Gasten worden hier aan de lopende band gefriendzoned omdat ze te voorzichtig en "te lief" bezig zijn, en dat is echt zonde. Ok, ik zal een eigen topic starten.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik tilde net de borsten op van een dame omdat ik zag dat ze wat voorover liep. Ze giechelde en hielp mij tegelijk mijn fallus te te dragen omdat ik deze over de grond meesleepte.
Het contrast ligt hier te hoog firefly3, hier zitten mensen die moeite hebben met versieren en dat betekent niet meteen dat ze maar een ijzersterk hosselmechanisme moeten gaan ontwikkelen.
Ik word een beetje moe van je zogenaamde kennis en tips.
Waarom open je niet gewoon je eigen self-confidence-topic en laat je anderen hier tips en advies geven waar echt wat mee gedaan kan worden?
Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!quote:
Hooiquote:Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stuur Benzin eens een pm. Die is naar eigen zeggen lief, en een man!
Lang verhaal. Ik had dinsdag een soort date en ze voelt niets voor mequote:
Je bent één van de weinige vrouwen die daar voor valt...quote:
Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.
Het ligt puur aan de situatie en ook aan de vrouw die er staat. 100% consistentie bestaat niet. Er zullen inderdaad vrouwen zijn die dat niet leuk vinden, live with it, dan doe je gewoon een stapje terug met haar. Maar klappen krijgen van een meid daardoor? -> Nooit gebeurt.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar waar doel je op ff? Als ik iemand leuk vind, ken ik die al wat langer. Want waarom vind ik diegene leuk?
Als ik iemand zie die ik aantrekkelijk vind, om uiterlijke redenen of uitstraling, kan dat instant. Maar als diegene zijn arm om mij heen slaat op het station, krijgt ie alsnog een dreun, hoe leuk hij ook mag lijken.
Met uitgaan is het anders maar daar ging meestal wederzijds flirten aan vooraf.
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat had je van af het begin al kunnen zeggen. Maar je hoopte op een conflict zodat je het kon afzeggen. Maar die kwam er maar niet. Je hebt van alles bedacht om er onder uit te komen. En nu blijkt dat niet te lukken en kom je met dit.
Zeg nou eerlijk, jij bent nooit met iemad van Fok op stap geweest, die persoon wilt anoniem blijven is een even door zichtige smoes zoals alle anderen.
En je eigen topic ga je ook niet openen, omdat je weet dat ze je tot op het bot zullen afbranden.
Je zit hier omdat een aantal mensen er zo van overtuigd zijn dat het nooit wat gaat worden met versieren. En plots was daar vuur vliegje diende grootste verhalen heeft. Van kijk eens wat ik allemaal durf en doe. En die mensb zullen je geloven. Jij doet wat zij niet durven.
Als je om bewijs gevraagt word of uitgenodigt wordt om te gaan stappen is er altijd wel een excuus om niet te gaan. Je weet zelf ook wel dat je op dat moment door de mand zal vallen.
Wederom is weer gebleken dat je niks meer dan een verhaaltje bent. Meer niet.
Dier post hier al niet meer sinds: november 2011 wat heb je met hem gedaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
En hij wou ineens niet meer anoniem blijven?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben met minibeer uit geweest in utrecht, nu blij ?? :/ Dat je dacht dat ik loog komt van een plek van onzekerheid van jezelf.
Klote (kut) kloon ook altijdquote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Crutch, minibeer heeft een nieuwe kloon
Dat zegt weinig trouwens. Ik ben al eens eerder vrienden geweest met iemand die ik op internet niet kon uitstaan. Bleek tijdens een meeting dat we in het echte leven toch meer op elkaar leken dan we dachten. Je hebt dan nog steeds discussies, maar dan met een biertje erbij en je kan er samen over lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, hier op het forum gaat het al "mis", ik denk dat ik in het echt ook niet met je op kan schieten.
Ik wil met jou op stap, kom maar op. Maar keer op keer verzin jij wel een excuus om met niemand te gaan. Dus die spiegel is niet nodigquote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
Geinig, eerst wilt hij anoniem blijven en plots niet meer. Opmerkelijk kan ik wel zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou dingen moeten ''proberen'' Dat houdt in wat meer te weten komen waar mijn kansen liggen...quote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga liever met kingtoppie op stap of iemand anders op het forum. (ik heb het zelf gevraagt vorige week, maar het staat nog open of hij wilt of niet). Je kunt beter een spiegel voor jezelf houden, want jij bent zelf diegene die daadwerkelijk niet afspreekt met mensen op het forum.
Al ga je alleen maar samen met iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij, dat scheelt al de helft.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik ook gewoon iemand nodig die me eventjes coacht en een steuntje in de rug geeft - doe je ding, zet em op - Oid.
Een firefly zou me beter kunnen helpen.quote:Al ga je alleen maar samen met iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij, dat scheelt al de helft.
Tsja, regel nummer 1 is dat je vaker dingen moet uitproberen. Wat vaker ja zeggen ipv nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een firefly zou me beter kunnen helpen.
Jij hebt ook echt een ruggengraat van piepschuim he?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef firefly3 het volgende:
In ieder geval had ik het alsnog niet moeten zeggen over wie het was.
Niet lang geleden wilde je niet, want dan moet je en dan kan je het nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij is het ook een goede training, ik "moet" dan wel flink aan de bak
En hoe gaat het met je eigen topic? Of kom je weer met een excuus zoals altijd.quote:
Alleen als firefly3 mee gaatquote:
Hoezo niet? Te druk en teveel nieuwe indrukken?quote:
Sorry, maar dit is een vooroordeel: Ik verwacht een passieve meet waarin we elkaar leren kennen en biertjes drinken en verhalen vertellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet? Te druk en teveel nieuwe indrukken?
Jij en je vooroordelenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is een vooroordeel: Ik verwacht een passieve meet waarin we elkaar leren kennen en biertjes drinken en verhalen vertellen.
Cas, ben jij die ene jongen nog wel eens tegen gekomen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
kingtoppie je bent zelf ontzettend passief dus tsja, logisch dat je er niet meer van verwacht
Nee hoor gewoon een vraagje, in alle eerlijkheid wat ik zoek dat kan toch niet [meer] gevonden worden binnen de de Nederlandse grenzen. Dat is iets wat ik wel betreur maar ach liever alleen dan ergens uit nood tegen aankruipen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
nee niet meer gezien, die was incidenteel op sloterdijk. Anders wilde je naar amsterdam treinen?
Drink niet en kan wel stoere zeemansverhalen vertellen als men daar behoefte aan heeft maar dat acht ik zeer klein.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
Wat is er mis met bier drinken en verhalen vertellen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
kingtoppie je bent zelf ontzettend passief dus tsja, logisch dat je er niet meer van verwacht
Laat ik zo stellen dat als hij passief in bed is dat ik daar geen problemen op kan aanmerken verder in het sociale milieu lijkt mij dit toch wel een dergelijk probleem waar aan gewerkt moet worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Met grote groepen is het veel makkelijker om gewoon weg te lopen; diegene die overblijven hebben hoeven zich toch niet te vervelen. Maar als je maar 1 of 2 mensen uit gaat is dat toch anders. Met grote groep alleen wel zorgen dat je telefoonnummers hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb ik het mis dat je passief bent?
En wat is daar mis mee, hoeft trouwens niet als je met een selecte groep uitgaat met een doel. Als je als doel stelt zoveel mogelijk mensen aanspreken is het juis asociaal als je in de groep blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |