Vertelquote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef Tarado het volgende:
Moslima's vind ik toch wat prettiger om te hosselen
Oh toch wel, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
Hij is zelf ook moslim geworden geloof ik.
man-vrouw.quote:
Was leuker geweest als KJH een plukje gras in zijn mond hadquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
Heineken T-shirt voor EK, wel grappig
[ afbeelding ]
Deze jood buigt voor niemand en geeft geen neukquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op dat InZanity niet om de hoek staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze jood buigt voor niemand en geeft geen neuk
Hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar gehad om erover na te denken misschien?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben![]()
Hoe verzinnen ze het toch steeds weer
Is toch gewoon een ripoff van dat (overigens spuuglelijke) leeuwenbrulshirt van de Blokker 2 jaar geleden. En volgens mij had een team ook al zoiets met burgerking-reclame.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben![]()
Hoe verzinnen ze het toch steeds weer
Ik denk dat Heineken als sponsor wel de spelers mag gebruiken (portretrecht etc.)quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch gewoon een ripoff van dat (overigens spuuglelijke) leeuwenbrulshirt van de Blokker 2 jaar geleden. En volgens mij had een team ook al zoiets met burgerking-reclame.
Lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Chill. Doe je wel rustig? Je zal wel opgefokt zijn na die kampioenswedstrijd van zaterdagmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaah gappie van mij kan zondag niet naar Twente-Ajax dus ik mag zijn kaartje kopen![]()
Daar mag ik gek doen, zaterdag nietquote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Chill. Doe je wel rustig? Je zal wel opgefokt zijn na die kampioenswedstrijd van zaterdagmorgen.
Cool voor je man.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaah gappie van mij kan zondag niet naar Twente-Ajax dus ik mag zijn kaartje kopen![]()
Dat bedoel ik. Je moet je inhouden zaterdag. Die opgekropte woede en frustratie richting de tegenstander en de scheids komen er allemaal in één keer uit dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar mag ik gek doen, zaterdag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |