En jij bentquote:
Ja, zeker voor even de mail checken, het nieuws lezen, FOK!ken en online shoppen. Op de bank of in bed.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gebruikt dus wel liever je iPad i.p.v. Je laptop.
Ik heb sinds een paar maanden ook een tablet (samsung). En voor dat soort dingen is die idd ideaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zeker voor even de mail checken, het nieuws lezen, FOK!ken en online shoppen. Op de bank of in bed.
Als er serieus gewerkt moet worden, komt de laptop op tafel.
quote:
Ja, beetje gejankzak van Samson dat hij niet mee mocht doen (nadat hij eerst had lopen schreeuwen dat hij niet mee ging doen....), maar verder hebben ze het heel volwassen aangepakt op het moment dat het echt nodig was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Uiteindelijk toch aardig opgelost zonder die engerd van een Wilders, dat heeft me positief verrast van de Nederlandse politiek
Zeker als je dan dit leest:quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, beetje gejankzak van Samson dat hij niet mee mocht doen (nadat hij eerst had lopen schreeuwen dat hij niet mee ging doen....), maar verder hebben ze het heel volwassen aangepakt op het moment dat het echt nodig was.
quote:'Ik kan heel moeilijk een oordeel vellen over hoe het politiek is gegaan en waarom de PvdA dit niet steunt. Als Amsterdamse wethouder stel ik vast dat een aantal van mijn zorgen voor kwetsbare groepen geheel of gedeeltelijk is weggenomen. Een hele opluchting'.
Eensquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:05 schreef Leandra het volgende:
Ja, puntje voor Lodewijk, die ik nog verschrikkelijker vind dan Samson trouwens
Ik ook, maar dan mijn eigen verjaardag en daarna mag ik hier legaal posten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:12 schreef Mickeys het volgende:
*instortingsgevaar* tijd om te snoezelen.. morgen verjaardag vieren![]()
Veel plezier vanavond/vannacht
En gaat het hier dan storm lopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan mijn eigen verjaardag en daarna mag ik hier legaal posten.
Jeuhhh.. Ben jij nu zo vroeg of gewoon nog lekker laat wakker?quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Klaar voor de bejaardegym ?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 06:02 schreef Mickeys het volgende:
Gefelicidingest Rucky met het behalen van de 40e jaarstatus
Natuurlijk nog wel heel veel jaartjes er bij gaan plakken hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Dank jullie wel. Tast toe.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:43 schreef Leandra het volgende:
Rucky, welkom bij de club
Gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |