Ik vond het soms erg vermakelijk en soms triest en soms verrassend dus ga maar oordelen overquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is er geen herhaling van Jambers ergens die je nu mist?
Het laatste wat ik zou doen is denken dat wat je hier op fok leest ook meteen voor heel NL geldt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, we kunnen wel stellen dat steeds meer mannen de Nederlandse "vrouwen" zat worden. Vrouwen zijn juist zo mooi vanwege die typisch vrouwelijk eigenschappen, als ze die allemaal vaarwel zeggen, wat onderscheidt ze dan nog van de mannen (los van de fysieke kenmerken)?²
Ga toch heen Klazienquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, we kunnen wel stellen dat steeds meer mannen de Nederlandse "vrouwen" zat worden. Vrouwen zijn juist zo mooi vanwege die typisch vrouwelijk eigenschappen, als ze die allemaal vaarwel zeggen, wat onderscheidt ze dan nog van de mannen (los van de fysieke kenmerken)?²
Goed, je bent dus zelf zwak en probeert nu je frustratie te verwerken door anderen zwart te maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga toch heen Klazien![]()
Ik kreeg kort geleden nog op mijn flikker dat ik niet technisch ben aangelegd en dat
ik internetproblemen en dat soort dingen liever aan mijn man overlaat, dat ben je ''een kindvrouwtje''
En als mijn ega de zware boodschappen naar boven sleept en ik het lichtste tasje krijg
omdat ik 5x minder kracht heb dan hij, zal dat ook wel weer afgekeurd worden.
Het zal allemaal wel...
Bingo. En dan verbaasd zijn dat Nederlandse mannen op buitenlandse vrouwen vallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Goed, je bent dus zelf zwak en probeert nu je frustratie te verwerken door anderen zwart te maken.
Ja, je bent echt welkom bij mij. (Niet dus.)
Ah... nog eentje die me denkt goed te kennen, hoezo ben ik ''zwak'' ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Goed, je bent dus zelf zwak en probeert nu je frustratie te verwerken door anderen zwart te maken.
Ja, je bent echt welkom bij mij. (Niet dus.)
God, wat druipt er een frustratie van dit stukje proza af zeg...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:47 schreef El_Matador het volgende:
En een afkeurende mening over landen waar ze nooit geweest zijn. Het op-en-top Nederlandse calvinisme dat ook KLB en Kliklijnen heeft voortgebracht.
Nee, wat ik al vanaf het begin af aan aangaf en jij illustreert het mooi: ik vind het allemaal best als je uit wanhoop gaat winkelen in een ver land waar je met je relatieve rijkdom je minpunten kan compenseren....quote:Je zal maar een lelijke sociaal-onhandige man zijn, op wat hoeren na maagd. Zo'n man gun je toch zijn Thaise of Russische? Maar nee, de Jambersgeneratie geniet van de mislukkingen van anderen. Trieste rancune.
Hoezo ''dit'' ??quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
FANNvanhetlaatsteuur, wat is er met je? Is mij nooit eerder opgevallen dat je niet spoort. Vanwaar dit ineens?²
Nou ik ben vanaf mijn 16e jaar met dezelfde vent en ik ben nu 40+ dus, zal wel meevallen,quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
ik geef niet af op NLse vrouwen, ik zeg dat ze minder vrouwelijk zijn. Dat lijkt me geen geheim.
NLse vrouwen zijn bijvoorbeeld ook veel makkelijker met seks. Dat zou je sletteriger kunnen noemen.
Maar dat is een pluspunt. Seks is namelijk iets heel natuurlijks en lekkers.
Latinos en latinas gaan vreemd bij de vleet. Ook dat is absoluut not done in NL. Sja. Vandaar al die scheidingen.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
ik geef niet af op NLse vrouwen, ik zeg dat ze minder vrouwelijk zijn.
Ga je dat nu serieus als feit poneren?quote:Dat lijkt me geen geheim.
Maar gelukkig generaliseer jij niet.quote:NLse vrouwen zijn bijvoorbeeld ook veel makkelijker met seks. Dat zou je sletteriger kunnen noemen.
Latinos en latinas gaan vreemd bij de vleet. Ook dat is absoluut not done in NL. Sja. Vandaar al die scheidingen.
Weet je wat pas eng is? Dat jij blijkbaar dit soort blogs afstruint op zoek naar de "concurrentie" in andere landen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit vind ik pas eng... ik ben geen barbiepopje en ik ben niet van plan om dat te veranderen ook
http://golgoblogs.blogspot.com/2012/04/valeria-lukyanova.html
[ afbeelding ]
Ik struin niet alle blogs af naar ''concurentie'' het stond gewoon in de krant, ja dit keerquote:Op zondag 29 april 2012 05:42 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Weet je wat pas eng is? Dat jij blijkbaar dit soort blogs afstruint op zoek naar de "concurrentie" in andere landen.
Ik was alleen kritisch over jou omdat jij blijkbaar elk huwelijk tussen een Nederlander en een buitenlandse vrouw karakteriseert als een soort slavenhandel, terwijl er (ook in dit topic zelf) genoeg voorbeelden zijn gegeven van huwelijken die eigenlijk best goed liepen op die manier.
gvd zeg dat blijkt ook uit je post.quote:Op zondag 29 april 2012 06:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
werkelijk een worst zijn wat jij van mij vindt.
Door te zeggen dat Nederlandse vrouwen per definitie minder vrouwelijk zijn geef je (imho) al af op Nederlandse vrouwen. Je doet nu net alsof jouw mening een feit is.quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
ik geef niet af op NLse vrouwen, ik zeg dat ze minder vrouwelijk zijn. Dat lijkt me geen geheim.
Je doet nu weer alsof jouw mening (en ervaring) een feit is.quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
NLse vrouwen zijn bijvoorbeeld ook veel makkelijker met seks. Dat zou je sletteriger kunnen noemen.
De mannen die zeggen dat Nederlandse vrouwen niks zijn, zijn zelf van die dunne maagdelijke nerd mannetjes die simpelweg geen normale Nederlandse vrouwen kunnen krijgen. Tenzij ze voor het eigen Nederlandse soort (soort zoekt soort) moeten gaan en dáárom zeggen ze dus ook: de Nederlandse vrouwen zijn niet oke. Maar wees dan realistisch, mannen en zeg: de Nederlandse vrouw die ik KAN (!) krijgen, daar is van alles mis mee maar dat ligt aan mezelf. Vandaar dat zulke mannen naar het buitenland vertrekken want daar kan je wel een mooie vrouw krijgen die jou helemaal geweldig vindt omdat je uit Europa komt/Westers bent. En zo is het.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trouwens wie maak ik zwart eigenlijk ???
Ik volg het niet meer, maar dat zal wel zijn omdat ik een dom blondje ben,
yep dat zal het zijn, jullie vallen op Thaise vrouwen, nou is toch best, zijn vaak
nog heel mooi ook, maar als je een ''slaafje'' zoekt moet je inderdaad niet bij mij zijn.
dat klopt dan weer wel...
Wellicht omdat hij überhaupt de wereld bekijkt vanuit zijn perspectief? Zoals elk mens dat - in mindere mate - doet. En natuurlijk is het generaliserend en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat hij gadeslaat en hoe hij bepaalde dingen ervaart. Feiten zijn hier dan ook compleet irrelevant, al is het maar omdat smaak en liefde per definitie iets persoonlijk zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 08:55 schreef Ziba het volgende:
Je doet nu net alsof jouw mening een feit is.
Ik zie anders liever mannen die mietjes zijn dan mannen die onbeschaafd zijn. Ik durf best de stelling aan te gaan dat Russische mannen over het algemeen veel onbeschaafder zijn dan Nederlandse mannen. Net zoals dat Russische vrouwen over het algemeen slettiger zijn dan Nederlandse vrouwen. Sowieso lachwekkend om de Russen erbij aan te halen wanneer we het hebben over klasse. Iets waar de gemiddelde Rus zeker niet in uitblinkt.quote:Op zondag 29 april 2012 09:14 schreef El_Matador het volgende:
vergeleken met Russische mannen zijn Hollandse mannen enorme mietjes.
Hoor je daar de Nederlandse man over klagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |