Jij ook een leuke dag vandaagquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:24 schreef Mickeys het volgende:
* Mickeys pakt de moorkophelaas geen Bossche Bol maar kan er prima mee door
Tnx dearquote:
Nee dat is niet leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx dear![]()
Zit alleen te wachten tot het minder hard gaat regenen. Is niet fijn om zeiknat de boodschappen te moeten doen
Valt op zich mee, maar omdat ik het met eten erbij doe heb ik nog wel aardig wat voorbereidingen natuurlijk. Met een lege maag naar huis zal niet gaan gebeurenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk
Moet je veel halen?
Murphy's lawquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:04 schreef Rucky het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb weinig zin om erop uit te gaan. Maar En ik verwacht nog een pakketje. Zul je net weer zien dat ze langskomen als ik bij de winkel ben.
Neu... ik was gewoon heel vroeg een ''dutje'' gaan doen en ik werd pas om 4 uur vanochtendquote:Op zaterdag 28 april 2012 06:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jeuhhh.. Ben jij nu zo vroeg of gewoon nog lekker laat wakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als iemand een taal typ of spelfout ondekt in mijn ontzettend spannend verhaal zou ik zeggen
doe er iets leuks mee![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik was gewoon heel vroeg een ''dutje'' gaan doen en ik werd pas om 4 uur vanochtend
weer wakker![]()
Dus toen ben ik maar heel ongeëmancipeerd als een kindvrouwtje een ontbijtje gaan voorbereiden
voor mijn ega die uit de nachtdienst zou komen, is natuurlijk hélemaaaaaaaaaaal niet hip enzo
maar daarentegen ''mag'' ik dan wel gewoon in mijn paarse Ah Bra en in mijn paarse hipste
op mijn paarse sokken en in mijn roze huidpak met mijn paardestaart zonder make up thuis
vrij rondlopen![]()
En daarna zijn we samen eerst naar de Aldi gegaan, omdat de tomaten daar het lekkerste
zijn en hij die pizza's (vegetarisch natuurlijk) daar lekker vindt dus daar heeft ie er effe 8 van
ingeslagen ik lust ie dingen niet, maar goed, maakt niet uit, ik ben vrij tolererant![]()
en nog een hele boel zooi olijfolie enzo en een mooie nieuwe rooie braadpan![]()
nah.. en toen heeft hij heel mannelijkalle tassen naar bovengesjouwd en ik kreeg de tas met
het keukenpapier en het toiletpapier, die toiletpapier is natuurlijk alleen voor hem want vrouwen
poepen natuurlijk niet en IK zeker niet ! Ben je gek, da's niet vrouwelijk![]()
En daarna is hij het bed ingedoken en nu zit ik aan het volkorenbrood met aarbeien en een glas
melk, geen soja melk maar gewone BIOLOGISHE melk, want soja melk vind ik niet te zuipen zo
gewoon en wat ik voor de rest van de dag ga doen weet ik nog niet, misschien effe een frisse neus halen maar tis wel KUTweer, dus misschien ga ik iets anders doen of ik duik ook nog effe het nest in,
daar ga ik nog effe over nadenken![]()
Wouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als iemand een taal typ of spelfout ondekt in mijn ontzettend spannend verhaal zou ik zeggen
doe er iets leuks meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aardbeien? jumjum...
Ga ik nu een poging wagen om door "weer en wind" eens te doen wat moet gebeuren, boodschappen dus.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
en hipster had ik al veranderd maar je was te snelquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:33 schreef Leandra het volgende:
Van mij kun je het iig beter hebben dan van sommige anderen
Sromme N.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:38 schreef Leandra het volgende:
Heb jij weer, is een ninja-edit zelfs op zaterdagochtend niet snel genoeg.
En allemaal de schuld van N., want die doet de kleine in bad, anders had ik het gedaan en was je ninja-edit wel snel genoeg geweest
Ja, dacht eerst even dat het wel weer iets stads zou zijn, tot ik me realiseerde dat het minder spannend was dan het leek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
huidpakklinkt ook best eh... spannend toch?
neh... ik was in vijf minten klaar, huispak uit, spijkerbroek aan, laaRzen aan, trui over mijn kopquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dacht eerst even dat het wel weer iets stads zou zijn, tot ik me realiseerde dat het minder spannend was dan het leek.
Maar als het een huispak was dan had je het niet aan naar de supermarkt neem ik aan? Een huidpak zou weer wel kunnen, dan ben je een soort roze catwoman
Zo baby is hij niet meer hoor, als hij op z'n loopfiets (driewieler) is dan moet ik rennen om hem bij te houden...quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sromme N.![]()
doet ie het babytje in bad? da's wel lief
OW.. Rutte had er één met zijwieltje en die is nog gevallenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo baby is hij niet meer hoor, als hij op z'n loopfiets (driewieler) is dan moet ik rennen om hem bij te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |