abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110807643

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_110807739
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik tilde net de borsten op van een dame omdat ik zag dat ze wat voorover liep. Ze giechelde en hielp mij tegelijk mijn fallus te te dragen omdat ik deze over de grond meesleepte.

Het contrast ligt hier te hoog firefly3, hier zitten mensen die moeite hebben met versieren en dat betekent niet meteen dat ze maar een ijzersterk hosselmechanisme moeten gaan ontwikkelen.
Ik word een beetje moe van je zogenaamde kennis en tips.
Waarom open je niet gewoon je eigen self-confidence-topic en laat je anderen hier tips en advies geven waar echt wat mee gedaan kan worden?
Gasten worden hier aan de lopende band gefriendzoned omdat ze te voorzichtig en "te lief" bezig zijn, en dat is echt zonde. Ok, ik zal een eigen topic starten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:42:15 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110808063
Nou vuur vliegje ik ben benieuwd naar je eigen topic.

En stappen is van de baan neem ik aan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 26 april 2012 @ 11:42:57 #4
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_110808087
Yay voor lieve mannen!
  donderdag 26 april 2012 @ 11:45:57 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110808194
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef WinterJas het volgende:
Yay voor lieve mannen!
Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_110808224
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.

Btw: je hebt "lief" en je hebt "reactie vragend lief". Een arm om iemand heen doen kan je ook als lief bestempelen. Hierbij gaat het weer om de persoon en zijn intenties erachter. /einde
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110809497
Maar waar doel je op ff? Als ik iemand leuk vind, ken ik die al wat langer. Want waarom vind ik diegene leuk?
Als ik iemand zie die ik aantrekkelijk vind, om uiterlijke redenen of uitstraling, kan dat instant. Maar als diegene zijn arm om mij heen slaat op het station, krijgt ie alsnog een dreun, hoe leuk hij ook mag lijken.
Met uitgaan is het anders maar daar ging meestal wederzijds flirten aan vooraf.
pi_110809603
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!
Hooi O+

Benzinnetje heeft op dit moment alleen last van liefdesverdiet ;(
pi_110809640
Ooh wat dan benzin *knuffel*
pi_110809906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh wat dan benzin *knuffel*
Lang verhaal. Ik had dinsdag een soort date en ze voelt niets voor me :)

Het maakt niet uit, want verliefd zijn voelde goed
pi_110810005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef WinterJas het volgende:
Yay voor lieve mannen!
Je bent één van de weinige vrouwen die daar voor valt...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:46:48 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110810229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.

Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.

Zeg nou eerlijk, jij bent nooit met iemad van Fok op stap geweest, die persoon wilt anoniem blijven is een even door zichtige smoes zoals alle anderen.

En je eigen topic ga je ook niet openen, omdat je weet dat ze je tot op het bot zullen afbranden.

Je zit hier omdat een aantal mensen er zo van overtuigd zijn dat het nooit wat gaat worden met versieren. En plots was daar vuur vliegje diende grootste verhalen heeft. Van kijk eens wat ik allemaal durf en doe. En die mensb zullen je geloven. Jij doet wat zij niet durven.

Als je om bewijs gevraagt word of uitgenodigt wordt om te gaan stappen is er altijd wel een excuus om niet te gaan. Je weet zelf ook wel dat je op dat moment door de mand zal vallen.

Wederom is weer gebleken dat je niks meer dan een verhaaltje bent. Meer niet.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:47:59 #13
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110810263
:D
Je moeder is een hamster
pi_110810354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar waar doel je op ff? Als ik iemand leuk vind, ken ik die al wat langer. Want waarom vind ik diegene leuk?
Als ik iemand zie die ik aantrekkelijk vind, om uiterlijke redenen of uitstraling, kan dat instant. Maar als diegene zijn arm om mij heen slaat op het station, krijgt ie alsnog een dreun, hoe leuk hij ook mag lijken.
Met uitgaan is het anders maar daar ging meestal wederzijds flirten aan vooraf.
Het ligt puur aan de situatie en ook aan de vrouw die er staat. 100% consistentie bestaat niet. Er zullen inderdaad vrouwen zijn die dat niet leuk vinden, live with it, dan doe je gewoon een stapje terug met haar. Maar klappen krijgen van een meid daardoor? -> Nooit gebeurt.
pi_110810612
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.

Zeg nou eerlijk, jij bent nooit met iemad van Fok op stap geweest, die persoon wilt anoniem blijven is een even door zichtige smoes zoals alle anderen.

En je eigen topic ga je ook niet openen, omdat je weet dat ze je tot op het bot zullen afbranden.

Je zit hier omdat een aantal mensen er zo van overtuigd zijn dat het nooit wat gaat worden met versieren. En plots was daar vuur vliegje diende grootste verhalen heeft. Van kijk eens wat ik allemaal durf en doe. En die mensb zullen je geloven. Jij doet wat zij niet durven.

Als je om bewijs gevraagt word of uitgenodigt wordt om te gaan stappen is er altijd wel een excuus om niet te gaan. Je weet zelf ook wel dat je op dat moment door de mand zal vallen.

Wederom is weer gebleken dat je niks meer dan een verhaaltje bent. Meer niet.
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
pi_110810726
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:06:47 #17
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110810977
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
Dier post hier al niet meer sinds: november 2011 wat heb je met hem gedaan?
Je moeder is een hamster
pi_110811018
Crutch, minibeer heeft een nieuwe kloon ;)
pi_110811218
quote:
En hij wou ineens niet meer anoniem blijven?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_110811462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Crutch, minibeer heeft een nieuwe kloon ;)
Klote (kut) kloon ook altijd :P
Rustig aan.
pi_110811517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Dat zegt weinig trouwens. Ik ben al eens eerder vrienden geweest met iemand die ik op internet niet kon uitstaan. Bleek tijdens een meeting dat we in het echte leven toch meer op elkaar leken dan we dachten. Je hebt dan nog steeds discussies, maar dan met een biertje erbij en je kan er samen over lachen.

Zulk soort dingen kunnen raar uitpakken :D
  donderdag 26 april 2012 @ 13:21:22 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110811520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
Ik wil met jou op stap, kom maar op. Maar keer op keer verzin jij wel een excuus om met niemand te gaan. Dus die spiegel is niet nodig ;)

En niet afspreken met forum leden? Ik ben naar meerdere meetimgs geweest. Zoals keer op keer op keer zit je er weer naast :*
  donderdag 26 april 2012 @ 13:23:29 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110811629
quote:
Geinig, eerst wilt hij anoniem blijven en plots niet meer. Opmerkelijk kan ik wel zeggen.

Oh hey daar is die weer! Ik ben onzeker, nou doe er even een reactie over dat ik vrijgezel ben met 2 katten thuis. Hebben we dat ook weer gehad.
pi_110812080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zou dingen moeten ''proberen'' Dat houdt in wat meer te weten komen waar mijn kansen liggen...
Spanning die ik nu heb is puur oogcontact... Ik flirt niet met woorden (Hoewel ik dat op het forum wel doe vind ik) Ik zou niet spontaan met iemand gaan zoenen..

Ik heb daarin heel veel bevestiging nodig.... Maar ik mis vooral eigenlijk de prikkel om het uberhaupt te willen, maar tegelijkertijd wil ik het weer wel :?

Tjah :{

Volgens mij heb ik ook gewoon iemand nodig die me eventjes coacht en een steuntje in de rug geeft - doe je ding, zet em op - Oid.
Rustig aan.
pi_110812399
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik ook gewoon iemand nodig die me eventjes coacht en een steuntje in de rug geeft - doe je ding, zet em op - Oid.
Al ga je alleen maar samen met iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij, dat scheelt al de helft.

Op de momenten dat je anders in je uppie aan de bar zou hangen, kan je dan tenminste nog samen gewoon een biertje drinken en een beetje lol trappen. De sfeer is dan wat beter dan wanneer je alleen zou gaan en dat leidt er weer toe dat je sneller andere mensen aanspreekt.

Ik ging vroeger wel vaker alleen uit, maar daarvoor moet je wel goed kunnen omgaan met verschillende soorten mensen. Het maakt mij bijv weinig uit of er een student naast mij gaat zitten of een bouwvakker, een praatje maken kan ik met iedereen.. maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet voor iedereen zo werkt.
pi_110812551
quote:
Al ga je alleen maar samen met iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij, dat scheelt al de helft.
Een firefly zou me beter kunnen helpen.
Rustig aan.
pi_110812742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een firefly zou me beter kunnen helpen.
Tsja, regel nummer 1 is dat je vaker dingen moet uitproberen. Wat vaker ja zeggen ipv nee.

Dus het kan sowieso geen kwaad om met firefly uit te gaan. We lezen jouw bevindingen achteraf wel weer ;)
pi_110812904
Iemand zei dat je nooit kwam vandaar, maar dat is alweer een tijd geleden. In ieder geval had ik het alsnog niet moeten zeggen over wie het was. Dat je dacht dat ik loog laat weer duidelijk zien dat je bevestiging zocht voor je wereldbeeld, en dat komt van onzekerheid.
pi_110813099
Voor mij is het ook een goede training, ik "moet" dan wel flink aan de bak :)
pi_110813163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef firefly3 het volgende:
In ieder geval had ik het alsnog niet moeten zeggen over wie het was.
Jij hebt ook echt een ruggengraat van piepschuim he? :N
  donderdag 26 april 2012 @ 14:06:46 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110813577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij is het ook een goede training, ik "moet" dan wel flink aan de bak :)
Niet lang geleden wilde je niet, want dan moet je en dan kan je het niet

En nu is het opeens wel ok. Zal je alvast vertellen hoe het gaat aflopen, niks lukt en gaat meer op keer op z'n bek. En de reden is.... Omdat hij moest en dat "merken" vrouwen.
pi_110813651
Ik stel toch een stapmeet voor
  donderdag 26 april 2012 @ 14:09:18 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110813672
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:32 schreef firefly3 het volgende:

Ok, ik zal een eigen topic starten.
En hoe gaat het met je eigen topic? Of kom je weer met een excuus zoals altijd.
pi_110813710
Ik heb genoeg van de one men show die Firefly heet kan daar eens godverdomme mee gekapt worden?
  donderdag 26 april 2012 @ 14:12:19 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110813797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Alleen als firefly3 mee gaat :D
pi_110814287
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:
I wont go...
Rustig aan.
pi_110814320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

I wont go...
En als ik nou zou komen?
pi_110814513
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

En als ik nou zou komen?
quote:

[..]

I wont go...
Rustig aan.
  donderdag 26 april 2012 @ 14:29:57 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110814523
quote:

[..]

I wont go...
Hoezo niet? Te druk en teveel nieuwe indrukken?
pi_110814710
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo niet? Te druk en teveel nieuwe indrukken?
Sorry, maar dit is een vooroordeel: Ik verwacht een passieve meet waarin we elkaar leren kennen en biertjes drinken en verhalen vertellen.
Rustig aan.
pi_110814752
Laat ik wel stellen dat ik onlangs nog gewoon een meisje heb versierd voor de lol bij gebrek aan beter nml het mannelijk geslacht. Alles staat wel op een lag pitje heb tot hedendaags nog steeds geen leuke knul kunnen ontmoeten.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is een vooroordeel: Ik verwacht een passieve meet waarin we elkaar leren kennen en biertjes drinken en verhalen vertellen.
Jij en je vooroordelen }:|
pi_110815408
kingtoppie je bent zelf ontzettend passief dus tsja, logisch dat je er niet meer van verwacht
pi_110815636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
kingtoppie je bent zelf ontzettend passief dus tsja, logisch dat je er niet meer van verwacht
Cas, ben jij die ene jongen nog wel eens tegen gekomen? :@
pi_110815673
nee niet meer gezien, die was incidenteel op sloterdijk. Anders wilde je naar amsterdam treinen? :P
pi_110815818
Wat is er mis met bier drinken en verhalen vertellen?
pi_110815901
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
nee niet meer gezien, die was incidenteel op sloterdijk. Anders wilde je naar amsterdam treinen? :P
Nee hoor gewoon een vraagje, in alle eerlijkheid wat ik zoek dat kan toch niet [meer] gevonden worden binnen de de Nederlandse grenzen. Dat is iets wat ik wel betreur maar ach liever alleen dan ergens uit nood tegen aankruipen.

quote:
17s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
Wat is er mis met bier drinken en verhalen vertellen?
Drink niet en kan wel stoere zeemansverhalen vertellen als men daar behoefte aan heeft maar dat acht ik zeer klein.
pi_110816036
quote:
:')
Uitgaan met een grote groep is standaard blijven hangen bij die grote groep, helemaal als je een groep nog niet kent is het misschien zelfs asociaal te noemen om spontaan even weg te lopen en iemand aan te spreken.
Rustig aan.
pi_110816109
quote:
Laat ik zo stellen dat als hij passief in bed is dat ik daar geen problemen op kan aanmerken verder in het sociale milieu lijkt mij dit toch wel een dergelijk probleem waar aan gewerkt moet worden.
pi_110816139
Heb ik het mis dat je passief bent?
En wat is daar mis mee, hoeft trouwens niet als je met een selecte groep uitgaat met een doel. Als je als doel stelt zoveel mogelijk mensen aanspreken is het juis asociaal als je in de groep blijft hangen :P
pi_110816213
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
En wat is daar mis mee, hoeft trouwens niet als je met een selecte groep uitgaat met een doel. Als je als doel stelt zoveel mogelijk mensen aanspreken is het juis asociaal als je in de groep blijft hangen :P
Met grote groepen is het veel makkelijker om gewoon weg te lopen; diegene die overblijven hebben hoeven zich toch niet te vervelen. Maar als je maar 1 of 2 mensen uit gaat is dat toch anders. Met grote groep alleen wel zorgen dat je telefoonnummers hebt.
pi_110816253
quote:
Juist ik zou gewoon op zoek gaan naar vrouwelijk schoon voor meneertje, beetje voorstellen dit is meneer Tjoppie of gewoon lopen hinten over die geweldige jongen die Tjoppie heet :+
pi_110816290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Juist ik zou gewoon op zoek gaan naar vrouwelijk schoon voor meneertje, beetje voorstellen dit is meneer Tjoppie of gewoon lopen hinten over die geweldige jongen die Tjoppie heet :+
Dan zeggen ze ik ken die Tjappie niet :P
pi_110816387
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan zeggen ze ik ken die Tjappie niet :P
OF stiekem met Tjoppie naar een gaybar gaan en dan stiekem het toilet in loodsten hij zal dan aan liefde geen gebrek hebben. Gemenerikje die ik ben :+
pi_110816473
Overigens misschien niet relevant aan dit topic maar zijn er tests om uit te zoeken op wat voor types je valt. Zou wel leuk zijn dan weet je een beetje over wat men zoekt hier :)
pi_110816643
Bij mij wisselt het toch te erg. Maar in tegenstelling tot veel vrouwen voel ik me eerder aangetrokken tot clark kent dan tot superman :+
pi_110816675
quote:
Ik geloof dus niet dat als je een meet organiseert dat dat gaat gebeuren.
En misschien heb jij dat mis? Ik hou mezelf tegen met dingen, maar als ik met jullie uit zou gaan zou ik mezelf niet verbazen als ik wellicht juist de gangmaker zal zijn.... Ligt totaal aan mijn stemming.
Rustig aan.
pi_110816898
Dan geloof jij dat niet en misschien heb jij het in deze mis. Staan we quitte.
Maar je kunt altijd nog met firefly gaan stappen :)
pi_110816930
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan geloof jij dat niet en misschien heb jij het in deze mis. Staan we quitte.
Maar je kunt altijd nog met firefly gaan stappen :)
Met ze'n 2en staat er meer druk achter om contact te zoeken, omdat je anders alleen bent....

Alleen uitgaan zou ook een goede stap zijn. :)
Rustig aan.
pi_110817167
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Met ze'n 2en staat er meer druk achter om contact te zoeken, omdat je anders alleen bent....

Succes dan maar :')
pi_110817223
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Succes dan maar :')
Werkt alleen in kroegen waar mensen ook alleen komen of heel erg open staan voor andere mensen, denk ik.
pi_110817434
quote:
17s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Werkt alleen in kroegen waar mensen ook alleen komen of heel erg open staan voor andere mensen, denk ik.
En anders hop je naar de volgende kroeg als je het niet leuk vindt na 1 biertje.
Rustig aan.
pi_110817485
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En anders hop je naar de volgende kroeg als je het niet leuk vindt na 1 biertje.
En hoevaak hen je het zelf al gedaan KT?
pi_110817560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:38 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

En hoevaak hen je het zelf al gedaan KT?
1x uit werk ofzo.
Rustig aan.
pi_110818280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

1x uit werk ofzo.
pi_110818365
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef Tangledup het volgende:

[..]

:?
Rustig aan.
pi_110818547
Ja, laten we met z'n allen kt ontmoedigen om ook alleen uit te gaan, dan hoeven we het zelf ook niet te doen en kunnen we in onze comfortzone blijven en onze luiheid positief rationaliseren...
  donderdag 26 april 2012 @ 16:02:19 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110818610
quote:

[..]

Huh? Nee man het is een vraag, daarom staat er ook een ?

Er is een user die daar last van heeft en wist niet zeker of jij dat nou was of iemand anders. Daarom stel ik die vraag :)

En waarom zou je niet iemand buiten de groep kunnen of mogen aanspreken?

Is niks mis mee toch?
pi_110818774
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb idee dat jij je schuldig maakt aan iets wat ik maar al te vaak zie op dit forum.

Namelijk het doen van beweringen over een bepaalde situatie terwijl je zelf weinig ervaring ermee hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef firefly3 het volgende:
Ja, laten we met z'n allen kt ontmoedigen om ook alleen uit te gaan, dan hoeven we het zelf ook niet te doen en kunnen we in onze comfortzone blijven en onze luiheid positief rationaliseren...
Ik ontmoedig kingtoppie niet om alleen uit te gaan. Naar mijn idee is elke vorm van contact positief wanneer je mensen wil leren kennen en uit die schulp wil kruipen. Er is niks mis met alleen uitgaan, maar er is ook niks mis met een groep uitgaan.

Dingen gewoon doen. Ja zeggen ipv nee.

Volgens mijn filosofie zou kingtoppie dus gewoon mee moeten gaan met zo'n meet. Geen gemaar, geen gezeur. Is goed voor hem.
pi_110818948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Ik heb idee dat jij je schuldig maakt aan iets wat ik maar al te vaak zie op dit forum.

Namelijk het doen van beweringen over een bepaalde situatie terwijl je zelf weinig ervaring ermee hebt.

[..]

Ik ontmoedig kingtoppie niet om alleen uit te gaan. Naar mijn idee is elke vorm van contact positief wanneer je mensen wil leren kennen en uit die schulp wil kruipen. Er is niks mis met alleen uitgaan, maar er is ook niks mis met een groep uitgaan.

Dingen gewoon doen. Ja zeggen ipv nee.

Volgens mijn filosofie zou kingtoppie dus gewoon mee moeten gaan met zo'n meet. Geen gemaar, geen gezeur. Is goed voor hem.
Dan beschuldig ik jou nu van hypocrisie.
Rustig aan.
pi_110818977
Hoe groter de groep hoe kleiner de kans dat je wat leerd en er wat gebeurd. Simpelweg omdat je elkaar in de weg loopt en staat waar vrouwen moeten staan.
  donderdag 26 april 2012 @ 16:09:47 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110818982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:

Is leuk om te doen hoor geloof me. Voor je het weet heb je leuk contact met verschillende mensen en sta je samen een drankje te drinken en vaak ga je er na door naar een volgende tent met ze allen. Zo doe je ook nieuwe contacten op!
  donderdag 26 april 2012 @ 16:12:04 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110819075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef firefly3 het volgende:
Hoe groter de groep hoe kleiner de kans dat je wat leerd en er wat gebeurd. Simpelweg omdat je elkaar in de weg loopt en staat waar vrouwen moeten staan.
Wat een slecht excuus :D als of er plots minder vrouwen zijn als jij binnen kont met een grote groep haha.

Grote of kleine groep, je loopt op een vrouw af. Dus de grote van de groep maakt niks uit.
pi_110819165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan beschuldig ik jou nu van hypocrisie.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik niet vaak alleen ben uitgegaan? En niet vaak in een groep?

Think again.

Het is dat ik nu wat ouder ben en andere prioriteiten heb, maar vroeger ging ik elk weekend uit. Alleen, met vrienden, of met mijn vriendin.. maakte mij allemaal geen drol uit.
pi_110819228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:14 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik niet vaak alleen ben uitgegaan? En niet vaak in een groep?

Think again.

Het is dat ik nu wat ouder ben en andere prioriteiten heb, maar vroeger ging ik elk weekend uit. Alleen, met vrienden, of met mijn vriendin.. maakte mij allemaal geen drol uit.
Mijn filosofie is contact met vreemden aangaan om uit je schulp te sluipen een goed idee.... Volgens de jouwe ook.... Maar ik zou het niet mogen zeggen omdat ik weinig van een bepaalde situatie af zou weten? Oneens.
Rustig aan.
pi_110819288
Heb je een leuke vriendengroep dan, wat dat is de basis, denk ik.
pi_110819348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn filosofie is contact met vreemden aangaan om uit je schulp te sluipen een goed idee.... Volgens de jouwe ook.... Maar ik zou het niet mogen zeggen omdat ik weinig van een bepaalde situatie af zou weten? Oneens.
Daar had ik niet over.

Jij wil niet met een grote groep uit omdat het anders zou zijn dan alleen of met z'n 2-en. Terwijl jij net aangeeft dat je nog maar 1 keer alleen bent uitgegaan ofzo. In welke positie verkeer jij dan om er iets over te zeggen? Je baseert het dan immers maar op enkele ervaringen.
pi_110819531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Daar had ik niet over.

Jij wil niet met een grote groep uit omdat het anders zou zijn dan alleen of met z'n 2-en. Terwijl jij net aangeeft dat je nog maar 1 keer alleen bent uitgegaan ofzo. In welke positie verkeer jij dan om er iets over te zeggen? Je baseert het dan immers maar op enkele ervaringen.
Onjuiste conclusie ivm ''of met z'n 2-en''
Rustig aan.
  donderdag 26 april 2012 @ 16:41:16 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110820378
Kt, of je nou alleen gaat of met 100man. Uit eindelijk moet je toch echt zelf op een vrouw afstappen ;)

Maar neem van mij aan. Alleen op stap is prima te doen en heel leuk ook. En als je niet zo goed bent in praten leer je dat van zelf! En na een paar keer kom je elke keer de zelfde mensen tegen :)

Ik leer nog zeer regelmatig nieuwe mensen kennen die ik keer op keer tegen kom. En voor je het weet is het van, joh volgende week gaan we daar en daar heen ga mee man! Is leuk!

En het maakt niks uit of je met veel mensen of alleen op stap ben.
pi_110820578
Ik snap niet dat er een discussie moet ontstaan om zoiets simpels dat het beter is om niet in een vrienden cirkel te staan om je kansen te vergroten.
pi_110820693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet dat er een discussie moet ontstaan om zoiets simpels dat het beter is om niet in een vrienden cirkel te staan om je kansen te vergroten.
Ik snap het niet dat het niet gewoon aangenomen wordt dat het makkelijker is om nieuwe mensen te leren kennen als er minder bekenden in de buurt zijn.
Rustig aan.
pi_110820703
Als je met een groep van 100 gaat, zie je helemaal geen vrouwen meer om te 'versieren' of je moet een verrekijker meenemen.
pi_110820767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap het niet dat het niet gewoon aangenomen wordt dat het makkelijker is om nieuwe mensen te leren kennen als er minder bekenden in de buurt zijn.
idd:/
  donderdag 26 april 2012 @ 16:54:13 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110820866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zou dat niet persoons afhankelijk zijn?

Ik denk namelijk van wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef firefly3 het volgende:
Als je met een groep van 100 gaat, zie je helemaal geen vrouwen meer om te 'versieren' of je moet een verrekijker meenemen.
Wat een onzin! Er zijn toch geen minder vrouwen in een club als je met 10, 20 of 100 man binnen komt :D
pi_110820916
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Wat een onzin! Er zijn toch geen minder vrouwen in een club als je met 10, 20 of 100 man binnen komt :D
Vrouwen zijn kritischer op een club dan mannen... Zijn er veel mannen gaan vrouwen sneller weg waardoor er nog maar mannen zijn...

Ja het lijkt net alsof vrouwen niet van mannen houden :)
Rustig aan.
pi_110820933
Als ik 100 bullebakken zie binnen komen ga ik snel weg hoor ook_gek :P
pi_110820948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
_O_

Bedankt voor bewijs.
Rustig aan.
pi_110821005
Laatst was een keer de motorclub pissed op de gemeente; gingen ze hele binnenstad elke kroeg naar binnen en alleen maar staan bij de deur en zo :D
pi_110821540
Als je met duizend bekenden bent, hoe groot is de kans dat je een onbekende ziet?.. Er kunnen maar een x aantal mensen per vierkante meter om je heen... Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen? :p
  donderdag 26 april 2012 @ 17:12:21 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110821571
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn kritischer op een club dan mannen... Zijn er veel mannen gaan vrouwen sneller weg waardoor er nog maar mannen zijn...

Ja het lijkt net alsof vrouwen niet van mannen houden :)
Meer mannen is meer keus en vinden ze alleen maar leuk. Aandacht is namelijk altijd leuk. Mits de mannen niet vervelend zijn ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Bullebakken of normale mannen is een wereld van verschil ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef firefly3 het volgende:
Oh wacht! Ik snap het al, teveel mannen is teveel concurentie :D

Trouwens even terug komen op je uitspraak dat je van alles kan doen bij een vrouw als je maar happy bent is onjuist.

Ik gaat vaak met meerdere vrouwen op stap. Tot mijn grote verbazing zitten meerdere mallen aan hun komt. Geloof me, op welke manier ze dat ook deden, hoe leuk ze de man vonden, het werd niet gewaardeerd.
  donderdag 26 april 2012 @ 17:14:10 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110821659
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef firefly3 het volgende:
Als je met duizend bekenden bent, hoe groot is de kans dat je een onbekende ziet?.. Er kunnen maar een x aantal mensen per vierkante meter om je heen... Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen? :p
En waarom zou je niet van de groep weg lopen? En je kan zelf ook contact met andere leggen. Zo moeilijk is dat niet hoor.
pi_110821709
Is een groep niet juist handig om op terug te vallen als je hosselpoging is mislukt?
pi_110821860
Als je met duizend bekenden bent, hoe groot is de kans dat je een onbekende ->ZIET<-? Hoe kan je een meid vinden als je alleen bekenden ziet all over the place. Ze nemen ruimte in waar een meid had kunnen staan. I give up
pi_110821973
Hoe benader je als licht ordinaire niet-zo-jongeman met niet al te opgevoede uitstraling een breekbaar meisje dat eruit ziet alsof ze viool speelt, de kunstcollectie van de koningin beheert en simpelweg opgevoed lijkt door een vader met 12 smaken diplomatieke onschendbaarheid?

Puur uit hobbymatige interesse natuurlijk.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110822042
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Meer mannen is meer keus en vinden ze alleen maar leuk. Aandacht is namelijk altijd leuk. Mits de mannen niet vervelend zijn ;)
Dit is dus niet waar naar mijn ervaring.... Vrouwen vinden het leuker om op plekken te zijn waar veel vrouwen komen.
Rustig aan.
  donderdag 26 april 2012 @ 17:25:01 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110822105
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef firefly3 het volgende:
Als je met duizend bekenden bent, hoe groot is de kans dat je een onbekende ->ZIET<-? Hoe kan je een meid vinden als je alleen bekenden ziet all over the place. Ze nemen ruimte in waar een meid had kunnen staan. I give up
Je kan ook overdrijven met je 1000 he? En dan nog, waarom zou je bij de groep blijven hoe groot dan ook. Je kan er ook van weg lopen. Ga je rondje door de club lopen bv.

Geinig wel, eerst doe je uitspraken dat de omgeving helemaal niks uit maakt als je zelf maar happy en blij bent en de vrouw jou wereld in sleept. En je niet laten beinvloeden van buiten af.

En nu is de omgeving extra belangrijk, want ze nemen de plek in van vrouwen en laat jij je meer dan beinvloeden door je omgeving :D

Man je spreekt je zelf zo onwijs tegen, keer op keer op keer.
pi_110822165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Hoe benader je als licht ordinaire niet-zo-jongeman met niet al te opgevoede uitstraling een breekbaar meisje dat eruit ziet alsof ze viool speelt, de kunstcollectie van de koningin beheert en simpelweg opgevoed lijkt door een vader met 12 smaken diplomatieke onschendbaarheid?

Puur uit hobbymatige interesse natuurlijk.
Dat is zelfs mij al gelukt gewoon puur om bij der papa binnen te komen *)
  donderdag 26 april 2012 @ 17:30:17 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110822305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit is dus niet waar naar mijn ervaring.... Vrouwen vinden het leuker om op plekken te zijn waar veel vrouwen komen.
En hoe groot is jou ervaring dan? Niet zo geheel groot toch? En jij gaat niet zo heel vaak op stap toch? Of ben ik in de war met iemand anders?

Mijn ervaring is namelijk precies tegen overgesteld, mits ze normaal behandeld worden en er niet mannen aan ze gaat zitten.

Zelf gaat ik geregeld met meerdere vrouwen op stap en soms ben ik dan de enige man. En geloof me, ik hoor dan echt wel wat ze wel en niet willen. Zie het trouwens ook :P

Wat zou kunnen is dat het natuurlijk vrouw afhankelijk is? :)
pi_110822717
Ook gek, je leeft teveel in je eigen wereldje. Daarom lukt het me niet om aan je uit te leggen dat het moeilijker vrouwen versieren is als er in de buurt geen vrouwen zijn.
pi_110822765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat is zelfs mij al gelukt gewoon puur om bij der papa binnen te komen *)
Tsja, ik weet niet. Bang dat ze zich de tyfus schrikt :@ Types als ik moet je maar net zin in hebben.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110822977
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En hoe groot is jou ervaring dan? Niet zo geheel groot toch? En jij gaat niet zo heel vaak op stap toch? Of ben ik in de war met iemand anders?

Mijn ervaring is namelijk precies tegen overgesteld, mits ze normaal behandeld worden en er niet mannen aan ze gaat zitten.

Zelf gaat ik geregeld met meerdere vrouwen op stap en soms ben ik dan de enige man. En geloof me, ik hoor dan echt wel wat ze wel en niet willen. Zie het trouwens ook :P

Wat zou kunnen is dat het natuurlijk vrouw afhankelijk is? :)
Er is niet 1 vrouw in een hele club.
Ik ga best vaak uit.
Rustig aan.
  donderdag 26 april 2012 @ 18:07:02 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110823903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
Ook gek, je leeft teveel in je eigen wereldje. Daarom lukt het me niet om aan je uit te leggen dat het moeilijker vrouwen versieren is als er in de buurt geen vrouwen zijn.
Eigen wereldje leven? Hoor wie het zegt :D

En ga je nou beweren dat vrouw op jou af komen? Volgens mij ga je in de meeste gevallen op de vrouw af toch?

Maar joh kap met dat slappe gelul en wees een vent ga gaat samen met mij op stap. Ipv de internet held uithangen.
pi_110823937
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Eigen wereldje leven? Hoor wie het zegt :D

En ga je nou beweren dat vrouw op jou af komen? Volgens mij ga je in de meeste gevallen op de vrouw af toch?

Maar joh kap met dat slappe gelul en wees een vent ga gaat samen met mij op stap. Ipv de internet held uithangen.
?
Rustig aan.
  donderdag 26 april 2012 @ 18:21:09 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110824476
Mensen het was weer leuk. Ik stap de auto in, en gaat zo uit eten. Tot morgen denk ik.
pi_110827433
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zou dat niet persoons afhankelijk zijn?

Ik denk namelijk van wel.
Laten we het daar maar op houden inderdaad.

Want voor mij is het altijd makkelijker geweest als er wel bekenden in de buurt waren. Je kan beter als groepje een groepje vrouwen aanspreken dan in je eentje op een groepje vrouwen afstappen. En als het contact er dan eenmaal is, is het ook makkelijker om door te vragen etc.

Voor mij dan :')
pi_110827524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:27 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Laten we het daar maar op houden inderdaad.

Want voor mij is het altijd makkelijker geweest als er wel bekenden in de buurt waren. Je kan beter als groepje een groepje vrouwen aanspreken dan in je eentje op een groepje vrouwen afstappen. En als het contact er dan eenmaal is, is het ook makkelijker om door te vragen etc.

Voor mij dan :')
Het ligt aan veel factoren, maargoed :) Dat geld dan over het algemeen voor mij doordat ik in een klein groepje sneller buiten de groep kijk.
Rustig aan.
pi_110838240
He firefly3, ik wilde je even laten weten dat ik wel degelijk je postings waardeer.
Fijn om te zien dat een aantal mensen hier proberen lui die het moeilijk hebben (zoals ik) te helpen.
pi_110838351
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geheel afhankelijk van de vrouw. Er zijn vrouwen direct van aanpakken houden, er zijn vrouwen die echt verleid willen worden, er zijn vrouwen die complimentjes een must vinden. Andere vrouwen walgen er van.

Belangrijkste is dat je gewoon je zelf moet zijn, lekker relaxt, verzorgt. Dus niet stinken bv. Kan rustig een oud t-shirt zijn kapot getrapte schoenen, maar zorg er voor dat je wel verzorgt bent in de zin van personelijke hygiene.
Nog even een oude post omhoog halen.

Ik vind dit een beetje vaag wat je schrijft.
Samengevat zeg je: Er zijn verschillende vrouwen, wees jezelf en wees hygiënisch....

Maar wat heb jij nou echt zien werken in die kroeg van je, waardoor vrouwen versiert werden?
Wat moet je nou doen om dit voor elkaar te krijgen?
pi_110841473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nog even een oude post omhoog halen.

Ik vind dit een beetje vaag wat je schrijft.
Samengevat zeg je: Er zijn verschillende vrouwen, wees jezelf en wees hygiënisch....

Maar wat heb jij nou echt zien werken in die kroeg van je, waardoor vrouwen versiert werden?
Wat moet je nou doen om dit voor elkaar te krijgen?
Uiteindelijk werken 2 dingen bij vrouwen uitstekend:
- humor
- relaxed/cool zijn
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110841729
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- humor
- relaxed/cool zijn
Interessant zijn is ook wel handig... Anders lopen ze gelijk weg.
Rustig aan.
pi_110841784
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Interessant zijn is ook wel handig... Anders lopen ze gelijk weg.
Dat volgt vanzelf.

Vrouwen moeten mij trouwens interesseren, niet andersom.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110841818
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat volgt vanzelf.

Vrouwen moeten mij trouwens interesseren, niet andersom.
Mjah... Dan lopen ze nog steeds weg :P
Rustig aan.
pi_110842013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mjah... Dan lopen ze nog steeds weg :P
Bij jou?

Ja, als je alleen standaardpraatjes houdt over werk, studie en andere oninteressante zaken in een eerste gesprekje...

Een eerste gesprek met een vrouw is zoeken naar kliks. Zijn die er niet, dan hoef je ook niet door te gaan. En kliks kunnen ook puur lichamelijk o.i.d. zijn.

Kliks gaan nauwelijks over werk, studie of dat soort feiten. Kliks gaan over voorkeuren, hobbies, dromen, passies, sport, etc.

pi_110842085
Ah vandaar.
Rustig aan.
pi_110842230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ah vandaar.
Jij lult alleen over studieresultaten en werktijden? :o

pi_110842639

[ Bericht 100% gewijzigd door kingtoppie op 26-04-2012 23:05:09 ]
Rustig aan.
pi_110842711
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Jij hebt nooit kliks?

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

pi_110848972
Wow, ik werd vanavond zowaar door een vrouw aangesproken tijdens het stappen. Pas de 3de keer dat me dat is overkomen, dus ik vond het de moeite waard om het te vermelden :). Hulde aan de vrouwen die durven initiatief te nemen!
pi_110848977
Axellll, leuke vrouw?
Rustig aan.
pi_110849008
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
Axellll, leuke vrouw?
Ja, prima meid eigenlijk. Maar zoals eigenlijk altijd in kroegen blijft het dan bij 5 zinnen en dan loopt ze verder. Wel weer een leuke avond gehad!
pi_110849035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 02:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, prima meid eigenlijk. Maar zoals eigenlijk altijd in kroegen blijft het dan bij 5 zinnen en dan loopt ze verder. Wel weer een leuke avond gehad!
En wat weet je nu van haar? Doe eens samenvatten wie ze is :P
Rustig aan.
pi_110849060
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

A - humor
B - relaxed/cool zijn
A is geen probleem. B wil nog wel es mislukken.

Dat verdomde ongeduld ook.

pi_110849067
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En wat weet je nu van haar? Doe eens samenvatten wie ze is :P
Geen hol. De uitspraak "prima meid" is puur gebasseerd op haar uiterlijk, op hoe ze overkomt; op de manier waarop ze dingen zegt; op de manier waarop ze zich kleed; op de manier waarop ze beweegt. Ofwel, de dingen die er toe doen. Maar verder, de dingen die je moet bespreken... daar weet ik eigenlijk niets van. Ik weet niet hoe ze heet, ik weet niet wat ze doet, waar ze vandaan komt, wat haar interesseses zijn of waar ze op vakantie gaat van de zomer.
pi_110849070
Ok, als je haar weer ziet.... ATTACK :P Ze spreekt je niet zomaar aan natuurlijk ;)
Slaap lekker hunk :W
Rustig aan.
pi_110856822
Bedankt dyna18, binnenkort zal ik een topic openen waarbij alles bij elkaar staat. Er is één zin wat eigenlijk de basis is. "jij bent goed genoeg". Het maakt niet uit hoe onbereikbaar een meid lijkt. Al zag je een actrice op straat, ga ervoor. Zelfs een beginneling kan massaal succes hebben.
pi_110856865
ik ben benieuwd firefly!
pi_110857154
Thx voor de support
pi_110866797
Om terug te vallen van een onderwerp van laatst. Ik sprak net een meid aan die echt super lekker maar ook tegelijk heel bitchy uit zag. En trapte er zelf in dat je van tevoren iemand kunt inschatten. Ik ging gelukkig niet mijn oude ding doen en gewoon volgen wat ik geleerd heb afgelopen jaar. Er kwam de meest zachtste en lief stemmetje uit haar. Het blijft me verbazen wie je allemaal tegen komt
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:54:55 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110867637
Je bent "lief dagboek" vergeten er boven te zetten :{
pi_110867826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Je bent "lief dagboek" vergeten er boven te zetten :{
Lief dagboek,
Vandaag heb ik toch zo'n aardige, constructieve en nuttige reactie van ook_gek gelezen op fok! forum. Mijn leven is veranderd!
pi_110868449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef ook_gek het volgende:
Mensen het was weer leuk. Ik stap de auto in, en gaat zo uit eten. Tot morgen denk ik.
hey ook_gek wat is dit nou, had jij zomaar een leven? Moet jij niet je 17 katten verzorgen?

:P
pi_110873839
Beste mensen, het is alweer meer dan een maand geleden dat ik hier een update heb gegeven over mijn situatie. Sinds toen is er best wel het één en ander gebeurd en veranderd, dus ik vond het wel weer eens tijd worden.

De bekende gezichten in deze reeks zullen wel weten dat ik op dat moment midden in een hele fijne tijd met een hele fijne jongedame zat. Dat is ook na die laatste update nog eventjes doorgegaan. En om te voorkomen dat ik straks de vraag krijg: Capstan is inmiddels geen onbeschreven blad meer. Dat lijkt me wat dat betreft een toereikend antwoord ;)

Maar hoe fijn het allemaal ook was, dingen gaan zoals ze gaan, en er bleken toch te veel verschillen tussen ons te zijn om er ook op de lange termijn iets van te kunnen maken. En dan is het, hoe moeilijk ook, beter om niet door te blijven gaan tot het doorsukkelen wordt. Vandaar dat we dus onze eigen weg weer gaan.

Het zijn echt een paar heel fijne maanden geweest, waaraan we allebei altijd heel goede herinneringen zullen hebben. En dat is me zeker weten ook wat waard :)

Zo, iedereen weer even op de hoogte :P
pi_110874021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Lief dagboek,
Beste mensen, het is alweer meer dan een maand geleden dat ik hier een update heb gegeven over mijn situatie. Sinds toen is er best wel het één en ander gebeurd en veranderd, dus ik vond het wel weer eens tijd worden.

De bekende gezichten in deze reeks zullen wel weten dat ik op dat moment midden in een hele fijne tijd met een hele fijne jongedame zat. Dat is ook na die laatste update nog eventjes doorgegaan. En om te voorkomen dat ik straks de vraag krijg: Capstan is inmiddels geen onbeschreven blad meer. Dat lijkt me wat dat betreft een toereikend antwoord ;)

Maar hoe fijn het allemaal ook was, dingen gaan zoals ze gaan, en er bleken toch te veel verschillen tussen ons te zijn om er ook op de lange termijn iets van te kunnen maken. En dan is het, hoe moeilijk ook, beter om niet door te blijven gaan tot het doorsukkelen wordt. Vandaar dat we dus onze eigen weg weer gaan.

Het zijn echt een paar heel fijne maanden geweest, waaraan we allebei altijd heel goede herinneringen zullen hebben. En dat is me zeker weten ook wat waard :)

;)

Maar serieus: Nice, goed bezig.
pi_110874235
quote:

Wel jammer dat het zo gelopen is, maar fijn dat je zo leuke tijd hebt gehad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110874415
quote:

Was je met pen of met potlood beschreven?
Maar jammer dat het toch zo gelopen is, maar verder _O_
Alles goed verder?
pi_110874551
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Alles goed verder?
Scherp casje :P

Hoe is die met jou?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110874603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Scherp casje :P

Hoe is die met jou?
Hier gaat het goed, neem wat meer tijd voor mijzelf.
Morgen met bartje op stap. Detroit doet aan uitbesteden :+ Heeft ie een dagje alleen
pi_110874696
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Alles goed verder?
Ik gebruik zelf doorgaans een pen, maar potlood klinkt dan weer beter...eh, ja, oké :P

Verder gaat het best, hoor. Dank voor de aardige woorden, allen :)
pi_110874781
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hier gaat het goed, neem wat meer tijd voor mijzelf.
Morgen met bartje op stap. Detroit doet aan uitbesteden :+ Heeft ie een dagje alleen
Verstandig jongen die Detroit :Y haha. Verstandig.

Met mij gaat het wel. Beetje grieperig afgelopen dagen. Vorige week een enorm klote gevoel gehad. Mijn wederom realiseren dat ik sommige dingen niet voel en begrijp en mij daarom buitengesloten voel
14 SHADES OF GREY
pi_110882805
Djeez mijn ''scharrel'' maakt me echt een beetje gek nu...

Sinds 4/5 weken hebben we erg intensief contact, vooral via de sms & whatsapp. Dit omdat ze wat verder weg woont...

Maar telkens als we gewoon aan het ''chatten'' zijn, komt ze ineens met heel kortaf antwoorden als:
- ''Haha oke''
- '' Nou mooi ''
- ''Prcies''
- ''idd''...

Ik kan daar niet zo goed tegen, het lijkt wel alsof ze opeens vanuit het niets heel arrogant gaat lopen doen. Dan denk ik ook ''fuck it'', maar dan stuurt ze 2/3 dagen later opeens weer hele lappen tekst...

Maar eergisteren was ik dan bijvoorbeeld jarig, (wat ze 99,9 % zeker had kunnen weten, al is het maar omdat ze een facebook junkie is), en dan hoor ik weer helemaal niets van haar -O-

Weet echt niet wat ik aan haar heb...
pi_110884716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef EiPet het volgende:
Djeez mijn ''scharrel'' maakt me echt een beetje gek nu...

Sinds 4/5 weken hebben we erg intensief contact, vooral via de sms & whatsapp. Dit omdat ze wat verder weg woont...

Maar telkens als we gewoon aan het ''chatten'' zijn, komt ze ineens met heel kortaf antwoorden als:
- ''Haha oke''
- '' Nou mooi ''
- ''Prcies''
- ''idd''...

Ik kan daar niet zo goed tegen, het lijkt wel alsof ze opeens vanuit het niets heel arrogant gaat lopen doen. Dan denk ik ook ''fuck it'', maar dan stuurt ze 2/3 dagen later opeens weer hele lappen tekst...

Maar eergisteren was ik dan bijvoorbeeld jarig, (wat ze 99,9 % zeker had kunnen weten, al is het maar omdat ze een facebook junkie is), en dan hoor ik weer helemaal niets van haar -O-

Weet echt niet wat ik aan haar heb...
Ik krijg het idee dat ze je aan het uittesten is. Wat als ik even de boot afhoud? Wil hij echt 100% voor mij gaan? Of misschien houdt ze je aan het lijntje..

Lastig, ik kan me goed voorstellen dat je dat niet prettig vindt.
pi_110885491
quote:

Klinkt als bijna identiek aan mijn verhaal; maar gefeliciteerd! :)
pi_110886130
Soms heb ik inderdaad ook het idee dat ze me aan het lijntje houdt, maar aan de andere kant: Waarvoor dan?

Ze is behoorlijk actief bij haar studentenvereniging, dus ze is niet eenzaam dat ze mij alleen nodig heeft als afleiding oid...
Maar aan de andere kant maakt ze ook niet heel veel aanstalte om af te spreken. Wil ze dan gewoon een beetje blijven whatsappen als ze zich verveelt ofzo? Lijkt me dat ze dit liever met vriendinnen doet, of jongens die ze vaker tegenkomt dan mij, bijvoorbeeld van de studentenvereniging..
pi_110886143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klinkt als bijna identiek aan mijn verhaal; maar gefeliciteerd! :)
Thnx :*

Wat heb jij ermee gedaan dan? Afgekapt het contact of maar een beetje sullig ''leuk'' terug blijven doen?

Ivm herkenbaarheid had ik de tijd namelijk veranderd, maar het is tussen ons al zeker een paar maanden aan de gang, maar er gebeurt gewoon nagenoeg niets. En telkens als ik denk dat we een ''leuk'' gesprekje hebben, dan begint ze opeens heel kortaf te doen.... Dweilen met de kraan open...
pi_110889553
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef EiPet het volgende:

[..]
Wat heb jij ermee gedaan dan? Afgekapt het contact of maar een beetje sullig ''leuk'' terug blijven doen?
Dit ja; bij mij is het al 2 maanden uit, maar we spreken nog altijd iedere week af enzo... ik kan niet loslaten; terwijl ik ook weet dat de relatie die we hadden niet helemaal goed zat. Tijdens mijn relatie dacht ik vaker na over hoeveel vrouwen ik wel niet zou/wou gaan neuken als ik weer single zou worden; de afgelopen twee maanden heb ik echter minder interesse in andere vrouwen dan ooit. Op liefdes-/seksueel gebied heb ik gewoon totaal geen idee van wat ik nu wil. Tijd zal het leren.
pi_110890030
quote:

Tof dat je een (positieve) ervaring rijker bent Capstan. :) Jammer dat het niet werkte natuurlijk, maar dat kan iedereen overkomen.
  zaterdag 28 april 2012 @ 02:59:13 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110890055
Cappie, ik ben zo trots he. Zo trots, als een vader op zijn kind.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110893392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef EiPet het volgende:

[..]

Thnx :*

Maar goed, heb je nou intensief contact of is ze kortaf ?

ze is in ieder geval niet geïnteresseerd in meer dan vriendschap en de ene x heeft ze zin om te praten en de andere x niet. Niets meer dan dat
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:24:53 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110893433
Capstan, jammer dat het zo afgelopen is. Toch is het niet slecht, je hebt er immers een aardig stuk van geleerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_110893451
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Maar goed, heb je nou intensief contact of is ze kortaf ?

ze is in ieder geval niet geïnteresseerd in meer dan vriendschap en de ene x heeft ze zin om te praten en de andere x niet. Niets meer dan dat
Of ze heeft gewoon andere dingen aan haar hoofd?
pi_110893803
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dus als ze andere dingen aan haar hoofd heeft; dan kan het zijn dat ze geen interesse toont maar dat toch heeft? :?
pi_110893823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Tangledup het volgende:

[..]

En hij wou ineens niet meer anoniem blijven?
Heeft ook nooit gehoeven hoor :P
pi_110893878
quote:

[..]

Je zou ook eerst naar een café (of iemands huis) kunnen gaan en daarna uit (met degenen die dat willen). Volgens mij is daar bij redelijk wat mensen wel animo voor.
pi_110893933
quote:

[..]

Misschien dat ik redeneer vanuit mijn eigen perspectief.. Maar als ik iemand echt leuk vind, of op zijn minst geinteresseerd ben, zal ik nooit kortaf zijn. Al is het maar omdat ik daar andersom een hekel aan heb.
Buiten dat, als ik weet dat iemand geinteresseerd is in mij, maar het is niet wederzijds, zeg ik dat direct om teleurstelling te voorkomen.

Maar was eipet niet degene die zelf ook kortaf tegen vrouwen kon doen en vaak zoiets had van, ik zie het niet zo zitten, maar zodra die vrouw dan haar interesse verloor, gepikeerd raakte?
pi_110895094
quote:

[..]

Ik stem hier ook voor...

Als iemand kortaf is hoef je niet te praten natuurlijk... Gewoon het gesprek weg laten ebben.. Andere keer herhalen.
Rustig aan.
pi_110895198
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dus als ze andere dingen aan haar hoofd heeft; dan kan het zijn dat ze geen interesse toont maar dat toch heeft? :?
Even vanuit mijn eigen situatie bekeken wel ja...
pi_110895257
Ik ben misschien naief, of juist wat verder dan de meeste vrouwelijke leeftijdsgenoten. Maar ook als ik wat aan mijn hoofd heb, zeg ik dat ik er even niet bij ben, niet lekker in mijn vel zit. Juist om degene die ik erg leuk vind, niet af te stoten. Maar ik houd van duidelijkheid..
pi_110895327
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben misschien naief, of juist wat verder dan de meeste vrouwelijke leeftijdsgenoten. Maar ook als ik wat aan mijn hoofd heb, zeg ik dat ik er even niet bij ben, niet lekker in mijn vel zit. Juist om degene die ik erg leuk vind, niet af te stoten. Maar ik houd van duidelijkheid..
Dat is netjes en lief, maar doet niet iedereen lijkt me.
Rustig aan.
pi_110895334
quote:
Alleen dat zeggen kan juist de ander afstoten. Die duidelijkheid
14 SHADES OF GREY
pi_110895341
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dat zeggen kan juist de ander afstoten. Die duidelijkheid
Ik ben er niet stoot niet af.
Rustig aan.
pi_110895373
quote:
Dat staat los van verder zijn dan leeftijdsgenoten imo. Als jij iemand date die jij pas net kent ga je toch niet je hele hebben en houwen bij die persoon neer gooien? Ik iig niet.
pi_110895592
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:47 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dat staat los van verder zijn dan leeftijdsgenoten imo. Als jij iemand date die jij pas net kent ga je toch niet je hele hebben en houwen bij die persoon neer gooien? Ik iig niet.
Is, ik zit niet zo lekker in mijn vel, je hele hebben en houwen?
Zodat de ander weet dat je wat afgeleid bent? Als je iemand al langer kent heb je juist geen uitleg nodig meer. Als ik thuis aan het bitchen ben weet mijn vriend al hoe laat het is, wat er is voorgevallen.
Maar als ik een ander afbitch die niet weet dat ik mij niet zo happy voel, denkt die ook, trut, rot maar op

En naar mijn idee heeft het wel met emotionele ontwikkeling te maken, als je weinig ervaring met omgang met mensen hebt, bij wijze van, zul je je eerder stil houden, dan wanneer je al een paar keer hebt mee gemaakt dat moodswings zonder reden afstoten. Ofzo. Kan het straks wel uitleggen maar stap nu de auto in, naar bartje :+
pi_110895881
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Is, ik zit niet zo lekker in mijn vel, je hele hebben en houwen?
Zodat de ander weet dat je wat afgeleid bent? Als je iemand al langer kent heb je juist geen uitleg nodig meer. Als ik thuis aan het bitchen ben weet mijn vriend al hoe laat het is, wat er is voorgevallen.
Maar als ik een ander afbitch die niet weet dat ik mij niet zo happy voel, denkt die ook, trut, rot maar op

En naar mijn idee heeft het wel met emotionele ontwikkeling te maken, als je weinig ervaring met omgang met mensen hebt, bij wijze van, zul je je eerder stil houden, dan wanneer je al een paar keer hebt mee gemaakt dat moodswings zonder reden afstoten. Ofzo. Kan het straks wel uitleggen maar stap nu de auto in, naar bartje :+
Ik ben sociaal emotioneel prima ontwikkeld maar als ik tegen iemand die ik 1x gedate heb zeg ''ik zit niet zo goed in mijn vel''. Vraagt die persoon door, wat imo ook logisch is. Alleen wanneer ik al kortaf doe, heb ik helemaal geen zin in mensen die doorvragen wat er dan aan de hand is. Alls je dit tegen zo'n persoon denkt voelt die persoon zich ook afgebitcht..
pi_110896040
Beetje normaal en leuk doen kan prima ook als je je kut voelt... Je spreekt wat minder maar dat verklaar je dan gewoon aan hem/haar door te zeggen dat je je niet super voelt en daarom wat minder spraakzaam bent, exit.
Rustig aan.
pi_110896483
Perongeluk bleef ik gisteren haken aan een bloemetjesjurkje van een meid en duwde ik het een klein beetje naar onderen :D Inplaats van dat ze boos omkeek begon ze tegen me aan te rijden. Een ander meid had ik perongeluk bij haar kont aangeraakt, die begon boos om te kijken, maar toen ze zag dat ik het was ging ze glimlachen.

Bij beiden keren liet ik het gewoon waaien alsof het niets voor stelt (stelt ook weinig voor) waardoor ze positief reageerden. Ik begin er steeds meer achter te komen dat de acties die je doet en wat je zegt totaal niets uit maakt met vrouwen "versieren", maar het meer te maken heeft met je eigen emoties en hoe erg je die volgt in plaats die van haar, zelfs in vage situaties.
pi_110896827
Dat is ook zo firefly.
Rustig aan.
pi_110897151
:)
pi_110897183
Maar wat als je iets per ongeluk doet en er wordt nog steeds vies naar je gekeken?
Rustig aan.
pi_110897420
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Maar wat als je iets per ongeluk doet en er wordt nog steeds vies naar je gekeken?
Vies als in boos?
14 SHADES OF GREY
pi_110897442
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Over het algemeen blijf ik blij. Anderen mogen niet dicteren hoe ik me voel. Soms kom je ze een week later weer tegen en doen ze ineens lief tegen je.
pi_110897489
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Over het algemeen blijf ik blij. Anderen mogen niet dicteren hoe ik me voel. Soms kom je ze een week later weer tegen en doen ze ineens lief tegen je.
Et voelt een beetje alsof er over je heen gewalst wordt als iemand vies naar je kijkt terwijl je niks slecht in je aard hebt zegmaar.
Rustig aan.
pi_110897688
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Et voelt een beetje alsof er over je heen gewalst wordt als iemand vies naar je kijkt terwijl je niks slecht in je aard hebt zegmaar.
Ja, hoe meer je gehecht bent aan het eindresultaat/haar hoe erger je het voelt. De oplossing is om meer plezier te hebben in jezelf door minder ver de toekomst in te denken. Hoe sterker je intenties met tegelijkertijd een loskoppeling van een behoefte van een eindresultaat, hoe sterker de aantrekkingskracht.
pi_110897759
Hosseltip voor vandaag:
Dont give a fuck about people unless they are nice people.
Rustig aan.
pi_110897845
Nice
  zaterdag 28 april 2012 @ 14:59:51 #174
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110898729
Ik heb probleem op het moment wil ik geen vaste relatie o.a omdat ik na het buitenland ga over een paar maanden. Wil gewoon iemand om af en toe leuke dingen te doen samen naar de film gaan etc (soort friends with benefits en dat hoeft niet met seks te zijn) . Echter wil de andere partij altijd verder dat ik mijn uiterlijk/karakter erg mee heb maakt het ook niet makkelijker want dat zien ze me vaak als een ideale vriend.

Een oplossing zou zijn daten en daarna afwijzen, echter wil ik niet zo iemand zijn. Want dan schep je gewoon valse verwachtigingen :r

Het probleem is dus hoe vind ik vredesnaam iemand die het zelfde wil. De meeste vrouwen zijn toch opzoek naar een relatie blijkt uit mijn ervaring.
pi_110899673
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef dinosteen het volgende:
Ik heb probleem op het moment wil ik geen vaste relatie o.a omdat ik na het buitenland ga over een paar maanden. Wil gewoon iemand om af en toe leuke dingen te doen samen naar de film gaan etc (soort friends with benefits en dat hoeft niet met seks te zijn) . Echter wil de andere partij altijd verder dat ik mijn uiterlijk/karakter erg mee heb maakt het ook niet makkelijker want dat zien ze me vaak als een ideale vriend.

Een oplossing zou zijn daten en daarna afwijzen, echter wil ik niet zo iemand zijn. Want dan schep je gewoon valse verwachtigingen :r

Het probleem is dus hoe vind ik vredesnaam iemand die het zelfde wil. De meeste vrouwen zijn toch opzoek naar een relatie blijkt uit mijn ervaring.
Laat haar een label plakken op de situatie. Waarom zou je aan al haar verwachtingen moeten voldoen? -> Je geeft al genoeg waarde aan haar door haar de optie te geven om bij je te zijn.
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:46:39 #176
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110899967
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Laat haar een label plakken op de situatie. Waarom zou je aan al haar verwachtingen moeten voldoen? -> Je geeft al genoeg waarde aan haar door haar de optie te geven om bij je te zijn.
Bedoel het meer in het algemeen. Als ik iemand tegenkom en ik vraag vervolgens een nummer en we spreken een keer wat af. En daarna zeg dat ik niet op zoek ben naar een relatie dan daalt de interesse onder het nul-punt. Of ze probeer me op een andere gedachte te brengen

[ Bericht 2% gewijzigd door dinosteen op 28-04-2012 15:49:04 (Toevoeging) ]
pi_110900141
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef dinosteen het volgende:

www.nmlk.nl ?
Dan is duidelijk dat je afspreek alleen om iets leuks te gaan doen, zonder dat er andere verwachtingen zijn.
pi_110900229
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:46 schreef dinosteen het volgende:

[..]

Bedoel het meer in het algemeen. Als ik iemand tegenkom en ik vraag vervolgens een nummer en we spreken een keer wat af. En daarna zeg dat ik niet op zoek ben naar een relatie dan daalt de interesse onder het nul-punt. Of ze probeer me op een andere gedachte te brengen
Het relatie onderwerp gewoon niet aankaarten lijkt me het beste, het boeit op zich niet wat er in de toekomst misschien wel of niet gaat gebeuren.
pi_110900245
Dyna18's oplossing lijkt me ook een goede als je gewoon leuke dingen wilt doen :)
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:09:30 #180
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110900517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het relatie onderwerp gewoon niet aankaarten lijkt me het beste, het boeit op zich niet wat er in de toekomst misschien wel of niet gaat gebeuren.

Ja dat is opzich waar alleen helaas tot nu toe nog niemand tegen gekomen die niet meer wilt dan gewoon af en toe (1-2 per week) leuke dingen wil doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
Dyna18's oplossing lijkt me ook een goede als je gewoon leuke dingen wilt doen :)
Opzich wel alleen:

NMLK is voor de leeftijd 20 - 45 jaar.

Dat ben ik niet. }:|
pi_110900571
Hoe oud ben je dino?
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:12:08 #182
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110900606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe oud ben je dino?
19
pi_110900650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:12 schreef dinosteen het volgende:

[..]

19
Ik ook! Tik em aan! *box*
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:24:40 #184
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110900990
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ook! Tik em aan! *box*
^O^

Maar goed ik zoek dus gewoon iemand waarmee ik gewoon 3 maanden mee kan daten en dan verder niks. Alleen tot nu toe is dat nog niet gelukt.
pi_110901056
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:24 schreef dinosteen het volgende:

[..]

^O^

Maar goed ik zoek dus gewoon iemand waarmee ik gewoon 3 maanden mee kan daten en dan verder niks. Alleen tot nu toe is dat nog niet gelukt.
Dat kan je beter aan ook_gek vragen denk ik ;) Die kan goed vrienden zijn met vrouwen. En dat meen ik, ik ben zelf ook slecht in het gewoon vrienden zijn met vrouwen.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:32:39 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110901184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat kan je beter aan ook_gek vragen denk ik ;) Die kan goed vrienden zijn met vrouwen. En dat meen ik, ik ben zelf ook slecht in het gewoon vrienden zijn met vrouwen.
Wat nog moeilijker is, is gefriendzoned worden en daar weer uit komen..... dat is pas lastig.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:34:03 #187
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110901225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat nog moeilijker is, is gefriendzoned worden en daar weer uit komen..... dat is pas lastig.
Ik ken ook nog een paar mensen die daar verstand van hebben, helaas. :')
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:38:46 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110901347
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken ook nog een paar mensen die daar verstand van hebben, helaas. :')
Ik denk dat de kunst is om subtiel duidelijk te maken dat je niet zit te wachten op een vriendschap... dus als je weggaat dat je bijvoorbeeld kan vragen (liever aanvoelen....) of dit als een date gezien wordt of gewoon even wat drinken.

Als ze nerveus worden en vragen hoezo? Dan kan je er een grap van maken en zeggen: "Zodat ik uiteraard beter me best ga doen :P"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:40:58 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110901404
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik denk dat de kunst is om subtiel duidelijk te maken dat je niet zit te wachten op een vriendschap... dus als je weggaat dat je bijvoorbeeld kan vragen (liever aanvoelen....) of dit als een date gezien wordt of gewoon even wat drinken.

Als ze nerveus worden en vragen hoezo? Dan kan je er een grap van maken en zeggen: "Zodat ik uiteraard beter me best ga doen :P"
Nou ja bij hun was het overduidelijk alleen maar vriendschap omdat zij nog een vriend had.
En ik was nog zo dom om te denken dat ik een kans maakte. :')
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:41:47 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110901434
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja bij hun was het overduidelijk alleen maar vriendschap omdat zij nog een vriend had.
Dit is heel fout,

Maar ik trek juist meiden aan die in van die "net niet" relaties zitten.... waar ik dan de reddende engel ben....

Ook niet altijd even fijn.
YouTube
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:44:49 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110901507
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit is heel fout,

Maar ik trek juist meiden aan die in van die "net niet" relaties zitten.... waar ik dan de reddende engel ben....

Ook niet altijd even fijn.
Ik trek niemand, heel handig.
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:49:45 #192
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110901624
quote:

[..]

Natuurlijk maak je nog kans er zijn als jij bijvoorbeeld vraagt wat drink jij eigenlijk het liefst. En zij antwoord drankje X. En je zegt daar vervolgens op terug "oh echt dat is mijn favoriete drankje ook" met een gezichtsuitdrukking die sarcasme/grapje uitstraalt. Dan breng je haar in verlegenheid zonder dat ze er iets tegen kan doen.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:50:02 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110901635
quote:

[..]

Je maakt altijd een kans, alleen is die kans niet altijd even groot.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:51:51 #194
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110901687
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

^^ knows what's up.
YouTube
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:53:11 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110901721
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik had mijn kans schromelijk overschat 90% tegen 5% ongeveer.
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:55:32 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110901764
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had mijn kans schromelijk overschat 90% tegen 5% ongeveer.
Ja, dat is wel kut. Maar net zoals met alle andere ervaringen, kun je hier ook van leren.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:57:58 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110901812
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, dat is wel kut. Maar net zoals met alle andere ervaringen, kun je hier ook van leren.
Ik heb geleerd dat je het nooit weet met vrouwen.
C'est la vie
pi_110901894
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

hehe
pi_110901938
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat je het nooit weet met vrouwen.
Ja klopt, je bent zelf de enige constante factor in je leven waar je controle over hebt.
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:09:33 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110902119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja klopt, je bent zelf de enige constante factor in je leven waar je controle over hebt.
Het is soms gewoon heel verwarrend.
Maar goed ik ben sowieso slecht met signalen van mensen.
C'est la vie
pi_110902331
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar gaan veel "beginners" de mist in, je weet niet precies wat je goed of fout deed aan de hand van feedback van haar en wil je het liever opgeven.

Vertrouw in het leer proces en ontmoet meer vrouwen, zulke dingen corrigeren zichzelf gelukkig. Je groeit in een golfbeweging en niet lineair naar boven. Maar de neiging is groot om je te identificeren met de laatste feedback die je gekregen hebt.
pi_110902449
Ah ja... Dat is iets wat ik zou moeten doen.. Ik ben veel te veel mezelf in interactie...

Ik zou meer: Bewust moeten kijken met mijn ogen...
Bewust in de gaten houden of ik iets meer zou kunnen proberen...

Want ik denk daar eerlijk gezegd nooit over na en lul maar een beetje stom om tijd te doden ofzo :) Maak sociaal contact voor mezelf ook niet super interessant door niet te kijken hoe ver ik zou kunnen komen.
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:24:24 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110902484
Ik vind dat onzin hoor, minder jezelf zijn.
Misschien wat gerichter (dus echt proberen te versieren) kan nooit kwaad natuurlijk.
C'est la vie
pi_110902499
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat onzin hoor, minder jezelf zijn.
Misschien wat gerichter (dus echt proberen te versieren) kan nooit kwaad natuurlijk.
Op dat punt minder mezelf zijn :P
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:25:42 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110902516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Op dat punt minder mezelf zijn :P
Maar dat heeft vind ik dan weinig met wel of niet jezelf zijn. Meer met gewoon doorpakken.
C'est la vie
pi_110902523
Zorg dat het goed zit met je libido. Dan ben je jezelf en ga je ervoor op het zelfde moment.
pi_110902546
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar dat heeft vind ik dan weinig met wel of niet jezelf zijn. Meer met gewoon doorpakken.
Ik denk er ook niet echt aan... Doorpakken... Mwah, het zit niet in mezelf om te gaan ''jagen''
Rustig aan.
pi_110902551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef firefly3 het volgende:
Zorg dat het goed zit met je libido. Dan ben je jezelf en ga je ervoor op het zelfde moment.
Minder fappen dus :P
Rustig aan.
pi_110902561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Minder fappen dus :P
idd :P
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:28:36 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110902584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk er ook niet echt aan... Doorpakken... Mwah, het zit niet in mezelf om te gaan ''jagen''
Ik ken het probleem, ik ben er ook nooit mee bezig.
Nu vind ik het eigenlijk wel prima zo.
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:30:01 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110902626
Vreemd genoeg verhoogt niet fappen niet direct mijn libido.
C'est la vie
pi_110902627
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Et zegt allemaal gewoon zo weinig naar mijn mening... Ik ''ken'' niet echt meisjes door en door... Die ik dan tegenkom en waar ik iets voor voel...

Mensen met uitgaan ken je niet en zijn redelijk ''waardeloos'' Wat dat betreft..
Rustig aan.
pi_110902648
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:28 schreef heloef het volgende:

[..]

De beslissing die je nu neemt om geen actie te ondernemen, belemmerd jezelf om bijv over twee jaar bijv haar te hebben. Waarom zou je jezelf zo'n tekort doen?:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110902777
Lol ik ben al blij als ik ooit een gewone vrouw weet te strikken.
Een model zit er voor mij echt niet in.
pi_110902841
Kent iemand dit boek?
http://www.amazon.co.uk/H(...)Louis/dp/0735204357/
Ik zit er aan te denken om deze te bestellen.
Misschien dat zo'n boek me eindelijk eens duidelijk maakt hoe ik contact beter kan aanpakken.
pi_110902910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:38 schreef dyna18 het volgende:
Kent iemand dit boek?
http://www.amazon.co.uk/H(...)Louis/dp/0735204357/
Ik zit er aan te denken om deze te bestellen.
Misschien dat zo'n boek me eindelijk eens duidelijk maakt hoe ik contact beter kan aanpakken.
ik denk niet dat een boek je iets kan leren of wat dan ook.

beste leerschool is doen. ga naar buiten, vrouwen aanspreken. hoe vaker hoe makkelijker, en dan leer je ook om een blauwtje niet persoonlijk op te pakken etc.
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:42:57 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110902974
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De beslissing die je nu neemt om geen actie te ondernemen, belemmerd jezelf om bijv over twee jaar bijv haar te hebben. Waarom zou je jezelf zo'n tekort doen?:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je natuurlijk een punt.
Maar ik word er gewoon een beetje moe van of zoiets , zo heb ik een hartstikke tof meisje ontmoet maar ik heb eigenlijk nooit zin om met haar te praten.
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:44:25 #218
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110903016
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk een punt.
Maar ik word er gewoon een beetje moe van of zoiets , zo heb ik een hartstikke tof meisje ontmoet maar ik heb eigenlijk nooit zin om met haar te praten.
Om even iemand anders te quoten van Fok!: "Ik hoef vrouwen niet te interesseren, vrouwen moeten mij interesseren"
YouTube
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:46:54 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110903087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Om even iemand anders te quoten van Fok!: "Ik hoef vrouwen niet te interesseren, vrouwen moeten mij interesseren"
Dit is zo'n ouderwetse "het ligt niet aan jou maar aan mij" :')
Ik vind haar heel interessant, ze is alles behalve saai eigenlijk. Beetje apart maar daardoor zeer interessant.
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:48:23 #220
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110903120
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is zo'n ouderwetse "het ligt niet aan jou maar aan mij" :')
Ik vind haar heel interessant, ze is alles behalve saai eigenlijk. Beetje apart maar daardoor zeer interessant.
Stuur haar simpel bericht:

"Hey! Ik was even benieuwd hoe je dag was... Gr."

moet jij eens kijken, wat voor lap tekst je terug krijgt.

Krijg je een simpel antwoord terug, dan back to the drawing board.
YouTube
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:50:18 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110903168
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:36 schreef dyna18 het volgende:
Lol ik ben al blij als ik ooit een gewone vrouw weet te strikken.
Een model zit er voor mij echt niet in.
Onzin Dyna. Als ik het kan, kan jij het ook.
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:52:19 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110903225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Stuur haar simpel bericht:

"Hey! Ik was even benieuwd hoe je dag was... Gr."

moet jij eens kijken, wat voor lap tekst je terug krijgt.

Krijg je een simpel antwoord terug, dan back to the drawing board.
Dat is het mooie aan vrouwen, een vraag een echt goede vraag (en dan niet hoe gaat het?) en je hebt ze "ontstoken" en dan lullen ze maar door en door en door. :')
C'est la vie
pi_110903406
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is het mooie aan vrouwen, een vraag een echt goede vraag (en dan niet hoe gaat het?) en je hebt ze "ontstoken" en dan lullen ze maar door en door en door. :')
Hehe :P :X
Rustig aan.
pi_110903479
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Luister naar deze tovenaar.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:08:27 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110903685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hehe :P :X
Vrouwen hebben soms toch de neiging om te belanden in "maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij" :')
C'est la vie
pi_110903728
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrouwen hebben soms toch de neiging om te belanden in "maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij" :')
_O- Dit soort dingen moet je tegen die meisjes zeggen :P Dit kan je verkappen in een complimentje etc.. Tis best grappig vind ik :P
Rustig aan.
pi_110903930
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O- Dit soort dingen moet je tegen die meisjes zeggen :P Dit kan je verkappen in een complimentje etc.. Tis best grappig vind ik :P
Vrouwen moet je in een hoek duwen.
pi_110903947
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Terwijl je der in een hoek duwt*
Rustig aan.
pi_110903951
quote:

[..]

Werkt wel trouwens...
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:21:54 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110904063
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens gezegd een keer. :')
C'est la vie
pi_110904072
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens gezegd een keer. :')
En reactie?
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:22:49 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110904088
quote:

[..]

Chloroform, veel makkelijker.
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:24:05 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110904125
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En reactie?
Ze had toen wel meteen door dat ze het alleen maar over zichzelf had.
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:24:11 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110904128
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Chloroform, veel makkelijker.
Loef, hoe laat zien je we jou straks?
pi_110904143
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze had toen wel meteen door dat ze het alleen maar over zichzelf had.
^O^
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:24:40 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110904145
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vertrek zo van huis, uurtje of 7 dus ongeveer om 8 uur denk ik.
C'est la vie
pi_110904179
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe laat jij daar? Hoe heet tent?
SPOILER
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:26:04 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110904183
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vertrek zo van huis, uurtje of 7 dus ongeveer om 8 uur denk ik.
Duurt het zo lang? :o
Ik dacht dat het best dichtbij was.

Maarja, je hebt nummers van mensen, dus je vindt ons wel.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:26:31 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110904196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe laat jij daar? Hoe heet tent?
Ik ga over een paar minuutjes naar het station, mensen ophalen. Dan gaan we (ze) wat eten. Daarna naar Plantage denk ik?
pi_110904209
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ga over een paar minuutjes naar het station, mensen ophalen. Dan gaan we (ze) wat eten. Daarna naar Plantage denk ik?
Aye, i see you at the spot?
Rustig aan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:27:14 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110904216
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Duurt het zo lang? :o
Ik dacht dat het best dichtbij was.

Maarja, je hebt nummers van mensen, dus je vindt ons wel.
Trein vertrek om het half uur, om 19:12.
Dat duurt ook maar een kwartier, maar voordat ik heb uitgevonden hoe ik daar kom is het denk ik wel 8 uur. :')
C'est la vie
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:28:48 #242
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110904255
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Trein vertrek om het half uur, om 19:12.
Dat duurt ook maar een kwartier, maar voordat ik heb uitgevonden hoe ik daar kom is het denk ik wel 8 uur. :')
Hehe, true. Het is best een eindje lopen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Aye, i see you at the spot?
Roger that.
pi_110904373
Iedereen veel plezier op de meet trouwens! :)
pi_110907405
Vraagje:

zo'n jaar geleden had ik een ''scharrel''. Echt een mooie meid naar mijn idee, maar ik zat nog teveel met ex in mijn hoofd. Zijn wel samen in bed beland na een feest, maar echt tot 1 op 1 daten is het nooit gekomen...

Wel begon ze me te sms'en, maar dat contact werd eigenlijk een beetje ''awkward'' naar mijn idee, elke dag weer hetzelfde aan elkaar vragen, ''wat ga je vandaag doen, oke leuk, ik moet naar school en daarna werken''..

Contact bloedde dus dood, grotendeeels ook door mij, ook wel een beetje van haar kant. Hoorde daarna eigenlijk nooit meer iets van haar, en begon mezelf een beetje wijs te maken dat ze het een beetje met mij had gehad, zoals altijd eigenlijk als ik een tijdje geen contact met een meid heb..

Nu was ik vorige week jarig, en kreeg ik best een spontane felicitatie van haar op FB, en nu een jaar later en los van mn ex denk ik toch wel : Hmm ze was echt best wel leuk... Nog kans?
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:07:14 #245
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110907459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef InterMilan het volgende:
Vraagje:

zo'n jaar geleden had ik een ''scharrel''. Echt een mooie meid naar mijn idee, maar ik zat nog teveel met ex in mijn hoofd. Zijn wel samen in bed beland na een feest, maar echt tot 1 op 1 daten is het nooit gekomen...

Wel begon ze me te sms'en, maar dat contact werd eigenlijk een beetje ''awkward'' naar mijn idee, elke dag weer hetzelfde aan elkaar vragen, ''wat ga je vandaag doen, oke leuk, ik moet naar school en daarna werken''..

Contact bloedde dus dood, grotendeeels ook door mij, ook wel een beetje van haar kant. Hoorde daarna eigenlijk nooit meer iets van haar, en begon mezelf een beetje wijs te maken dat ze het een beetje met mij had gehad, zoals altijd eigenlijk als ik een tijdje geen contact met een meid heb..

Nu was ik vorige week jarig, en kreeg ik best een spontane felicitatie van haar op FB, en nu een jaar later en los van mn ex denk ik toch wel : Hmm ze was echt best wel leuk... Nog kans?
Jup, je bent niet met ruzie uit elkaar gegaan....

Enige wat je hoeft te doen, is opnieuw de vlam aan te wakkeren...

Gooi het op: "unfinished business" en "de leeftijd"

YouTube
pi_110909200
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef InterMilan het volgende:
Vraagje:

Buiten dat ze mooi was; was er nog iets bijzonders aan haar? Je noemt dat de gesprekken al snel wat "alledaags" werden (heel herkenbaar; heb ik ook bij veel vrouwen); maar duidt dit niet op dat ze eigenlijk buiten haar uiterlijk niet zo boeiend is? Of is het gewoon een vorm van gebrek aan inzet toendertijd... maar als dat zo zou zijn, dan was er dus ook niet echt inzet van haar uit... dus dan zou het toch ook niets geworden zijn. Kortom; het klinkt als terugdenken aan iets uit gebrek aan beter op het moment.
pi_110912512
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook :')
Children of the night. What music they make.
pi_110912680
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:33 schreef kutkloon7 het volgende:
Iedereen veel plezier op de meet trouwens! :)
Meet? Welke meet :?
Children of the night. What music they make.
pi_110913273
Ik stond laatst een patatje te eten tijdens het uitgaan en hoorde toen een gozer zeggen "He, als ik jou was zou ik met mij meegaan". Ik zeg probeer het eens :')
Moo
pi_110921913
Soms lijk ik een klik te hebben; maar dan blijkt het met een meid te zijn die zo sociaal is dat ze met iedereen een klik heeft.
pi_110927339
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 09:46 schreef Axel1988 het volgende:
Soms lijk ik een klik te hebben; maar dan blijkt het met een meid te zijn die zo sociaal is dat ze met iedereen een klik heeft.
So what?
Rustig aan.
pi_110927594
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

So what?
Gewoon een constatering :). Op de een of andere manier heb ik altijd de neiging om bijzonder te willen zijn of een uitzonderlijke prestatie te leveren... anders zijn dan de rest... in die context is die constatering best een teleurstelling.
pi_110927708
Gewoon eerst neuken, dan pas verder kijken of er een relatie in zit ja/nee. Seriously, anders leg je er teveel spanning op.
pi_110927714
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Gewoon een constatering :). Op de een of andere manier heb ik altijd de neiging om bijzonder te willen zijn of een uitzonderlijke prestatie te leveren... anders zijn dan de rest... in die context is die constatering best een teleurstelling.
Dus een vorm van negatief naar jezelf kijken..., Je acties devalueren terwijl het helemaal nergens op slaat...

Integendeel, meisjes die goed zijn in de omgang zijn naar mijn mening een grotere ''winst'' Dan meisjes die niet goed zijn in de omgang... Tevens als jij iets met haar zou bereiken, en jij hebt minimaal even grote kans als al die andere kerels... Dan kiest zij jou BOVEN al die andere kerels... Wat opzicht specialer zou zijn toch?

Maarja denk in ieder geval niet zo negatief, dat is mijn tip.
Rustig aan.
pi_110927722
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef Regilio_ het volgende:
Gewoon eerst neuken, dan pas verder kijken of er een relatie in zit ja/nee. Seriously, anders leg je er teveel spanning op.
^O^
Rustig aan.
  zondag 29 april 2012 @ 15:51:31 #256
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110932601
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 09:46 schreef Axel1988 het volgende:
ik snap je wel...... Ik herken dat.... alleen prik daar doorheen.... het enige nadeel wat je hebt, is dat als het uit is ze zo weer een andere vent heeft... daar moet je tegen kunnen.

Het voordeel is, is dat ze waarschijnlijk met iedereen overweg kan, en dat als ze jou kiest in plaats van een ander, zulke meiden vaak ook heel loyaal zijn.

Die weten heel goed het onderscheid te maken, hoe te doen tegen de buitenwereld, en hoe te doen tegen hun eigen vriend.
YouTube
pi_110945334
In hoeverre het betrouwbaar is weet ik niet, maar in het programma 'jongens tegen de meisjes' van RTL ( jaja :') )was een vraag over initiatief nemen bij het versieren, namelijk: wie neemt er vaker het eerste initiatief bij het versieren (oid)? En daaruit kwam dat uit onderzoek zou zijn gebleken dat in meer dan 70% van de gevallen de vrouw het eerste initiatief neemt.

Ik ben wel erg benieuwd naar die onderzoeken, het verbaasde me best wel.

Maar op basis daarvan is het wel zeer onterecht om te klagen over het gebrek aan initiatief nemen van de vrouwen. :P
pi_110945764
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar op basis daarvan is het wel zeer onterecht om te klagen over het gebrek aan initiatief nemen van de vrouwen. :P
Ik had eerst een onenigheid met money...

Die had het erover dat als je als vrouw oogcontact met een man maakt dat de vrouw dus ''initiatief heeft genomen omdat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken''

Ja............................... Dat zet dingen wel in perspectief...
Rustig aan.
pi_110945907
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die had het erover dat als je als vrouw oogcontact met een man maakt dat de vrouw dus ''initiatief heeft genomen omdat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken''

Ja, als de vrouw begint met contact zoeken op die manier, is dat toch wel de eerste stap denk ik. Maar een redelijk passieve stap. Daadwerkelijk het contact voortzetten door erop af te stappen en een praatje te maken vind ik een veel grotere stap en dat zijn naar mijn idee wel vaak mannen. Maar ik weet niet of dat feitelijk is of dat het meer een idee is wat je wordt aangepraat.
pi_110946055
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, als de vrouw begint met contact zoeken op die manier, is dat toch wel de eerste stap denk ik. Maar een redelijk passieve stap. Daadwerkelijk het contact voortzetten door erop af te stappen en een praatje te maken vind ik een veel grotere stap en dat zijn naar mijn idee wel vaak mannen. Maar ik weet niet of dat feitelijk is of dat het meer een idee is wat je wordt aangepraat.
Ik sta iedere keer maar weer te kijken als ik word aangesproken door een meisje hoor...
Gisteren door een soort van vriendin, en een meisje waarmee ik 2 (Of was het 3..) jaar geleden mee liep op 3 oktober... aangesproken. (You got DM)
Rustig aan.
pi_110946830
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toestemming vragend :/
pi_110946907
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Toestemming vragend :/
Ik niet hoor. Ik zoek niet naar meisjes die mij aankijken... Dat overkomt je gewoon. En als dat een beetje zo blijft vraagt dat meisje juist aan jou of je naar haar wilt komen.... Dus eigenlijk verhoogt dat je waarde misschien wel :o In pua termen.
Rustig aan.
pi_110947499
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Ik zoek niet naar meisjes die mij aankijken... Dat overkomt je gewoon. En als dat een beetje zo blijft vraagt dat meisje juist aan jou of je naar haar wilt komen.... Dus eigenlijk verhoogt dat je waarde misschien wel :o In pua termen.
Ik bedoel die uitspraak "dat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken", klinkt alsof ze de vrouw boven mannen zet.
pi_110947529
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel die uitspraak "dat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken", klinkt alsof ze de vrouw boven mannen zet.
Nouja... Dat ze wilt dat jij haar aanspreekt is misschien beter verwoord.
Rustig aan.
pi_110947546
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja... Dat ze wilt dat jij haar aanspreekt is misschien beter verwoord.
idd :)
pi_110947574
-edit- slowchat

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 30-04-2012 11:57:57 ]
Rustig aan.
pi_110947664
-edit- slowchat

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 30-04-2012 11:58:15 ]
Rustig aan.
pi_110948558
Een super mooie meid vroeg net of ik ook naar den haag ging. Mooie start van de avond, maar Echt lomp dat ik de trein moet halen. Vrouwen kunnen ook initiatief nemen, het hangt af hoe je je voelt en veel meer andere factoren
pi_110949613
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef firefly3 het volgende:
Een super mooie meid vroeg net of ik ook naar den haag ging. Mooie start van de avond, maar Echt lomp dat ik de trein moet halen. Vrouwen kunnen ook initiatief nemen, het hangt af hoe je je voelt en veel meer andere factoren
war blijft je topic firefly?
pi_110950099
30% af. Dit is mijn derde dag achter elkaar dat ik uit ga, maandag koninginnedag.
pi_110950389
Ben aan het afbouwen met medicatie en dat valt niet mee.
Ik voel me echt extreem eenzaam en alleen en krijg meteen de gedachtes dat adviezen mij niet kunnen helpen omdat ik bij voorbaat al ben afgewezen puur om uiterlijk. Ik weet ook 100% zeker dat dat altijd zo was alleen niet of het nog steeds zo is zo voelt het wel namelijk.

Ik ben erg jaloers op mensen met een redelijk tot goed uiterlijk bij wie de adviezen die hier gegeven worden daadwerkelijk effect hebben.
pi_110950669
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
Ik voel me echt extreem eenzaam en alleen en krijg meteen de gedachtes dat adviezen mij niet kunnen helpen omdat ik bij voorbaat al ben afgewezen puur om uiterlijk. Ik weet ook 100% zeker dat dat altijd zo was alleen niet of het nog steeds zo is zo voelt het wel namelijk.

Ik ben erg jaloers op mensen met een redelijk tot goed uiterlijk bij wie de adviezen die hier gegeven worden daadwerkelijk effect hebben.
jij bent niet lelijk.
Maar dat komt ook niet aan.
Sterkte verder
pi_110950725
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 23:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

jij bent niet lelijk.
Maar dat komt ook niet aan.
Sterkte verder
Niet lelijk ws , wel dat er iets ontbreekt dat interesse opwekt. Onaantrekkelijk is het betere woord.

Mijn rl sociale contacten zijn weer eens 0. Terwijl ik altijd zoveel mijn best doe bij vrouwen maar altijd met lege handen kom te staan.
pi_110950783
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet lelijk ws , wel dat er iets ontbreekt dat interesse opwekt. Onaantrekkelijk is het betere woord.
nouja dat weet ik niet, ik heb je alleen op foto's gezien, en je mag er zeker zijn. Dat maakt je per definitie niet onaantrekkelijk.
Ligt geheel aan je houding denk ik
pi_110950972
Verder heb ik niks te melden, maar het gaat erg slecht.
pi_110954577
quote:

[..]

Mijn rl sociale contacten zijn weer eens 0. Terwijl ik altijd zoveel mijn best doe bij vrouwen maar altijd met lege handen kom te staan.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik denk niet dat dat aan je uiterlijk ligt (en ik heb wat foto's van jou gezien). Ik ben tevreden met mezelf qua uiterlijk, maar ik merk soms ook dat ik me iets te passief opstel in het contact met anderen. Misschien is het ook zoiets bij jou?
pi_110955052
quote:

Daar heb je 100%gelijk in richard.

Mensen met een redelijk tot goed uiterlijk weten niet hoe makkelijk
ze het hebben wat betreft kans op een date/relatie.
pi_110955276
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 01:50 schreef strong het volgende:

[..]

Daar heb je 100%gelijk in richard.

Mensen met een redelijk tot goed uiterlijk weten niet hoe makkelijk
ze het hebben wat betreft kans op een date/relatie.
Dat denk ik dus ook.
Hulp met sociale vaardigheden heb je ook weinig aan als je ze toch niet kan toepassen bij vrouwen.
Ze zullen hoogstens je innerlijk waarderen maar van fysieke klik gaat nooit sprake zijn.

Ik heb wat andere forums doorgenomen en dan merk ik pas hoe makkelijk het is voor de meeste om iemand te krijgen... en die hebben hele andere problemen.... semi problemen.
Hoe makkelijk het is voor de meeste om een date te regelen... niet op voorhand te worden afgewezen. Ik denk inderdaad dat ze niet beseffen dat ze blij mogen zijn met een redelijk tot mooi uiterlijk.
Zonder redelijk uiterlijk blijven de deuren gesloten.
pi_110955421
quote:

[..]

:{ Je zal wel begrijpen waarom ik hier een beetje moeite mee heb.
pi_110955442
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 02:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:{ Je zal wel begrijpen waarom ik hier een beetje moeite mee heb.
Ja
pi_110955484
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 02:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja
Okay, als dat maar duidelijk is. :{
pi_110955591
Wat straw zegt.
Rustig aan.
pi_110955904
Wat een onzin weer over uiterlijk. Je kunt een meid helemaal gek maken terwijl je achter haar staat terwijl ze je nog niet eens gezien heeft. Dat slachtoffer rol gedoe moet een keer ophouden, dan groei je pas.
pi_110955930
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 03:57 schreef firefly3 het volgende:
Wat een onzin weer over uiterlijk. Je kunt een meid helemaal gek maken terwijl je achter haar staat terwijl ze je nog niet eens gezien heeft. Dat slachtoffer rol gedoe moet een keer ophouden, dan groei je pas.
Hoe ben ik eigenlijk van mijn slachtofferrol afgekomen... Inzien dat ik het deed.... Er gedag tegen zeggen... En wat ''verwaander'' worden...

Ik zeg niet dat dit de gouden formule is maar voor mij werkte het.
Rustig aan.
pi_110955959
Voor mij ook, ik heb ook in een slachtofferrol gezeten en ook op dezelfde manier uit geklommen.
pi_110955978
Eigenlijk ga je jezelf ook gewoon beter voelen als je je aan die regels houdt... Dus het levert ook heel snel iets op :)
Rustig aan.
pi_110955990
Ja, vooral als je positieve emoties voelt voordat je gaat slapen, dan worden die hersenverbindingen versterkt. Gezond voedsel blijkt ook te werken en meditatie.
pi_110955994
Hersenverbindingen versterkt? Wat bedoel je daar precies mee?

Mja, voldoende eten, gestructureerd naar bed... Gestructureerd sporten... In die volgorde zou je het moeten toepassen / allemaal tegelijkertijd... Daarna komt de energie pas kijken.... Gewoon tegen je zin in doen.

En weten dat je dus in die slachtofferrol zit etc:
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 04:10 schreef kingtoppie het volgende:
Inzien dat ik het deed.... Er gedag tegen zeggen... En wat ''verwaander'' worden...

Rustig aan.
pi_110956000
Oh ja, sporten ook. Het blijkt dat je hersenen in de zelfde emotionele staat wilt blijven en versterken omdat het minder energie kost. Er worden telkens hersen verbindingen aan gemaakt om je huidige emotionele staat te rationaliseren en bevestigen zodat je als persoon niet hoeft te veranderen.
pi_110956002
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 05:01 schreef firefly3 het volgende:
Oh ja, sporten ook. Het blijkt dat je hersenen in de zelfde emotionele staat wilt blijven en versterken omdat het minder energie kost. Er worden telkens hersen verbindingen aan gemaakt om je huidige emotionele staat te rationaliseren en bevestigen zodat je als persoon niet hoeft te veranderen.
Dan ehh, vind ik het grappig dat ik ooit stemming wisselingen heb gehad.

Maar toch... Je zult ergens wel gelijk hebben omdat je in een bepaalde stemming weg kunt ''zinken''
Dat gaat vrij automatisch... En daar zou je op een manier tegen moeten ''vechten'' Toch wel. Maar die stemming komt ook uit het niets aanzetten dusja... }:|
Rustig aan.
pi_110956012
(via rsd) heb ik gehoord dat je een soort basslijn hebt als emotie, en dat je van daaruit pieken en dalen hebt. Misschien een combinatie van micro en macro impulsen ofzo.
pi_110956019
Ik heb dus niet zo een sterke bassline denk ik :o Dat zou ook nog kunnen :)
Rustig aan.
  maandag 30 april 2012 @ 11:14:57 #293
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110959360
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
30% af. Dit is mijn derde dag achter elkaar dat ik uit ga, maandag koninginnedag.
Hoeveel dagen ga je normaal gesproken uit dan? Want 3 dagen achter elkaar is niet zo heel speciaal of gek toch?
  maandag 30 april 2012 @ 11:21:23 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110959550
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 04:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe ben ik eigenlijk van mijn slachtofferrol afgekomen... Inzien dat ik het deed.... Er gedag tegen zeggen... En wat ''verwaander'' worden...

Uiterlijk speelt deels een rol. Want een uiterlijk kan je aan trekken. Gho dat is een mooie vrouw.

Je moet je zelf accepteren zoals je bent, tevreden zijn met je zelf. Je gaat dat dan ook uitstralen en je verzekerd gedragen. Dat werkt positief bij alles. Werk, versieren of tijdens een sollicitatie. Je komt namelijk zelf verzekerd over :)
pi_110959758
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uiterlijk speelt deels een rol. Want een uiterlijk kan je aan trekken. Gho dat is een mooie vrouw.

Je moet je zelf accepteren zoals je bent, tevreden zijn met je zelf. Je gaat dat dan ook uitstralen en je verzekerd gedragen. Dat werkt positief bij alles. Werk, versieren of tijdens een sollicitatie. Je komt namelijk zelf verzekerd over :)
Ik ben gisteren uitgeweest met 5 jongens.. Het enige resultaat was dat ik mij onwijs onzeker ging voelen en besloot om al vroeg weer naar huis te gaan. De heren waren alleen maar bezig met het de hemel in prijzen en afzeiken van de vrouwen die daar rondliepen en ik ging mij kleiner en kleiner voelen. Voor mij weer een bevestiging dat uitgaan niet aan mij is besteed.
pi_110960461
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 11:30 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben gisteren uitgeweest met 5 jongens.. Het enige resultaat was dat ik mij onwijs onzeker ging voelen en besloot om al vroeg weer naar huis te gaan. De heren waren alleen maar bezig met het de hemel in prijzen en afzeiken van de vrouwen die daar rondliepen en ik ging mij kleiner en kleiner voelen. Voor mij weer een bevestiging dat uitgaan niet aan mij is besteed.
Volgende keer niet met alleen jongens uit gaan. Of helemaal niet met jongens maar met meisjes
14 SHADES OF GREY
  maandag 30 april 2012 @ 12:17:28 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110960899
quote:

[..]

of je gaat met de verkeerde mensen uit ;)
pi_110961083
quote:

Dacht dat je de hoop al had opgegeven kwa meisjes scoren ? geloof me acceptatie is heerlijk! Zxou wel wat socialer willen zijn... gister vrijgezellefeest van een vriend met 5 a 6 vreemde mensen erbij die het over vanalles en nog wat hebben waar ik geen verstand van heb :( heb dus amper wat gezegd helaas. Als ik dan zie hoe makkelijk zo'n ventje uit de groep met iedereen aan het lullen is dan ben ik daar best wel jaloers op. Daarna rond 23:00 nijmegen in :') 1 stap per uur... voelde me echt niet op me gemak en snap niet dat mensen daar voor de lol tussen gaan staan.
pi_110961102
quote:

[..]

Dat doen kerels onder elkaar, grotendeels is het ook gewoon zeiken op alles om niets. De volgende keer met een stel leuke vriendinnen uitgaan en dan alle kerels afzeiken op alles om niets ^O^
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_110963892
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoeveel dagen ga je normaal gesproken uit dan? Want 3 dagen achter elkaar is niet zo heel speciaal of gek toch?
Gemiddeld 2 dagen. Meer dagen is eigenlijk beter idd
pi_110963926
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 12:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat doen kerels onder elkaar, grotendeels is het ook gewoon zeiken op alles om niets. De volgende keer met een stel leuke vriendinnen uitgaan en dan alle kerels afzeiken op alles om niets ^O^
Lot hecht er ook te veel waarde aan denk ik. Vrouwen beoordelen mannen ook net zo hard. Ik zie het probleem niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')