Nonsense. Heb genoeg ervaringen met Russische vrouwen en het zijn grotere sletten dan Nederlandse vrouwen. Ook veel materialistischer bovendien.quote:Op zondag 29 april 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
Ze kleden zich sletteriger. Maar ik denk dat alleen Britse vrouwen de Nederlandse verslaan in het gemak waarmee ze het bed induiken.
Maak je geen zorgen, je bent niet eens in de buurt van mijn tenen geweest. Ik blijf het hoe dan ook grappig vinden dat je in het ene geval je mening direct klaar hebt staan en, wanneer het in dit geval over een persoonlijke kennis gaat, doodleuk zegt dat anderen daar geen mening over mogen hebben omdat ze haar niet kennen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry dat ik op je teentjes ben gaan staan...![]()
Ik ben er zeker van dat ik haar veel beter ken dan jij, dus lijkt mij dat ik beter kan beoordelen hoe ze is.
Opa en oma zitten overigens duizenden kilometers verderop. Bovendien zie ik niet in waarom alleen opa's en oma's kunnen zorgen voor kinderen in jouw afwezigheid. Bij mijn beste weten zitten de kinderdagverblijven ook niet vol met oma's en opa's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft het nou over ''de Russische norm'' ?quote:Op zondag 29 april 2012 09:54 schreef El_Matador het volgende:
kankeren op anderen die -zogenaamd- generaliseren en wel een of andere Barbie-uitzondering opblazen alsof dat de Russische norm zou zijn.
Je hebt misschien geen pittig kapsel, maar dom ben je wel.
Wat is de relevantie van die Barbie dan?quote:Op zondag 29 april 2012 09:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over ''de Russische norm'' ?
Daar heb jij het over, IK niet.
Dus wie is hier nou dom ?
Dit sowieso.quote:Op zondag 29 april 2012 09:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nonsense. Heb genoeg ervaringen met Russische vrouwen en het zijn grotere sletten dan Nederlandse vrouwen. Ook veel materialistischer bovendien.
Je bent dan ook een aandachtshoer als je met -20 in een kort rokje gaat lopen op hoge hakken. Vind ik.quote:Op zondag 29 april 2012 09:07 schreef El_Matador het volgende:
trends, geen generalisaties.
Russische vrouwen lopen.met -20 in de kortste rokjes en op de hoogste hakken elegant over brakke stoepen.
Nederlandse vrouwen; "joah, goa nie op hakkuh lopuh, dat loop niet lekker."
Alle Russinnen? Alle Nederlandsen? Nee; trends.
ik zei al ik lees vaker op FOK dan dat ik post.quote:Op zondag 29 april 2012 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van die Barbie dan?
Inderdaad. Zei dit al in het vorige deel:quote:Op zondag 29 april 2012 10:01 schreef Ziba het volgende:
Dit sowieso.
Ik vind dit gewoon een lachwekkend topic. De meeste kunnen geen fatsoenlijke Nederlandse vrouw krijgen dus daarom maar zeiken.
Dat recht heb je uiteraard, maar daarmee onderschrijf je precies mijn punt.quote:Op zondag 29 april 2012 10:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bent dan ook een aandachtshoer als je met -20 in een kort rokje gaat lopen op hoge hakken. Vind ik.
Een heel ander topic erbijhalen in een onderwerp over Nederlandse mannen met buitenlandse (specifiek Thaise en Russische) vrouwen?!quote:Op zondag 29 april 2012 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zei al ik lees vaker op FOK dan dat ik post.
zou je misschien ook eens moeten doen voordat je domme dingen zegt.
Wat te doen tegen meisjes met anorexia?
Hoe gek ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 29 april 2012 10:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heel ander topic erbijhalen in een onderwerp over Nederlandse mannen met buitenlandse (specifiek Thaise en Russische) vrouwen?!
Hoe gek ben jij eigenlijk?
Ik heb bijna 30 jaar in Nederland gewoond en altijd leuke, mooie en vaak ook vrouwelijke meiden gehad.quote:Op zondag 29 april 2012 10:01 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit sowieso.
Ik vind dit gewoon een lachwekkend topic. De meeste kunnen geen fatsoenlijke Nederlandse vrouw krijgen dus daarom maar zeiken.
volledig irrelevante topiclink. Wat heeft dit met interculturele relaties te maken???quote:Op zondag 29 april 2012 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zei al ik lees vaker op FOK dan dat ik post.
zou je misschien ook eens moeten doen voordat je domme dingen zegt.
Wat te doen tegen meisjes met anorexia?
Jij hebt ECHT een slaafs type nodig om je goed je voelen denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
volledig irrelevante topiclink. Wat heeft dit met interculturele relaties te maken???
Sla nog verder wild en.irrelevant om je heen, dan kom je nog vrouwelijker over.quote:Op zondag 29 april 2012 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt ECHT een slaafs type nodig om je goed je voelen denk ik![]()
Want je moet en zal gelijk krijgen dat blijkt uit alles, blijf maar gewoon uit
Nederland weg dan, beter voor jou en beter voor de vrouwen hier.
Goed Mop je hebt gelijk en nu ga ik uitloggen, dus ik kan niet meer reageren.quote:Op zondag 29 april 2012 10:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik krijg geen gelijk, ik heb het.
Story of my life en heaven on earthquote:Op zondag 29 april 2012 10:04 schreef AryaMehr het volgende:
24 uur per dag in de keuken staan en zich gewillig 5 keer per dag laten nemen.
veel te slaafs en dus niet interessant.quote:Op zondag 29 april 2012 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed Mop je hebt gelijk en nu ga ik uitloggen, dus ik kan niet meer reageren.
Doei !
Ik denk dat dit misschien juist wel de kern van de zaak is, wat verwachten we in de westerse wereld nu eigenlijk precies van ons leven? Hebben veel mensen inmiddels niet gewoon een totaal verknipt verwachtingspatroon over hun eigen leven en aan welke eisen een (potentieele) levenspartner moet voldoen?quote:Op zondag 29 april 2012 10:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Zei dit al in het vorige deel:
De mannen die met dit soort goedkope vrouwen rondlopen zijn vaak van die trieste gevallen. Van die kleurloze figuren die vanwege hun kansloze leven hier in Nederland totaal geen kans maken op een fatsoenlijke vrouw en vandaar in dat soort landen gaan zoeken naar economisch-afhankelijke goedkope Thaise vrouwtjes. Dat soort slaafse onderdanige vrouwen die het liefst natuurlijk 24 uur per dag in de keuken staan en zich gewillig 5 keer per dag laten nemen.
Ik denk wel dat het een beetje meevalt, .....quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Ffleamig het volgende:
Thaise mensen, de jongens zien eruit als meisjes en de meisjes zien eruit als jongens, wie daarop valt is of zwaar pedofiel, homoseksueel of is bang voor vrouwen.
Kan ik ook tegen jou zeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef mossad_agent het volgende:
Goeiedag zeg, de frustratie bij sommige vrouwen in dit topic. Als je niet tegen de berichten kan, lees hier dan niet.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb in ieder geval weer genoten tijdens het bijlezen
Ik heb me ook prima vermaakt !quote:Op zondag 29 april 2012 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb in ieder geval weer genoten tijdens het bijlezen
Ja, verder heb ik er zelf eigenlijk ook niet veel aan toe te voegenquote:
Heb je haar weer ...quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwen moeten weer vrouwen worden. Klaar.²
Alles is al gezegd. Vooral de minst relevante zaken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Barbusse het volgende:
Ja, verder heb ik er zelf eigenlijk ook niet veel aan toe te voegen
Ik ben een man hoor.quote:
Zoals de ware romantische komedie formule dicteert: de bijpersonages zijn altijd het grappigst.quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles is al gezegd. Vooral de minst relevante zaken.
Je beschrijft mijn leven en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 29 april 2012 10:04 schreef AryaMehr het volgende:
Dat soort slaafse onderdanige vrouwen die het liefst natuurlijk 24 uur per dag in de keuken staan en zich gewillig 5 keer per dag laten nemen.
Ah, jij ook al. Mazzelpik!quote:
Misschien kijken die vrouwen niet alleen naar uiterlijk ? Weet niet waar jij woont trouwens maar als ik zie naast wie Nederlandse vrouwen lopen, kan je hetzelfde zeggen van Nederlandse, ze lopen 9 van de 10x naast ontzettende losersquote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef Taurus het volgende:
Alsjeblieft zeg. Je ziet die koppels op straat lopen en er is maar een conclusie mogelijk; al die mannen zijn losers. Ik heb er werkelijk nog nooit een aantrekkelijke vent naast zien lopen. In dit soort topics wordt gelijk door allerlei mannen de Nederlandse vrouw afgezeken en Thaise en Russische vrouwen de hemel ingeprezen terwijl het natuurlijk gewoon aan hun eigen onvermogen ligt op een normale manier een vrouw te krijgen.
en dan moet jij denken, die man heeft veel lekkerder sex dan Nederlanders met een Nederlandse vrouw....quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef Copycat het volgende:
Altijd als ik een man met zo'n overduidelijk gekochte bruidsschat zie lopen, stel ik in mijn hoofd de vraag: "Wat kost dat nou?"
Er komt een dag dat ik het er per ongeluk luidkeels uitfloep.
Ja, lekkere seks joh, als je met iemand seks hebt die jou alleen maar als wandelend bankbiljet ziet. Tijdens de daad fantaseert zo'n vrouw vast over een jonge, knappe kerel.quote:Op zondag 29 april 2012 13:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
en dan moet jij denken, die man heeft veel lekkerder sex dan Nederlanders met een Nederlandse vrouw....
nee dat doen Nederlandse vrouwen nooit.... alle vrouwen kiezen voor geld hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, lekkere seks joh, als je met iemand seks hebt die jou alleen maar als wandelend bankbiljet ziet. Tijdens de daad fantaseert zo'n vrouw vast over een jonge, knappe kerel.
Of het is 'even snel er overheen en hopelijk is ie zsm klaar'.
Heeft je moeder je dat negatieve vrouwbeeld opgedrongen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef macca728 het volgende:
nee dat doen Nederlandse vrouwen nooit.... alle vrouwen kiezen voor geld hoor.
Dat is voor de grootste deel van de vrouwen het geval, nederlands of thais.quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, lekkere seks joh, als je met iemand seks hebt die jou alleen maar als wandelend bankbiljet ziet.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Misterven1 het volgende:
Mannen, kijk wel goed uit, die meiden uit Oekraïne, Rusland, Thailand en alle arme landen zijn niet voor de liefde, maar voor geld van jou! Ze willen allemaal wel sex met je, maar als je getrouwd bent met haar, ok. Maar dan gaan ze wel scheiden van je, en je hebt een kindje van haar en jou, dan vraagt ze wel een hogere alimentatie van je! Ze zijn heel goed professioneel bezig om jou op te lichten voor alles! De politie kan we weinig niks mee en stoppen ze gauw met hun onderzoek naar die meiden gauw mee.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft je moeder je dat negatieve vrouwbeeld opgedrongen?
ja dat heb ik ook met mijn Chinese vriendin, alsof je die ook importeerd. Maar de meeste zien het verschil blijkbaar niet met Thaise of Filippijnse.quote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef TripleS het volgende:
Heb altijd medelijden met een vriendin van mij , ze is indisch maar ze ziet er uit als een Filipijnse importbruid . Haar man is al een aantal keer gevraagd waar hij 'die vandaan heeft' . Zij reageert er dan vaak adrem op met een zwaar Achterhoeks accent
Nouja, daar voel je niks van, laten we eerlijk zijn. Veel mannen hoeven helemaal geen 'oprechte' 'kijk mij eens aan in de ogen'-seks, hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, lekkere seks joh, als je met iemand seks hebt die jou alleen maar als wandelend bankbiljet ziet. Tijdens de daad fantaseert zo'n vrouw vast over een jonge, knappe kerel.
Of het is 'even snel er overheen en hopelijk is ie zsm klaar'.
Wat verdrietigquote:Op zondag 29 april 2012 14:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, daar voel je niks van, laten we eerlijk zijn. Veel mannen hoeven helemaal geen 'oprechte' 'kijk mij eens aan in de ogen'-seks, hoor.
Met 20 Russische schoonheden die om je gunsten strijden? Doe je goed danquote:Op zondag 29 april 2012 14:05 schreef Misterven1 het volgende:
Ter aanvulling, niet alleen valide mannen zijn slachtoffer van die doelgroep buitenlandse vouwen. Ze doelen ook op andere doelgroep die heel zwak zijn en niet goed bestand tegen oplichterij van die vrouwen. Ik bedoel op mensen met een lichamelijke beperking en oudere mannen die niet voor zichzelf kunnen zorgen. Daarom denken die vrouwen dat gehandicapten zo rijk is in Nederland, dat is niet het geval in werkelijkheid. Ik ben zelf lichamelijk gehandicapt, slechthorend en slechtlopend met krukken.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Misterven1 het volgende:
Mannen, kijk wel goed uit, die meiden uit Oekraïne, Rusland, Thailand en alle arme landen zijn niet voor de liefde, maar voor geld van jou! Ze willen allemaal wel sex met je, maar als je getrouwd bent met haar, ok. Maar dan gaan ze wel scheiden van je, en je hebt een kindje van haar en jou, dan vraagt ze wel een hogere alimentatie van je! Ze zijn heel goed professioneel bezig om jou op te lichten voor alles! De politie kan we weinig niks mee en stoppen ze gauw met hun onderzoek naar die meiden gauw mee.
En je hebt een kind bij een Russische of Thaise vrouw die jij gekocht hebt en die jou opgelicht heeft en nu zit je financieel in de put?quote:Op zondag 29 april 2012 14:05 schreef Misterven1 het volgende:
Ter aanvulling, niet alleen valide mannen zijn slachtoffer van die doelgroep buitenlandse vouwen. Ze doelen ook op andere doelgroep die heel zwak zijn en niet goed bestand tegen oplichterij van die vrouwen. Ik bedoel op mensen met een lichamelijke beperking en oudere mannen die niet voor zichzelf kunnen zorgen. Daarom denken die vrouwen dat gehandicapten zo rijk is in Nederland, dat is niet het geval in werkelijkheid. Ik ben zelf lichamelijk gehandicapt, slechthorend en slechtlopend met krukken.
Nee, ik heb geen kind bij een Russische of Thaise vrouwen. Maar ik koop geen vrouwen! Ik wil hiermee iedereen voor waarschuwen!quote:Op zondag 29 april 2012 14:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
En je hebt een kind bij een Russische of Thaise vrouw die jij gekocht hebt en die jou opgelicht heeft en nu zit je financieel in de put?
quote:Op zondag 29 april 2012 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 20 Russische schoonheden die om je gunsten strijden? Doe je goed dan
Kan wel, maar ik hou gewoon van lieve mooie jonge Hollandse vrouwen met mooie borsten!quote:Op zondag 29 april 2012 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 20 Russische schoonheden die om je gunsten strijden? Doe je goed dan
Geen idee, ik denk het zelfde andersom mannen zoeken mooie buitenlandse vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef rakotto het volgende:
Hoe doen de Nederlandse vrouwen het eigenlijk bij Buitenlandse mannen? Europese mannen bedoel ik dan.
Misschien moet je daarvoor een Spaanse of Russische versie van Fok! even raadplegenquote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef rakotto het volgende:
Hoe doen de Nederlandse vrouwen het eigenlijk bij Buitenlandse mannen? Europese mannen bedoel ik dan.
Bij mensen die wel zo dom zijn om zich door zoiets te laten oplichten heeft waarschuwen echt geen zin hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:14 schreef Misterven1 het volgende:
Nee, ik heb geen kind bij een Russische of Thaise vrouwen. Maar ik koop geen vrouwen! Ik wil hiermee iedereen voor waarschuwen!
quote:Op zondag 29 april 2012 14:15 schreef Misterven1 het volgende:
Kan wel, maar ik hou gewoon van lieve mooie jonge Hollandse vrouwen met mooie borsten!
Eerlijk gezegd he, ik hou ook van mooie vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Bij mensen die wel zo dom zijn om zich door zoiets te laten oplichten heeft waarschuwen echt geen zin hoor.
[..]
Dat komt mooi uit, want ik zou ze ook alleen maar doen vanwege hun uiterlijk. Dat is niet veel meer of minder oppervlakkig.quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Misterven1 het volgende:
Mannen, kijk wel goed uit, die meiden uit Oekraïne, Rusland, Thailand en alle arme landen zijn niet voor de liefde, maar voor geld van jou!
Nederlandse vrouwen worden toch best mooi gevonden.quote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef rakotto het volgende:
Mooie borsten natuurlijk wel.quote:Op zondag 29 april 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:
Eerlijk gezegd he, ik hou ook van mooie vrouwen.Maar geografische herkomst boeit me dan weer bijzonder weinig.
Indeed. Net zoals mooie ogen, mooie billen, een mooie glimlach, humor en intelligentie.quote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mooie borsten natuurlijk wel.
Ja zekers, maar ik las paar dagen eerder in Telegraaf dat Russische vrouwen ook grotere borsten hebben dan Nederlandse. Maar als een Russisusche vrouw bijvoorbeeld in NL woont en NL spreekt, en ziet wel goed uit, en heeft wel mooie grote borsten, dan wil ik wel voor haar gaan. Als ze maar niet op geld uit is, maar voor mooie onze grote liefde voor elkaar hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mooie borsten natuurlijk wel.
Ik ben met jou eens! Alleen kan ik niet goed dansen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed. Net zoals mooie ogen, mooie billen, een mooie glimlach, humor en intelligentie.En als ze daarnaast ook nog eens goed kan dansen ben ik om.
Die posts van jou...quote:Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef Misterven1 het volgende:
Ja zekers, maar ik las paar dagen eerder in Telegraaf dat Russische vrouwen ook grotere borsten hebben dan Nederlandse. Maar als een Russisusche vrouw bijvoorbeeld in NL woont en NL spreekt, en ziet wel goed uit, en heeft wel mooie grote borsten, dan wil ik wel voor haar gaan. Als ze maar niet op geld uit is, maar voor mooie onze grote liefde voor elkaar hebben.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:31 schreef Misterven1 het volgende:
Leuk geschreven van me. Ik hou ook van grote borsten zoals cup D of zo.
Als je geen vriend had, zat je er nu aan te denken er eentje uit Rusland of Thailand te halen he? Geef het maar toe!quote:
Klopt. Als ik een Russische man leer kennen die een piemel heeft van minstens 30 inch (in de breedte!), dan wil ik er wel voor gaan. Als hij dan maar niet op seks uit is, maar voor de mooie grote liefde die we voor elkaar hebben!quote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Als je geen vriend had, zat je er nu aan te denken er eentje uit Rusland of Thailand te halen he? Geef het maar toe!
![]()
Die posts van jou, ze worden steeds leuker!quote:Op zondag 29 april 2012 14:35 schreef Misterven1 het volgende:
Waarom niet, sommige Hollandse vrouwen zijn wel echt heel erg leuk om te zien hoe ze eigenlijk zijn. Maar ik heb vroeger ook wel naakte vrouwen gezien!
Ja, dat gaat bij Thaise mannen niet lukken vrees ikquote:Op zondag 29 april 2012 14:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Klopt. Als ik een Russische man leer kennen die een piemel heeft van minstens 30 inch (in de breedte!), dan wil ik er wel voor gaan. Als hij dan maar niet op seks uit is, maar voor de mooie grote liefde die we voor elkaar hebben!
Bij Afrikaanse manenn zou het kunnen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat gaat bij Thaise mannen niet lukken vrees ik
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar Nederlandse mannen willen onderdanige vrouwen maar wil je dat echt is het wel echt of is het geld? Ik ben een vrouw en zet zelf mijn vuilniszak buiten ik ben niet bazig maar, maar zeker niet onderdanig .. Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En hoeveel huwelijken tussen Nederlanders lopen niet op deze manier af?
Je zou de echtscheidingscijfers eens moeten bekijken, daar schrik je van hoor.
Zo zo, knap hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:49 schreef AndreaW het volgende:
Ik ben een vrouw en zet zelf mijn vuilniszak buiten
daar gaan rijke Nederlandse vrouwen ook op af, sexvakantie naar Afrikaquote:Op zondag 29 april 2012 14:42 schreef Misterven1 het volgende:
[..]
Bij Afrikaanse manenn zou het kunnen.
Ja ik moet wel, want ik ben alleenstaand en niemand anders doet het:)quote:
Aids vakantie denk ik dan maarquote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
daar gaan rijke Nederlandse vrouwen ook op af, sexvakantie naar Afrika
Het zijn weliswaar geen Europeanen, maar de familie Ghadaffi kan je daar wellicht het nodige over vertellen...quote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef rakotto het volgende:
Ja bijvoorbeeld Bekende Nederlanders.quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
daar gaan rijke Nederlandse vrouwen ook op af, sexvakantie naar Afrika
Hij kan toch wel beter krijgen want hij heeft naakte vrouwen gezienquote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Misterven1, als reactie op je DM:
Nee sorry, ik ben je type niet, want:
- Ik ben niet vrijgezel
- Ik heb geen grote borsten
- Ik ben niet Hollands
- Ik ben uit op het geld van de man en niet op de mooie grote liefde
Dus ik denk dat je nog even verder moet zoeken naar je droomvrouw.
Badum-tssjjjquote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Ik ben niet vrijgezel
- Ik ben niet Hollands
Ja ook wel, hier in mijn woonplaats is wel leuke vrouwen, echter zijn veel vriendinnen van mijn vriendenkring bezet!quote:Op zondag 29 april 2012 15:21 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Hij kan toch wel beter krijgen want hij heeft naakte vrouwen gezien
quote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Ik ben niet vrijgezel
- Ik ben niet Hollands
quote:Op zondag 29 april 2012 15:43 schreef Misterven1 het volgende:
Oudere vrouwen (30-45+) in NL hebben vaak grotere tieten! Ik val op jonge en iets oudere vrouwen.
En wat heb jij haar te bieden als slechthorende lichamelijk gehandicapte met enigszins gefrustreerde vooroordelen over buitenlandse vrouwen?quote:Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef Misterven1 het volgende:
[..]
Ja zekers, maar ik las paar dagen eerder in Telegraaf dat Russische vrouwen ook grotere borsten hebben dan Nederlandse. Maar als een Russisusche vrouw bijvoorbeeld in NL woont en NL spreekt, en ziet wel goed uit, en heeft wel mooie grote borsten, dan wil ik wel voor haar gaan. Als ze maar niet op geld uit is, maar voor mooie onze grote liefde voor elkaar hebben.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef DS4 het volgende:
De voorbeelden die ik gezien heb van mannen die via zo'n site een vrouw uit een arm land hebben gehaald passen verdomd goed bij de vooroordelen... Losers van het ergste soort zegmaar. Dat je denkt "Meid, zo erg kan het toch niet zijn om van de honger om te komen... ".
Kijk, als je in een ver land iemand tegen komt en het werkt... geen probleem (die voorbeelden ken ik ook wel, maar dan past het meteen ook niet meer in het vooroordeel-plaatje). Maar winkelen in een groep vrouwen die gewoon uit is op iemand met geld (en ook al wordt het nogal eens betwist op fok, iedereen in NL is vanuit mondiaal perspectief rijk)...
Maar goed, voor die losers is het natuurlijk wel prettig.
Wat dan wel erg grappig is dat die losers vervolgens hun eigen falen projecteren op Nederlandse vrouwen. Ik herken die verhalen niet. Natuurlijk heb je vrouwen die na hun 30-ste versloffen en die jaar in jaar uit enkele kilo's erbij krijgen... maar de kerel die daar naast loopt is vaak net zo hard aan het versloffen en net zo'n vetklep. Dus ja... dan heb je natuurlijk ook niet zoveel te willen. Als je vrouw je continu op je kop zit heb je het er vaak gewoon naar gemaakt. Of je bent inderdaad zo'n min ventje die gewoon een paar ballen moet laten groeien. En als je daar gelukkig mee bent, prima... maar ga ajb niet op een forum klagen over dat er wat mankeert aan de Nederlandse vrouwen, want daarmee zeg je simpelweg dat er wat aan jezelf mankeert.
Waarvan akte!
ga maar eens uit en kijk hoe Nederlandse vrouwen er uit zien.quote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef DS4 het volgende:
Mag ik de heren met de importbruidjes bij deze bedanken dat ze mijn post van a tot z hebben bewezen met hun posts?
[..]
Dat varieert. Dat schijnt overal ter wereld zo te zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 16:26 schreef macca728 het volgende:
ga maar eens uit en kijk hoe Nederlandse vrouwen er uit zien.
gek, de buitenlandse vriendinnen die ik ken (van buitenlandse afkomst) vinden de meeste Nederlandse vrouwen als een hobbezak er uit zien.quote:Op zondag 29 april 2012 16:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat varieert. Dat schijnt overal ter wereld zo te zijn...
Nederlandse vrouwen staan op het gebied van uiterlijk in de wereld bepaald niet laag aangeschreven overigens. Als je van negerinnen houdt geloof ik best dat je het niets vindt, maar dat is een ander verhaal.
Fijn voor ze.quote:Op zondag 29 april 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
gek, de buitenlandse vriendinnen die ik ken (van buitenlandse afkomst) vinden de meeste Nederlandse vrouwen als een hobbezak er uit zien.
Die krijg je van mij: dat komt tegenwoordig te vaak voor.quote:En de jongste generatie is vaak al moddervet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |