
Een maatje van mij werkt bij het NRC, die had ik bijvoorbeeld getipt (hebben ze geloof ik niets mee gedaan). Wij maken foto'tjes en pleuren die dalijk twitter op met 700 euro bier... Fucking geniale reclame.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
Ach joh, briljante reclame toch voor dat bedrijf.
Als ze nou heel verongelijkt hadden gereageerd hadden ze zichzelf alleen maar in de voet geschoten.
Nou jouw pauperbestellingen van 3 euro zullen ze missenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bestel er in elk geval nooit meer iets.
Ja. Maar het principe is precies hetzelfde. Ook hetzelfde aanbod.quote:
Groot verschill is wel dat just eat echt checked of het restaurant waar je wil bestellen wel echt open is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Bestelde sowieso altijd via thuisbezorgd. Just-eat is toch gewoon exact hetzelfde onder een ander naampje?
Ja dat wel. Maar Justeat krijgt bij mij nu natuurlijk DIK de voorkeurquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar het principe is precies hetzelfde. Ook hetzelfde aanbod.
Nee dat doet thuisbezorg ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Groot verschill is wel dat just eat echt checked of het restaurant waar je wil bestellen wel echt open is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |