Klopt. Als ik een Russische man leer kennen die een piemel heeft van minstens 30 inch (in de breedte!), dan wil ik er wel voor gaan. Als hij dan maar niet op seks uit is, maar voor de mooie grote liefde die we voor elkaar hebben!quote:Op zondag 29 april 2012 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Als je geen vriend had, zat je er nu aan te denken er eentje uit Rusland of Thailand te halen he? Geef het maar toe!
![]()
Die posts van jou, ze worden steeds leuker!quote:Op zondag 29 april 2012 14:35 schreef Misterven1 het volgende:
Waarom niet, sommige Hollandse vrouwen zijn wel echt heel erg leuk om te zien hoe ze eigenlijk zijn. Maar ik heb vroeger ook wel naakte vrouwen gezien!
Ja, dat gaat bij Thaise mannen niet lukken vrees ikquote:Op zondag 29 april 2012 14:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Klopt. Als ik een Russische man leer kennen die een piemel heeft van minstens 30 inch (in de breedte!), dan wil ik er wel voor gaan. Als hij dan maar niet op seks uit is, maar voor de mooie grote liefde die we voor elkaar hebben!
Bij Afrikaanse manenn zou het kunnen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat gaat bij Thaise mannen niet lukken vrees ik
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar Nederlandse mannen willen onderdanige vrouwen maar wil je dat echt is het wel echt of is het geld? Ik ben een vrouw en zet zelf mijn vuilniszak buiten ik ben niet bazig maar, maar zeker niet onderdanig .. Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En hoeveel huwelijken tussen Nederlanders lopen niet op deze manier af?
Je zou de echtscheidingscijfers eens moeten bekijken, daar schrik je van hoor.
Zo zo, knap hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:49 schreef AndreaW het volgende:
Ik ben een vrouw en zet zelf mijn vuilniszak buiten
daar gaan rijke Nederlandse vrouwen ook op af, sexvakantie naar Afrikaquote:Op zondag 29 april 2012 14:42 schreef Misterven1 het volgende:
[..]
Bij Afrikaanse manenn zou het kunnen.
Ja ik moet wel, want ik ben alleenstaand en niemand anders doet het:)quote:
Aids vakantie denk ik dan maarquote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
daar gaan rijke Nederlandse vrouwen ook op af, sexvakantie naar Afrika
Het zijn weliswaar geen Europeanen, maar de familie Ghadaffi kan je daar wellicht het nodige over vertellen...quote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef rakotto het volgende:
Hoe doen de Nederlandse vrouwen het eigenlijk bij Buitenlandse mannen? Europese mannen bedoel ik dan.
Ja bijvoorbeeld Bekende Nederlanders.quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
daar gaan rijke Nederlandse vrouwen ook op af, sexvakantie naar Afrika
Hij kan toch wel beter krijgen want hij heeft naakte vrouwen gezienquote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Misterven1, als reactie op je DM:
Nee sorry, ik ben je type niet, want:
- Ik ben niet vrijgezel
- Ik heb geen grote borsten
- Ik ben niet Hollands
- Ik ben uit op het geld van de man en niet op de mooie grote liefde
Dus ik denk dat je nog even verder moet zoeken naar je droomvrouw.
Badum-tssjjjquote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Ik ben niet vrijgezel
- Ik ben niet Hollands
Ja ook wel, hier in mijn woonplaats is wel leuke vrouwen, echter zijn veel vriendinnen van mijn vriendenkring bezet!quote:Op zondag 29 april 2012 15:21 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Hij kan toch wel beter krijgen want hij heeft naakte vrouwen gezien
quote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Ik ben niet vrijgezel
- Ik ben niet Hollands
quote:Op zondag 29 april 2012 15:43 schreef Misterven1 het volgende:
Oudere vrouwen (30-45+) in NL hebben vaak grotere tieten! Ik val op jonge en iets oudere vrouwen.
En wat heb jij haar te bieden als slechthorende lichamelijk gehandicapte met enigszins gefrustreerde vooroordelen over buitenlandse vrouwen?quote:Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef Misterven1 het volgende:
[..]
Ja zekers, maar ik las paar dagen eerder in Telegraaf dat Russische vrouwen ook grotere borsten hebben dan Nederlandse. Maar als een Russisusche vrouw bijvoorbeeld in NL woont en NL spreekt, en ziet wel goed uit, en heeft wel mooie grote borsten, dan wil ik wel voor haar gaan. Als ze maar niet op geld uit is, maar voor mooie onze grote liefde voor elkaar hebben.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef DS4 het volgende:
De voorbeelden die ik gezien heb van mannen die via zo'n site een vrouw uit een arm land hebben gehaald passen verdomd goed bij de vooroordelen... Losers van het ergste soort zegmaar. Dat je denkt "Meid, zo erg kan het toch niet zijn om van de honger om te komen... ".
Kijk, als je in een ver land iemand tegen komt en het werkt... geen probleem (die voorbeelden ken ik ook wel, maar dan past het meteen ook niet meer in het vooroordeel-plaatje). Maar winkelen in een groep vrouwen die gewoon uit is op iemand met geld (en ook al wordt het nogal eens betwist op fok, iedereen in NL is vanuit mondiaal perspectief rijk)...
Maar goed, voor die losers is het natuurlijk wel prettig.
Wat dan wel erg grappig is dat die losers vervolgens hun eigen falen projecteren op Nederlandse vrouwen. Ik herken die verhalen niet. Natuurlijk heb je vrouwen die na hun 30-ste versloffen en die jaar in jaar uit enkele kilo's erbij krijgen... maar de kerel die daar naast loopt is vaak net zo hard aan het versloffen en net zo'n vetklep. Dus ja... dan heb je natuurlijk ook niet zoveel te willen. Als je vrouw je continu op je kop zit heb je het er vaak gewoon naar gemaakt. Of je bent inderdaad zo'n min ventje die gewoon een paar ballen moet laten groeien. En als je daar gelukkig mee bent, prima... maar ga ajb niet op een forum klagen over dat er wat mankeert aan de Nederlandse vrouwen, want daarmee zeg je simpelweg dat er wat aan jezelf mankeert.
Waarvan akte!
ga maar eens uit en kijk hoe Nederlandse vrouwen er uit zien.quote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef DS4 het volgende:
Mag ik de heren met de importbruidjes bij deze bedanken dat ze mijn post van a tot z hebben bewezen met hun posts?
[..]
Dat varieert. Dat schijnt overal ter wereld zo te zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 16:26 schreef macca728 het volgende:
ga maar eens uit en kijk hoe Nederlandse vrouwen er uit zien.
gek, de buitenlandse vriendinnen die ik ken (van buitenlandse afkomst) vinden de meeste Nederlandse vrouwen als een hobbezak er uit zien.quote:Op zondag 29 april 2012 16:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat varieert. Dat schijnt overal ter wereld zo te zijn...
Nederlandse vrouwen staan op het gebied van uiterlijk in de wereld bepaald niet laag aangeschreven overigens. Als je van negerinnen houdt geloof ik best dat je het niets vindt, maar dat is een ander verhaal.
Fijn voor ze.quote:Op zondag 29 april 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
gek, de buitenlandse vriendinnen die ik ken (van buitenlandse afkomst) vinden de meeste Nederlandse vrouwen als een hobbezak er uit zien.
Die krijg je van mij: dat komt tegenwoordig te vaak voor.quote:En de jongste generatie is vaak al moddervet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |