Gasten worden hier aan de lopende band gefriendzoned omdat ze te voorzichtig en "te lief" bezig zijn, en dat is echt zonde. Ok, ik zal een eigen topic starten.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik tilde net de borsten op van een dame omdat ik zag dat ze wat voorover liep. Ze giechelde en hielp mij tegelijk mijn fallus te te dragen omdat ik deze over de grond meesleepte.
Het contrast ligt hier te hoog firefly3, hier zitten mensen die moeite hebben met versieren en dat betekent niet meteen dat ze maar een ijzersterk hosselmechanisme moeten gaan ontwikkelen.
Ik word een beetje moe van je zogenaamde kennis en tips.
Waarom open je niet gewoon je eigen self-confidence-topic en laat je anderen hier tips en advies geven waar echt wat mee gedaan kan worden?
Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!quote:
Hooiquote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!
Lang verhaal. Ik had dinsdag een soort date en ze voelt niets voor mequote:
Je bent één van de weinige vrouwen die daar voor valt...quote:
Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.
Het ligt puur aan de situatie en ook aan de vrouw die er staat. 100% consistentie bestaat niet. Er zullen inderdaad vrouwen zijn die dat niet leuk vinden, live with it, dan doe je gewoon een stapje terug met haar. Maar klappen krijgen van een meid daardoor? -> Nooit gebeurt.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar waar doel je op ff? Als ik iemand leuk vind, ken ik die al wat langer. Want waarom vind ik diegene leuk?
Als ik iemand zie die ik aantrekkelijk vind, om uiterlijke redenen of uitstraling, kan dat instant. Maar als diegene zijn arm om mij heen slaat op het station, krijgt ie alsnog een dreun, hoe leuk hij ook mag lijken.
Met uitgaan is het anders maar daar ging meestal wederzijds flirten aan vooraf.
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.
Zeg nou eerlijk, jij bent nooit met iemad van Fok op stap geweest, die persoon wilt anoniem blijven is een even door zichtige smoes zoals alle anderen.
En je eigen topic ga je ook niet openen, omdat je weet dat ze je tot op het bot zullen afbranden.
Je zit hier omdat een aantal mensen er zo van overtuigd zijn dat het nooit wat gaat worden met versieren. En plots was daar vuur vliegje diende grootste verhalen heeft. Van kijk eens wat ik allemaal durf en doe. En die mensb zullen je geloven. Jij doet wat zij niet durven.
Als je om bewijs gevraagt word of uitgenodigt wordt om te gaan stappen is er altijd wel een excuus om niet te gaan. Je weet zelf ook wel dat je op dat moment door de mand zal vallen.
Wederom is weer gebleken dat je niks meer dan een verhaaltje bent. Meer niet.
Dier post hier al niet meer sinds: november 2011 wat heb je met hem gedaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
En hij wou ineens niet meer anoniem blijven?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
Klote (kut) kloon ook altijdquote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Crutch, minibeer heeft een nieuwe kloon
Dat zegt weinig trouwens. Ik ben al eens eerder vrienden geweest met iemand die ik op internet niet kon uitstaan. Bleek tijdens een meeting dat we in het echte leven toch meer op elkaar leken dan we dachten. Je hebt dan nog steeds discussies, maar dan met een biertje erbij en je kan er samen over lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.
Ik wil met jou op stap, kom maar op. Maar keer op keer verzin jij wel een excuus om met niemand te gaan. Dus die spiegel is niet nodigquote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
Geinig, eerst wilt hij anoniem blijven en plots niet meer. Opmerkelijk kan ik wel zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou dingen moeten ''proberen'' Dat houdt in wat meer te weten komen waar mijn kansen liggen...quote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
Al ga je alleen maar samen met iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij, dat scheelt al de helft.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik ook gewoon iemand nodig die me eventjes coacht en een steuntje in de rug geeft - doe je ding, zet em op - Oid.
Een firefly zou me beter kunnen helpen.quote:Al ga je alleen maar samen met iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij, dat scheelt al de helft.
Tsja, regel nummer 1 is dat je vaker dingen moet uitproberen. Wat vaker ja zeggen ipv nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een firefly zou me beter kunnen helpen.
Jij hebt ook echt een ruggengraat van piepschuim he?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef firefly3 het volgende:
In ieder geval had ik het alsnog niet moeten zeggen over wie het was.
Niet lang geleden wilde je niet, want dan moet je en dan kan je het nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij is het ook een goede training, ik "moet" dan wel flink aan de bak
En hoe gaat het met je eigen topic? Of kom je weer met een excuus zoals altijd.quote:
Alleen als firefly3 mee gaatquote:
Hoezo niet? Te druk en teveel nieuwe indrukken?quote:
Sorry, maar dit is een vooroordeel: Ik verwacht een passieve meet waarin we elkaar leren kennen en biertjes drinken en verhalen vertellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet? Te druk en teveel nieuwe indrukken?
Jij en je vooroordelenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is een vooroordeel: Ik verwacht een passieve meet waarin we elkaar leren kennen en biertjes drinken en verhalen vertellen.
Cas, ben jij die ene jongen nog wel eens tegen gekomen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
kingtoppie je bent zelf ontzettend passief dus tsja, logisch dat je er niet meer van verwacht
Nee hoor gewoon een vraagje, in alle eerlijkheid wat ik zoek dat kan toch niet [meer] gevonden worden binnen de de Nederlandse grenzen. Dat is iets wat ik wel betreur maar ach liever alleen dan ergens uit nood tegen aankruipen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
nee niet meer gezien, die was incidenteel op sloterdijk. Anders wilde je naar amsterdam treinen?
Drink niet en kan wel stoere zeemansverhalen vertellen als men daar behoefte aan heeft maar dat acht ik zeer klein.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
Wat is er mis met bier drinken en verhalen vertellen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
kingtoppie je bent zelf ontzettend passief dus tsja, logisch dat je er niet meer van verwacht
Laat ik zo stellen dat als hij passief in bed is dat ik daar geen problemen op kan aanmerken verder in het sociale milieu lijkt mij dit toch wel een dergelijk probleem waar aan gewerkt moet worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Met grote groepen is het veel makkelijker om gewoon weg te lopen; diegene die overblijven hebben hoeven zich toch niet te vervelen. Maar als je maar 1 of 2 mensen uit gaat is dat toch anders. Met grote groep alleen wel zorgen dat je telefoonnummers hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb ik het mis dat je passief bent?
En wat is daar mis mee, hoeft trouwens niet als je met een selecte groep uitgaat met een doel. Als je als doel stelt zoveel mogelijk mensen aanspreken is het juis asociaal als je in de groep blijft hangen
Juist ik zou gewoon op zoek gaan naar vrouwelijk schoon voor meneertje, beetje voorstellen dit is meneer Tjoppie of gewoon lopen hinten over die geweldige jongen die Tjoppie heetquote:Op donderdag 26 april 2012 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
En wat is daar mis mee, hoeft trouwens niet als je met een selecte groep uitgaat met een doel. Als je als doel stelt zoveel mogelijk mensen aanspreken is het juis asociaal als je in de groep blijft hangen
Dan zeggen ze ik ken die Tjappie nietquote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist ik zou gewoon op zoek gaan naar vrouwelijk schoon voor meneertje, beetje voorstellen dit is meneer Tjoppie of gewoon lopen hinten over die geweldige jongen die Tjoppie heet
OF stiekem met Tjoppie naar een gaybar gaan en dan stiekem het toilet in loodsten hij zal dan aan liefde geen gebrek hebben. Gemenerikje die ik benquote:Op donderdag 26 april 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zeggen ze ik ken die Tjappie niet
Ik geloof dus niet dat als je een meet organiseert dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Met ze'n 2en staat er meer druk achter om contact te zoeken, omdat je anders alleen bent....quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan geloof jij dat niet en misschien heb jij het in deze mis. Staan we quitte.
Maar je kunt altijd nog met firefly gaan stappen
Succes dan maarquote:Op donderdag 26 april 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met ze'n 2en staat er meer druk achter om contact te zoeken, omdat je anders alleen bent....
Alleen uitgaan zou ook een goede stap zijn.
Werkt alleen in kroegen waar mensen ook alleen komen of heel erg open staan voor andere mensen, denk ik.quote:
En anders hop je naar de volgende kroeg als je het niet leuk vindt na 1 biertje.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Werkt alleen in kroegen waar mensen ook alleen komen of heel erg open staan voor andere mensen, denk ik.
En hoevaak hen je het zelf al gedaan KT?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En anders hop je naar de volgende kroeg als je het niet leuk vindt na 1 biertje.
1x uit werk ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En hoevaak hen je het zelf al gedaan KT?
quote:
Huh? Nee man het is een vraag, daarom staat er ook een ?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is een vooroordeel: Ik verwacht een passieve meet waarin we elkaar leren kennen en biertjes drinken en verhalen vertellen.
Ik heb idee dat jij je schuldig maakt aan iets wat ik maar al te vaak zie op dit forum.quote:
Ik ontmoedig kingtoppie niet om alleen uit te gaan. Naar mijn idee is elke vorm van contact positief wanneer je mensen wil leren kennen en uit die schulp wil kruipen. Er is niks mis met alleen uitgaan, maar er is ook niks mis met een groep uitgaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef firefly3 het volgende:
Ja, laten we met z'n allen kt ontmoedigen om ook alleen uit te gaan, dan hoeven we het zelf ook niet te doen en kunnen we in onze comfortzone blijven en onze luiheid positief rationaliseren...
Dan beschuldig ik jou nu van hypocrisie.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb idee dat jij je schuldig maakt aan iets wat ik maar al te vaak zie op dit forum.
Namelijk het doen van beweringen over een bepaalde situatie terwijl je zelf weinig ervaring ermee hebt.
[..]
Ik ontmoedig kingtoppie niet om alleen uit te gaan. Naar mijn idee is elke vorm van contact positief wanneer je mensen wil leren kennen en uit die schulp wil kruipen. Er is niks mis met alleen uitgaan, maar er is ook niks mis met een groep uitgaan.
Dingen gewoon doen. Ja zeggen ipv nee.
Volgens mijn filosofie zou kingtoppie dus gewoon mee moeten gaan met zo'n meet. Geen gemaar, geen gezeur. Is goed voor hem.
Is leuk om te doen hoor geloof me. Voor je het weet heb je leuk contact met verschillende mensen en sta je samen een drankje te drinken en vaak ga je er na door naar een volgende tent met ze allen. Zo doe je ook nieuwe contacten op!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen uitgaan zou ook een goede stap zijn.
Wat een slecht excuusquote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef firefly3 het volgende:
Hoe groter de groep hoe kleiner de kans dat je wat leerd en er wat gebeurd. Simpelweg omdat je elkaar in de weg loopt en staat waar vrouwen moeten staan.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik niet vaak alleen ben uitgegaan? En niet vaak in een groep?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan beschuldig ik jou nu van hypocrisie.
Mijn filosofie is contact met vreemden aangaan om uit je schulp te sluipen een goed idee.... Volgens de jouwe ook.... Maar ik zou het niet mogen zeggen omdat ik weinig van een bepaalde situatie af zou weten? Oneens.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:14 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik niet vaak alleen ben uitgegaan? En niet vaak in een groep?
Think again.
Het is dat ik nu wat ouder ben en andere prioriteiten heb, maar vroeger ging ik elk weekend uit. Alleen, met vrienden, of met mijn vriendin.. maakte mij allemaal geen drol uit.
Daar had ik niet over.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn filosofie is contact met vreemden aangaan om uit je schulp te sluipen een goed idee.... Volgens de jouwe ook.... Maar ik zou het niet mogen zeggen omdat ik weinig van een bepaalde situatie af zou weten? Oneens.
Onjuiste conclusie ivm ''of met z'n 2-en''quote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar had ik niet over.
Jij wil niet met een grote groep uit omdat het anders zou zijn dan alleen of met z'n 2-en. Terwijl jij net aangeeft dat je nog maar 1 keer alleen bent uitgegaan ofzo. In welke positie verkeer jij dan om er iets over te zeggen? Je baseert het dan immers maar op enkele ervaringen.
Ik snap het niet dat het niet gewoon aangenomen wordt dat het makkelijker is om nieuwe mensen te leren kennen als er minder bekenden in de buurt zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet dat er een discussie moet ontstaan om zoiets simpels dat het beter is om niet in een vrienden cirkel te staan om je kansen te vergroten.
idd:/quote:Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet dat het niet gewoon aangenomen wordt dat het makkelijker is om nieuwe mensen te leren kennen als er minder bekenden in de buurt zijn.
Zou dat niet persoons afhankelijk zijn?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet dat het niet gewoon aangenomen wordt dat het makkelijker is om nieuwe mensen te leren kennen als er minder bekenden in de buurt zijn.
Wat een onzin! Er zijn toch geen minder vrouwen in een club als je met 10, 20 of 100 man binnen komtquote:Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef firefly3 het volgende:
Als je met een groep van 100 gaat, zie je helemaal geen vrouwen meer om te 'versieren' of je moet een verrekijker meenemen.
Vrouwen zijn kritischer op een club dan mannen... Zijn er veel mannen gaan vrouwen sneller weg waardoor er nog maar mannen zijn...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Wat een onzin! Er zijn toch geen minder vrouwen in een club als je met 10, 20 of 100 man binnen komt
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik 100 bullebakken zie binnen komen ga ik snel weg hoor ook_gek
Meer mannen is meer keus en vinden ze alleen maar leuk. Aandacht is namelijk altijd leuk. Mits de mannen niet vervelend zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn kritischer op een club dan mannen... Zijn er veel mannen gaan vrouwen sneller weg waardoor er nog maar mannen zijn...
Ja het lijkt net alsof vrouwen niet van mannen houden
Bullebakken of normale mannen is een wereld van verschilquote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik 100 bullebakken zie binnen komen ga ik snel weg hoor ook_gek
Oh wacht! Ik snap het al, teveel mannen is teveel concurentiequote:Op donderdag 26 april 2012 16:49 schreef firefly3 het volgende:
Als je met een groep van 100 gaat, zie je helemaal geen vrouwen meer om te 'versieren' of je moet een verrekijker meenemen.
En waarom zou je niet van de groep weg lopen? En je kan zelf ook contact met andere leggen. Zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef firefly3 het volgende:
Als je met duizend bekenden bent, hoe groot is de kans dat je een onbekende ziet?.. Er kunnen maar een x aantal mensen per vierkante meter om je heen... Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen? :p
Dit is dus niet waar naar mijn ervaring.... Vrouwen vinden het leuker om op plekken te zijn waar veel vrouwen komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meer mannen is meer keus en vinden ze alleen maar leuk. Aandacht is namelijk altijd leuk. Mits de mannen niet vervelend zijn
Je kan ook overdrijven met je 1000 he? En dan nog, waarom zou je bij de groep blijven hoe groot dan ook. Je kan er ook van weg lopen. Ga je rondje door de club lopen bv.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef firefly3 het volgende:
Als je met duizend bekenden bent, hoe groot is de kans dat je een onbekende ->ZIET<-? Hoe kan je een meid vinden als je alleen bekenden ziet all over the place. Ze nemen ruimte in waar een meid had kunnen staan. I give up
Dat is zelfs mij al gelukt gewoon puur om bij der papa binnen te komenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Hoe benader je als licht ordinaire niet-zo-jongeman met niet al te opgevoede uitstraling een breekbaar meisje dat eruit ziet alsof ze viool speelt, de kunstcollectie van de koningin beheert en simpelweg opgevoed lijkt door een vader met 12 smaken diplomatieke onschendbaarheid?
Puur uit hobbymatige interesse natuurlijk.
En hoe groot is jou ervaring dan? Niet zo geheel groot toch? En jij gaat niet zo heel vaak op stap toch? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar naar mijn ervaring.... Vrouwen vinden het leuker om op plekken te zijn waar veel vrouwen komen.
Tsja, ik weet niet. Bang dat ze zich de tyfus schriktquote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is zelfs mij al gelukt gewoon puur om bij der papa binnen te komen
Er is niet 1 vrouw in een hele club.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hoe groot is jou ervaring dan? Niet zo geheel groot toch? En jij gaat niet zo heel vaak op stap toch? Of ben ik in de war met iemand anders?
Mijn ervaring is namelijk precies tegen overgesteld, mits ze normaal behandeld worden en er niet mannen aan ze gaat zitten.
Zelf gaat ik geregeld met meerdere vrouwen op stap en soms ben ik dan de enige man. En geloof me, ik hoor dan echt wel wat ze wel en niet willen. Zie het trouwens ook![]()
Wat zou kunnen is dat het natuurlijk vrouw afhankelijk is?
Eigen wereldje leven? Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
Ook gek, je leeft teveel in je eigen wereldje. Daarom lukt het me niet om aan je uit te leggen dat het moeilijker vrouwen versieren is als er in de buurt geen vrouwen zijn.
?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eigen wereldje leven? Hoor wie het zegt
En ga je nou beweren dat vrouw op jou af komen? Volgens mij ga je in de meeste gevallen op de vrouw af toch?
Maar joh kap met dat slappe gelul en wees een vent ga gaat samen met mij op stap. Ipv de internet held uithangen.
Laten we het daar maar op houden inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zou dat niet persoons afhankelijk zijn?
Ik denk namelijk van wel.
Het ligt aan veel factoren, maargoedquote:Op donderdag 26 april 2012 19:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden inderdaad.
Want voor mij is het altijd makkelijker geweest als er wel bekenden in de buurt waren. Je kan beter als groepje een groepje vrouwen aanspreken dan in je eentje op een groepje vrouwen afstappen. En als het contact er dan eenmaal is, is het ook makkelijker om door te vragen etc.
Voor mij dan
Nog even een oude post omhoog halen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van de vrouw. Er zijn vrouwen direct van aanpakken houden, er zijn vrouwen die echt verleid willen worden, er zijn vrouwen die complimentjes een must vinden. Andere vrouwen walgen er van.
Belangrijkste is dat je gewoon je zelf moet zijn, lekker relaxt, verzorgt. Dus niet stinken bv. Kan rustig een oud t-shirt zijn kapot getrapte schoenen, maar zorg er voor dat je wel verzorgt bent in de zin van personelijke hygiene.
Uiteindelijk werken 2 dingen bij vrouwen uitstekend:quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nog even een oude post omhoog halen.
Ik vind dit een beetje vaag wat je schrijft.
Samengevat zeg je: Er zijn verschillende vrouwen, wees jezelf en wees hygiënisch....
Maar wat heb jij nou echt zien werken in die kroeg van je, waardoor vrouwen versiert werden?
Wat moet je nou doen om dit voor elkaar te krijgen?
Interessant zijn is ook wel handig... Anders lopen ze gelijk weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk werken 2 dingen bij vrouwen uitstekend:
- humor
- relaxed/cool zijn
Dat volgt vanzelf.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Interessant zijn is ook wel handig... Anders lopen ze gelijk weg.
Mjah... Dan lopen ze nog steeds wegquote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat volgt vanzelf.
Vrouwen moeten mij trouwens interesseren, niet andersom.
Bij jou?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mjah... Dan lopen ze nog steeds weg
Jij lult alleen over studieresultaten en werktijden?quote:
Jij hebt nooit kliks?quote:
Ja, prima meid eigenlijk. Maar zoals eigenlijk altijd in kroegen blijft het dan bij 5 zinnen en dan loopt ze verder. Wel weer een leuke avond gehad!quote:
En wat weet je nu van haar? Doe eens samenvatten wie ze isquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, prima meid eigenlijk. Maar zoals eigenlijk altijd in kroegen blijft het dan bij 5 zinnen en dan loopt ze verder. Wel weer een leuke avond gehad!
A is geen probleem. B wil nog wel es mislukken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk werken 2 dingen bij vrouwen uitstekend:
A - humor
B - relaxed/cool zijn
Geen hol. De uitspraak "prima meid" is puur gebasseerd op haar uiterlijk, op hoe ze overkomt; op de manier waarop ze dingen zegt; op de manier waarop ze zich kleed; op de manier waarop ze beweegt. Ofwel, de dingen die er toe doen. Maar verder, de dingen die je moet bespreken... daar weet ik eigenlijk niets van. Ik weet niet hoe ze heet, ik weet niet wat ze doet, waar ze vandaan komt, wat haar interesseses zijn of waar ze op vakantie gaat van de zomer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat weet je nu van haar? Doe eens samenvatten wie ze is
Lief dagboek,quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Je bent "lief dagboek" vergeten er boven te zetten
hey ook_gek wat is dit nou, had jij zomaar een leven? Moet jij niet je 17 katten verzorgen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef ook_gek het volgende:
Mensen het was weer leuk. Ik stap de auto in, en gaat zo uit eten. Tot morgen denk ik.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Lief dagboek,
Beste mensen, het is alweer meer dan een maand geleden dat ik hier een update heb gegeven over mijn situatie. Sinds toen is er best wel het één en ander gebeurd en veranderd, dus ik vond het wel weer eens tijd worden.
De bekende gezichten in deze reeks zullen wel weten dat ik op dat moment midden in een hele fijne tijd met een hele fijne jongedame zat. Dat is ook na die laatste update nog eventjes doorgegaan. En om te voorkomen dat ik straks de vraag krijg: Capstan is inmiddels geen onbeschreven blad meer. Dat lijkt me wat dat betreft een toereikend antwoord
Maar hoe fijn het allemaal ook was, dingen gaan zoals ze gaan, en er bleken toch te veel verschillen tussen ons te zijn om er ook op de lange termijn iets van te kunnen maken. En dan is het, hoe moeilijk ook, beter om niet door te blijven gaan tot het doorsukkelen wordt. Vandaar dat we dus onze eigen weg weer gaan.
Het zijn echt een paar heel fijne maanden geweest, waaraan we allebei altijd heel goede herinneringen zullen hebben. En dat is me zeker weten ook wat waard
Zo, iedereen weer even op de hoogte
Wel jammer dat het zo gelopen is, maar fijn dat je zo leuke tijd hebt gehadquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Beste mensen, het is alweer meer dan een maand geleden dat ik hier een update heb gegeven over mijn situatie. Sinds toen is er best wel het één en ander gebeurd en veranderd, dus ik vond het wel weer eens tijd worden.
De bekende gezichten in deze reeks zullen wel weten dat ik op dat moment midden in een hele fijne tijd met een hele fijne jongedame zat. Dat is ook na die laatste update nog eventjes doorgegaan. En om te voorkomen dat ik straks de vraag krijg: Capstan is inmiddels geen onbeschreven blad meer. Dat lijkt me wat dat betreft een toereikend antwoord
Maar hoe fijn het allemaal ook was, dingen gaan zoals ze gaan, en er bleken toch te veel verschillen tussen ons te zijn om er ook op de lange termijn iets van te kunnen maken. En dan is het, hoe moeilijk ook, beter om niet door te blijven gaan tot het doorsukkelen wordt. Vandaar dat we dus onze eigen weg weer gaan.
Het zijn echt een paar heel fijne maanden geweest, waaraan we allebei altijd heel goede herinneringen zullen hebben. En dat is me zeker weten ook wat waard
Was je met pen of met potlood beschreven?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Scherp casjequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was je met pen of met potlood beschreven?
Maar jammer dat het toch zo gelopen is, maar verder![]()
Alles goed verder?
Hier gaat het goed, neem wat meer tijd voor mijzelf.quote:
Ik gebruik zelf doorgaans een pen, maar potlood klinkt dan weer beter...eh, ja, okéquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was je met pen of met potlood beschreven?
Maar jammer dat het toch zo gelopen is, maar verder![]()
Alles goed verder?
Verstandig jongen die Detroitquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, neem wat meer tijd voor mijzelf.
Morgen met bartje op stap. Detroit doet aan uitbestedenHeeft ie een dagje alleen
Ik krijg het idee dat ze je aan het uittesten is. Wat als ik even de boot afhoud? Wil hij echt 100% voor mij gaan? Of misschien houdt ze je aan het lijntje..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef EiPet het volgende:
Djeez mijn ''scharrel'' maakt me echt een beetje gek nu...
Sinds 4/5 weken hebben we erg intensief contact, vooral via de sms & whatsapp. Dit omdat ze wat verder weg woont...
Maar telkens als we gewoon aan het ''chatten'' zijn, komt ze ineens met heel kortaf antwoorden als:
- ''Haha oke''
- '' Nou mooi ''
- ''Prcies''
- ''idd''...
Ik kan daar niet zo goed tegen, het lijkt wel alsof ze opeens vanuit het niets heel arrogant gaat lopen doen. Dan denk ik ook ''fuck it'', maar dan stuurt ze 2/3 dagen later opeens weer hele lappen tekst...
Maar eergisteren was ik dan bijvoorbeeld jarig, (wat ze 99,9 % zeker had kunnen weten, al is het maar omdat ze een facebook junkie is), en dan hoor ik weer helemaal niets van haar![]()
Weet echt niet wat ik aan haar heb...
Klinkt als bijna identiek aan mijn verhaal; maar gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Thnxquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klinkt als bijna identiek aan mijn verhaal; maar gefeliciteerd!
Dit ja; bij mij is het al 2 maanden uit, maar we spreken nog altijd iedere week af enzo... ik kan niet loslaten; terwijl ik ook weet dat de relatie die we hadden niet helemaal goed zat. Tijdens mijn relatie dacht ik vaker na over hoeveel vrouwen ik wel niet zou/wou gaan neuken als ik weer single zou worden; de afgelopen twee maanden heb ik echter minder interesse in andere vrouwen dan ooit. Op liefdes-/seksueel gebied heb ik gewoon totaal geen idee van wat ik nu wil. Tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef EiPet het volgende:
[..]
Wat heb jij ermee gedaan dan? Afgekapt het contact of maar een beetje sullig ''leuk'' terug blijven doen?
Tof dat je een (positieve) ervaring rijker bent Capstan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
quote:
Of ze heeft gewoon andere dingen aan haar hoofd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar goed, heb je nou intensief contact of is ze kortaf ?
ze is in ieder geval niet geïnteresseerd in meer dan vriendschap en de ene x heeft ze zin om te praten en de andere x niet. Niets meer dan dat
Dus als ze andere dingen aan haar hoofd heeft; dan kan het zijn dat ze geen interesse toont maar dat toch heeft?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon andere dingen aan haar hoofd?
Heeft ook nooit gehoeven hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En hij wou ineens niet meer anoniem blijven?
Je zou ook eerst naar een café (of iemands huis) kunnen gaan en daarna uit (met degenen die dat willen). Volgens mij is daar bij redelijk wat mensen wel animo voor.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien dat ik redeneer vanuit mijn eigen perspectief.. Maar als ik iemand echt leuk vind, of op zijn minst geinteresseerd ben, zal ik nooit kortaf zijn. Al is het maar omdat ik daar andersom een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik stem hier ook voor...quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Even vanuit mijn eigen situatie bekeken wel ja...quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus als ze andere dingen aan haar hoofd heeft; dan kan het zijn dat ze geen interesse toont maar dat toch heeft?
Dat is netjes en lief, maar doet niet iedereen lijkt me.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben misschien naief, of juist wat verder dan de meeste vrouwelijke leeftijdsgenoten. Maar ook als ik wat aan mijn hoofd heb, zeg ik dat ik er even niet bij ben, niet lekker in mijn vel zit. Juist om degene die ik erg leuk vind, niet af te stoten. Maar ik houd van duidelijkheid..
Alleen dat zeggen kan juist de ander afstoten. Die duidelijkheidquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben misschien naief, of juist wat verder dan de meeste vrouwelijke leeftijdsgenoten. Maar ook als ik wat aan mijn hoofd heb, zeg ik dat ik er even niet bij ben, niet lekker in mijn vel zit. Juist om degene die ik erg leuk vind, niet af te stoten. Maar ik houd van duidelijkheid..
Ik ben er niet stoot niet af.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen dat zeggen kan juist de ander afstoten. Die duidelijkheid
Dat staat los van verder zijn dan leeftijdsgenoten imo. Als jij iemand date die jij pas net kent ga je toch niet je hele hebben en houwen bij die persoon neer gooien? Ik iig niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Is, ik zit niet zo lekker in mijn vel, je hele hebben en houwen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat staat los van verder zijn dan leeftijdsgenoten imo. Als jij iemand date die jij pas net kent ga je toch niet je hele hebben en houwen bij die persoon neer gooien? Ik iig niet.
Ik ben sociaal emotioneel prima ontwikkeld maar als ik tegen iemand die ik 1x gedate heb zeg ''ik zit niet zo goed in mijn vel''. Vraagt die persoon door, wat imo ook logisch is. Alleen wanneer ik al kortaf doe, heb ik helemaal geen zin in mensen die doorvragen wat er dan aan de hand is. Alls je dit tegen zo'n persoon denkt voelt die persoon zich ook afgebitcht..quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is, ik zit niet zo lekker in mijn vel, je hele hebben en houwen?
Zodat de ander weet dat je wat afgeleid bent? Als je iemand al langer kent heb je juist geen uitleg nodig meer. Als ik thuis aan het bitchen ben weet mijn vriend al hoe laat het is, wat er is voorgevallen.
Maar als ik een ander afbitch die niet weet dat ik mij niet zo happy voel, denkt die ook, trut, rot maar op
En naar mijn idee heeft het wel met emotionele ontwikkeling te maken, als je weinig ervaring met omgang met mensen hebt, bij wijze van, zul je je eerder stil houden, dan wanneer je al een paar keer hebt mee gemaakt dat moodswings zonder reden afstoten. Ofzo. Kan het straks wel uitleggen maar stap nu de auto in, naar bartje
Vies als in boos?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Maar wat als je iets per ongeluk doet en er wordt nog steeds vies naar je gekeken?
Over het algemeen blijf ik blij. Anderen mogen niet dicteren hoe ik me voel. Soms kom je ze een week later weer tegen en doen ze ineens lief tegen je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Maar wat als je iets per ongeluk doet en er wordt nog steeds vies naar je gekeken?
Et voelt een beetje alsof er over je heen gewalst wordt als iemand vies naar je kijkt terwijl je niks slecht in je aard hebt zegmaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over het algemeen blijf ik blij. Anderen mogen niet dicteren hoe ik me voel. Soms kom je ze een week later weer tegen en doen ze ineens lief tegen je.
Ja, hoe meer je gehecht bent aan het eindresultaat/haar hoe erger je het voelt. De oplossing is om meer plezier te hebben in jezelf door minder ver de toekomst in te denken. Hoe sterker je intenties met tegelijkertijd een loskoppeling van een behoefte van een eindresultaat, hoe sterker de aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et voelt een beetje alsof er over je heen gewalst wordt als iemand vies naar je kijkt terwijl je niks slecht in je aard hebt zegmaar.
Laat haar een label plakken op de situatie. Waarom zou je aan al haar verwachtingen moeten voldoen? -> Je geeft al genoeg waarde aan haar door haar de optie te geven om bij je te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef dinosteen het volgende:
Ik heb probleem op het moment wil ik geen vaste relatie o.a omdat ik na het buitenland ga over een paar maanden. Wil gewoon iemand om af en toe leuke dingen te doen samen naar de film gaan etc (soort friends with benefits en dat hoeft niet met seks te zijn) . Echter wil de andere partij altijd verder dat ik mijn uiterlijk/karakter erg mee heb maakt het ook niet makkelijker want dat zien ze me vaak als een ideale vriend.
Een oplossing zou zijn daten en daarna afwijzen, echter wil ik niet zo iemand zijn. Want dan schep je gewoon valse verwachtigingen![]()
Het probleem is dus hoe vind ik vredesnaam iemand die het zelfde wil. De meeste vrouwen zijn toch opzoek naar een relatie blijkt uit mijn ervaring.
Bedoel het meer in het algemeen. Als ik iemand tegenkom en ik vraag vervolgens een nummer en we spreken een keer wat af. En daarna zeg dat ik niet op zoek ben naar een relatie dan daalt de interesse onder het nul-punt. Of ze probeer me op een andere gedachte te brengenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat haar een label plakken op de situatie. Waarom zou je aan al haar verwachtingen moeten voldoen? -> Je geeft al genoeg waarde aan haar door haar de optie te geven om bij je te zijn.
www.nmlk.nl ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef dinosteen het volgende:
Ik heb probleem op het moment wil ik geen vaste relatie o.a omdat ik na het buitenland ga over een paar maanden. Wil gewoon iemand om af en toe leuke dingen te doen samen naar de film gaan etc (soort friends with benefits en dat hoeft niet met seks te zijn) . Echter wil de andere partij altijd verder dat ik mijn uiterlijk/karakter erg mee heb maakt het ook niet makkelijker want dat zien ze me vaak als een ideale vriend.
Een oplossing zou zijn daten en daarna afwijzen, echter wil ik niet zo iemand zijn. Want dan schep je gewoon valse verwachtigingen![]()
Het probleem is dus hoe vind ik vredesnaam iemand die het zelfde wil. De meeste vrouwen zijn toch opzoek naar een relatie blijkt uit mijn ervaring.
Het relatie onderwerp gewoon niet aankaarten lijkt me het beste, het boeit op zich niet wat er in de toekomst misschien wel of niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:46 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Bedoel het meer in het algemeen. Als ik iemand tegenkom en ik vraag vervolgens een nummer en we spreken een keer wat af. En daarna zeg dat ik niet op zoek ben naar een relatie dan daalt de interesse onder het nul-punt. Of ze probeer me op een andere gedachte te brengen
Ja dat is opzich waar alleen helaas tot nu toe nog niemand tegen gekomen die niet meer wilt dan gewoon af en toe (1-2 per week) leuke dingen wil doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het relatie onderwerp gewoon niet aankaarten lijkt me het beste, het boeit op zich niet wat er in de toekomst misschien wel of niet gaat gebeuren.
Opzich wel alleen:quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
Dyna18's oplossing lijkt me ook een goede als je gewoon leuke dingen wilt doen
quote:
Dat kan je beter aan ook_gek vragen denk ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:24 schreef dinosteen het volgende:
[..]![]()
Maar goed ik zoek dus gewoon iemand waarmee ik gewoon 3 maanden mee kan daten en dan verder niks. Alleen tot nu toe is dat nog niet gelukt.
Wat nog moeilijker is, is gefriendzoned worden en daar weer uit komen..... dat is pas lastig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan ook_gek vragen denk ikDie kan goed vrienden zijn met vrouwen. En dat meen ik, ik ben zelf ook slecht in het gewoon vrienden zijn met vrouwen.
Ik ken ook nog een paar mensen die daar verstand van hebben, helaas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat nog moeilijker is, is gefriendzoned worden en daar weer uit komen..... dat is pas lastig.
Ik denk dat de kunst is om subtiel duidelijk te maken dat je niet zit te wachten op een vriendschap... dus als je weggaat dat je bijvoorbeeld kan vragen (liever aanvoelen....) of dit als een date gezien wordt of gewoon even wat drinken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een paar mensen die daar verstand van hebben, helaas.
Nou ja bij hun was het overduidelijk alleen maar vriendschap omdat zij nog een vriend had.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik denk dat de kunst is om subtiel duidelijk te maken dat je niet zit te wachten op een vriendschap... dus als je weggaat dat je bijvoorbeeld kan vragen (liever aanvoelen....) of dit als een date gezien wordt of gewoon even wat drinken.
Als ze nerveus worden en vragen hoezo? Dan kan je er een grap van maken en zeggen: "Zodat ik uiteraard beter me best ga doen"
Dit is heel fout,quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja bij hun was het overduidelijk alleen maar vriendschap omdat zij nog een vriend had.
En ik was nog zo dom om te denken dat ik een kans maakte.
Ik trek niemand, heel handig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is heel fout,
Maar ik trek juist meiden aan die in van die "net niet" relaties zitten.... waar ik dan de reddende engel ben....
Ook niet altijd even fijn.
Natuurlijk maak je nog kans er zijn als jij bijvoorbeeld vraagt wat drink jij eigenlijk het liefst. En zij antwoord drankje X. En je zegt daar vervolgens op terug "oh echt dat is mijn favoriete drankje ook" met een gezichtsuitdrukking die sarcasme/grapje uitstraalt. Dan breng je haar in verlegenheid zonder dat ze er iets tegen kan doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja bij hun was het overduidelijk alleen maar vriendschap omdat zij nog een vriend had.
Je maakt altijd een kans, alleen is die kans niet altijd even groot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
^^ knows what's up.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je maakt altijd een kans, alleen is die kans niet altijd even groot.
Ik had mijn kans schromelijk overschat 90% tegen 5% ongeveer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je maakt altijd een kans, alleen is die kans niet altijd even groot.
Ja, dat is wel kut. Maar net zoals met alle andere ervaringen, kun je hier ook van leren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had mijn kans schromelijk overschat 90% tegen 5% ongeveer.
Ik heb geleerd dat je het nooit weet met vrouwen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel kut. Maar net zoals met alle andere ervaringen, kun je hier ook van leren.
hehequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat nog moeilijker is, is gefriendzoned worden en daar weer uit komen..... dat is pas lastig.
Ja klopt, je bent zelf de enige constante factor in je leven waar je controle over hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je het nooit weet met vrouwen.
Het is soms gewoon heel verwarrend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja klopt, je bent zelf de enige constante factor in je leven waar je controle over hebt.
Daar gaan veel "beginners" de mist in, je weet niet precies wat je goed of fout deed aan de hand van feedback van haar en wil je het liever opgeven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is soms gewoon heel verwarrend.
Maar goed ik ben sowieso slecht met signalen van mensen.
Op dat punt minder mezelf zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat onzin hoor, minder jezelf zijn.
Misschien wat gerichter (dus echt proberen te versieren) kan nooit kwaad natuurlijk.
Maar dat heeft vind ik dan weinig met wel of niet jezelf zijn. Meer met gewoon doorpakken.quote:
Ik denk er ook niet echt aan... Doorpakken... Mwah, het zit niet in mezelf om te gaan ''jagen''quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat heeft vind ik dan weinig met wel of niet jezelf zijn. Meer met gewoon doorpakken.
Minder fappen dusquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef firefly3 het volgende:
Zorg dat het goed zit met je libido. Dan ben je jezelf en ga je ervoor op het zelfde moment.
iddquote:
Ik ken het probleem, ik ben er ook nooit mee bezig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk er ook niet echt aan... Doorpakken... Mwah, het zit niet in mezelf om te gaan ''jagen''
Et zegt allemaal gewoon zo weinig naar mijn mening... Ik ''ken'' niet echt meisjes door en door... Die ik dan tegenkom en waar ik iets voor voel...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, ik ben er ook nooit mee bezig.
Nu vind ik het eigenlijk wel prima zo.
De beslissing die je nu neemt om geen actie te ondernemen, belemmerd jezelf om bijv over twee jaar bijv haar te hebben. Waarom zou je jezelf zo'n tekort doen?:quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, ik ben er ook nooit mee bezig.
Nu vind ik het eigenlijk wel prima zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
ik denk niet dat een boek je iets kan leren of wat dan ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:38 schreef dyna18 het volgende:
Kent iemand dit boek?
http://www.amazon.co.uk/H(...)Louis/dp/0735204357/
Ik zit er aan te denken om deze te bestellen.
Misschien dat zo'n boek me eindelijk eens duidelijk maakt hoe ik contact beter kan aanpakken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De beslissing die je nu neemt om geen actie te ondernemen, belemmerd jezelf om bijv over twee jaar bijv haar te hebben. Waarom zou je jezelf zo'n tekort doen?:Daar heb je natuurlijk een punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik word er gewoon een beetje moe van of zoiets , zo heb ik een hartstikke tof meisje ontmoet maar ik heb eigenlijk nooit zin om met haar te praten.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Om even iemand anders te quoten van Fok!: "Ik hoef vrouwen niet te interesseren, vrouwen moeten mij interesseren"quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk een punt.
Maar ik word er gewoon een beetje moe van of zoiets , zo heb ik een hartstikke tof meisje ontmoet maar ik heb eigenlijk nooit zin om met haar te praten.
Dit is zo'n ouderwetse "het ligt niet aan jou maar aan mij"quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Om even iemand anders te quoten van Fok!: "Ik hoef vrouwen niet te interesseren, vrouwen moeten mij interesseren"
Stuur haar simpel bericht:quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is zo'n ouderwetse "het ligt niet aan jou maar aan mij"
Ik vind haar heel interessant, ze is alles behalve saai eigenlijk. Beetje apart maar daardoor zeer interessant.
Onzin Dyna. Als ik het kan, kan jij het ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:36 schreef dyna18 het volgende:
Lol ik ben al blij als ik ooit een gewone vrouw weet te strikken.
Een model zit er voor mij echt niet in.
Dat is het mooie aan vrouwen, een vraag een echt goede vraag (en dan niet hoe gaat het?) en je hebt ze "ontstoken" en dan lullen ze maar door en door en door.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Stuur haar simpel bericht:
"Hey! Ik was even benieuwd hoe je dag was... Gr."
moet jij eens kijken, wat voor lap tekst je terug krijgt.
Krijg je een simpel antwoord terug, dan back to the drawing board.
Hehequote:Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan vrouwen, een vraag een echt goede vraag (en dan niet hoe gaat het?) en je hebt ze "ontstoken" en dan lullen ze maar door en door en door.
Luister naar deze tovenaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan vrouwen, een vraag een echt goede vraag (en dan niet hoe gaat het?) en je hebt ze "ontstoken" en dan lullen ze maar door en door en door.
Vrouwen hebben soms toch de neiging om te belanden in "maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij"quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen hebben soms toch de neiging om te belanden in "maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij"
Vrouwen moet je in een hoek duwen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Dit soort dingen moet je tegen die meisjes zeggen
Dit kan je verkappen in een complimentje etc.. Tis best grappig vind ik
Terwijl je der in een hoek duwt*quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen moet je in een hoek duwen.
Werkt wel trouwens...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezegd een keer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Dit soort dingen moet je tegen die meisjes zeggen
Dit kan je verkappen in een complimentje etc.. Tis best grappig vind ik
En reactie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezegd een keer.
Chloroform, veel makkelijker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze had toen wel meteen door dat ze het alleen maar over zichzelf had.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had toen wel meteen door dat ze het alleen maar over zichzelf had.
Ik vertrek zo van huis, uurtje of 7 dus ongeveer om 8 uur denk ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loef, hoe laat zien je we jou straks?
Hoe laat jij daar? Hoe heet tent?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loef, hoe laat zien je we jou straks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Duurt het zo lang?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertrek zo van huis, uurtje of 7 dus ongeveer om 8 uur denk ik.
Ik ga over een paar minuutjes naar het station, mensen ophalen. Dan gaan we (ze) wat eten. Daarna naar Plantage denk ik?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe laat jij daar? Hoe heet tent?
Aye, i see you at the spot?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga over een paar minuutjes naar het station, mensen ophalen. Dan gaan we (ze) wat eten. Daarna naar Plantage denk ik?
Trein vertrek om het half uur, om 19:12.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt het zo lang?![]()
Ik dacht dat het best dichtbij was.
Maarja, je hebt nummers van mensen, dus je vindt ons wel.
Hehe, true. Het is best een eindje lopen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Trein vertrek om het half uur, om 19:12.
Dat duurt ook maar een kwartier, maar voordat ik heb uitgevonden hoe ik daar kom is het denk ik wel 8 uur.
Roger that.quote:
Jup, je bent niet met ruzie uit elkaar gegaan....quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef InterMilan het volgende:
Vraagje:
zo'n jaar geleden had ik een ''scharrel''. Echt een mooie meid naar mijn idee, maar ik zat nog teveel met ex in mijn hoofd. Zijn wel samen in bed beland na een feest, maar echt tot 1 op 1 daten is het nooit gekomen...
Wel begon ze me te sms'en, maar dat contact werd eigenlijk een beetje ''awkward'' naar mijn idee, elke dag weer hetzelfde aan elkaar vragen, ''wat ga je vandaag doen, oke leuk, ik moet naar school en daarna werken''..
Contact bloedde dus dood, grotendeeels ook door mij, ook wel een beetje van haar kant. Hoorde daarna eigenlijk nooit meer iets van haar, en begon mezelf een beetje wijs te maken dat ze het een beetje met mij had gehad, zoals altijd eigenlijk als ik een tijdje geen contact met een meid heb..
Nu was ik vorige week jarig, en kreeg ik best een spontane felicitatie van haar op FB, en nu een jaar later en los van mn ex denk ik toch wel : Hmm ze was echt best wel leuk... Nog kans?
Buiten dat ze mooi was; was er nog iets bijzonders aan haar? Je noemt dat de gesprekken al snel wat "alledaags" werden (heel herkenbaar; heb ik ook bij veel vrouwen); maar duidt dit niet op dat ze eigenlijk buiten haar uiterlijk niet zo boeiend is? Of is het gewoon een vorm van gebrek aan inzet toendertijd... maar als dat zo zou zijn, dan was er dus ook niet echt inzet van haar uit... dus dan zou het toch ook niets geworden zijn. Kortom; het klinkt als terugdenken aan iets uit gebrek aan beter op het moment.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef InterMilan het volgende:
Vraagje:
zo'n jaar geleden had ik een ''scharrel''. Echt een mooie meid naar mijn idee, maar ik zat nog teveel met ex in mijn hoofd. Zijn wel samen in bed beland na een feest, maar echt tot 1 op 1 daten is het nooit gekomen...
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is soms gewoon heel verwarrend.
Maar goed ik ben sowieso slecht met signalen van mensen.
Meet? Welke meetquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:33 schreef kutkloon7 het volgende:
Iedereen veel plezier op de meet trouwens!
So what?quote:Op zondag 29 april 2012 09:46 schreef Axel1988 het volgende:
Soms lijk ik een klik te hebben; maar dan blijkt het met een meid te zijn die zo sociaal is dat ze met iedereen een klik heeft.
Gewoon een constateringquote:
Dus een vorm van negatief naar jezelf kijken..., Je acties devalueren terwijl het helemaal nergens op slaat...quote:Op zondag 29 april 2012 13:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gewoon een constatering. Op de een of andere manier heb ik altijd de neiging om bijzonder te willen zijn of een uitzonderlijke prestatie te leveren... anders zijn dan de rest... in die context is die constatering best een teleurstelling.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:33 schreef Regilio_ het volgende:
Gewoon eerst neuken, dan pas verder kijken of er een relatie in zit ja/nee. Seriously, anders leg je er teveel spanning op.
ik snap je wel...... Ik herken dat.... alleen prik daar doorheen.... het enige nadeel wat je hebt, is dat als het uit is ze zo weer een andere vent heeft... daar moet je tegen kunnen.quote:Op zondag 29 april 2012 09:46 schreef Axel1988 het volgende:
Soms lijk ik een klik te hebben; maar dan blijkt het met een meid te zijn die zo sociaal is dat ze met iedereen een klik heeft.
Ik had eerst een onenigheid met money...quote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar op basis daarvan is het wel zeer onterecht om te klagen over het gebrek aan initiatief nemen van de vrouwen.
Ja, als de vrouw begint met contact zoeken op die manier, is dat toch wel de eerste stap denk ik. Maar een redelijk passieve stap. Daadwerkelijk het contact voortzetten door erop af te stappen en een praatje te maken vind ik een veel grotere stap en dat zijn naar mijn idee wel vaak mannen. Maar ik weet niet of dat feitelijk is of dat het meer een idee is wat je wordt aangepraat.quote:Op zondag 29 april 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had eerst een onenigheid met money...
Die had het erover dat als je als vrouw oogcontact met een man maakt dat de vrouw dus ''initiatief heeft genomen omdat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken''
Ja............................... Dat zet dingen wel in perspectief...
Ik sta iedere keer maar weer te kijken als ik word aangesproken door een meisje hoor...quote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, als de vrouw begint met contact zoeken op die manier, is dat toch wel de eerste stap denk ik. Maar een redelijk passieve stap. Daadwerkelijk het contact voortzetten door erop af te stappen en een praatje te maken vind ik een veel grotere stap en dat zijn naar mijn idee wel vaak mannen. Maar ik weet niet of dat feitelijk is of dat het meer een idee is wat je wordt aangepraat.
Toestemming vragend :/quote:Op zondag 29 april 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had eerst een onenigheid met money...
Die had het erover dat als je als vrouw oogcontact met een man maakt dat de vrouw dus ''initiatief heeft genomen omdat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken''
Ja............................... Dat zet dingen wel in perspectief...
Ik niet hoor. Ik zoek niet naar meisjes die mij aankijken... Dat overkomt je gewoon. En als dat een beetje zo blijft vraagt dat meisje juist aan jou of je naar haar wilt komen.... Dus eigenlijk verhoogt dat je waarde misschien welquote:
Ik bedoel die uitspraak "dat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken", klinkt alsof ze de vrouw boven mannen zet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zoek niet naar meisjes die mij aankijken... Dat overkomt je gewoon. En als dat een beetje zo blijft vraagt dat meisje juist aan jou of je naar haar wilt komen.... Dus eigenlijk verhoogt dat je waarde misschien welIn pua termen.
Nouja... Dat ze wilt dat jij haar aanspreekt is misschien beter verwoord.quote:Op zondag 29 april 2012 22:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel die uitspraak "dat ze daarmee aankaart dat jij haar mag aanspreken", klinkt alsof ze de vrouw boven mannen zet.
iddquote:Op zondag 29 april 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja... Dat ze wilt dat jij haar aanspreekt is misschien beter verwoord.
war blijft je topic firefly?quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef firefly3 het volgende:
Een super mooie meid vroeg net of ik ook naar den haag ging. Mooie start van de avond, maar Echt lomp dat ik de trein moet halen. Vrouwen kunnen ook initiatief nemen, het hangt af hoe je je voelt en veel meer andere factoren
jij bent niet lelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
Ben aan het afbouwen met medicatie en dat valt niet mee.
Ik voel me echt extreem eenzaam en alleen en krijg meteen de gedachtes dat adviezen mij niet kunnen helpen omdat ik bij voorbaat al ben afgewezen puur om uiterlijk. Ik weet ook 100% zeker dat dat altijd zo was alleen niet of het nog steeds zo is zo voelt het wel namelijk.
Ik ben erg jaloers op mensen met een redelijk tot goed uiterlijk bij wie de adviezen die hier gegeven worden daadwerkelijk effect hebben.
Niet lelijk ws , wel dat er iets ontbreekt dat interesse opwekt. Onaantrekkelijk is het betere woord.quote:Op zondag 29 april 2012 23:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij bent niet lelijk.
Maar dat komt ook niet aan.
Sterkte verder
nouja dat weet ik niet, ik heb je alleen op foto's gezien, en je mag er zeker zijn. Dat maakt je per definitie niet onaantrekkelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet lelijk ws , wel dat er iets ontbreekt dat interesse opwekt. Onaantrekkelijk is het betere woord.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik denk niet dat dat aan je uiterlijk ligt (en ik heb wat foto's van jou gezien). Ik ben tevreden met mezelf qua uiterlijk, maar ik merk soms ook dat ik me iets te passief opstel in het contact met anderen. Misschien is het ook zoiets bij jou?quote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet lelijk ws , wel dat er iets ontbreekt dat interesse opwekt. Onaantrekkelijk is het betere woord.
Mijn rl sociale contacten zijn weer eens 0. Terwijl ik altijd zoveel mijn best doe bij vrouwen maar altijd met lege handen kom te staan.
Daar heb je 100%gelijk in richard.quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
Ik voel me echt extreem eenzaam en alleen en krijg meteen de gedachtes dat adviezen mij niet kunnen helpen omdat ik bij voorbaat al ben afgewezen puur om uiterlijk. Ik weet ook 100% zeker dat dat altijd zo was alleen niet of het nog steeds zo is zo voelt het wel namelijk.
Ik ben erg jaloers op mensen met een redelijk tot goed uiterlijk bij wie de adviezen die hier gegeven worden daadwerkelijk effect hebben.
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 30 april 2012 01:50 schreef strong het volgende:
[..]
Daar heb je 100%gelijk in richard.
Mensen met een redelijk tot goed uiterlijk weten niet hoe makkelijk
ze het hebben wat betreft kans op een date/relatie.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn rl sociale contacten zijn weer eens 0. Terwijl ik altijd zoveel mijn best doe bij vrouwen maar altijd met lege handen kom te staan.
Jaquote:Op maandag 30 april 2012 02:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Je zal wel begrijpen waarom ik hier een beetje moeite mee heb.
Hoe ben ik eigenlijk van mijn slachtofferrol afgekomen... Inzien dat ik het deed.... Er gedag tegen zeggen... En wat ''verwaander'' worden...quote:Op maandag 30 april 2012 03:57 schreef firefly3 het volgende:
Wat een onzin weer over uiterlijk. Je kunt een meid helemaal gek maken terwijl je achter haar staat terwijl ze je nog niet eens gezien heeft. Dat slachtoffer rol gedoe moet een keer ophouden, dan groei je pas.
quote:Op maandag 30 april 2012 04:10 schreef kingtoppie het volgende:
Inzien dat ik het deed.... Er gedag tegen zeggen... En wat ''verwaander'' worden...
Ik zeg niet dat dit de gouden formule is maar voor mij werkte het.
Dan ehh, vind ik het grappig dat ik ooit stemming wisselingen heb gehad.quote:Op maandag 30 april 2012 05:01 schreef firefly3 het volgende:
Oh ja, sporten ook. Het blijkt dat je hersenen in de zelfde emotionele staat wilt blijven en versterken omdat het minder energie kost. Er worden telkens hersen verbindingen aan gemaakt om je huidige emotionele staat te rationaliseren en bevestigen zodat je als persoon niet hoeft te veranderen.
Hoeveel dagen ga je normaal gesproken uit dan? Want 3 dagen achter elkaar is niet zo heel speciaal of gek toch?quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef firefly3 het volgende:
30% af. Dit is mijn derde dag achter elkaar dat ik uit ga, maandag koninginnedag.
Uiterlijk speelt deels een rol. Want een uiterlijk kan je aan trekken. Gho dat is een mooie vrouw.quote:Op maandag 30 april 2012 04:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe ben ik eigenlijk van mijn slachtofferrol afgekomen... Inzien dat ik het deed.... Er gedag tegen zeggen... En wat ''verwaander'' worden...
Ik zeg niet dat dit de gouden formule is maar voor mij werkte het.
Ik ben gisteren uitgeweest met 5 jongens.. Het enige resultaat was dat ik mij onwijs onzeker ging voelen en besloot om al vroeg weer naar huis te gaan. De heren waren alleen maar bezig met het de hemel in prijzen en afzeiken van de vrouwen die daar rondliepen en ik ging mij kleiner en kleiner voelen. Voor mij weer een bevestiging dat uitgaan niet aan mij is besteed.quote:Op maandag 30 april 2012 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uiterlijk speelt deels een rol. Want een uiterlijk kan je aan trekken. Gho dat is een mooie vrouw.
Je moet je zelf accepteren zoals je bent, tevreden zijn met je zelf. Je gaat dat dan ook uitstralen en je verzekerd gedragen. Dat werkt positief bij alles. Werk, versieren of tijdens een sollicitatie. Je komt namelijk zelf verzekerd over
Volgende keer niet met alleen jongens uit gaan. Of helemaal niet met jongens maar met meisjesquote:Op maandag 30 april 2012 11:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren uitgeweest met 5 jongens.. Het enige resultaat was dat ik mij onwijs onzeker ging voelen en besloot om al vroeg weer naar huis te gaan. De heren waren alleen maar bezig met het de hemel in prijzen en afzeiken van de vrouwen die daar rondliepen en ik ging mij kleiner en kleiner voelen. Voor mij weer een bevestiging dat uitgaan niet aan mij is besteed.
of je gaat met de verkeerde mensen uitquote:Op maandag 30 april 2012 11:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren uitgeweest met 5 jongens.. Het enige resultaat was dat ik mij onwijs onzeker ging voelen en besloot om al vroeg weer naar huis te gaan. De heren waren alleen maar bezig met het de hemel in prijzen en afzeiken van de vrouwen die daar rondliepen en ik ging mij kleiner en kleiner voelen. Voor mij weer een bevestiging dat uitgaan niet aan mij is besteed.
Dacht dat je de hoop al had opgegeven kwa meisjes scoren ? geloof me acceptatie is heerlijk! Zxou wel wat socialer willen zijn... gister vrijgezellefeest van een vriend met 5 a 6 vreemde mensen erbij die het over vanalles en nog wat hebben waar ik geen verstand van hebquote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
Dat doen kerels onder elkaar, grotendeels is het ook gewoon zeiken op alles om niets. De volgende keer met een stel leuke vriendinnen uitgaan en dan alle kerels afzeiken op alles om nietsquote:Op maandag 30 april 2012 11:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Gemiddeld 2 dagen. Meer dagen is eigenlijk beter iddquote:Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ga je normaal gesproken uit dan? Want 3 dagen achter elkaar is niet zo heel speciaal of gek toch?
Lot hecht er ook te veel waarde aan denk ik. Vrouwen beoordelen mannen ook net zo hard. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 30 april 2012 12:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat doen kerels onder elkaar, grotendeels is het ook gewoon zeiken op alles om niets. De volgende keer met een stel leuke vriendinnen uitgaan en dan alle kerels afzeiken op alles om niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |