abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110807223
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_110807253
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Je trok vast weer de vergelijking met ADO
Niet eens, belachelijk :'). Maargoed, we gaan vrolijk verder.

Ik neem zelf nooit een sjaal mee, ik trek mijn bierjas wel aan. Raja, waarom was de sjaal in prijs verlaagd dan? Omdat er een neger mee rondliep dus :o?
pi_110807259
Je was iets te snel met vol roepen ;)
BFF met GGMM
pi_110807294
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Niet eens, belachelijk :'). Maargoed, we gaan vrolijk verder.

Ik neem zelf nooit een sjaal mee, ik trek mijn bierjas wel aan. Raja, waarom was de sjaal in prijs verlaagd dan? Omdat er een neger mee rondliep dus :o?
Ja waarschijnlijk
BFF met GGMM
pi_110807295
quote:
Akkoord met Mulder over contractverlenging

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Erwin Mulder over een verlenging van zijn contract tot medio 2015. De huidige verbintenis met de doelman liep af in de zomer van 2013. Mulder zal op korte termijn in De Kuip zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract.

De doelman is blij dat hij een akkoord heeft bereikt met Feyenoord. ‘Ik ben 23 jaar en heb nog een hoop te verbeteren als keeper’, zegt hij. ‘Ik speel bij Feyenoord wekelijks, dus dat is heel goed voor mijn ontwikkeling. Het was daarom voor mij snel duidelijk dat ik graag bij deze club wilde blijven. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.’

Feyenoord ziet Erwin Mulder als eerste keeper voor de komende jaren, zo vertelt technisch directeur Martin van Geel. ‘Erwin heeft een deel van zijn opleiding bij Feyenoord genoten en heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot vaste eerste doelman. Hij is nog jong dus kan zich nog verder ontwikkelen. Dit seizoen heeft Erwin al grote stappen gemaakt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Erwin een uitstekende eerste keeper hebben voor de komende jaren.’
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 26 april 2012 @ 11:20:26 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110807321
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik wel, ik heb de officiële puma sjaal. 2 dagen nadat ik hem kocht, was dat ding ineens in prijs gehalveerd...
Hoe duur kosten die sjaals dan? Heb er hier 1 liggen en joost mag weten wanneer ik hem gekocht hebt.
pi_110807370
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hoe duur kosten die sjaals dan? Heb er hier 1 liggen en joost mag weten wanneer ik hem gekocht hebt.
Nu kost ie 14 euro, toen ik hem kocht volgens mij 29,95
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 11:23:39 #8
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110807423
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Nu kost ie 14 euro, toen ik hem kocht volgens mij 29,95
Aardig prijzig voor zo'n sjaal.
pi_110807466
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:19 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hij doet niet onder voor de rest van de eredivisie keepers. Alleen Mihaylov is overtuigend beter.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_110807498
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Aardig prijzig voor zo'n sjaal.
Was ook een vergissing van mijn kant. Er was toen een actie dat alle sjaals 15 euro waren, met uitzondering van de Pumasjaals (stond in de kleine lettertjes...). En doordat ik die dag meerdere artikelen had gekocht, merkte ik pas thuis dat ik geen 15 euro voor die sjaal had betaald.
BFF met GGMM
pi_110807516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Cara het volgende:

[..]

Hij doet niet onder voor de rest van de eredivisie keepers. Alleen Mihaylov is overtuigend beter.
en die is volgend seizoen ook pleitos..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110807520
quote:

[..]

En die gaat weg deze zomer *O*
pi_110807550
quote:

[..]

Idd. Hij is nog jong en wordt alleen maar beter.
pi_110807562
quote:

[..]

Ik kan me nog wel wat gebitch op Mulder herinneren hoor, dit seizoen nog :X . Ik snap ook nog steeds niet waarom jullie geen Velthuizen hebben opgepikt, of beter nog: Coutinho. Die heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij Den Haag de laatste jaren. Hele goede keeper, voor een habbekrats op te halen (5mln).
pi_110807579
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel wat gebitch op Mulder herinneren hoor, dit seizoen nog :X . Ik snap ook nog steeds niet waarom jullie geen Velthuizen hebben opgepikt, of beter nog: Coutinho. Die heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij Den Haag de laatste jaren. Hele goede keeper, voor een habbekrats op te halen (5mln).
Coutinho was een tijdje niet beschikbaar ivm zijn overige werkzaamheden toch?
BFF met GGMM
pi_110807611
quote:

[..]

Donder nou maar op. Het is allang niet meer grappig meer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110807623
Mulder heeft zijn blunders aardig geminimaliseerd en maakt regelmatig hele belangrijke reddingen..
word steeds volwassener, al straalt hij nog steeds weinig uit..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110807658
quote:

[..]

Vind je het zelf nou nog grappig?
pi_110807660
Als je de ena-minst gepasseerde keeper bent en je hebt zoveel belangrijke reddingen verricht, dan ben je gewoon een goede keeper. Klaar.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110807661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Muto het volgende:

[..]

Donder nou maar op. Het is allang niet meer grappig meer.
Doe eens normaal. Velthuizen was toch een hele reële optie? En Coutinho is serieus gewoon een goede keeper, niet eens omdat hij bij ADO speelt :').

quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Coutinho was een tijdje niet beschikbaar ivm zijn overige werkzaamheden toch?
Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage :D.
pi_110807702
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Doe eens normaal. Velthuizen was toch een hele reële optie? En Coutinho is serieus gewoon een goede keeper, niet eens omdat hij bij ADO speelt :').

[..]

Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage :').
Velthuizen is zwaar overschat. Alleen maar omdat hij mooi keept. Als je bij Mulder al loopt te zeuren over uitstraling, dan moet je Pietje zeker niet halen.
pi_110807709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Muto het volgende:
Als je de ena-minst gepasseerde keeper bent en je hebt zoveel belangrijke reddingen verricht, dan ben je gewoon een goede keeper. Klaar.
Dat hoorde ik jullie begin dit seizoen wel anders over. Nog steeds wordt er binnen Feijenoord heel hard getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder hoor. Hij straalt helemaal niks uit namelijk, en zit er nog vaak genoeg naast..

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef Muto het volgende:

[..]

Velthuizen is zwaar overschat. Alleen maar omdat hij mooi keept. Als je bij Mulder al loopt te zeuren over uitstraling, dan moet je Pietje zeker niet halen.
Dat is dit seizoen inderdaad pijnlijk duidelijk geworden. Goed ingeschat van Feijenoord toendertijd.
pi_110807714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Multiply het volgende:

[..]

Vind je het zelf nou nog grappig?
als wij nou met zijn allen in het ADO topic verder gaan ;)
daar komt hij niet...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110807715
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage :D.
Ah ok, ik dacht dat de OvJ dat niet geloofde en toch hem ook wilde vervolgen. Maar goed, moet hij maar een goede financiële klapper maken en zijn pa gepast bedanken ^O^
BFF met GGMM
pi_110807736
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat hoorde ik jullie begin dit seizoen wel anders over. Nog steeds wordt er binnen Feijenoord heel hard getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder hoor. Hij straalt helemaal niks uit namelijk, en zit er nog vaak genoeg naast..
Ah, je hebt contact met Lodewijks, Gio, Van Gastel of Koeman? Volgens mij zeggen mensen vanaf begin november al dat hij zich goed ontwikkelt.
pi_110807759
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht dat de OvJ dat niet geloofde en toch hem ook wilde vervolgen. Maar goed, moet hij maar een goede financiële klapper maken en zijn pa gepast bedanken ^O^
Dat is de bedoeling inderdaad :D. Is toch heerlijk man, ik kan me nog wel een wedstrijd tegen Willem II herinneren. 'Er staat een junk in de goaaaaaaal, er staat een junk in de goaaaaaaaaal' :D. Mogen we dat nu ook zingen bij onze eigen keeper, pijnlijk hoor ;( .

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:32 schreef Muto het volgende:

[..]

Ah, je hebt contact met Lodewijks, Gio, Van Gastel of Koeman? Volgens mij zeggen mensen vanaf begin november al dat hij zich goed ontwikkelt.
Dat hij zich goed ontwikkeld, betekent niet dat ze overtuigd zijn van zijn kwaliteiten he..
pi_110807773
Mulder krijgt gewoon de steun van de technische staf, anders had hij nu geen contractverlenging gekregen.
pi_110807796
quote:

[..]

Je hebt er echt schik in he? Lekker op het werk een beetje vervelen, en hier doen alsof je er verstand van heb. Tyft toch heel snel op, alleen die bedragen van je al ;(
pi_110807820
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling inderdaad :D. Is toch heerlijk man, ik kan me nog wel een wedstrijd tegen Willem II herinneren. 'Er staat een junk in de goaaaaaaal, er staat een junk in de goaaaaaaaaal' :D. Mogen we dat nu ook zingen bij onze eigen keeper, pijnlijk hoor ;( .

[..]

Dat hij zich goed ontwikkeld, betekent niet dat ze overtuigd zijn van zijn kwaliteiten he..
Qua keepers hebben jullie sowieso wel een geschiedenis met 'aparte' karakters. Coutinho is niks vergeleken bij die dildo-boy...
BFF met GGMM
pi_110807874
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Je hebt er echt schik in he? Lekker op het werk een beetje vervelen, en hier doen alsof je er verstand van heb. Tyft toch heel snel op, alleen die bedragen van je al ;(
Want jij vindt Coutinho geen goede keeper? Natuurlijk snap ik dat je als Feijenoord zijnde nu vertrouwen blijft houden in Mulder, je hebt namelijk van de zomer de keus gemaakt om geen nieuwe keeper aan te trekken. Je moet roeien met de riemen die je hebt.

quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Qua keepers hebben jullie sowieso wel een geschiedenis met 'aparte' karakters. Coutinho is niks vergeleken bij die dildo-boy...
Haha, is toch mooi? Ik zie in Coutinho serieus een goede keeper, hij heeft een beetje de uitstraling van een Romero en een Esteban..
pi_110807906
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want jij vindt Coutinho geen goede keeper? Natuurlijk snap ik dat je als Feijenoord zijnde nu vertrouwen blijft houden in Mulder, je hebt namelijk van de zomer de keus gemaakt om geen nieuwe keeper aan te trekken. Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Soms nog wat onzeker verder is Mulder een goede keeper
pi_110807917
Mulder is helemaal zo slecht niet EN bovendien nog jong. Coutinho is al 29, dus hele andere koek.
  donderdag 26 april 2012 @ 11:38:05 #33
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110807927
quote:

[..]

En dan blijven zeggen dat je zelf nooit over ADO begint..
pi_110807942
Als mulder echt slecht was, dan hadden ze velthuizen wel gehaald aan het begin van het seizoen. Ze geven die jongen gewoon vertrouwen en dat is terecht. Hij ontwikkeld zich prima.
Feyenoord Rotterdam
pi_110808013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

En dan blijven zeggen dat je zelf nooit over ADO begint..
Ik heb het over een mogelijke versterking voor Feijenoord, dat die toevallig bij ADO speelt kan ik echt niks aan doen.

quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Als mulder echt slecht was, dan hadden ze velthuizen wel gehaald aan het begin van het seizoen. Ze geven die jongen gewoon vertrouwen en dat is terecht. Hij ontwikkeld zich prima.
Eens, je moet gewoon hopen dat hij zich nu doorontwikkeld bij Feijenoord. Je moet gewoon een beetje geluk hebben, het blijft een gok...
  donderdag 26 april 2012 @ 11:41:04 #36
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_110808018
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Haha, is toch mooi? Ik zie in Coutinho serieus een goede keeper, hij heeft een beetje de uitstraling van een Romero en een Esteban..
Esteban vind ik dan ook een waardeloze keeper.. :)
pi_110808037
Leerdam moet bijtekenen trouwens. Vind het een goede speler. Zowel middenveld en als back. Tenger maar toch sterk en duikt nog weleens gevaarlijk op voor het doel. Heb het idee dat ze nooit op hem letten met corners.
pi_110808043
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef TakAFCA het volgende:

[..]

Esteban vind ik dan ook een waardeloze keeper.. :)
En Romero? Toch een beetje hetzelfde type keepers. Esteban maakt gewoon een mindere periode door momenteel..
pi_110808078
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik heb het over een mogelijke versterking voor Feijenoord, dat die toevallig bij ADO speelt kan ik echt niks aan doen.

[..]

Eens, je moet gewoon hopen dat hij zich nu doorontwikkeld bij Feijenoord. Je moet gewoon een beetje geluk hebben, het blijft een gok...
Jij vindt heel ado een versterking voor Feijenoord en dan ook nog met je achterlijke bedragen. Je maakt je alleen maar belachelijk hier, als je dat al niet bent. Ga maar lekker met je ADO vriendjes in je eigen topic spelen :W
Feyenoord Rotterdam
pi_110808141
Als iedereen nou eens begint met er niet meer op reageren.
pi_110808165
Ik moet zeggen dat ik Coutinho wel een goede keeper vind. Komt rustig over, doet geen gekke dingen. Het zou een goede tweede keeper zijn om de druk erop te houden bij Mulder. Die heeft als je het eerlijk bekijkt nu toch geen concurrentie.
BFF met GGMM
pi_110808184
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Coutinho wel een goede keeper vind. Komt rustig over, doet geen gekke dingen. Het zou een goede tweede keeper zijn om de druk erop te houden bij Mulder. Die heeft als je het eerlijk bekijkt nu toch geen concurrentie.
Lamprou doet het toch prima bij de beloften?
Feyenoord Rotterdam
pi_110808190
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Jij vindt heel ado een versterking voor Feijenoord en dan ook nog met je achterlijke bedragen. Je maakt je alleen maar belachelijk hier, als je dat al niet bent. Ga maar lekker met je ADO vriendjes in je eigen topic spelen :W
Alleen Coutinho, Immers en Rado. Oja, en de Kers (want dan kan je dus El Ahmadi behouden voor de club!).

quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Die doet het niet zo best hoor, zit ook al een tijd bij Feijenoord toch?
  donderdag 26 april 2012 @ 11:46:03 #44
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_110808201
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En Romero? Toch een beetje hetzelfde type keepers. Esteban maakt gewoon een mindere periode door momenteel..
Beiden zijn het keepers die mentaal niet helemaal in orde zijn.
Maar door een juiste trainer in het gareel kunnen worden gehouden, hadden/hebben altijd in hun momentjes net als Mulder die af en toe heeft.
pi_110808212
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat hij een serieuze kans maakt 1e keeper te worden.
BFF met GGMM
pi_110808250
Lamprou is 20, moet nog 21 worden in september.
pi_110808255
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat hij een serieuze kans maakt 1e keeper te worden.
Hoelang zit hij al sowieso bij de belofte en niet bij het 1e?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_110808264
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:45 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Alleen Coutinho, Immers en Rado. Oja, en de Kers (want dan kan je dus El Ahmadi behouden voor de club!).

[..]

Die doet het niet zo best hoor, zit ook al een tijd bij Feijenoord toch?
Zolang er geen reden is om te twijfelen aan Mulder, dan zal Lamprou ook niet in het eerste terecht komen. Ik zie in hem wel een prima tweede keeper en dan hoef je geen andere keeper te halen wat mij betreft.

Mulder keept dus prima, maar heeft af en toe zijn momentjes. Ik vind wel dat hij dit seizoen een stuk rustiger is geworden en voetballend ook prima mee doet.
Feyenoord Rotterdam
pi_110808282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:47 schreef Hamilcar het volgende:
Lamprou is 20, moet nog 21 worden in september.
Oh wacht, ik vergis me met Darley...
BFF met GGMM
pi_110808328
Darley sukkelt toch met een nare blessure waardoor het de vraag is of hij sowieso nog op niveau komt? Of vergis ik me nu keihard :/
pi_110808354
Lamprou _O_

Ik hoop dat hij volgend jaar af en toe de kans krijgt in bekerwedstrijden enzo.
pi_110808363
Darley komt ook niet meer terug. Contract wordt niet verlengd, dus dan valt er een aantal ton aan salariskosten af
Feyenoord Rotterdam
pi_110808385
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef Fuszy het volgende:
Darley komt ook niet meer terug. Contract wordt niet verlengd, dus dan valt er een aantal ton aan salariskosten af
Ok, ik heb me duidelijk met Darley vergist. Lamprou heb ik nooit zien keepen.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 11:52:23 #54
14505 OProg
A Life in Music
pi_110808405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef Hamilcar het volgende:
Darley sukkelt toch met een nare blessure waardoor het de vraag is of hij sowieso nog op niveau komt? Of vergis ik me nu keihard :/
Darley heeft een blessure idd en komt bij ons niet meer terug. Einde contract dus doei.

Mulder doet het gewoon goed. Een keeper als Veldhuizen maakt inderdaad ook regelmatig enorme blunders. En ik denk dat Mulder ook gewoon het hoogst haalbare is. En dat we moeten hopen op zijn doorontwikkeling. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_110808410
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ok, ik heb me duidelijk met Darley vergist. Lamprou heb ik nooit zien keepen.
Lamprou heeft volgens mij wel de kans gekregen in de bekerwedstrijden. Hij keepte volgens mij prima, maar de rest van het team verzaakte volledig tegen Go Ahead
Feyenoord Rotterdam
pi_110808416
Het is trouwens echt helemaal geen gek idee om Chery naar Feijenoord te halen. Als die band tussen hem en Karim echt zo goed is, kan je El Ahmadi overhalen om bij te tekenen. Ik zeg doen..
pi_110808427
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
o|O
Feyenoord Rotterdam
pi_110808438
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

o|O
Niet? Wat is daar zo raar aan?
pi_110808443
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lamprou _O_

[ afbeelding ]

Ik hoop dat hij volgend jaar af en toe de kans krijgt in bekerwedstrijden enzo.
Echt een baas, hopelijk maakt hij het (ooit) bij Feijenoord
pi_110808478
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Je gaat toch geen middelmatige speler kopen, om El Ahmadi te houden. Als hij echt bij Feijenoord wil blijven, dan moet hij maar bijtekenen zonder rare fratsen.
Feyenoord Rotterdam
pi_110808492
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon de transfer + salariskosten voor Cherry :') gelijk aan Karim geven, dan blijft ie ook wel.
pi_110808501
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
Het is trouwens echt helemaal geen gek idee om Chery naar Feijenoord te halen. Als die band tussen hem en Karim echt zo goed is, kan je El Ahmadi overhalen om bij te tekenen. Ik zeg doen..
Hoeveel vraag je er voor De_kromme? Miljoentje of 7?
pi_110808532
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Je gaat toch geen middelmatige speler kopen, om El Ahmadi te houden. Als hij echt bij Feijenoord wil blijven, dan moet hij maar bijtekenen zonder rare fratsen.
Je vergroot de kansen aanzienlijk dat je belangrijkste speler bijtekent, als je Chery haalt. Misschien kan je zelfs een deal sluiten. En Chery is nog jong zat, die kan echt wel tot de nieuwe Elia uitgroeien imo..

quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon de transfer + salariskosten voor Cherry :') gelijk aan Karim geven, dan blijft ie ook wel.
Chery hoeft niet zo heel veel te kosten hoor.. Karim blijft niet, mits Chery komt..
pi_110808535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoeveel vraag je er voor De_kromme? Miljoentje of 7?
Dat is nog goedkoop :D
Feyenoord Rotterdam
pi_110808542
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

We hebben het met Schaken en Auassar gedaan he. Auassar contracteren om er zeker van te zijn dat Schaken komt.
BFF met GGMM
pi_110808559
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We hebben het met Schaken en Auassar gedaan he. Auassar contracteren om er zeker van te zijn dat Schaken komt.
_O-

Schaken is dan ook een baas
Feyenoord Rotterdam
pi_110808571
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zou er serieus maar eens over na gaan denken. Ik weet dat de top van Feijenoord hier mee leest (van Geel o.a.). Dus jongens, doe je er je voordeel mee.

Chery moet vijf gaan kosten btw.
pi_110808617
Leerdam verlegen? Gewoon Ammi halen. Ik denk voor 6 miljoen + De Vrij, Vilhena en Manu.
pi_110808635
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zou er serieus maar eens over na gaan denken. Ik weet dat de top van Feijenoord hier mee leest (van Geel o.a.). Dus jongens, doe je er je voordeel mee.

Vijf wat, broodjes kapsalon? Want vijf kratjes schultenbrau gaat me weer wat te ver :')
pi_110808639
Lamprou is wel een redelijke keeper trouwens.
pi_110808641
quote:

[..]

:') :') :') :') :')
pi_110808643
quote:

[..]

Chery 5 miljoen euro. :D _O- Waar baseer je dit op?
pi_110808652
quote:

[..]

Dat het eerder is gedaan, betekent niet dat het een goed idee is.
BFF met GGMM
pi_110808655
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Muto het volgende:
Leerdam verlegen? Gewoon Ammi halen. Ik denk voor 6 miljoen + De Vrij, Vilhena en Manu.
Kan je erom lachen, maar dit is gewoon een serieuze zaak hoor. Ik zou Chery gewoon vastleggen (mits El Ahmadi aangeeft 100% zeker bij te tekenen). Win-win situatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Chery 5 miljoen euro. :D _O- Waar baseer je dit op?
Op zijn kwaliteiten, en hij heeft nog een contract tot 2014 (uit mijn hoofd). Hij speelt als een baas bij Den Haag hoor. Hij wordt ook wel de nieuwe Elia genoemd..
pi_110808662
kan dat teringgezeik over al die ado spelers nou stoppen?

immers is de enige waar interesse in is en meer ook niet. graag hou ik dat zo want ado was dramatisch slecht. laten we ons nu maar weer gewoon op AZ richten.
pi_110808663
van Geel gaat een beetje topics vol stront genaamd de Kromme doornemen. Heeft wel wat beters te doen.
pi_110808678
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kan je erom lachen, maar dit is gewoon een serieuze zaak hoor. Ik zou Chery gewoon vastleggen (mits El Ahmadi aangeeft 100% zeker bij te tekenen). Win-win situatie.
Ja, komt goed. We nemen half ADO over voor ondertussen 25 miljoen en we eindigen volgend jaar in de nacompetitie, waarna we degraderen.
pi_110808683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef Cara het volgende:
kan dat teringgezeik over al die ado spelers nou stoppen?

immers is de enige waar interesse in is en meer ook niet. graag hou ik dat zo want ado was dramatisch slecht. laten we ons nu maar weer gewoon op AZ richten.
Wie willen we van AZ hebben dan :+
BFF met GGMM
pi_110808710
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie willen we van AZ hebben dan :+
Esteban, voor wanneer je weer aangevallen wordt door die neuzen
Feyenoord Rotterdam
pi_110808720
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat het eerder is gedaan, betekent niet dat het een goed idee is.
Waarom niet? Ik zie alleen maar voordelen, je moet het gewoon zien dat je Chery voor graties oppikt. Want je verkoopt El Ahmadi na volgend jaar voor 8 miljoen aan een Russische topclub. Dan draai je gewoon kiet, en heb je El Ahmadi nog een extra jaar tot je beschikking..
pi_110808727
Maar De_Kromme, vanaf nu ga ik niet meer op je berichten in dit topic in.
pi_110808759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef Muto het volgende:
Dat moet jij weten. Het lijkt me helemaal niet zo'n gekke gedachte om Chery aan te trekken om El Ahmadi vast te houden.. De jeugd heeft de toekomst.
pi_110808790
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zie alleen maar voordelen, je moet het gewoon zien dat je Chery voor graties oppikt. Want je verkoopt El Ahmadi na volgend jaar voor 8 miljoen aan een Russische topclub. Dan draai je gewoon kiet, en heb je El Ahmadi nog een extra jaar tot je beschikking..
Het idee is niet zo onzinnig als sommigen hier doen voorkomen, maar dan niet met Chery. Ik denk niet dat hij op onze huidige selectie een toegevoegde waarde heeft. (en dat wil wat zeggen met onze huidige flankspelers...)
BFF met GGMM
pi_110808807
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het idee is niet zo onzinnig als sommigen hier doen voorkomen, maar dan niet met Chery. Ik denk niet dat hij op onze huidige selectie een toegevoegde waarde heeft. (en dat wil wat zeggen met onze huidige flankspelers...)
Cabral gaat toch weg? Prima back-up imo..
pi_110808832
GVD IEDEREEN KAPPEN NU MET HET REAGEREN OP DE_KROMME. DE LAATSTE PAAR TOPICS ZIJN ALLEMAAL GEKAAPT DOOR EEN ADO SUPPORTER. :N
pi_110808835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Cabral gaat toch weg? Prima back-up imo..
Ja, als hij 2-3 ton kost en Cabral ons 5-6 oplevert.
pi_110808856
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
GVD IEDEREEN KAPPEN NU MET HET REAGEREN OP DE_KROMME. DE LAATSTE PAAR TOPICS ZIJN ALLEMAAL GEKAAPT DOOR EEN ADO SUPPORTER. :N
Doe normaal man. Ik discussier hier echt gewoon normaal mee...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, zal hij natuurlijk geen vijf miljoen opleveren (maar je moet hoog inzetten he?). Ik verwacht dat je hem voor 2 wel over kan nemen. Als je daarmee El Ahmadi langer aan je verbind...
pi_110808865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de bedragen waar we aan moeten denken.
BFF met GGMM
pi_110808925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:01 schreef Muto het volgende:
pi_110808943
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
Als de paar obvious trolls negeert, kun je gewoon normaal met die gast discussieren hoor.
BFF met GGMM
pi_110808952
Bij Cabral dacht ik trouwens aan miljoenen, maar misschien is dat de geest van Ricky Royston Babel die over m'n gedachten hangt :')
pi_110808964
IEDEREEN VANAF NU DE KROMME DOODZWIJGEN OF REAGEREN MET EEN :'), DAN IS HET SNEL GENOEG KLAAR MET DIE ONZIN HIER!

ADO GELUL IN HET ADO-TOPIC EN GETROLL EN ONZIN MAG IN DE SC!

:W
pi_110808984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Hamilcar het volgende:
Bij Cabral dacht ik trouwens aan miljoenen, maar misschien is dat de geest van Ricky Royston Babel die over m'n gedachten hangt :')
Oeh, miljoenen voor Cabral: Ik teken er direct voor, maar het lijkt me niet reeël.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 12:08:07 #94
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110808999
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als de paar obvious trolls negeert, kun je gewoon normaal met die gast discussieren hoor.
Nee. En anders kan men dat ook in het ADO-topic doen.
pi_110809001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:07 schreef Hamilcar het volgende:
Er was toch serieuze interesse vanuit Engeland voor Cabral? Hoe serieus is dat? Kan je voor dat geld een nieuwe flankspeler aankopen..
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:08:48 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809030
Sjezus, mot ik hier nou de kleuterjuf komen spelen?
Je kunt ook eerst lezen wat ie zegt en daarna normaal reageren of doodzwijgen.
Om nou bij iedere vraag de gordijnen in te vliegen is wel zo enorm on-Feijenoords }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_110809046
Ik ben benieuwd of dat Tonny tegen AZ basis heeft of dat Koeman toch voor wat meer ervaring gaat en van Haaren opstelt.
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:09:37 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809055
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Er was toch serieuze interesse vanuit Engeland voor Cabral? Hoe serieus is dat? Kan je voor dat geld een nieuwe flankspeler aankopen..
En ga jij vandaag eens ergens anders spelen, vort.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_110809060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:08 schreef yvonne het volgende:
Om nou bij iedere vraag de gordijnen in te vliegen is wel zo enorm on-Feijenoords }:|
Wat :')
  donderdag 26 april 2012 @ 12:09:42 #100
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809063
quote:
Gewoon die troll een gebiedsverbod geven.
pi_110809073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee. En anders kan men dat ook in het ADO-topic doen.
Ok er zijn soms uitstapjes, maar volgens mij heb ik het met hem voornamelijk over Feyenoord. Voor de rest: Grow up...
BFF met GGMM
pi_110809089
quote:
Jij bent niet goed wijs. :')
  donderdag 26 april 2012 @ 12:11:05 #103
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809108
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ok er zijn soms uitstapjes, maar volgens mij heb ik het met hem voornamelijk over Feyenoord. Voor de rest: Grow up...
Jij ziet niet in dat het gewoon 1 grote act is? Ga dan maar ergens anders spelen met hem.
pi_110809129
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Jij ziet niet in dat het gewoon 1 grote act is? Ga dan maar ergens anders spelen met hem.
Aansteller :')
BFF met GGMM
pi_110809134
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dit dus.
pi_110809140
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In alles trekt hij de vergelijking met Ado. Opbokken met dat gelul.
pi_110809144
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee.
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:12:51 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809174
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat :')
Troll
reageren
jankzakken
on-feijenoords

pi_110809187
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Troll
reageren
jankzakken
on-feijenoords
Als er zoveel mensen aanstoot aan nemen zal er wel iets meer aan de hand zijn. :)
pi_110809193
quote:

[..]

Troll
reageren
jankzakken
on-feijenoords
Happel terug als mod
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:13:15 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809194
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Jij bent niet goed wijs. :')
En jij bent weer weg met je gejank :W

donderdag 26 april 2012 @ 12:13:26 #112
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809200
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:11 schreef DonRaja het volgende:
Jij blijft hem voeden terwijl je ziet dat veel mensen zich eraan storen.
pi_110809203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jij bent weer weg met je gejank :W
_O-
pi_110809222
quote:

[..]

Troll
reageren
jankzakken
on-feijenoords
Dus dat, kinderachtig gedoe hier. Als je je aan die gast stoort, reageer dan niet.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 12:14:49 #115
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809244
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dus dat, kinderachtig gedoe hier. Als je je aan die gast stoort, reageer dan niet.
Of jij reageert niet. Anders wil ik wel een 'gezamenlijke ADO-Feyenoord topic voor jullie beiden aanmaken?
pi_110809254
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Jij blijft hem voeden terwijl je ziet dat veel mensen zich eraan storen.
Nee, ik voed zijn trolls niet. Dat doen jullie juist zelf.
BFF met GGMM
pi_110809302
De_kromme ondertussen al met een bebloede voorhuid en gebarsten eelt op z'n eikel vanwege topics vol gezeik over en tegen hem. Gewoon doodzwijgen die gast.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:17:30 #118
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110809343
In de slowchat vind ik het best oke., en af en toe een ado steekje moet kunnen.,
maar nu is het elke keer weer hetzelfde., immers voor 5 miljoen hebben we nu al tig keer gehad.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_110809351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Of jij reageert niet. Anders wil ik wel een 'gezamenlijke ADO-Feyenoord topic voor jullie beiden aanmaken?
Who died and made you king? Ik bepaal nog altijd zelf waar ik op reageer jochie.
BFF met GGMM
pi_110809387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
De_kromme ondertussen al met een bebloede voorhuid en gebarsten eelt op z'n eikel vanwege topics vol gezeik over en tegen hem. Gewoon doodzwijgen die gast.
Hij's aan het trainen voor het WK voorhuid-joggen?

Hopelijk tekent vriendje Leerdam bij, want hij is een enorm handige speler voor de Eredivisie.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:19:12 #121
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de slowchat vind ik het best oke., en af en toe een ado steekje moet kunnen.,
maar nu is het elke keer weer hetzelfde., immers voor 5 miljoen hebben we nu al tig keer gehad.,
Is dan ook een niet-grappige act. Overal ADO bij betrekken en dat koppelen aan Feyenoord om zogenaamd telkens met het verweer te komen dat het ontopic is.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:19:25 #122
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110809422
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Who died and made you king? Ik bepaal nog altijd zelf waar ik op reageer jochie.
Normaliter zou ik het met je eens zijn, maar als je ziet dat 90% van een topic het irritant vindt zit er misschien een kern van waarheid/logica in
  donderdag 26 april 2012 @ 12:20:04 #123
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809445
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oude zuurpruim.
pi_110809460
quote:
9s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Is dan ook een niet-grappige act. Overal ADO bij betrekken en dat koppelen aan Feyenoord om zogenaamd telkens met het verweer te komen dat het ontopic is.
_O_
pi_110809465

zeg het maar
pi_110809469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dan mag jij ook wel gewoon opbokken dan. Oude zuurpruim.
Geen ruzie makne schatjes. :) O+
pi_110809479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]

zeg het maar
1-1
  donderdag 26 april 2012 @ 12:21:30 #128
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809498
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O_
Je prikt er eigenlijk zo doorheen, maar veel mensen schijnen nogal stront in hun ogen te hebben.
pi_110809506
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Oude zuurpruim.
Typisch... dat oud klopt nog wel, maar zuurpruim slaat toch echt op jezelf.
Maar goed ontopic, volgens mijn stappenplan zou er vandaag bekend gemaakt moeten worden dat Guidetti Heracles misschien wel haalt.
BFF met GGMM
pi_110809517
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar goed ontopic, volgens mijn stappenplan zou er vandaag bekend gemaakt moeten worden dat Guidetti Heracles misschien wel haalt.
Hij komt niet meer in actie toch?
Zoiets las ik net ergens
pi_110809521
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoezo zou hij Heracles niet halen dan? AZ is meer de vraag toch?
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:23:08 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809544
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Normaliter zou ik het met je eens zijn, maar als je ziet dat 90% van een topic het irritant vindt zit er misschien een kern van waarheid/logica in
Maar, Dondinges heeft wel een punt,
er kan hier behoorlijk overtrokken gereageerd worden, niet meer lezen wat er staat, maar meteen in de aanval. Daarna reageren er een stuk of 30 hetzelfde,, niemand leest meer wat er staat en er worden 8787 TR's gemaakt.

Ik heb het nu niet over de Kromme alleen, maar het zou een discussie ten goede komen als er eens goed gelezen werd. Daarna kun je toch zelf de keuze maken te reageren of te negeren?
Meteen overtrokken reageren is zo enorm groep 3.

pi_110809552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoezo zou hij Heracles niet halen dan? AZ is meer de vraag toch?
Er is eerst bekend gemaakt dat hij misschien helemaal niet meer in actie zou komen dit seizoen.
Dat wordt langzaam afgezwakt tot de onvermijdelijke basisplaats as zondag :)
BFF met GGMM
pi_110809566
Blablabla, stelletje serieuze bananen.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:25:05 #135
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110809596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef yvonne het volgende:
Maar, Dondinges heeft wel een punt,
er kan hier behoorlijk overtrokken gereageerd worden, niet meer lezen wat er staat, maar meteen in de aanval. Daarna reageren er een stuk of 30 hetzelfde,, niemand leest meer wat er staat en er worden 8787 TR's gemaakt.

Ik heb het nu niet over de Kromme alleen, maar het zou een discussie ten goede komen als er eens goed gelezen werd. Daarna kun je toch zelf de keuze maken te reageren of te negeren?
Meteen overtrokken reageren is zo enorm groep 3.
Maar zie jij niet in dat veel mensen het gewoon niet op prijs stellen? Je mag het kinderachtig vinden, maar dat vind ik ook wanneer er mensen voor niets (een paar reacties terug nog) geband worden. Trolls als De kromme doen het er gewoon om.
pi_110809607
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Er is eerst bekend gemaakt dat hij misschien helemaal niet meer in actie zou komen dit seizoen.
Dat wordt langzaam afgezwakt tot de onvermijdelijke basisplaats as zondag :)
Dit dus. Guidetti was maandag nog gewoon vrolijk op de training te zien.
pi_110809646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

quote:
ROTTERDAM - De directie van Feyenoord heeft de leiding van Manchester City op de hoogte gesteld van de gezondheidsproblemen van John Guidetti en uitgelegd waarom hun verhuurde spits dit seizoen mogelijk niet meer in actie komt.
John Guidetti
De Engelse topclub krijgt bijna wekelijks een dvd met beelden en rapporten van de wedstrijden van Guidetti. Technisch directeur Martin van Geel zegt gisteren overleg te hebben gevoerd met de leiding van Manchester City. "Het is zeer de vraag of John Guidetti in de reguliere competitie nog zal spelen. We gaan de laatste week in, waarin drie wedstrijden in acht dagen worden afgewerkt. De situatie van John is zo dat hij alleen met rust kan genezen van het virus dat hem te pakken heeft. Dat is zorgelijk. Dat hebben we ook aan City medegedeeld”, zegt Van Geel.
Play-offs of EK
Als Feyenoord naast de tweede plaats grijpt en play-offs voor Europees voetbal gaat spelen na de competitie, weten trainer Ronald Koeman en Van Geel nog niet of Guidetti dan hersteld zal zijn en of hij op enig moment zal worden opgeëist door het Zweedse nationale elftal voor de voorbereiding op het EK.
Van Geel: "Ik heb nog geen oproep voor zijn uitverkiezing gezien. Maar het is mogelijk dat hij zo veel dagen van tevoren moet worden afgestaan. Dat heb ik met Sekou Cissé ook meegemaakt bij Roda JC. Men kijkt dan niet naar de belangen van de club in Nederland. John vindt dit zelf ook vervelend. Hij zit ermee en zijn gezondheidsproblemen komen iedereen gewoon heel slecht uit.”
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 12:29:08 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110809719
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maar zie jij niet in dat veel mensen het gewoon niet op prijs stellen? Je mag het kinderachtig vinden, maar dat vind ik ook wanneer er mensen voor niets (een paar reacties terug nog) geband worden. Trolls als De kromme doen het er gewoon om.
Daarna kun je toch zelf de keuze maken te reageren of te negeren?

pi_110809777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

Hmm, dat klinkt al weer iets te ver doorgevoerd voor een vooropgezet plan...
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 12:31:38 #140
268260 Dr.Mikey
pi_110809798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heey Yvonn., af en toe is leuk een beetje steken over andere clubs.,
maar dit is gewoon vaste prik aan het worden., en de Kromme maar blijven roepen dat hij inhoudelijk reageert. Hij is een leuke troll maar dit is overkill aan het worden dat zie je toch zelf ook wel?
R.I.P DTS.
pi_110809832
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hmm, dat klinkt al weer iets te ver doorgevoerd voor een vooropgezet plan...
zou ook erg kinderachtig zijn..
hij heeft gewoon zijn laatste wedstrijd gespeeld..
en niet het afscheid gekregen wat hij heeft verdiend dit seizoen..
Hopelijk kunnen de rest van de spelers die tweede plek veiligstellen..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110809986
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij post hij hier de meeste berichten, stuk voor stuk om te zuigen. Negeren zou betekenen om helemaal niet meer in dit topic te komen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_110810024
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

Wat mankeert hij nou eigenlijk ? Las ergens over een griep. Ok.. maar dat duurt toch geen weken?
pi_110810058
Zenuwontsteking oid. blijkbaar iets in zijn rechterbeen. Hoop nog steeds dat het niet waar is, maar ik ben bang van wel.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 26 april 2012 @ 12:44:22 #145
268260 Dr.Mikey
pi_110810153
Klinkt heel eng trouwens.. Los van feit of hij nog in actie komt.. Hoe schadelijk is dit voor zijn verre gezondheid ?
R.I.P DTS.
pi_110810178
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klinkt heel eng trouwens.. Los van feit of hij nog in actie komt.. Hoe schadelijk is dit voor zijn verre gezondheid ?
volgens het Erasmus MC is het niks ernstigs..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110810210
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Waar heb je dan gelezen of gehoord ?
pi_110810300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Waar heb je dan gelezen of gehoord ?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nigszins-gerust.html
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 26 april 2012 @ 12:50:34 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110810350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij is ook niet ziek. Het is een ontsteking waardoor hij kracht (vrij essentieel voor een topsporter) verliest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 april 2012 @ 12:50:57 #150
268260 Dr.Mikey
pi_110810363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Het Erasmus Mc hoor ik anders ook alleen maar slechte verhalen over.
R.I.P DTS.
pi_110810387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

En ga jij vandaag eens ergens anders spelen, vort.
Wat is een vort nou weer :D?

Zoals DonRaja al aangeeft heb ik het hier 90% van de tijd gewoon over Feijenoord en voer een normale discussie, jullie moeten niet zo overdreven reageren boys. Zo, was even lunchen :9 .
pi_110810402
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het Erasmus Mc hoor ik anders ook alleen maar slechte verhalen over.
Spoor jij wel?
Erasmus MC is op bepaalde vlakken een internationale autoriteit op medisch gebied.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:53:27 #153
268260 Dr.Mikey
pi_110810436
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:52 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Spoor jij wel?
Erasmus MC is op bepaalde vlakken een internationale autoriteit op medisch gebied.
Zou best maar mijn Oma is daar slecht behandeld.
R.I.P DTS.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:53:47 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110810452
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat is een vort nou weer :D?

Zoals DonRaja al aangeeft heb ik het hier 90% van de tijd gewoon over Feijenoord en voer een normale discussie, ju moeten niet zo overdreven reageren boys. Zo, was even lunchen :9 .
Jij noemt het een normale discussie. Dat is iets heel anders. In feite praat je alleen maar poep om reacties uit te lokken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110810458
En het is best wel simpel, elke dag dat hij langer geen gevoel in zijn rechterbeen heeft, duurt het weer een aantal extra dagen totdat hij fit is. En hij heeft nog maar anderhalve week, anders komt hij dit seizoen niet meer in actie.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:54:05 #156
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_110810464
Hebben meer mensen dat stuk in de VI met Raymond Verheijen gelezen? Grappig dat maar een kamp een negatieve reactie heeft op dat stuk en dat kamp zijn natuurlijk onze grote neuzen vrienden.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  donderdag 26 april 2012 @ 12:55:40 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110810534
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Hebben meer mensen dat stuk in de VI met Raymond Verheijen gelezen? Grappig dat maar een kamp een negatieve reactie heeft op dat stuk en dat kamp zijn natuurlijk onze grote neuzen vrienden.
Die Verheijen is een echte vakman. Hij moet alleen niet doen alsof hij het wiel heeft uitgevonden. Pedant mannetje :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110810535
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij noemt het een normale discussie. Dat is iets heel anders. In feite praat je alleen maar poep om reacties uit te lokken.
Wat vind jij van het idee om de Kers naar Rotterdam te halen, zodat El Ahmadi bijtekent dan? Zit toch wel iets van logica in?
  donderdag 26 april 2012 @ 12:56:43 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110810569
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat vind jij van het idee om de Kers naar Rotterdam te halen, zodat El Ahmadi bijtekent dan? Zit toch wel iets van logica in?
Waarom zou ik iets moeten vinden van die rare gedachtenkronkels van jou?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 april 2012 @ 12:58:08 #160
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_110810626
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Die Verheijen is een echte vakman. Hij moet alleen niet doen alsof hij het wiel heeft uitgevonden. Pedant mannetje :')
Dat is waar, hij snapt er heel veel van, is echt een ster in zijn vak maar doordraven kan hij ook. Desalniettemin vind ik dat zijn theorieën wel spijkers met koppen slaat.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_110810656
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, ik vraag gewoon om jouw mening in deze kwestie. Jij vindt het dus onzin? Als je El Ahmadi zo ver krijgt om dan bij te tekenen.. win win.
pi_110810676
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Als er eentje constant uitlokt ben jij het wel. Kun je eigenlijk wel normaal verbaal reageren of heb jij een stoornis?
pi_110810687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Als er eentje constant uitlokt ben jij het wel. Kun je eigenlijk wel normaal verbaal reageren of heb jij een stoornis?
:D _O- .
  donderdag 26 april 2012 @ 12:59:55 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110810692
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat is waar, hij snapt er heel veel van, is echt een ster in zijn vak maar doordraven kan hij ook. Desalniettemin vind ik dat zijn theorieën wel spijkers met koppen slaat.
Het is best aardig om zijn twitter te volgen ja. Maar 90% van die tweets plaatst hij met als boodschap 'zie je nou wel dat ik gelijk heb' :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 april 2012 @ 13:01:02 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110810729
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:58 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, ik vraag gewoon om jouw mening in deze kwestie. Jij vindt het dus onzin? Als je El Ahmadi zo ver krijgt om dan bij te tekenen.. win win.
Het doet er helemaal niet toe. Jij verzint weer eens iets uit die grote duim van je en vervolgens moeten wij daar op reageren? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110810802
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Het doet er helemaal niet toe. Jij verzint weer eens iets uit die grote duim van je en vervolgens moeten wij daar op reageren? :')
Hoeft niet, ik was gewoon benieuwd. Doe maar rustig, Caland. Het komt allemaal wel goed.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is best aardig om zijn twitter te volgen ja. Maar 90% van die tweets plaatst hij met als boodschap 'zie je nou wel dat ik gelijk heb' :D
Heb je het nou over mijn twitter :o? MEGA-ADO.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:05:13 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110810912
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hoeft niet, ik was gewoon benieuwd. Doe maar rustig, Caland. Het komt allemaal wel goed.

[..]

Heb je het nou over mijn twitter :o? MEGA-ADO.
Dit bedoel ik nou met niets toevoegende troll posts.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110810967
Lekker Caland. ^O^
  donderdag 26 april 2012 @ 13:10:49 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110811140
Maandag ligt die Hard Gras editie over Feyenoord toch in de winkel? Gewoon overal verkrijgbaar neem ik aan...
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 13:11:33 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110811163
1 topic, 5 topicreports.
Man man man man.

pi_110811196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef yvonne het volgende:
1 topic, 5 topicreports.
Man man man man.
Valt tegen
pi_110811254
quote:
1 topic, 5 topicreports.
Man man man man.
Als je vindt, net als de andere Feijenoorders, dat ik niet normaal reageer hier, mag je dat gewoon zeggen. Maar voor mijn gevoel, en nog een paar users hier die wel normaal kunnen doen, is er gewoon niks aan de hand en gaan mijn posts 90% over Feijenoord, en Feijenoord alleen.
pi_110811321
quote:
1 topic, 5 topicreports.
Man man man man.
Dat moeten Twente-supporters zijn.
pi_110811358
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Als je vindt, net als de andere Feijenoorders, dat ik niet normaal reageer hier, mag je dat gewoon zeggen. Maar voor mijn gevoel, en nog een paar users hier die wel normaal kunnen doen, is er gewoon niks aan de hand en gaan mijn posts 90% over Feijenoord, en Feijenoord alleen.
Als je gewoon je muil houdt over ADO scheelt dat al 75% van je posts. Begin daar eens mee vent.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:17:12 #175
268260 Dr.Mikey
pi_110811373
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Geloof jij nou echt op die manier in je eigen wereldje jong?
90% Feyenoord gerelateerd omdat je telkens de onzinnige vergelijking met Ado trekt.,
je weet best wat je doet je bent intelligent genoeg., vraag me alleen steeds meer af waarom.,
R.I.P DTS.
pi_110811376
Ff geteld kromme, van je laatste 15 posts gaan er 13 geheel of gedeeltelijk over Ado.
pi_110811408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ff geteld kromme, van je laatste 15 posts gaan er 13 geheel of gedeeltelijk over Ado.
Dit. Yvonne, keil die boeler eens ff uit dat Feyenoord-topic. Iedereen heeft er hier last van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 13:18:35 ]
pi_110811415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je gewoon je muil houdt over ADO scheelt dat al 75% van je posts. Begin daar eens mee vent.
Als het relevant is, en Feijenoord betreft, zoals bij Immers, kan het gewoon over een speler gaan toch. Boeiend dat hij bij ADO speelt dan? Ik heb het zo vaak over andere spelers, recente voorbeelden Esteban en Romero van AZ.

Goede discussie over het keepersdilemma bij Feijenoord gevoerd net.
pi_110811430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Relaxt gappie, dit soort reacties dus he... Hou je muil, pleur of kk op enzovoort is echt niet fijn om te lezen :N

Las net dat Feijenoord er uit is met Erwin dus dan hebben we in ieder geval een goede sluitpost de komende jaren *O*
pi_110811446
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Als het relevant is, en Feijenoord betreft, zoals bij Immers, kan het gewoon over een speler gaan toch. Boeiend dat hij bij ADO speelt dan? Ik heb het zo vaak over andere spelers, recente voorbeelden Esteban en Romero van AZ.

Het is niet relevant, jij MAAKT het voor jezelf relevant door Feyenoord telkens met ADO te vergelijken ook waar dit volstrekt uit z'n context getrokken is.
pi_110811452
Wij hebben een keepersdilemma?
pi_110811459
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Relaxt gappie, dit soort reacties dus he... Hou je muil, pleur of kk op enzovoort is echt niet fijn om te lezen :N

Las net dat Feijenoord er uit is met Erwin dus dan hebben we in ieder geval een goede sluitpost de komende jaren *O*
Zet je zonnebril gewoon op dan als m'n taalgebruik te flashy voor je is. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 13:20:46 ]
pi_110811477
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Feijenoord is of was ook bezig met Immers dus zo heel erg niet relevant is dat ook zeker niet
  donderdag 26 april 2012 @ 13:19:59 #184
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110811482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:19 schreef Steven184 het volgende:
Nope
pi_110811492
quote:
Ja, volgens insiders uit Den Haag heeft de club geen vertrouwen in Mulder en twijfelen ze hard.
pi_110811493
quote:
Mulder gewoon eerste keuze ;)
pi_110811497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:19 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Feijenoord is of was ook bezig met Immers dus zo heel erg niet relevant is dat ook zeker niet
Tot zo ver de relevantie, nu de overige 85% van de posts.
pi_110811508
quote:
Aan het begin van dit seizoen was dit een heikel punt ja. Destijds heeft Feijenoord het vertrouwen uitgesproken in Mulder, mede doordat er geen geld vrij kon komen voor een nieuwe keeper. Mulder maakt echt stappen, maar blijft toch nog vrij onzeker in het goal en straalt niet veel uit.

Je mag hier toch discussieren over een mogelijke vervanger of tweede keeper, aangezien dit een belangrijke issue was aan het begin van het jaar?
  donderdag 26 april 2012 @ 13:21:09 #189
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110811513
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:19 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Immers is de enige relevante speler, de rest, en ze zijn bijna allemaal al voorbij gekomen, is allemaal NIET relevant voor dit topic omdat A. te slecht, en B geen geld.
pi_110811548
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Aan het begin van dit seizoen was dit een heikel punt ja. Destijds heeft Feijenoord het vertrouwen uitgesproken in Mulder, mede doordat er geen geld vrij kon komen voor een nieuwe keeper. Mulder maakt echt stappen, maar blijft toch nog vrij onzeker in het goal en straalt niet veel uit.

Je mag hier toch discussieren over een mogelijke vervanger of tweede keeper, aangezien dit een belangrijke issue was aan het begin van het jaar?
Gewoon overduidelijk getroll. Daarnaast kun jij dat nooit goed weten, aangezien je toch altijd in het stadion zit of wedstrijden van ADO bekijkt?
pi_110811568
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tot zo ver de relevantie, nu de overige 85% van de posts.
Sorry maar wie ben jij om de relevantie van andermans posts te beoordelen als je zelf alleen maar aan het bitchen bent over De_Kromme en andere mensen?
pi_110811577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Immers is de enige relevante speler, de rest, en ze zijn bijna allemaal al voorbij gekomen, is allemaal NIET relevant voor dit topic omdat A. te slecht, en B geen geld.
Hier heb je eigenlijk wel gelijk in. De meeste ADO-spelers zijn momenteel niet haalbaar voor jullie. Ik zal erover ophouden, behalve als iemand door wilt discussieren over de vermeende interesse in Chery (El Ahmadi tekent dan namelijk bij als hij komt).

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon overduidelijk getroll. Daarnaast kun jij dat nooit goed weten, aangezien je toch altijd in het stadion zit of wedstrijden van ADO bekijkt?
Waarom nou weer :')? Iets negatiefs zeggen over een keeper is meteen getroll? Je maakt jezelf belachelijk.

Mulder ziet er soms nog steeds onzeker uit, en dat is mijn mening. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar doe het niet meteen af als een troll, dat is gewoon zwak..
pi_110811616
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hier heb je eigenlijk wel gelijk in. De meeste ADO-spelers zijn momenteel niet haalbaar voor jullie. Ik zal erover ophouden, behalve als iemand door wilt discussieren over de vermeende interesse in Chery (El Ahmadi tekent dan namelijk bij als hij komt).
Er is helemaal geen interesse in Chery. Allerjezus man.
pi_110811628
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Sorry maar wie ben jij om de relevantie van andermans posts te beoordelen als je zelf alleen maar aan het bitchen bent over De_Kromme en andere mensen?
Wie ben jij überhaupt?
pi_110811634
gaat dit topic nou al 5 pagina's over de relevantie van ADO in het Feyenoord topic?
is al gewoon 3 topics vol met diarree

donderstraal nou toch lekker op naar het ado topic en neem dat phantomzuigertje mee
pi_110811642
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Maar hwt is geen issue. Mulder heeft net verlengd, heeft dit jaar punten gepakt en blijft groeien. Zonder terugval de komende jaren gewoon onze eerste keeper. Zou tot een Boschker type kunnen uitgroeien.
pi_110811654
HE DE_KROMME. KRIJG DE BLAFTYFUS EN DONDER OP UIT ONS TOPIC MET JE ADO-GELUL
pi_110811692
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus gappie hoe oud ben jij
pi_110811739
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Koningsjaar '88 geboren. ^O^

Nog steeds niet uitgelegd wie of wat jij dan bent?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 13:26:11 ]
pi_110811746
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Maar hwt is geen issue. Mulder heeft net verlengd, heeft dit jaar punten gepakt en blijft groeien. Zonder terugval de komende jaren gewoon onze eerste keeper. Zou tot een Boschker type kunnen uitgroeien.
Dan heb je nog wel een degelijke tweede keeper nodig. Door dit bericht van verlenging van Mulder kan er toch juist twijfel ontstaan in het Feijenoord-kamp? Waarom zou je niet mogen discussieren of dit een goede keuze is geweest ofniet?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
Doe eens normaal man :'). Ik heb het hier, nogmaals, gewoon over Feijenoord :').
  donderdag 26 april 2012 @ 13:26:17 #201
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110811760
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Dat je net alsof doet alsof je Feijenoorder bent is al raar, maar als je denkt dat die 'gappie' zeggen ben je wel heel erg de weg kwijt.
pi_110811780
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Waarom nou weer :')? Iets negatiefs zeggen over een keeper is meteen getroll? Je maakt jezelf belachelijk.

Mulder ziet er soms nog steeds onzeker uit, en dat is mijn mening. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar doe het niet meteen af als een troll, dat is gewoon zwak..
Mulder heeft afgelopen seizoen echt wel flinke stappen gemaakt. Denk ook niet dat het realistisch is gezien het beperkte budget om juist op die positie te gaan zoeken naar een nieuwe speler.
Daar bij doet hij het gewoon prima. Als je kijkt naar de statistieken hebben wij bijna de minste tegengoals van de hele eredivisie. Deels te danken aan te verdediging maar voor een deel dus ook aan Mulder.
pi_110811794
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dan heb je nog wel een degelijke tweede keeper nodig. Door dit bericht van verlenging van Mulder kan er toch juist twijfel ontstaan in het Feijenoord-kamp? Waarom zou je niet mogen discussieren of dit een goede keuze is geweest ofniet?
Perfect voorbeeld van lopen zoeken naar dingen die er absoluut niet zijn. Wat is de relatie tussen bijtekenen en twijfel in het Feyenoord-kamp? :') Donder gewoon op man.
pi_110811801
Hoe bijnamen van twee grote voetballers zo kunnen worden vervuild. Ongelofelijk.
pi_110811832
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Muto het volgende:
Hoe bijnamen van twee grote voetballers zo kunnen worden vervuild. Ongelofelijk.
Dit
pi_110811834
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Dat je net alsof doet alsof je Feijenoorder bent is al raar, maar als je denkt dat die 'gappie' zeggen ben je wel heel erg de weg kwijt.
Ik woon in Amstelveen, hier zeggen ze dus vaak gappie tja maar ben geboren en getogen aan de Noordsingel.
Als het je stoort zal ik het niet meer zeggen geen probleem ;)
pi_110811837
waar zijn de mods? kanker die twee gewoon het topic uit
pi_110811862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef Cara het volgende:
waar zijn de mods? kanker die twee gewoon het topic uit
Ja, gooi die twee grafbekken gewoon uit dit topic ja. :r
pi_110811867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Ik woon in Amstelveen, hier zeggen ze dus vaak gappie tja maar ben geboren en getogen aan de Noordsingel.
Als het je stoort zal ik het niet meer zeggen geen probleem ;)
Beter donder je gewoon in 't geheel op.
pi_110811876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Perfect voorbeeld van lopen zoeken naar dingen die er absoluut niet zijn. Wat is de relatie tussen bijtekenen en twijfel in het Feyenoord-kamp? :') Donder gewoon op man.
Gast :'). Vanaf het begin van het seizoen wordt er hier al getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder. Als Caland dit zou zeggen, zou je gewoon normaal reageren. Dus waarom probeer je niet gewoon een discussie te voeren, in plaats van constant te schelden?

Jij vindt dus wel dat Mulder een goede eerste keus is, nou prima toch. Verschil van mening, boeiend?
pi_110811900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Beter donder je gewoon in 't geheel op.
Doe ff normaal man wat is je probleem????? ga wel weg als het zo moet
pi_110811917
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Gast :'). Vanaf het begin van het seizoen wordt er hier al getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder. Als Caland dit zou zeggen, zou je gewoon normaal reageren. Dus waarom probeer je niet gewoon een discussie te voeren, in plaats van constant te schelden?

Jij vindt dus wel dat Mulder een goede eerste keus is, nou prima toch. Verschil van mening, boeiend?
Dat is zo ongeveer een aantal wedstrijden voor de winterstop opgehouden hoor. Niemand die het over de keeperspositie heeft. :') Dus hou gewoon je muil ipv geforceerd discussie op te lopen starten op basis van niet bestaande verhoudingen in een spelersgroep.
pi_110811926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
pi_110811932
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Graag. ^O^ En neem je baasje mee.
pi_110811962
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De enige reden dat je een discussie op gang wilt brengen is dat je over een paar posts Coutinho gaat voordragen als gedroomde opvolger. Vraagprijs 30 miljoen in blokken hasj aan zn pa. Leuk!
pi_110812071
Ik lurk hier al jaren mee, Mulder wordt al zeker een paar maanden alleen in positieve zin genoemd, als hij al wordt genoemd.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_110812092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

De enige reden dat je een discussie op gang wilt brengen is dat je over een paar posts Coutinho gaat voordragen als gedroomde opvolger. Vraagprijs 30 miljoen in blokken hasj aan zn pa. Leuk!
Goede grap, moet ik zeggen :D.

quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik lurk hier al jaren mee, Mulder wordt al zeker een paar maanden alleen in positieve zin genoemd, als hij al wordt genoemd.
Hij ontwikkelt zich inderdaad positief de laatste maanden. Maar je kan toch niet ontkennen dat er werd getwijfeld aan zijn kwaliteiten aan het begin van dit seizoen?
pi_110812189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Hij ontwikkelt zich inderdaad positief de laatste maanden. Maar je kan toch niet ontkennen dat er werd getwijfeld aan zijn kwaliteiten aan het begin van dit seizoen?
Hoe is het begin van het seizoen relevant m.b.t. zijn prestaties en bijtekenen op dit moment? Gewoon weer zoeken dus. :')
pi_110812263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Klopt, maar dat is alweer 9 maanden geleden. Het is niet zo boeiend om zaken van 9 maanden geleden op te rakelen for the sake of de discussie.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:37:56 #220
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110812268
Mulder, toch wel één van de betere keepers van de Eredivisie.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:40:10 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110812385
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Dat ben je al snel want het houdt niet over, maar hij is zeker beter geworden
pi_110812451
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Dat klopt sowieso, al hadden velen hem zwaar vervloekt na de 3-2 tegen Ajax.
Maar in potentie is het een hele goede keeper, geen showerd maar gewoon degelijk. Het is de jonge, minder lelijke versie van Oeh ah Ed.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 13:41:45 #223
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110812454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat ben je al snel want het houdt niet over, maar hij is zeker beter geworden
Ben ik met je eens, maar het is als supporter mooi om te zien als je voor bijna geen enkele plek op het veld liever iemand uit een ander team zou hebben (uit Nederland).
pi_110812617
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar in potentie is het een hele goede keeper, geen showerd maar gewoon degelijk. Het is de jonge, minder lelijke versie van Oeh ah Ed.
Ik vond De Goeij toch wel een paar klassen beter. Die had alleen de pech dat Van Der Sar ook een Nederlander was.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:46:19 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110812696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar het is als supporter mooi om te zien als je voor bijna geen enkele plek op het veld liever iemand uit een ander team zou hebben (uit Nederland).
Er zijn toch wel wat plekken waar betere spelers voor zijn, Guidetti, El Ahmadi, Clasie, De Vrij zijn wel top in Nederland, de rest betwijfel ik, eventueel BMI omdat linksbacks nogal schaars zijn
  donderdag 26 april 2012 @ 13:49:52 #226
268260 Dr.Mikey
pi_110812856
quote:

[..]

Ik hoop wel dat hij volgend jaar die onzekheid waardoor blunders ontstaan er uithaalt. Maar zelfs dan hebben we met Lamprou een prima alternatief.
R.I.P DTS.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:50:15 #227
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_110812879
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn toch wel wat plekken waar betere spelers voor zijn, Guidetti, El Ahmadi, Clasie, De Vrij zijn wel top in Nederland, de rest betwijfel ik, eventueel BMI omdat linksbacks nogal schaars zijn
Als ik zelf voor dit seizoen de selectie zou mogen veranderen, zou ik alleen Bakkal vervangen en twee betere vleugelspitsen halen, zodat Fernandez gewoon reservespits is. Cissé vind ik wel goed, maar was te lang geblesseerd.
Maar ik ben natuurlijk ook niet 100% objectief.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:51:25 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110812927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Als ik zelf voor dit seizoen de slectie zou mogen veranderen, zou ik alleen Bakkal vervangen en twee betere vleugelspitsen halen, zodat Fernandez gewoon reservespits is. Cissé vind ik wel goed, maar was te lang geblesseerd.
Maar ik ben natuurlijk ook niet 100% objectief.
Begrijp ik, maar dat zou inderdaad een verbetering opleveren want het scorend vermogen is bij Feyenoord wat te laag
  donderdag 26 april 2012 @ 14:16:45 #229
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110814001
quote:

[..]

Belachelijk. Keepte toen voor de rest een wereldpartij. Ok, een enorme blunder. Maar voor de rest heeft ie ons een aantal malen gewoon in de wedstrijd gehouden. Sowieso is het dit seizoen een geweldige keeper voor Eredivisie begrippen. Snapte overigens ook niet dat men begin van het seizoen zat te janken oom Velthuizen. Daar hadden we helemaal geen geld voor, en we hadden met Mulder al een prima keeper. Vorig jaar was het een prima keeper, dit jaar gewoon een hele goede keeper. Enige nadeel is dat ie af en toe een grote blunder maakt. Maar ook dat gaat steeds beter.

Verder mag die De_kromme best wel ff optyfen. Ga maar lekker in het ADO topic die grote fantasie van je tentoon spreiden. Die trolls waren op het begin nog wel grappig, maar na 1000 keer is lol er ook wel een beetje vanaf he.. :')
pi_110814240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef inZanity het volgende:

[..]

Belachelijk. Keepte toen voor de rest een wereldpartij. Ok, een enorme blunder. Maar voor de rest heeft ie ons een aantal malen gewoon in de wedstrijd gehouden. Sowieso is het dit seizoen een geweldige keeper voor Eredivisie begrippen. Snapte overigens ook niet dat men begin van het seizoen zat te janken oom Velthuizen. Daar hadden we helemaal geen geld voor, en we hadden met Mulder al een prima keeper. Vorig jaar was het een prima keeper, dit jaar gewoon een hele goede keeper. Enige nadeel is dat ie af en toe een grote blunder maakt. Maar ook dat gaat steeds beter.

Verder mag die De_kromme best wel ff optyfen. Ga maar lekker in het ADO topic die grote fantasie van je tentoon spreiden. Die trolls waren op het begin nog wel grappig, maar na 1000 keer is lol er ook wel een beetje vanaf he.. :')
Nou dan zal ik voor mezelf spreken: Ik vervloekte hem toen de 3-2 viel tegen Ajax. Al had hij nog zoveel ballen weggehaald, zo'n fout kan je de wedstrijd kosten. Ik heb hem daarna zulke fouten niet meer zien maken, maar dat zal ook deels te maken hebben met de rest van de verdediging. Zij stralen ook veel meer zekerheid/onverzettelijkheid uit. De wisselwerking tussen Mulder en de rest van de verdediging vind ik erg goed.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 14:41:25 #231
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110814989
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nou dan zal ik voor mezelf spreken: Ik vervloekte hem toen de 3-2 viel tegen Ajax. Al had hij nog zoveel ballen weggehaald, zo'n fout kan je de wedstrijd kosten. Ik heb hem daarna zulke fouten niet meer zien maken, maar dat zal ook deels te maken hebben met de rest van de verdediging. Zij stralen ook veel meer zekerheid/onverzettelijkheid uit. De wisselwerking tussen Mulder en de rest van de verdediging vind ik erg goed.
Zo'n fout kan je inderdaad de wedstrijd kosten, maar dat is niet gebeurd. Overigens hadden we zonder Mulder al zomaar 0-3 achter kunnen staan.

Tuurlijk, dat soort fouten kunnen cruciaal zijn. Maar ik heb liever een keeper die één keer in de zoveel tijd een enorme blunder maakt (wat overigens nog eens flink verbeterd is) dan een een keeper die kwalitatief minder is waardoor je sowieso al veel meer goals tegen krijgt. Mulder behoort puur kijkende naar keeperskwaliteiten bij de beste keepers van de Eredivisie, die blunders is zonde maar daar valt aan te werken.
pi_110815079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zo'n fout kan je inderdaad de wedstrijd kosten, maar dat is niet gebeurd. Overigens hadden we zonder Mulder al zomaar 0-3 achter kunnen staan.

Tuurlijk, dat soort fouten kunnen cruciaal zijn. Maar ik heb liever een keeper die één keer in de zoveel tijd een enorme blunder maakt (wat overigens nog eens flink verbeterd is) dan een een keeper die kwalitatief minder is waardoor je sowieso al veel meer goals tegen krijgt. Mulder behoort puur kijkende naar keeperskwaliteiten bij de beste keepers van de Eredivisie, die blunders is zonde maar daar valt aan te werken.
Ik ben het ermee eens hoor, wilde enkel aantonen hoe opportunistisch de voetballerij kan zijn. 1 blunder kan het verschil maken tussen een geslaagde en een anonieme carriere.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 14:46:49 #233
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110815222
Mulder is een baas, punt.

Mocht van mij weg vorig jaar, maar heeft duidelijk laten zien gegroeid te zijn. Keept goede wedstrijden. Maakt echter af en toe nog domme foutjes. Schoonheidsfoutjes, hij wordt alleen maar beter.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 26 april 2012 @ 14:48:41 #234
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110815306
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens hoor, wilde enkel aantonen hoe opportunistisch de voetballerij kan zijn. 1 blunder kan het verschil maken tussen een geslaagde en een anonieme carriere.
Heb je wel een punt ja. Al vind ik dat het bij Mulder heel goed geaccepteerd word. Beter voorbeeld is denk ik Vermeer, die werd op een gegeven moment helemaal afgemaakt omdat ie een paar fouten/blunders maakte. Terwijl dat eigenlijk gewoon een prima keeper is Sterker, hij heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Feyenoord niet ruim van ze won en dat ze niet bij Lyon verloren.

Keepers zijn gewoon niet foutloos die bestaan niet. Keepers zijn zelfs niet blunderloos. Misschien alleen de Cech's, Casillassen en Buffon's van de wereld, maar ook die zullen in hun carriere vast wel blunders gemaakt hebben.
pi_110815376

:')
pi_110815417
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:50 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Triest om zoiets aan te nemen, maar het zou wel een soort van payback zijn.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 26 april 2012 @ 14:51:23 #237
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110815418
quote:
[ afbeelding ]

WFT???
  donderdag 26 april 2012 @ 14:51:32 #238
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110815424
Die hele angst voor rellen en hooligans is toch compleet doorgeslagen bij veel burgemeesters in Nederland.
pi_110815475
Laat je korps een weekje MW3 of battlefield spelen en als hooligans het overnemen bij de huldigiging met schepr schieten. Ben je direct van het hooliganisme af :')
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 26 april 2012 @ 14:53:19 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110815488
quote:
[ afbeelding ]

Tja...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_110815509
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Tja...
Jij weet er meer vanaf zo te horen, Happel :D.

quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef AryaMehr het volgende:
Die hele angst voor rellen en hooligans is toch compleet doorgeslagen bij veel burgemeesters in Nederland.
Aboutaleb heeft het verneukt in Rotterdam.
  donderdag 26 april 2012 @ 14:54:27 #242
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110815534
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef AryaMehr het volgende:
Dit. Gewoon een manier om hun eigen gebreken te camoufleren. Bij het minste of geringste raken ze al volkomen in paniek. Is het niet gewoon de taak van de burgemeester en de rest van de autoriteiten om evenementen (in welke vorm dan ook) in goede banen te leiden? Als ze dat niet kunnen moeten ze lekker een ander baan gaan namen.
pi_110815656
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Triest om zoiets aan te nemen, maar het zou wel een soort van payback zijn.
Voor toen met die bekerfinale?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_110815701
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Aboutaleb heeft het verneukt in Rotterdam.
Nee, dat Hoek van Holland gebeuren heeft het verneukt voor Rotterdam. Abou durft nu niets meer, nog zoiets onder zijn leiding overleefd hij (politiek gezien, uiteraard) niet.
pi_110815748
quote:
[ afbeelding ]

Cover you ass strategie. Kan hij tegen de pissige Ajacieden zeggen: Wij waren het niet, het waren de grote boze Rotterdammers die van jullie feest een tupperware-party hebben gemaakt...
BFF met GGMM
pi_110815765
quote:
8s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, dat Hoek van Holland gebeuren heeft het verneukt voor Rotterdam. Abou durft nu niets meer, nog zoiets onder zijn leiding overleefd hij (politiek gezien, uiteraard) niet.
Veel ME neerzetten bij wedstrijden werkt alleen maar averechts. De uitsupporters kunnen toch niet uit hun vak komen :').

Je moet je meer zorgen maken om gevechten onderling, maar er moeten gewoon een paar oudgedienden uit de harde kern opstaan om die kleine kutkinderen tot orde te roepen.
pi_110819578
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:00 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Veel ME neerzetten bij wedstrijden werkt alleen maar averechts. De uitsupporters kunnen toch niet uit hun vak komen :').

Je moet je meer zorgen maken om gevechten onderling, maar er moeten gewoon een paar oudgedienden uit de harde kern opstaan om die kleine kutkinderen tot orde te roepen.
Ik ga al jaren naar De Kuip en heb pas 1 keer moeten rennen (ja joden lopen altijd weg blabla) omdat er een flink opstootje was. Verder nooit ergens last van gehad, op wat kleine dingetjes na in het vak zelf. Maar dat gebeurt ook in de koopgoot.

Mijn moeder is Brabants (en mijn vader is een Ajacied, hoe ik voor Feyenoord ben weet niemand :+) dus ga wel eens naar de carnaval. En daar is het elk jaar elke dag dat ik daar ben raak qua vechten, maar daar hoor je niemand over. Hypocriet gedoe. Begrijpelijk, want het scoort, maar hypocriet.
pi_110819723
quote:
[ afbeelding ]

:') :')
pi_110821101
quote:
[ afbeelding ]

Hooligans zijn echt trieste mensen, mensen die geen (normaal) sociaal leven hebben, zij hebben alleen hun cluppie en staan op hun 40e nog in een vak spreekkoren te schreeuwen met hun `` matties``
  donderdag 26 april 2012 @ 17:02:16 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110821185
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:00 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hooligans zijn echt trieste mensen, mensen die geen (normaal) sociaal leven hebben, zij hebben alleen hun cluppie en staan op hun 40e nog in een vak spreekkoren te schreeuwen met hun `` matties``
Aha, op die fiets.

Briljant trouwens, dat blijkbaar mensen die optie serieus nemen. _O- Ik zeg uitbuiten die hap. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110821496
Wat ik trouwens niet goed kan opmaken uit de tekst. Is het nou van der Laan zelf die het zegt?
pi_110821564
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat ik trouwens niet goed kan opmaken uit de tekst. Is het nou van der Laan zelf die het zegt?
De jodenmedia kennende hebben ze dit weer zelf gefantaseerd ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 26 april 2012 @ 17:12:41 #253
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110821586
:*
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110821652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef eight het volgende:

[..]

De jodenmedia kennende hebben ze dit weer zelf gefantaseerd ;(
Kan het me niet voorstellen dat hij dat zelf zou zeggen namelijk. Zou wel lekker makkelijk zijn als eindverantwoordelijke. Het gaat mis; 'Ja maar ik heb een paar weken terug al gezegd dat het die Feijenoorders zouden zijn'. :')
  donderdag 26 april 2012 @ 17:26:20 #255
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110822166
Weer lekker hoor, zonder enige aanleiding maar weer gaan angstzaaien dat Feijenoord-hooligans de boel kapot gaan slaan :z was dat vorig jaar ook zo dan?
pi_110822370
Gewoon lekker normaal doen is het beste
pi_110822538
Ik dacht dat je tegenwoordig niet meer een foto met nummer op moest houden als je een uitkaart aanvraagt?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_110822978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gewoon lekker normaal doen is het beste
Uhm... ok bedankt hè ^O^
BFF met GGMM
pi_110823242
Hebben jullie het door?

Negeren is wegwezen :)

Overigens prachtig nieuws dat Mulder ook bijtekent. Nu alleen nog Ahmadi, Guidetti nog een jaartje houden, Kuyt binnenhengelen en we kunnen volgend jaar hoge ogen gooien in de CL :9

Kan niet wachten om die Barca bitches op hun donder te geven :D
pi_110823424
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
_O- _O_
pi_110823507
quote:
Hebben jullie het door?

Overigens prachtig nieuws dat Mulder ook bijtekent. Nu alleen nog Ahmadi, Guidetti nog een jaartje houden, Kuyt binnenhengelen en we kunnen volgend jaar hoge ogen gooien in de CL :9

Leerdam moet ook nog bijtekenen, volgens mij is het dan inderdaad helemaal rond ^O^
BFF met GGMM
pi_110823508
quote:
Hebben jullie het door?

:D
Eerst maar eens kwalificeren. Zie het somber in tegen az zonder El Ahmadi en Guidetti.
pi_110823579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Eerst maar eens kwalificeren. Zie het somber in tegen az zonder El Ahmadi en Guidetti.
Ondanks alle informatie die naar buiten is gebracht, heb ik nog steeds het gevoel dat Guidetti zondag toch speelt.
BFF met GGMM
pi_110823590
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dit.
pi_110823596
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ondanks alle informatie die naar buiten is gebracht, heb ik nog steeds het gevoel dat Guidetti zondag toch speelt.
Echt niet.
  donderdag 26 april 2012 @ 18:00:21 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110823599
quote:

[..]

Dan ben je wel heel naïef.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110823635
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan ben je wel heel naïef.
Misschien wel, maar het hele verhaal klinkt gewoon te absurd om waar te zijn.
BFF met GGMM
pi_110823641
quote:

[..]

Tegen de neuzen was het gewoon psychologische oorlogsvoering. Nu gaat 'ie gewoon echt niet meedoen.
  donderdag 26 april 2012 @ 18:02:47 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110823700
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien wel, maar het hele verhaal klinkt gewoon te absurd om waar te zijn.
Wat is er absurd aan dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 april 2012 @ 18:03:07 #270
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110823720
quote:
Hebben jullie het door?

Dit!!

_O_
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 18:04:05 #271
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_110823758
Waarom laat Mr.Yellow Geert Arend Roorda naar NEC gaan. ;( Mits fit geweldige speler.
pi_110823777
quote:

[..]

Ik denk het toch echt niet :P

Zou wel koning zijn trouwens, om dat gezicht van Verbeek te zien _O_
  donderdag 26 april 2012 @ 18:04:50 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110823802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Waarom laat Mr.Yellow Geert Arend Roorda naar NEC gaan. ;( Mits fit geweldige speler.
Is wel een gele grote mits. Die kerel is 90% van de tijd geblesseerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110823813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Slobeend het volgende:
Omdat vaak geblesseerd
pi_110823874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is er absurd aan dan.
Dat een topsporter twee keer in één seizoen, beide keren voor een belangrijke wedstrijd door griep is uitgeschakeld.
Dat er direct geruchten waren dat er iets anders heeft gespeeld.
Dat Guidetti zelf zegt dat wat er tussen de trainer en hem is besproken binnenskamers blijft.
Dat Guidetti op zaterdag nog bij de A1 aanwezig was.

Maar misschien moet ik er inderdaad niet teveel achter zoeken en heeft die gast gewoon een zwak gestel.
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 18:06:34 #276
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_110823881
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Is wel een gele grote mits. Die kerel is 90% van de tijd geblesseerd.
Met de Raymond Verheijen methode zie ik dat wel goed komen, dit jaar zijn er echt heel weinig spelers geblesseerd bij Feyenoord. Zelfs Cisse speelt al weer een serie wedstrijden achter elkaar. :')
pi_110823909
I'm back bitches _O_.
pi_110823920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
I'm back bitches _O_.
Man van je woord
  Forum Admin donderdag 26 april 2012 @ 18:07:51 #279
35723 crew  GGMM
pi_110823931
quote:
I'm back bitches _O_.
Dat heb je toch al gauw een dag volgehouden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 18:08:06 #280
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110823943
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat een topsporter twee keer in één seizoen, beide keren voor een belangrijke wedstrijd door griep is uitgeschakeld.
Dat Guidetti zelf zegt dat wat er tussen de trainer en hem is besproken binnenskamers blijft.

Maar misschien moet ik er inderdaad niet teveel achter zoeken en heeft die gast gewoon een zwak gestel.
Het verhaal klinkt zo bekend, welke topvoetballer, was dat bij PSV? heeft een soortgelijk verloop?

pi_110823957
quote:
I'm back bitches _O_.
Wat dan?
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Admin donderdag 26 april 2012 @ 18:08:31 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110823965
quote:

[..]

Ik vind het knap ^O^

donderdag 26 april 2012 @ 18:09:18 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110824000
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij is ook niet ziek. Hij heeft aan die griep van vorige week een ontsteking overgehouden.
Jij en ik zouden dan gewoon weer aan het werk kunnen in de meeste gevallen, voor een topsporter ligt dat anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110824063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het verhaal klinkt zo bekend, welke topvoetballer, was dat bij PSV? heeft een soortgelijk verloop?
Geen idee, volgens mij zijn ze bij PSV dit seizoen allemaal ziek, zwak en misselijk.
BFF met GGMM
pi_110824089
quote:

[..]

I'm with you!
Tis allemaal 1 groot spel, en eigenlijk weet ik vrijwel zeker dat hij "gewoon" speelt.
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 18:12:10 #286
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_110824110
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:11 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

I'm with you!
Tis allemaal 1 groot spel, en eigenlijk weet ik vrijwel zeker dat hij "gewoon" speelt.
Tuurlijk, dan neemt niemand Koemen en co meer serieus. :')
  donderdag 26 april 2012 @ 18:12:12 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110824112
quote:
19s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:11 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

I'm with you!
Ja, ze laten hem daarom ook expres de hele week niet meetrainen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110824141
quote:

[..]

:D. Ik ben mijn depressieve fase voorbij.

ik ben godverdorie TOCH toegelaten tot de master van mijn keuze, nadat men eerst problemen maakte O+.

Ben hélémáál happy. *O*.

Yv'je was de eerste die het wist. :)
pi_110824159
quote:
I'm back bitches _O_.
waar was je heen dan :o
Feyenoord Rotterdam
pi_110824162
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij traint in een supergeheime ruimte onder de kuip
pi_110824172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D. Ik ben mijn depressieve fase voorbij.

ik ben godverdorie TOCH toegelaten tot de master van mijn keuze, nadat men eerst problemen maakte O+.

Ben hélémáál happy. *O*.

Yv'je was de eerste die het wist. :)
Welke studie doe je dan? :o
pi_110824181
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Caland het volgende:

[..]

....... Behalve dat ik hem maandag over het veld zag lopen...
  donderdag 26 april 2012 @ 18:13:57 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110824182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Samen met die Pool zeker?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110824190
quote:

[..]

Niet raar doen, daar zit Dexter's lab al.
BFF met GGMM
  donderdag 26 april 2012 @ 18:14:23 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110824196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

....... Behalve dat ik hem maandag over het veld zag lopen...
Ja, toen constateerde hij dus dat hij geen kracht in z'n benen had. Daarna is hij naar het Erasmus gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110824205
quote:

[..]

Communicatie, en ik mag nu wél een master Bestuurskunde doen terwijl ik eerst 'de inschrijfdeadline' niet had gehaald. *O* !!!
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 18:14:42 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110824207
quote:

[..]

Vraag liever welke niet.

pi_110824215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, toen constateerde hij dus dat hij geen kracht in z'n benen had. Daarna is hij naar het Erasmus gegaan.
O dat wist ik niet. Heb weinig nieuws gevolgd de laatste dagen :@
pi_110824228
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vraag liever welke niet.
:D. Maar het is hier niet de slowchat jongens ;(.
pi_110824248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O dat wist ik niet. Heb weinig nieuws gevolgd de laatste dagen :@
Aah damn, als de opper-optimist er al niet meer in geloofd.. -O-
BFF met GGMM
pi_110824250
DICHT?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: