Vertelquote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef Tarado het volgende:
Moslima's vind ik toch wat prettiger om te hosselen
Oh toch wel, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
Hij is zelf ook moslim geworden geloof ik.
man-vrouw.quote:
Was leuker geweest als KJH een plukje gras in zijn mond hadquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
Heineken T-shirt voor EK, wel grappig
[ afbeelding ]
Deze jood buigt voor niemand en geeft geen neukquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op dat InZanity niet om de hoek staat.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze jood buigt voor niemand en geeft geen neuk
Hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar gehad om erover na te denken misschien?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben![]()
Hoe verzinnen ze het toch steeds weer
Is toch gewoon een ripoff van dat (overigens spuuglelijke) leeuwenbrulshirt van de Blokker 2 jaar geleden. En volgens mij had een team ook al zoiets met burgerking-reclame.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Hebben![]()
Hoe verzinnen ze het toch steeds weer
Ik denk dat Heineken als sponsor wel de spelers mag gebruiken (portretrecht etc.)quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch gewoon een ripoff van dat (overigens spuuglelijke) leeuwenbrulshirt van de Blokker 2 jaar geleden. En volgens mij had een team ook al zoiets met burgerking-reclame.
Lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Chill. Doe je wel rustig? Je zal wel opgefokt zijn na die kampioenswedstrijd van zaterdagmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaah gappie van mij kan zondag niet naar Twente-Ajax dus ik mag zijn kaartje kopen![]()
Daar mag ik gek doen, zaterdag nietquote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Chill. Doe je wel rustig? Je zal wel opgefokt zijn na die kampioenswedstrijd van zaterdagmorgen.
Cool voor je man.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaah gappie van mij kan zondag niet naar Twente-Ajax dus ik mag zijn kaartje kopen![]()
Dat bedoel ik. Je moet je inhouden zaterdag. Die opgekropte woede en frustratie richting de tegenstander en de scheids komen er allemaal in één keer uit dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar mag ik gek doen, zaterdag niet
Heerlijk ja tussen al die haters waarvan een groot deel, een jaar of 3 geleden nog voor Ajax juichte of andere club dan Twentequote:Op donderdag 26 april 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb er ook zin in
Beetje die tukkers fokken
Ik denk eerder dat ik nu ook een outcast benquote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
DonRaja die mij verdedigt in het Feijenoord-topic trouwens. SC verbroedert.
Was je al, omdat je zwart bent. Maakt niet uit joh.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik nu ook een outcast ben
Oh ja ff vergeten, ik ben een neger.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Was je al, omdat je zwart bent. Maakt niet uit joh.
Ja jammer, maar zoals het er nu uitziet ga ik van zaterdag t/m dinsdag in Brussel zijn...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Was je al, omdat je zwart bent. Maakt niet uit joh.
One love broeder. Jammer dat je er zaterdag niet bij kan zijn.
Soms moet het hé. Wat voor soort project is het?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja jammer, maar zoals het er nu uitziet ga ik van zaterdag t/m dinsdag in Brussel zijn...
HR project bij de Belgische spoorwegenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Soms moet het hé. Wat voor soort project is het?
Human Resources is altijd wel lachen, toch? Ik begin de Duurzaamheidsprojecten wel een beetje zat te worden, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HR project bij de Belgische spoorwegen
Misschien omdat je daar enige autoriteit op basis van je ervaring en kennis hebt. Die blijkt hier totaal te ontbreken.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Wel grappig dat ik in UVT een zeer gerespecteerde user ben in de drugstopics, en hier echt wordt uitgekotst door enkele niet nader te noemen mensen.
Waarom happen mensen altijd zoveel?
[..]
Human Resources is altijd wel lachen, toch? Ik begin de Duurzaamheidsprojecten wel een beetje zat te worden, moet ik zeggen.
Mwa, ik weet aardig wat van het spelletje af, buitenspel enzo. Meer dan Jojoortje iig.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien omdat je daar enige autoriteit op basis van je ervaring en kennis hebt. Die blijkt hier totaal te ontbreken.
Is wel ok hoor, ze zijn alleen dol op meetings. Alleen deze week al zou ik de volgende vergaderingen moeten bijwonen:quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Wel grappig dat ik in UVT een zeer gerespecteerde user ben in de drugstopics, en hier echt wordt uitgekotst door enkele niet nader te noemen mensen.
Waarom happen mensen altijd zoveel?
[..]
Human Resources is altijd wel lachen, toch? Ik begin de Duurzaamheidsprojecten wel een beetje zat te worden, moet ik zeggen.
Valt wel mee, moet je maar eens kijkje nemen in het XTC-topic. Daar lopen echt een partij zieke junks rond, niet normaal... Ik ben een hele verstandige gebruikerquote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
De_kromme is gewoon het levend bewijs dat drugs nogal je compleet krankzinnig kunnen maken.
Hier is er ook wekelijks werkoverleg, precies op de dag dat ik werkquote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel ok hoor, ze zijn alleen dol op meetings. Alleen deze week al zou ik de volgende vergaderingen moeten bijwonen:
- Decision board
- Alignment meeting
- Release board
- Project status meeting
- HR Domain meeting
- Operational meeting
- Cross entity system landscape alignment group
En dat is nog los van alle aparte teammeetings, ik kies elke week 1 meeting uit en daar ga ik heen. Voor de rest kunnen ze het dak op, stelletje beroepsouwehoeren..
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
De_kromme is gewoon het levend bewijs dat drugs je compleet krankzinnig kunnen maken.
Alleen zodra ADO in het spel komt dan. Wellicht wel een causaal verband tussen XTC-gebruik en de wartaal die je vaak uitslaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef De_kromme het volgende:
Valt wel mee, moet je maar eens kijkje nemen in het XTC-topic. Daar lopen echt een partij zieke junks rond, niet normaal... Ik ben een hele verstandige gebruiker.
Jij moet mij niet in het echt tegenkomenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alleen zodra ADO in het spel komt dan. Wellicht wel een causaal verband tussen XTC-gebruik en de wartaal die je vaak uitslaat.
Zonder gein: goed van je.
Je bent echt triest als je je daarvoor aanmeldquote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
Is dat KPD trouwens nou echt zo spannend of valt het allemaal wel mee?
Aan de overdreven strenge toegangseisen zou je bijna denken dat er heel wat gebeurt daar..
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent echt triest als je je daarvoor aanmeld. Maar dat is mijn mening.
Zoek een vriendin ofzo, denk ik dan..
Sommige mensen kunne ze ook beter geheim houdenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Ik ben al jaren getrouwd man.Was gewoon nieuwsgierig wat er te zien is. Maar door de strenge toegangseisen zou je bijna denken dat er staatsgeheimen geopenbaard worden ofzo..
Is niks aan. Op mijn 15e kreeg ik al toegang, je hoeft alleen maar te zeggen dat je 18 bentquote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
Is dat KPD trouwens nou echt zo spannend of valt het allemaal wel mee?
Aan de overdreven strenge toegangseisen zou je bijna denken dat er heel wat gebeurt daar..
Nou ik geweigerd omdat ik een tijd geleden een (onterechte) ban heb gehad. Eerst maar eens een half jaar gedragen zonder notes dan mag ik het nog een keer proberen..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is niks aan. Op mijn 15e kreeg ik al toegang, je hoeft alleen maar te zeggen dat je 18 bent
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou ik geweigerd omdat ik een tijd geleden een (onterechte) ban heb gehad. Eerst maar eens een half jaar gedragen zonder notes dan mag ik het nog een keer proberen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |