abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110807643

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_110807739
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik tilde net de borsten op van een dame omdat ik zag dat ze wat voorover liep. Ze giechelde en hielp mij tegelijk mijn fallus te te dragen omdat ik deze over de grond meesleepte.

Het contrast ligt hier te hoog firefly3, hier zitten mensen die moeite hebben met versieren en dat betekent niet meteen dat ze maar een ijzersterk hosselmechanisme moeten gaan ontwikkelen.
Ik word een beetje moe van je zogenaamde kennis en tips.
Waarom open je niet gewoon je eigen self-confidence-topic en laat je anderen hier tips en advies geven waar echt wat mee gedaan kan worden?
Gasten worden hier aan de lopende band gefriendzoned omdat ze te voorzichtig en "te lief" bezig zijn, en dat is echt zonde. Ok, ik zal een eigen topic starten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:42:15 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110808063
Nou vuur vliegje ik ben benieuwd naar je eigen topic.

En stappen is van de baan neem ik aan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 26 april 2012 @ 11:42:57 #4
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_110808087
Yay voor lieve mannen!
  donderdag 26 april 2012 @ 11:45:57 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110808194
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef WinterJas het volgende:
Yay voor lieve mannen!
Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_110808224
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.

Btw: je hebt "lief" en je hebt "reactie vragend lief". Een arm om iemand heen doen kan je ook als lief bestempelen. Hierbij gaat het weer om de persoon en zijn intenties erachter. /einde
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110809497
Maar waar doel je op ff? Als ik iemand leuk vind, ken ik die al wat langer. Want waarom vind ik diegene leuk?
Als ik iemand zie die ik aantrekkelijk vind, om uiterlijke redenen of uitstraling, kan dat instant. Maar als diegene zijn arm om mij heen slaat op het station, krijgt ie alsnog een dreun, hoe leuk hij ook mag lijken.
Met uitgaan is het anders maar daar ging meestal wederzijds flirten aan vooraf.
pi_110809603
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!
Hooi O+

Benzinnetje heeft op dit moment alleen last van liefdesverdiet ;(
pi_110809640
Ooh wat dan benzin *knuffel*
pi_110809906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh wat dan benzin *knuffel*
Lang verhaal. Ik had dinsdag een soort date en ze voelt niets voor me :)

Het maakt niet uit, want verliefd zijn voelde goed
pi_110810005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef WinterJas het volgende:
Yay voor lieve mannen!
Je bent één van de weinige vrouwen die daar voor valt...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:46:48 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110810229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.

Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.

Zeg nou eerlijk, jij bent nooit met iemad van Fok op stap geweest, die persoon wilt anoniem blijven is een even door zichtige smoes zoals alle anderen.

En je eigen topic ga je ook niet openen, omdat je weet dat ze je tot op het bot zullen afbranden.

Je zit hier omdat een aantal mensen er zo van overtuigd zijn dat het nooit wat gaat worden met versieren. En plots was daar vuur vliegje diende grootste verhalen heeft. Van kijk eens wat ik allemaal durf en doe. En die mensb zullen je geloven. Jij doet wat zij niet durven.

Als je om bewijs gevraagt word of uitgenodigt wordt om te gaan stappen is er altijd wel een excuus om niet te gaan. Je weet zelf ook wel dat je op dat moment door de mand zal vallen.

Wederom is weer gebleken dat je niks meer dan een verhaaltje bent. Meer niet.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:47:59 #13
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110810263
:D
Je moeder is een hamster
pi_110810354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar waar doel je op ff? Als ik iemand leuk vind, ken ik die al wat langer. Want waarom vind ik diegene leuk?
Als ik iemand zie die ik aantrekkelijk vind, om uiterlijke redenen of uitstraling, kan dat instant. Maar als diegene zijn arm om mij heen slaat op het station, krijgt ie alsnog een dreun, hoe leuk hij ook mag lijken.
Met uitgaan is het anders maar daar ging meestal wederzijds flirten aan vooraf.
Het ligt puur aan de situatie en ook aan de vrouw die er staat. 100% consistentie bestaat niet. Er zullen inderdaad vrouwen zijn die dat niet leuk vinden, live with it, dan doe je gewoon een stapje terug met haar. Maar klappen krijgen van een meid daardoor? -> Nooit gebeurt.
pi_110810612
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.

Zeg nou eerlijk, jij bent nooit met iemad van Fok op stap geweest, die persoon wilt anoniem blijven is een even door zichtige smoes zoals alle anderen.

En je eigen topic ga je ook niet openen, omdat je weet dat ze je tot op het bot zullen afbranden.

Je zit hier omdat een aantal mensen er zo van overtuigd zijn dat het nooit wat gaat worden met versieren. En plots was daar vuur vliegje diende grootste verhalen heeft. Van kijk eens wat ik allemaal durf en doe. En die mensb zullen je geloven. Jij doet wat zij niet durven.

Als je om bewijs gevraagt word of uitgenodigt wordt om te gaan stappen is er altijd wel een excuus om niet te gaan. Je weet zelf ook wel dat je op dat moment door de mand zal vallen.

Wederom is weer gebleken dat je niks meer dan een verhaaltje bent. Meer niet.
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
pi_110810726
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:06:47 #17
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110810977
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
Dier post hier al niet meer sinds: november 2011 wat heb je met hem gedaan?
Je moeder is een hamster
pi_110811018
Crutch, minibeer heeft een nieuwe kloon ;)
pi_110811218
quote:
En hij wou ineens niet meer anoniem blijven?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_110811462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Crutch, minibeer heeft een nieuwe kloon ;)
Klote (kut) kloon ook altijd :P
Rustig aan.
pi_110811517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Dat zegt weinig trouwens. Ik ben al eens eerder vrienden geweest met iemand die ik op internet niet kon uitstaan. Bleek tijdens een meeting dat we in het echte leven toch meer op elkaar leken dan we dachten. Je hebt dan nog steeds discussies, maar dan met een biertje erbij en je kan er samen over lachen.

Zulk soort dingen kunnen raar uitpakken :D
  donderdag 26 april 2012 @ 13:21:22 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110811520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
Ik wil met jou op stap, kom maar op. Maar keer op keer verzin jij wel een excuus om met niemand te gaan. Dus die spiegel is niet nodig ;)

En niet afspreken met forum leden? Ik ben naar meerdere meetimgs geweest. Zoals keer op keer op keer zit je er weer naast :*
  donderdag 26 april 2012 @ 13:23:29 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110811629
quote:
Geinig, eerst wilt hij anoniem blijven en plots niet meer. Opmerkelijk kan ik wel zeggen.

Oh hey daar is die weer! Ik ben onzeker, nou doe er even een reactie over dat ik vrijgezel ben met 2 katten thuis. Hebben we dat ook weer gehad.
pi_110812080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zou dingen moeten ''proberen'' Dat houdt in wat meer te weten komen waar mijn kansen liggen...
Spanning die ik nu heb is puur oogcontact... Ik flirt niet met woorden (Hoewel ik dat op het forum wel doe vind ik) Ik zou niet spontaan met iemand gaan zoenen..

Ik heb daarin heel veel bevestiging nodig.... Maar ik mis vooral eigenlijk de prikkel om het uberhaupt te willen, maar tegelijkertijd wil ik het weer wel :?

Tjah :{

Volgens mij heb ik ook gewoon iemand nodig die me eventjes coacht en een steuntje in de rug geeft - doe je ding, zet em op - Oid.
Rustig aan.
pi_110812399
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik ook gewoon iemand nodig die me eventjes coacht en een steuntje in de rug geeft - doe je ding, zet em op - Oid.
Al ga je alleen maar samen met iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij, dat scheelt al de helft.

Op de momenten dat je anders in je uppie aan de bar zou hangen, kan je dan tenminste nog samen gewoon een biertje drinken en een beetje lol trappen. De sfeer is dan wat beter dan wanneer je alleen zou gaan en dat leidt er weer toe dat je sneller andere mensen aanspreekt.

Ik ging vroeger wel vaker alleen uit, maar daarvoor moet je wel goed kunnen omgaan met verschillende soorten mensen. Het maakt mij bijv weinig uit of er een student naast mij gaat zitten of een bouwvakker, een praatje maken kan ik met iedereen.. maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet voor iedereen zo werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')