Niet eens, belachelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je trok vast weer de vergelijking met ADO
Ja waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet eens, belachelijk. Maargoed, we gaan vrolijk verder.
Ik neem zelf nooit een sjaal mee, ik trek mijn bierjas wel aan. Raja, waarom was de sjaal in prijs verlaagd dan? Omdat er een neger mee rondliep dus?
quote:Akkoord met Mulder over contractverlenging
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Erwin Mulder over een verlenging van zijn contract tot medio 2015. De huidige verbintenis met de doelman liep af in de zomer van 2013. Mulder zal op korte termijn in De Kuip zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract.
De doelman is blij dat hij een akkoord heeft bereikt met Feyenoord. ‘Ik ben 23 jaar en heb nog een hoop te verbeteren als keeper’, zegt hij. ‘Ik speel bij Feyenoord wekelijks, dus dat is heel goed voor mijn ontwikkeling. Het was daarom voor mij snel duidelijk dat ik graag bij deze club wilde blijven. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.’
Feyenoord ziet Erwin Mulder als eerste keeper voor de komende jaren, zo vertelt technisch directeur Martin van Geel. ‘Erwin heeft een deel van zijn opleiding bij Feyenoord genoten en heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot vaste eerste doelman. Hij is nog jong dus kan zich nog verder ontwikkelen. Dit seizoen heeft Erwin al grote stappen gemaakt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Erwin een uitstekende eerste keeper hebben voor de komende jaren.’
Hoe duur kosten die sjaals dan? Heb er hier 1 liggen en joost mag weten wanneer ik hem gekocht hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb de officiële puma sjaal. 2 dagen nadat ik hem kocht, was dat ding ineens in prijs gehalveerd...
Nu kost ie 14 euro, toen ik hem kocht volgens mij 29,95quote:Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe duur kosten die sjaals dan? Heb er hier 1 liggen en joost mag weten wanneer ik hem gekocht hebt.
Aardig prijzig voor zo'n sjaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef DonRaja het volgende:
Nu kost ie 14 euro, toen ik hem kocht volgens mij 29,95
Hij doet niet onder voor de rest van de eredivisie keepers. Alleen Mihaylov is overtuigend beter.quote:
Was ook een vergissing van mijn kant. Er was toen een actie dat alle sjaals 15 euro waren, met uitzondering van de Pumasjaals (stond in de kleine lettertjes...). En doordat ik die dag meerdere artikelen had gekocht, merkte ik pas thuis dat ik geen 15 euro voor die sjaal had betaald.quote:
en die is volgend seizoen ook pleitos..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij doet niet onder voor de rest van de eredivisie keepers. Alleen Mihaylov is overtuigend beter.
En die gaat weg deze zomerquote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij doet niet onder voor de rest van de eredivisie keepers. Alleen Mihaylov is overtuigend beter.
Idd. Hij is nog jong en wordt alleen maar beter.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat gebitch op Mulder herinneren hoor, dit seizoen nogquote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Coutinho was een tijdje niet beschikbaar ivm zijn overige werkzaamheden toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat gebitch op Mulder herinneren hoor, dit seizoen nog. Ik snap ook nog steeds niet waarom jullie geen Velthuizen hebben opgepikt, of beter nog: Coutinho. Die heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij Den Haag de laatste jaren. Hele goede keeper, voor een habbekrats op te halen (5mln).
Donder nou maar op. Het is allang niet meer grappig meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat gebitch op Mulder herinneren hoor, dit seizoen nog. Ik snap ook nog steeds niet waarom jullie geen Velthuizen hebben opgepikt, of beter nog: Coutinho. Die heeft zich echt stormachtig ontwikkeld bij Den Haag de laatste jaren. Hele goede keeper, voor een habbekrats op te halen (5mln).
Vind je het zelf nou nog grappig?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Velthuizen was toch een hele reële optie? En Coutinho is serieus gewoon een goede keeper, niet eens omdat hij bij ADO speeltquote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Donder nou maar op. Het is allang niet meer grappig meer.
Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantagequote:Op donderdag 26 april 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Coutinho was een tijdje niet beschikbaar ivm zijn overige werkzaamheden toch?
Velthuizen is zwaar overschat. Alleen maar omdat hij mooi keept. Als je bij Mulder al loopt te zeuren over uitstraling, dan moet je Pietje zeker niet halen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Velthuizen was toch een hele reële optie? En Coutinho is serieus gewoon een goede keeper, niet eens omdat hij bij ADO speelt.
[..]
Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage.
Dat hoorde ik jullie begin dit seizoen wel anders over. Nog steeds wordt er binnen Feijenoord heel hard getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder hoor. Hij straalt helemaal niks uit namelijk, en zit er nog vaak genoeg naast..quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Muto het volgende:
Als je de ena-minst gepasseerde keeper bent en je hebt zoveel belangrijke reddingen verricht, dan ben je gewoon een goede keeper. Klaar.
Dat is dit seizoen inderdaad pijnlijk duidelijk geworden. Goed ingeschat van Feijenoord toendertijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Velthuizen is zwaar overschat. Alleen maar omdat hij mooi keept. Als je bij Mulder al loopt te zeuren over uitstraling, dan moet je Pietje zeker niet halen.
als wij nou met zijn allen in het ADO topic verder gaanquote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Multiply het volgende:
[..]
Vind je het zelf nou nog grappig?
Ah ok, ik dacht dat de OvJ dat niet geloofde en toch hem ook wilde vervolgen. Maar goed, moet hij maar een goede financiële klapper maken en zijn pa gepast bedankenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Velthuizen was toch een hele reële optie? En Coutinho is serieus gewoon een goede keeper, niet eens omdat hij bij ADO speelt.
[..]
Zijn pa is opgedraaid voor die wietplantage.
Ah, je hebt contact met Lodewijks, Gio, Van Gastel of Koeman? Volgens mij zeggen mensen vanaf begin november al dat hij zich goed ontwikkelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat hoorde ik jullie begin dit seizoen wel anders over. Nog steeds wordt er binnen Feijenoord heel hard getwijfeld aan de kwaliteiten van Mulder hoor. Hij straalt helemaal niks uit namelijk, en zit er nog vaak genoeg naast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |